| HRY | CHEATY | TRAINERY | NÁVODY | PREKLADY | CD OBALY | WALLPAPERY | SCREENSHOTY | DOWNLOAD |

OSTATNÉ
KALENDÁR
BAZÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia

Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames Cheater
knižnice 2011/10

ABCgames Cheater
ABCgames
Spolupráca / RSS

KONTAKT
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
16432
5388
5019
1407
1481
6265
4634
8000
1685

Online 2537 užívateľov
PARTNERI
HodnoceniHer.cz

Návody > Doom 3: The Legacy


Zobrazení:227457
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť


1. Mars City

Pristávate na Marse. V hangáre vybehnite hore schodmi a vstúpte do dverí. Za nimi je prijímací vchod. V ňom sa postavte na vyznačené miesto na podlahe, aby vás mohli zoskenovať. Keď sa stane, otvoria sa dvere ďalej. Choďte rovno na recepciu, kde dostanete svoje PDA (Personal Data Assistant). Potom pokračujte popri recepcii ďalej. Stále sa držte priamo v chodbe. Cestou si v animačke vypočujete jeden rozhovor. Po pravej strane miniete záchody a kuchyňu (kde si môžete zahrať videohru a vziať niekoho súkromný PDA) a napokon uvidíte napravo nápis Marine Command. Tam vojdite a vojak vás pošle napravo, tak tam choďte a vstúpte do dverí s nápisom Marine HQ.
Tam dostanete od seržanta Kellyho úlohu nájsť strateného pracovníka. Po rozhovore sledujte Sentry bota, ktorý vás zavedie, kam treba (do miestnosti vedľa vstupnej brány na začiatku). Vnútri než pôjdete k dverám do výťahu, tak napravo máte schránku. Ak ste v kuchyni vzali PDA Adama Bernecheho, tak si vypočujte jeho Audio záznam a na konci povie kód 369. Ním si otvorte skrinku a získate nejaké náboje. Potom vstúpte do dverí a kliknite na obrazovku.


2. Mars City Undergrounds

Po vstupe vám vojak za bezpečnostným sklom povie, aby ste si vzali výbavu. Vezmite si pištoľ, brnenie a náboje. Potom ešte odskúša spojenie vysielačkou a otvorí vám dvere do podzemia. Vstúpte.
Zbehnite dole schodmi popri robotníkovi a cez dvere do Convergence chamber -1 (ešte pred ním je pod schodmi armor). Postupujte a naľavo pri dverách Convergence chamber -2 je na krabici PDA. Pozrite si emaily Granta Bastona a nájdete kód 531. Otvorte skrinku a vezmite si Armor. Pokračujte až k pracovníkovi, ktorý aktiváciou panelu zruší cestu pred vami. To si zapamätajte. Pokračujte teda jedinou možnou cestou až k vojakovi Pri ňom aktivujte otočné dvere (cycle airlock). Nezdržujete sa, lebo tu nemáte kyslík. Ak však chcete, tak napravo nájdete malú tlakovú nádobu s kyslíkom a armor. Potom sa vráťte a vstúpte do budovy pred vami. To je stará komunikačná budova. Hneď po vstupe napravo na skrinke je armor. Rozstreľte sudy pod poličkami, prejdite popod a zozadu vyskáčte na poličku.
Potom vstúpte do výťahu a zvezte sa dole. Prejdite k technikovi a v animačke sa s ním stretnete a uvidíte, ako to celé začne. Zastreľte technika, alebo si počkajte, než zmutuje a zastreľte ho potom. Vzápätí príde ďalší zombík. Seržant Kelly vydal príkaz vrátiť sa. Takže krátku trasu k výťahu prebehnite a vyvezte sa hore. Prejdite von a do hlavnej budovy tak, ako ste prišli. Tam tiež choďte trasou, ktorou ste prišli, až do miestnosti, kde predtým pracovník zrušil most. Dvere, ktorými ste sem vošli predtým, sú zavreté, tak aktivujte panel. Stroj sa zasunie a vytvorí sa most. Prejdite.
V miestnosti za mostom sú napravo zatvorené dvere. V ľavom rohu pri počítačoch je PDA Franka Delaueho, s ním tie dvere otvoríte. V ďalšej miestnosti je napravo silne svietiaci stroj. Na krabici pri ňom je brokovnica a armor. Podlaha sa s vami zosunie k trom zombíkom. No hneď za vami je rebrík nahor, tak si nemusíte míňať náboje. Náboje do brokovnice si šetrite na väčších mutantov, ale to neznamená, aby ste ju nepoužili aj na zombíkov.
Ďalej pokračujte jedinou možnou cestou. Je dosť dlhá, ale nie je kam zablúdiť a dovedie vás až na začiatok. Cestou vás napadnú väčší mutanti, na ktorých používajte brokovnicu. Dvere na začiatku, ktorými ste vošli, sú zavreté. No naľavo od nich prejdite dverami do kontrolnej miestnosti, z ktorej vás na začiatku vojak púšťal do podzemia. Už je z neho zombi, tak ho zlivkidujte a počítačom si otvorte dvere. Vstúpte a výťahom sa vyvezte naspäť do mesta.


3. Mars City 2

Keď vystúpite z výťahu, choďte doľava. Tam vám niekto spustí rebrík. Vylezte hore. Schováva sa tam robotník, čo prežil. Odtiaľto prelezte ventiláciou a na konci zoskočte dole. Na stole je PDA. Inak prejdite dverami von. Za nimi naľavo sú dvere, do ktorých potrebujete Key Card. Tú nájdete v malej miestnosti za dverami napravo. Pokračujte do Sec Ops Processing. Tu máte dve cesty. Napravo je len miestnosť s nepriateľmi a nejakým vybavením, vy postupujte rovno, až do Infirmary.
Tu si vezmite PDA Marka Caseona a vypočujte si zvukový záznam Patient Attack a získate kód 347. Ním si otvoríte schránku, v ktorej je život, brnenie a náboje. Jedinou cestou odtiaľto prejdite do Veliaceho strediska mariňákov.
Keď vstúpite z Infirmary do Marine Command, tak naľavo je chodba, v ktorej šľahá oheň. Ak to risknete a prebehnete tade, tak nájdete PDA Billa Tysona. Mailoch má kód 584. Hneď oproti vstupu do Marine HQ sú dvere do skladu. Otvoríte ich týmto kódom a tam je armor, život a náboje. Potom choďte k počítačom pri dverách do Marine HQ. Tam sa vám ozve Kelly. Dvere sú zablokované, tak vám prikáže spojiť sa s tímom Bravo v laboratóriách Alpha. Musíte prejsť cez administratívnu časť.
Vráťte sa chodbou naľavo a v nej zahnite tiež doľava. Kelly vám uploadol prístup, takže zavreté dvere môžete otvoriť. Tadeto ste na začiatku hry prichádzali, tak to poznáte. Postupujte až do časti Central Access (ak sa cestou stavíte na záchodoch, budete mať víziu). Tam vás čaká droid, ktorého sledujte. Cestou bude likvidovať všetkých nepriateľov, tak len zbierajte muníciu, čo po nich zostane. Keď vás dovedie na koniec, tak sa vypne. Tu máte výťah, ktorým pôjdete ďalej, no môžete sa ešte trocha obohatiť. Napravo je otvorená ventilácia. Vlezte do nej a po rebríku vyjdite hore. Dostanete sa na balkón, na ktorom droid zlikvidoval tiež pár nepriateľov. Sú tu nejaké veci a PDA Duncana Mathewsa. S ním sa vráťte o jednu miestnosť naspäť. Tam rovno oproti vám sú zavreté dvere, ktoré Duncanovým PDA otvoríte. Dnu je zombík, náboje a život. Potom sa vráťte na miesto, kam vás zaviedol droid a vyvezte sa výťahom.


4. Administration

Choďte naľavo do Alpha Labs. Po pár krokoch vojdite do miestnosti napravo a vezmite si PDA Alana Dorwilera a Video disk. Ten je len prezentácia laboratórií. Z PDA získate kód 586, ktorým otvoríte schránku oproti pultu, kde ste ho vzali. Mimo iného v nej nájdete granáty. Vyjdite na chodbu a pokračujte ďalej. Dôjdete do časti, kde mutant v miestnosti za oknom po vás vystrelí, čím okno rozbije. Ak chcete, preskočte dnu cez okno a doplňte si výbavu. Choďte na koniec chodby, kde je zomierajúci vojak. Dvere pri ňom sú zavreté, ale zistili ste koho PDA potrebujete. Vráťte sa na začiatok levelu.
Tam dvere napravo, ktoré boli zavreté, práve vyrazili mutanti. Prejdite nimi a pokračujte jedinou možnou cestou až na koniec, do väčšej haly, kde je v rohu presklená miestnosť. V nej použite počítač. Zjaví sa veľká potvora, ktorá sa však dá zvládnuť pár ranami z brokovnice. Potom prejdite dverami, ktoré ste tu otvorili použitím počítača. Za nimi choďte až na rázcestie. Napravo je len miestnosť, v ktorej je PDA Jonaha Mosesa. Inak pokračujte doľava, hore po schodoch a jedinou možnou cestou až k dverám Executives Offices.
Prejdite a cestou uvidíte pod sebou známych neznámych zo začiatku hry. Za nimi na konci pri nejakom pentagrame nájdete PDA Willama Banksa, ktoré hľadáte. Pozor, len čo ho vezmete, tak sa objavia veľkí mutanti. Vráťte sa pred dvere vedúce do Executive office. Oproti nim sú zakrvácané schody. Zídite nimi a dostanete sa tade do vstupnej haly zo začiatku levelu, takže ste si to skrátili.
Choďte naľavo, kadiaľ ste šli predtým a do miestnosti, kde ste našli PDA Alana Dorwilera. Tam otvorte dvere s Banksovým PDA a vstúpte. Nájdete tu ďalší PDA počítačového technika Paula Simonsa, nejaké vybavenie, no nič podstatné. Je to miestnosť, v ktorej ste zhora predtým videli tých neznámych chlapíkov.
Potom choďte na miesto, kde ste predtým stretli umierajúceho vojaka. Otvorte dvere s Banskovým PDA, vstúpte a aktivujte panel.


5. Alpha Labs Section 1

Aktivujte panel a vstúpte do miestnosti pred vami. Choďte do svetla a pobite nepriateľov. Potom napravo aktivujte počítač. Otvorí dvere ďalej, prejdite. Pokračujte až do slepej chodby. V chodbe pred ňou, EPD Lab, je napravo veľké okno, za ktorým sa testuje nejaký stroj. Skočte cez okno k stroju a choďte na druhú stranu haly, do riadiacej miestnosti. Tam si vezmite video disk a PDA Kylea Bergera. Z jeho audiozáznamu zistíte kód 752. Ten použite na skrinku pred vstupom do riadiacej miestnosti, je tam nejaké vybavenie.
Potom prejdite na druhú stranu riadiacej miestnosti a tam použite počítač. Tým otvoríte mreže, cez ktoré strieľa testovací stroj. Zídite teda dole k stroju a vlezte do chodby, do ktorej strieľa (tá streľba vás zraňuje). Na konci je napravo zavretá šachta. Nad dvierkami je ovládací panel, ktorý prepnite a prejdite šachtou.
Pokračujte až do EPD Junction 2. za dverami naľavo syčí oheň, tak zahnite doprava, do EPD Particle Emulsifier. Vo vrchnej časti je PDA Jacka Smitha. Tiež tu použite počítač, čím odstavíte plyn. Vráťte sa do EPD Junction 2 a vstúpte do tých dverí, kde bol oheň. Bez plynu už nehorí, takže kľudne prejdite. Cestou môžete rozstreliť výbušný sud. Ten rozbije okno a vy tam môžete zliezť po rebríku dole po granáty a armor.
Keď vstúpite do EPD Contaminant Purge, tak si pripravte niečo silnejšie, príde pár nových, rýáchlych nepriateľov. Po boji sa prepadne kúsok podlahy. Vylezte tam a prejdite šachtou. Na konci sú dva východy. Druhý vedie len do miestnosti s armorom a životom, tak vyjdite prývm, do Alpha Labs Junction 3. Pokračujte dlhou, ale priamou cestou až do Hydrodon Junction. Tam je za sklom pár nábojov. Na stĺpe pred nimi je otvorený malý počítačový panel, tým sklo otvoríte a môžete si náboje vziať. Pokračujte ďalej až do Hydrogene Siphon. Vedľa sa otvorí Stabilization Junction, v ktorej je nepriateľ. Keď je po ňom, tak tam vylezte po rebríku.
Prejdite vrchom. Tu nájdete živého vedca. Prejdite ďalej a nájdete telo Bernieho Lipsitza a aj jeho PDA. Za ním je nejaká výbava. Zlezte pri jeho tele dole. Otvorte si pomocou jeho PDA dvere pred vami a prejdite k strojom. Popri nich prejdite na druhú stranu. Tu pokračujte do Alpha Labs Main Junction. Prejdite dverami pred vami (Blue 20) a choďte až na koniec. V poslednej hale pobite nepriateľov a privolajte si výťah. Zvezte sa do ďalšej časti.


6. Alpha Labs Section 2

Choďte jedinou možnou cestou až na záchody. Tam nepriateľ otvorí ventilačný prechod. Vylezte teda po rebríku hore a prejdite ventiláciou a na konci skočte dole do Engineering Security. Tam pokračujte a vstúpte do malej miestnosti napravo. Tam má PDA Andrew Chin. Tiež si na počítači môžete pozrieť záznamy bezpečnostných kamier z rôznych oblastí. Inak sa vráťte na chodbu a pokračujte. Tu je priama cesta bez odbočiek.
Dojdite do MFS Compressor a vezmite si Video disk a PDA Waltera Connorsa. V tejto miestnosti, keď preskočíte pohyblivý pás stroja, tak v tmavom rohu nájdete schránku. Otvoríte ju kódom z mailu China - 409.
Pokračujte do Storage and Engineering a tam sa zvezte dole výťahovou plošinou. Dole pokračujte až nájdete J.Edwardsa. Ten vám povie, že vás prevedie tmavou časťou. Nasledujte ho. Keď vstúpite do časti Coolant Control Junction, tak najprv skočte do tmavej miestnosti napravo. Tam nájdete na zemi Chain Gun. Inak ho sledujte. Cestou ešte môžete odbehnúť prezrieť temné kúty, kvôli nábojom, nebojte sa, on vás počká. Tiež ho chráňte, párkrát vás napadnú nepriatelia. Napokon vás dovedie k východu, rebríku. Len čo ho zbadáte, tak po ňom vylezte. Inak totiž, keď sa priblíži Edwards, tak ho zabijú a v úplnej tme sa zle bojuje.
Hore je schránka. Otvoríte ju kódom z mailu Connorsa - 102. Potom vstúpte do Coolant Flow Control a tam skočte poza potrubie. Za ním vstúpte do ventilačnej šachty a prejdite ňou až do Lower MFS Control. Tam aktivujte panel. Než sa vysunie rebrík, tak likvidujte pavúky, ktoré vás tu napadli. Keď sa vysunie, tak vybehnite hore a prejdite dverami naľavo.


7. Alpha Labs Section 3

Prejdite napriamo cez AL 2 Main Engineerign do malej miestnosti napravo, do Hazardous Wate Disposal. Tam je PDA Marka Lamiu. Za sklom je miestnosť plná toxického materiálu. Musíte ju vyčistiť od toxických sudov, aby ste mohli vstúpiť. Pred vami je počítač a na monitore je napravo kríž Lateral Control. Tým ovládate chňapku zľava-doprava, zpredu-dozadu. Up/Down je jasné, posúvate ju hore a dole. Kliknutím na Close jej prikážete, aby sa zavrela, čiže keď je tesne nad sudom, tak ho chytí. Open otvorí jej zovretie. Takže si ju pekne nasmerujte nad sud, znížte tesne nad sud a uzavrite, aby ho chytila. Potom ju už nemusíte ovládať na jeho vyhodenie, ale len kliknite na príkaz "Transfer Item to Incinerator". Samo sa to suda zbaví. Takto sa vy zbavte všetkých sudov.
Potom vyjdite na chodbu a vstúpte do miestnosti, ktorú ste práve vyčistili. Tam na zemi vezmite prístupový kľúč. Ak pôjdete do miestnosti ďalej, tak tam je schránka, ktorú otvoríte kódom 123, ktorý zistíte z audio záznamu Marka Lamiu. Potom sa vráťte do AL2 Main Engineering. Prejdite k uzavretým dverám a otvorte ich kľúčom, čo ste získali.
Prejdite ďalej. Aj tu otvoríte skrinku kódom 123, pokračujte do Boiler Room Monitoring. Vy choďte dverami napravo. Ak pôjdete preskúmať chodbu naľavo, tak na jej koniec sa dostanete v pohode. Tam je Chain gun a armor. Cestou späť vás ale čaká dosť nepriateľov, aby ste si mohli zbraň zastrieľať. Inak prejdite ďalej tými dverami napravo. Zvezte sa dole výťahom a postupujte do Heavy Water Rundoff. Tam rozstreľte okno pri zatvorených dverách a preskočte ním dnu. Za ním je posledná schránka, ktorú tiež otvoríte kódom 123. Otvorte si potom dvere naľavo a prejdite .


8. Alpha Labs Section 4

Postupujte do Reactor Control Room. Tam spoza okna na vás kričí chlapík, aby ste mu otvorili. Na monitore pri okne sú dve aktivovateľné časti. Spodná ho oslobodí, vrchná ho zabije. Niečo stlačiť treba, aby sa otvorili dvere, lebo tade prejsť musíte aj vy. Potom sa vo vedľajšej miestnosti zvezte dole výťahom. Tam stretnete vedca, ktorého ste oslobodili. Vstúpte do miestnosti, ktorú otvorí, kde sa chce ukryť. Je tu Video disk a PDA Michaela Abramsa. Vo vitríne je vybavenie. Na stole si všimnite monitor "Secure Locker Access" a kliknite. Tým vitríny otvoríte. Potom prejdite cez komoru, kde bol vedec zavretý a pokračujte ďalej na koniec chodby, hore schodmi do Reactor Processing. Tam je dvojo dverí, chodba za tými naľavo je uzavretá, tak choďte tými pred vami do EFR Staging.
Tu získate PDA Henryho Nelsona. Dole pod vami je nejaké vybavenie, ale tiež sa tam zjavia nepriatelia, ak tam pôjdete. Inak hore, pri dverách použite počítač. Tu máte dve možnosti postupu.
1: Ak aktivujete "Active EFR System" tak sa vysunie potrubie pri vás a ďalej sa spustí otáčavý most. Preskočte pomocou toho potrubia na plošinu pred vami a z nej na otáčavý most. Pred vami sú zablokované dvere, tak skočte z mosta na plošinu napravo. Tu prejdite otvorenými dverami a aktivujte počítač. Tým otvoríte tie zablokované dvere obďaleč. Preskočte k nim a prejdite nimi do EFR Junction 1. Naľavo je sklad s nepriateľmi a vybavením. Pri tejto ceste sa z neho ďalej ísť nedá. V priestore pri vás sa pohybujú prepravné plošiny. Skočte na jednu a nechajte sa previezť až k dverám, pri ktorých plošina zachádza pod stenu (čiže je jasné, že treba vystúpiť). Skočte k tým dverám a vstúpte do EFR Magnetic Discharge. Tu aktivujte počítač "Initiate Magnetic Field Discharge". To vytvorí zo stroja dve plošiny, po ktorých preskáčte na druhú stranu. Tam sú dvere do skladu, ktoré si môžete otvoriť a dvere naľavo, ktorými pokračujte. Za nimi opäť naskočte na pohyblivú plošinu. Nezabudnite sa zohnúť pri výsuvných tyčiach. Odvezte sa a vystúpte na mieste, kde už vidíte výbušné sudy a nepriateľov. Taktiež sa tu plošina zase zasúva do steny, takže ďalej sa ísť nedá. Tu ste v EFR Junction 6.
2: ak aktivujete "Extend Service Bridge", tak prejdite po mostoch priamo do cieľových, už otvorených dverí, do EFR Junction 1 (a vyhnete sa tak skákaniu, ale zase je tu viac nepriateľov). Tam prejdite do skladu naľavo, kde zlikvidujte nepriateľov a poberte si zásoby. Prejdite ďalej dverami a prejdite po moste do EFR Substation 2. Tam vylezte po rebríku a prejdite vrchnou uzavretou časťou. Na konci zlezte dole rebríkom, prejdite po moste do EFR Master Valve a tam zase vylezte po rebríku. Hore je skrinka a kombinácia je v Nelsonovom maili 651. Prejdite do EFR Junction 5 a odtiaľ po moste do EFR Junction 6.

V EFR Junction 6 sa obe cesty stretávajú. Odtiaľto choďte priamou cestou do EFR Junction 9. Tu si podopĺňajte muníciu a vstúpte dverami. Tam vás čaká veľká pavúčica. Pokiaľ neútočí sama, vrhá po vás veci v miestnosti. Proste ju zoznámte s Chain Gunom a občas sa uhnite. To postačí. Potom otvorte dvere, vstúpte a aktivujte transport do ďalšej časti.


9. Enpro Plant

Choďte priamo do miestnosti s droidom. V malej miestnosti napravo sú náboje. Inak sledujte droida. Keď dôjdete do Control 1, tak na stoleje PDA Paula Raada. Tiež je tu monitor, na ktorom aktivujte "Begin Valve Routing Procedure". Obďaleč je totiž oheň, ktorý by vám bránil v prechode a takto ho zrušíte. Potom sledujte droida ďalej. V časti Maintenance 1 sa bude chodba rozdvojovať a droid vás povedie napravo. Vy preskúmajte chodbu naľavo, kde syčí para. Tam nájdete Plasma Gun.
Pokračujte ďalej. V ďalšej miestnosti mi droida zničili, aj keď som sa ho snažil ochrániť. No v ďalšej miestnosti (Power Core Access) je jeho stanovisko, kde by sa zrejme zložil, tak tam sa dá dobehnúť aj samému. Tu napravo vylezte po rebríku. Hore vstúpte do miestnsoti, kde vzlyká žena. Tú zabije lietajúca lebka, ktorá potom napadne vás. Zničte ju. Na ňu, aj na ďalšie lebky stačí pištoľ (alebo brokovnica). Veľa neznesú a prirýchlo manévrujú na niečo pomalšie, či niečo rýchlejšie strieľajúce. Je tu PDA Therse Chasar (zrejme jej). Z audio záznamu zistíte kód 972, ktorým môžete otvoriť skrinku. Tiež aktivujte počítač a keď vyjdete von, k mostu, tak sa vysunie a vy môžete prejsť. Vonku vás napadnú ďalšie lebky.
V okrúhlej miestnosti za mostom prejdite po jej obvode do dverí napravo. Za nimi pokračujte do Chamber 2, kde sa zvezte výťahom. Dole pokračujte do Reactor Control Room. Tam vbehnite do riadiacej miestnosti naľavo a použite počítač. Tým vymeníte nejakú poistku , ktorá sa prehrievala a hrozil výbuch celej oblasti.
Potom sa vráťte hore výťahom, ako ste prišli a naspäť do kruhovej miestnosti Chamber 1 Upper. Medzi dverami, ktorými ste prišli predtým a teraz, sú napravo ešte jedny, ktoré boli predtým zavreté. Teraz sú otvorené, tak nimi prejdite. Jedinou možnou cestou choďte až do Garage Exit, kde nájdete pozostatky tímu Bravo. Posedný člen vám tesne pred smrťou odovzdá komunikačnú prenosovú kartu.
Potom sa porozhliadnite a na zemi nájdete PDA Steveho Hammera. Z neho získate kód 734. S ním sa vráťte do časti Mantenance 3, cez ktorú ste prechádzali. Tam sú zavreté dvere, ktoré majú číselnú zámku. Týmto kódom ich otvoríte. Je tam dosť nábojov.
Potom sa vráťte do garáže a len prejdite k otočným dverám, otvorte ich a prejdite ďalej.


10. Communications Transfer

Kliknite na panel a otvoria sa dvere. Ste vonku, takže sa ponáhľajte, kým vám nedôjde kyslík. Pár kanistrov s kyslíkom je tu porozhadzovaných, čo sa hodí, ak vás zdrží boj s novým nepriateľom. Potom smerujte napravo, kde sú v rohu dvere, ktorými prejdite opäť dovnútra. Choďte do Service Room 1b. Tam dole pod schodmi je pri počítači šachta. Prejdite ňou a na konci zlezte dole rebríkom. Ste opäť vonku a ešte vás tu zdržujú pavúky. Prebehnite doľava a rovno. Na pravej strane si privolajte výťah a vyvezte sa hore (na ľavej strane je výklenok s kyslíkom a muníciou). Hore prejdite servisným tunelom a na konci vstúpte do miestnosti naľavo. Vnútri je PDA Jamesa Holidaya. Tiež tu od nových nepriateľov získate Chainsa - motorovú pílu. Potom vyjdite opäť do servisného tunela a choďte oproti, do dverí s nápisom Power Routin/Control.
Tam vstúpte do PRC Support Area 1 level a do dverí naľavo. Tam prejdite a vylezte hore rebríkom. V PRC Maintenance prejdite hore k panelu, pri ktorom dostanete novú úlohu. Prejdite do dverí napravo, tu pri paneli a tam v chodbách zahnite dvakrát doprava. Tam nájdete na zemi pri tele PDA Rona Ridgeho. Tam sa postavte tesne k panelu, aby sa aktivoval a kliknite naň. Privoláte tak servisný výťah. Keď príde, tak sa naň postavte a pomocou tlačítok na jeho hlavnom paneli ho môžete ovládať. Otočte sa a vojdite do tunelu, odkiaľ prišiel. Tam choďte rovno k mostu nad vami, neodbočujte. Z mosta na vás strieľajú, zbavte sa nepriateľov. Potom sa vydvihnite hore k mostu (v pravej časti ovládacieho panela sú tlačítka Hore/dole). Preskočte na moste a choďte do dverí napravo (ak ste s vozíkom za mostom, tak sú z tohto pohľadu naľavo). V tých druhých dverách sú len nepriatelia a nejaká výbava, tieto sú podstatné. Za nimi prejdite do časti naľavo a tam aktivujte počítač, čím otvoríte dvere poniže za oknom. Potom sa vráťte na vozík, opäť ho znížte a pokračujte s ním ďalej, v podstate až na koniec dráhy. Tam preskočte na plošinu a vstúpte do dverí s nápisom "Exit Lift Area". Prejdite na koniec chodby a tam sa prepadnete. Dole vezmite nejakú lietajúcu hlavu. Na chvíľu sa vám zmení pohľad a zaútočia zombíci. Postrieľajte ich. Pohľad sa unormálni a vytvoria sa vám schody vedúce k dverám. Vyskáčte hore a v ďalšej časti prejdite otočnými dverami. Za nimi je zasa exteriér. Prebehnite rovno a doľava, tam vstúpte do dverí. Vnútri aktivujte panel na postup ďalej.


11. Communications

Choďte k výťahu a privolajte ho. Nastúpte a vyvezte sa na úroveň Communications. Tam choďte do haly, kde na riadiacom pulte aktivujte Communications. Zapamätajte si to tu, ku koncu levelu sa sem vrátite. Potom prejdite dverami, ktoré ste otvorili. Postupujte jedinou možnou cestou do hlavnej komunikačnej miestnosti. Tam vám napíše splnenú úlohu. Choďte k počítačom a zistíte, že sú poškodené a správu musíte poslať z inakadiaľ. Tiež si vezmite PDA Seamusa Blakea. Vyjdite z dverí von do Communications Access a choďte k zatvoreným dverám, ktoré s Blakeovým PDA otvoríte.
Choďte k výťahu, ktorý si privolajte a zvezte sa. Dole pokračujte ďalej, až do Comm Engineering Unit 1. V dverách pred vami je slepá cesta s pár nepriateľmi a vecami. Vy pokračujte dverami napravo. Tam pokračujte k výťahu, ktorým sa vyvezte hore. Prejdite do Comm Systems, kde pri dverách ďalej nájdete PDA Bena Wolfa. Z jeho mailu získate kód 246. Prejdite do Security Office, kde tým kódom môžete otvoriť skrinku. Tiež tu použite počítač a aktivujete tak Sentry droida. Toho potom sledujte. Otvorí vám zavreté dvere, ktoré ste predtým míňali. Sledujte ho až do Thermal Control. Tam si privolajte výťah a vyvezte sa do Satellite Control.
Keď vystúpite z výťahu, na zemi je PDA Roba Fincha. Potom len dôjdite k počítaču a pripravte správu. Keď bude hotová, ozve sa vám neznámy chlapík, ktorého ste už mohli párkrát vidieť. Povie vám, že kým nezistíte, čo sa tu deje, netreba riskovať ohrozenie zeme. Potom máte na počítači dve možnosti: odoslať, alebo zrušiť správu. Rozhodnutie je na vás. Ja som ju odoslal, preto ak by malo opačné rozhodnutie nejaké následky, tak tu spísané nebudú.
Potom sa máte presunúť do Monorail Station. Vráťte sa do výťahu a zvezte sa na Maintenance. Tam prejdite priamou cestou do ďalšieho výťahu, ktorým sa zvezte do Communications. Po vystúpení vojdite do haly, kde ste boli na začiatku, kde ste aktivovali vchod do komunikačnej časti. Teraz sú dvere do Monorail otvorené. Šípka s nápisom vám ich ukazuje, tak nimi prejdite.


12. Monorail Skybridge (Recycling Sector 1)

Ako vyjdete z dverí, tak most pred vami vybuchne, čím získate priamy prístup k exteriéru a teda aj k úniku kyslíka. Zbehnite dole po troskách mosta. Dole zahnite doprava a obehnite si to k otočným dverám, ktorými prejdite. (ešte pri moste máte pár kanistrov s kyslíkom. Ak sa zdržíte bojom, hodia sa).
Postupujte do Storage 1, kde sa objaví nový typ nepriateľa, raketometný kostlivec. Plazmová zbraň sa mi zdá najúčinnejšia. Výbuchy jeho striel spôsobili zosuv hornej časti a tak sa po spadnutej rampe môžete dostať na hornú plošinu, kde je ďalší kostlivec a náboje do plazmovej a rotačnej zbrane. Inak pokračujte ďalej k výťahom. Privolajte si jeden a zvezte sa dole. Tam prejdite cez Main Tank and Pump Control do Secondary Pump Room a tam na konci po schodoch hore. Tam až do Toxic Waster Processing, kde získate novú úlohu: odstaviť nefunkčnú pumpu. Preskočte k dverám pred vami. Hmota na podlahe je totiž toxická a zraňuje. Za dverami pokračujte do Central Maintenance. Tu ste už boli, no na nižšom podlaží a schody sú zničené. Použite počítač a spustí sa rebrík, po ktorom vylezte. Choďte na koniec Upper Maintenance Hall, k oknu. Zoskočte na potrubie pod oknom a prejdite po ňom k panelu oproti. Použite ho. Cestou po potrubí vás napadnú tie lietajúce hlavy. Keď použijete panel, odstavíte tým pumpu. Na plošine, kde ste, prejdite k rebríku, vylezte a prejdite k ďalšiemu rebríku nadol. Tým ste predtým vyšli hore, tak sa opäť vráťte dole. Tam sa zase vráťte do Toxic Waster Processing. Toxická látka je odpumpovaná, tak môžete skočiť dole, na podlahu. Prejdite na druhú stranu a tam hore na plošinu a hore po schodoch, do Secondary Levels Access. Tam hore po rebríku a po schodoch.
Pokračujte cez podzemný tunel do Toxic Waste Disposal. Tam prejdite len po cestičke a chýbajúce časti preskakujte, lebo je tu opäť toxická hmota. Majte pripravenú zbraň na kostlivcov. Keď prejdete toxickou halou, tak v miestnosti za ňou má PDA Anghony Garza, kde sú informácie o raketomete.
Hneď v susednej miestnosti je na poličke Rocket Launcher. Prejdite ďalej k otočným dverám a vyjdite nimi na povrch. Tam prejdite do budovy oproti. Je otvorená a je v nej kanister s kyslíkom a lekárnička. Po krabiciach a plošinách v nej vyskáčte úplne hore. Hore prejdite po moste k dverám. Otvorte ich, vstúpte a prejdite do ďalšej časti.


13. Recycling - Sector 2

Po vstupe choďte do kancelárie napravo, je tam Jeffrey Moen PDA. Tiež tam aktivujte počítačom pumpy. Ozve sa vám chlapík, ktorý vám sľubuje peklo a utrpenie. Potom sa objavia nepriatelia. Vylezte k nim cez okno, ktoré rozbijú, lebo dvere sa zablokovali. Keď je kľud, tak vyskočte na pumpu oproti oknám kancelárie a nechajte sa ňou vyniesť hore. Tam preskočte na most a pokračujte do Monorail Access.
Tam sú zapečatené dvere, ktoré musíte otvoriť. Tiež je tu skrinka, ale kód získate až neskôr. Takže sa vydajte jedinou možnou cestou a pokračujte až do Central Pipes Junction. Tam sa cesta rozdvojuje. Ak sa vydáte po ľavej, dojdete k dverám, pri ktorých získate ďalšiu úlohu, odpumpovať plyn za dverami. Takže sa vydajte po tej ceste napravo do Hazardous Material Control a použite počítač, čím odčerpáte plyn v miestnosti za sklom. Vráťte sa do Central Pipes Junction a choďte teraz do tej chodby naľavo a na konci už môžete vstúpiť do predtým zatvorených dverí.
Tam pokračujte jedinou cestou až k výťahu, ktorým sa zvezte dole. Pokračujte do Underground Hazard. Osud, karma, predestinácia, všetko to v hrách vždy chce, aby ste bojovali a nepodporí to mierovú cestu úteku, pretože dvere za vami sa zatvoria. Postupne prídu traja nepriatelia. Veľkí, pomalí a tuční mutanti. Vašou výhodou je ich pomalosť, preto stačí vybrať silnú zbraň, páliť po nich a uhýbať sa ich strelám. Ako štít môžete využívať stĺpy. Po boji vyjdite po rampe na plošinu a za dverami sa vyvezte výťahom. Keď sa vyveziete, uniká tu jedovatá para. Rýchlo bežte a po ceste aktivujte tri počítačové panely, čím paru odsajete. Na konci pred dverami je PDA Scotta Johnsona. Získate z jeho mailu kód 483. Prejdite dverami a ste na začiatku v Monorail Access. Získaným kódom môžete otvoriť skrinku pred vami a potom prejdite dverami naľavo ďalej.


14. Monorail

Po vstupe si napravo vezmite PDA Sama Hardinga. Nastúpte do vlaku a aktivujte ho. Poveziete sa po jednu stanicu, kde vlak zastaví, pretože potrebuje, aby ste manuálne odpojili systém vzduchových uzáverov jednokoľajnice. Vystúpte a choďte cez dvere do Site 2 Transfer Area. Hneď pri schodoch nadol je PDA Garyho Rossa. Prejdite na plošinu oproti a po nej choďte nahor, až do Site 2 Boarding Platform. Tu nájdete PDA Charlesa Holliesa. Z jeho mailu získate kód 142, ktorým otvoríte skrinku. Z PDA Rossa, ktorý ste vzali predtým, získate z mailu kód 826. Tým si sprístupníte počítač, ktorý aktivujte. Vráťte sa do vlaku a opäť ho aktivujte.
Poveziete sa, až kým z neznámych príčin nehavarujete. Tam vylezte hore rebríkom a vstúpte do dverí pri vás. Prejdite na ďalšie nástupište a do dverí s nápisom Delta Labs.
Pokračujte do Monorail Security a tam je PDA Karla Cullena. Pozrite si v ňom kód 364. Keď vojdete do Delta Security Checkpoint, je tam aktivovaná automatická obrana. Počkajte si, kým delo nezničí nepriateľov. Potom prebehnite do kancelárie pred vami a tam delo deaktivujte pomocou počítača. Za zadnými dverami kancelárie sú dve skrinky, ktoré otvoríte kódom 364. Potom len prejdite popod deaktivované delo, vstúpte do dverí a preč.

1. časť | 2. časť

Súvisiace hry: Doom 4
Doom 3: BFG Edition
Doom 3: Resurrection of Evil
Doom 3: Alpha Demo
Doom: Collector's Edition
Doom 2D
Final Doom
The Ultimate Doom
Doom 2: Master Levels
DOOM 2: Hell on Earth
DOOM
Doom Heaven 2
Doom 2: Remake
Doom 2: Plutonia Expedition



Diskusia Príspevkov: 92 Hodnotenie
2048 hlasov

100
60
20

80
40
0
55
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |






 SK | CZ© 99-2014 [ ABCgames.sk
Facebook   Google+
ABCgames.sk | E-shop s hrami | Sector.sk |