HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21183
5455
5063
1438
1600
7336
6045
12932
1687

Online 1777 užívateľov

Návody > Sacred


Zobrazení:111617
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť | 3. časť


41. Compromissing Situation (Kompromitujúca situácia)

L/Z: Shires Pen, Sir Fabio DeSabreze.
Cieľ: Vráť pani Dane náhrdelník.
Úloha: Mladý šľachtic Fabio DeSabreze ma požiadal, aby som drahej Dane zaniesol ich dôkaz lásky skôr, než jej manžel získa dôkaz jej nevery. Musím sa ponáhľať, pretože paroháč niečo tuší a pripravil párty pre svoju ženu, na ktorej má predviesť klenoty. Pokiaľ nezíska späť vzácny náhrdelník predtým, než začne párty, dvojica bude odpísaná.
Máte na to jeden deň, no máte to za pár sekúnd. Len zájdite severovýchodne na panstvo pri dedine a tam je v záhrade Lady Dana, ktorej odovzdajte náhrdelník. (Tento quest sa evidentne inšpiroval starou verziou Troch Mušketierov).
Odmena: Zlato, skúsenosti


42. Arm of the Black Priest (Ruka Čierneho Kňaza)

L/Z: Braverock Castle, Gericam, Agent of the Crown
Cieľ: Znič kult temných kňazov a osloboď väzňov.
Úloha: Agent Koruny ma požiadal, aby som vystopoval Čierne Bratstvo Sakkary, ukončil ho a oslobodil väzňov, ktorých zajali. ; Táto ruka Kultu Sakkary bola odseknutá. Kráľovský agent bude potešený. Cely sú zamknuté. Potrebujem kľúč, ktorý nosí vodca kultu. ; Väzni sú pripravení ma nasledovať von z ich väzenia. Vezmem ich k Agentovi Koruny.
V meste je veža, v ktorej je vchod do podzemia, kam vstúpte. Pobite kňazov a choďte ešte o podlažie nižšie. Tam zabite vodcu kultu, ktorým je Chondos, High Priest of Sakkara. Vezmite mu kľúč a osloboďte väzňov.
Odmena: Zlato, skúsenosti, vybavenie


43. Demon Food (Potrava Démona)

L/Z: Braverock Castle, Captain from Braverock.
Cieľ: Nájdi zdroj nižších démonov.
Úloha: V krajine pred bránami Hlavného Zámku Braverock sa usídlili nižší démoni. Komandér ma požiadal, aby som našiel zdroj týchto démonov. ; Kult uctievačov temných démonov sa rozširuje čoraz viac po kráľovstve. Ako vred sa vžiera do mäsa ľudí. Akokoľvek, títo kňazi sú potrava pre červy. Mal by som si pohovoriť s komandérom a ohlásiť mu aktivitu kultu.
Prebite sa cez démonov a v jaskyni zabite vodcu, ktorým je Lugkok, the Holy one of Shaddar.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


44. Moca, the Minotaur (Minotaurus Moca)

L/Z: Braverock Castle. Celdragil, Master Gladiator of Braverock.
Cieľ: Chyť Mocu, minotaura na úteku.
Úloha: Majster gladiátorov z Braverocku ma požiadal, aby som našiel Moca, minotaura na úteku, ukrývajúceho sa v jaskyniach tejto oblasti a priviedol ho späť. ; Moca úpenlivo prosil o život na slobode. Kto som, aby som mu to odmietol? Vezmem Mocov otrocký prsteň starému pánovi s Mocovými pozdravmi. Ako to prijme?
Zájdite do jaskyne, kde nájdete Mocu. Keď ho porazíte, oslovte ho a poprosí o slobodu. Prečo nie? Zaneste Celdragilovi jeho otrocký prsteň. Keď zistí, že ste ho pustili, naštve sa a napadne vás. Porazte ho.
Odmena: Len skúsenosti za porazenie Celdragila.


45. The Tournament (Turnaj)

L/Z: Braverock Castle, Captain Cinu.
Cieľ: Bojuj proti DeMordreyovým vojakom v Braverockskej aréne.
Úloha: Jednotky kráľa Aarnuma si prenajali arénu. Kapitán Cinu z Kráľovskej stráže ma požiadal, aby som bojoval na ich strane v turnaji proti DeMordreovym bitkárom. Musím poraziť všetkých DeMordreyovych bojovníkov do troch dní!
Kapitán Cinu je v interiéri arény. Požiada vás, aby ste nahradili ich šampióna, ktorý sa otrávil. Keď prijmete úlohu, vstúpte priamo do arény, kde už čaká prvý súper Keritar, Knight of DeMordrey. Oslovte ho a pustite sa do boja. Porazte jeho, ďalšieho rytiera Ruschkara a čarodeja Ilima Nocturasha. Potom už len skočte po odmenu za Cinom.
Odmena: Zlato, skúsenosti, runa


46. Law and Justice (Zákon a Spravodlivosť)

L/Z: Braverock Castle, Adamanta.
Cieľ: Pomsti sa sudcovi a darebákovi.
Úloha: Slúžka bola vypočúvaná Sudcom Schrullom po útoku na ňu. Schrull nechal toho lotra ujsť, pretože s ním bol spriahnutý. Slúžka chce, aby títo dvaja útočníci boli zabití. ; Vinník, ktorý znásilnil slúžku, je mŕtvy. Sudca, ktorý zakryl jeho zlý skutok, bol odsúdený. Kde sa pre slúžku nenašla spravodlivosť, poslúžila spravodlivosť krvi. Mal by som si s ňou pohovoriť...
Len zájdite do krčmy. Tam je sudca aj vinník Abes the Dastardly. Oslovte ho a on, sudca, aj jeho stráž, vás napadnú. Odsúďte ich.
Odmena: Skúsenosti, runa


47. The Rescue of a Noble Lady (Záchrana urodzenej dámy)

L/Z: Braverock Castle, Martha.
Cieľ: Osloboď lady z pazúrov jej odporného manžela.
Úloha: Stará slúžka ma požiadala, aby som oslobodil jej pani z pazúrov jej manžela a doviedol ju k jej milencovi pred východnú bránu mesta. ; Zaphod DeFaltar je mŕtvy a mám kľúč k väzeniu jeho ženy. ; Lady... alebo skôr, vdova DeFaltar je pripravená ma nasledovať za jej milovaným, ktorý na ňu čaká aj s koňmi pri východnej bráne mesta.
Len sa vydajte k panskému domu v meste. Pred domom zabite manžela, vezmite mu kľúč, otvorte dom a tam je Lady Enait Sir´hc. Odveďte ju k východnej bráne a oslovte jej milenca, ktorým je Raphael the Kind. Od nich dostanete odmenu, no vráťte sa po ďalšiu aj k Marte.
Odmena: Zlato, skúsenosti, runa, predmet.


48. Ancarian Snow (Ankarský sneh)

L/Z: Braverock Castle, Fabrizio DaCorda.
Cieľ: Prepašuj ilegálny tovar do štvrti zlodejov a ochráň posla.
Úloha: Obchodník s pochybnou povesťou ma požiadal, aby som do jedného dňa doručil balíček do štvrti zlodejov. Tiež ma varoval pred Kapitánom Bergonixom, ktorý ho sleduje. ; Doručenie nepríjemnej osobe prebehlo podľa plánu. Odvediem tohto hrdloreza bezpečne do Gildy zlodejov, nasledovaný Bergonixovými psami. ;
Ak prijmete ponuku kapitána: Cesty osudu zaviedli môjho zlodejského spoločníka do hrobu. Zvolil si túto cestu, ktorá nevyhnutne viedla ku kapitánovi Bergonixovi, už dávno!. Nebudem pre neho plakať...
Ak zostanete verný zlodejovi: Oddaný, nie veľmi bystrý, no oddaný - takto si musím zapamätať Tatabaka, ktorý plnil svoju službu čestne a snažil sa chytiť tú háveď, ktorú sprevádzam. No dohoda je dohoda, aj keď poškvrní moju dušu, alebo som padol už predtým. Má to cenu mojich krvavých peňazí?
Vydajte sa na východ, kde oslovte chlapíka menom Falco Scar-Face. Odprevaďte ho do gildy zlodejov, kde vás čaká Bergonix of Tatabak. Oslovte ho. Buď prijmete jeho ponuku a pomôžete mu v správnej veci, alebo sa rozhodnete čestne dodržať dohodu, ktorú ste uzavreli.
Odmena: Zlato, skúsenosti, predmet.


49. Goods Messenger (Poslíček)

L/Z: Braverock Castle, Henno the Trader.
Cieľ: Doruč tovar potulnému obchodníkovi vo východnej časti.
Úloha: Obchodník zo zámku Braverock ma požiadal, aby som zaniesol podozrivý balíček do troch dní potulnému obchodníkovi.
Tentokrát to nie sú drogy, ale len korenie, takže nič vás neočakáva. Jednoducho odneste tovar Wakkovi, potulnému obchodníkovi.
Odmena, Zlato, skúsenosti, predmet. Keď sa vrátite za Hennom, bude tiež s vami obchodovať.


50. An Officer and Gentleman (Dôstojník a Gentleman)

L/Z: Braverock Castle, Ancala da Andelina Fintaria.
Cieľ: Bojuj s dôstojníkom DeMordreya.
Úloha: Mladá dáma so šľachtickou krvou je prenasledovaná DeMordreyovým dôstojníkom. V jej mene ho vyzvem na súboj. ; Nebezpečenstvo bolo odvrátené. Patetický dôstojník a jeho kumpáni sa smažia v pekle. Mal by som nájsť tú mladú dámu.
Vydajte sa za mesto, kde vás čaká Obtrusive Officer of DeMordrey. Porazte ho. Potom vás napadnú jeho muži. Porazte aj ich.
Odmena: skúsenosti, predmet.


51. Escort to Thieves District (Eskorta do Zlodejskej Štvrte)

L/Z: Braverock Castle, Sarevokk the Successful.
Cieľ: Eskortuj obchodníka k ďalšiemu obchodníkovi v Štvrti zlodejov.
Obchodník požaduje eskortu na stretnutie s ďalším obchodníkom. Zdá sa, že toto stretnutie má spojitosť so zásobovaním kráľovských jednotiek na juhu kráľovstva. Eskortujem tohto obchodníka do štvrte zlodejov. ; Obchodník našiel svoj kontakt. Už o nich nemám obavu. Začul som, že DeMordreyov obchodný kartel z toho nebude nadšený. Musím si pohovoriť s obchodníkom o mojej odmene.
Len odprevaďte Sarevokka na východ, kde vás čaká Ted, Negotiator of the Thieves Guild. Cestou vás napadne pár nepriateľov, ale nič ťažké.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


52. Magical Thistle (Magický bodliak)

L/Z: Braverock Castle, Likara the Herbalist.
Cieľ: Nájdi pár magických bodliakov, pre chorého obchodníka.
Obchodník chradne. Jeho bylinkárka potrebuje magický bodliak, aby ho vyliečila. Musím prehľadať divočinu pred mestom pre nejaké tie bodliaky a dať mu ich do troch dní. ; Našiel som magické bodliaky a rýchlo ich doručil obchodníkovej bylinkárke. Ich sila mu zachránila život. Mal by som si s ním pohovoriť o odmene.
Len vybehnete k označenému miestu na západe, z ligotavého miesta (Bunch of thistles) vezmete bylinu a zanesiete ju Likare.
Odmena: Zlato, skúsenosti, predmet. Tussock the Trader s vami bude obchodovať.


53. Terrible Crime (Strašný zločin)

L/Z: Lars Holgerson, je západne od Bravesbury. Dosť ďaleko, pri kamennom kruhu.
Cieľ: Zločin musí byť nahlásený.
Úloha: Našiel som mladého muža z Bravesbury v lese. Povedal mi o diabolských kňazoch, ktorí uniesli mladé dievča. Chce ísť za komandérom do Bravesbury a nahlásiť tento čin. Odprevadím ho tam. ; Vzal som hrdinu do komandérovej pracovne. Komandér tam však nie je. Lars na neho počká a ja sa poberiem ďalej.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


54. Hunt for Poachers (Lov na pytliakov)

L/Z: Bravesbury. Galadoriel, Elven Ranger.
Cieľ: Nájsť a zabiť pytliakov.
Úloha: Zdá sa, že skupina divokých ľudí surovo loví a zabíja zvieratá v lese pre zábavu. Spoločne s rangerkou tejto oblasti tomu spravíme koniec. Vraždili posledný krát. ; Tak teraz môžu vrany a muchy hodovať na ich mŕtvolách, kým ja si pripijem na slávu.
Odprevaďte Galadoriel na východ a tam spoločne porazte skupinu pytliakov.
Odmena: Skúsenosti, runa.


55. Bah Spider! (Pch, pavúk!)

L/Z: Bravesbury. Roger na farme trochu na západ od Bravesbury.
Cieľ: Vezmi ľúbostnú správu čarodejke v kamennom kruhu.
Starý roľník z Bravesbury stratil priazeň svojej milovanej čarodejky. Teraz ho sužuje pavúkmi, aby ho potrestala, no dobrý muž vidí chybu, ktorej sa dopustil a chce získať späť objekt svojej túžby. Idem pohľadať čarodejku v prastarom kamennom kruhu v lesoch a povedať jej, že z nej chce spraviť počestnú ženu. ; Doručil som jeho správu a čarodejka hneď nato zmizla. Myslím, že by som mal radšej bežať späť a pohovoriť si s klientom.
Vydajte sa na juh z farmy a tam nájdete čarodejku. Pavúky okolo nej kľudne pobite a oslovte ju. Potom sa len vráťte za Rogerom.
Odmena: Zlato.


56. The plans of the Brotherhood (Plány bratstva)

L/Z: Bravesbury. Vydajte sa po ceste z Bravesbury na západ; tam nájdete medzi stromami Elithu.
Cieľ: Zachráň dievča pred bratstvom Čiernych kňazov.
Úloha: Dievča práve uniklo pokusu o vraždu záludnému kultu a požiadalo ma, aby som ju doviedol k jej otcovi do Bravesbury. ; Stúpenci bratstva boli zastavení... Jedného dňa musím nájsť vodcu tohto kultu, skôr než títo blázni postavia armádu takých démonov...
Odprevaďte ju naspäť do mesta. Tam pred jej domom čaká skupina kňazov. Oslovte vodcu a napadnú vás. Porazte ich a oslovte potom jej otca Joachima the Eldera a opäť aj Elithu.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


57. Ilim Zhurag-Thalir

L/Z: Bravewall. Celdarhil, ranger of Bravewal.
Cieľ: Nájdi a zabi jednotky Temných Elfov.
Úloha: Lesný ranger kráľa mi nahlásil, že jednotky Temných Elfov napadli farmy na druhej strane Bravewallskej hraničnej rieky. Mám ich nájsť a neutralizovať. ; Útočná sila Temných Elfov sa vrátila. Musím to povedať Kráľovskému Rangerovi.
Len zájdite na farmy na východe. Tam porazte kňažku a čarodejníka Temných elfov.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


58. Kalim - Khor

L/Z: Bravewall; Daniellus Montagnus, a medic.
Cieľ: Nájdi protijed v pevnosti temných elfov.
Úloha: Komandér Bravewallu bol zranený otrávenou čepeľou v potyčke so skupinou Temných Elfov. Musím vniknúť do riečnej pevnosti Temných Elfov Kalim-Khor a nájsť protijed. Ak ho neprinesiem komandérovi včas, statočný bojovník zomrie. ; Podarilo sa mi nájsť protijed od vodcu Temných Elfov. Musím priniesť protijed Medikovi z Bravewallu.
Prejdite za most a na sever do ich podzemnej pevnosti. Prejdite ňou na povrch von. Tam je Bhaeste´an the Panther, ktorého zabite, vezmite protijed a vráťte sa. Dajte ho medikovi a oslovte muža v dome. Je to General Karimata of Bravewall, ktorého ste tým zachránili.
Odmena: Skúsenosti, predmet.


59. Blockade breaker of the Trade Embargo (Narušiteľ blokády Obchodného embarga)

L/Z: Hedgenton. Boboid, Smith of Hedgenton.
Cieľ: Získaj surové železo a preraz cez obchodné embargo.
Úloha: Kováč z južnej časti Hedgentonu potrebuje nejaké surové železo. ; Kúpil som ho od potulného obchodníka, ktorý je pred severnou časťou Hedgentonu.
Vydajte sa na sever pred mesto. Tam je potulný obchodník, od ktorého si vezmite železo. Vráťte sa s ním za kováčom. Jediná nepríjemnosť je, že pred mostom vás napadne pár vojakov.
Odmena: Skúsenosti, predmet.


60. Art Robbers (Zlodeji umenia)

L/Z: Hedgenton. Wormuk Stormcliff.
Cieľ: Nájdi umelecké dielo v jaskyni zlodejov.
Úloha: Obchodníkovi z južnej časti Hedgentonu ukradla umelecké dielo banda zlodejov. Požiadal ma, aby som mu ho priniesol naspäť od zlodejov, ktorí sa zrejme skrývajú v neďalekých jaskyniach. ; Našiel som dielo, po ktorom tak túži a mal by som ho vrátiť klientovi.
Zlodeji sú v jaskyni pod starou vežou ďaleko na západe. Pobite ich a vráťte predmet.
Odmena: Zlato, skúsenosti, predmet.


61. Robber Baron

L/Z: Hedgenton. Timotheus, Agent of the Crown.
Cieľ: Získať dokumenty od roninov.
Úloha: DeMordreyovi ronini, ktorí majú svoj úkryt v jaskyniach v okolí Hedgentonu, kontaktovali Šľachtu a podplatili ich. Mám nájsť dokumenty o týchto osobách pre Korunu, aby mohli ten kontakt odhaliť. ; Získal som žiadaný dokument z pazúrov mŕtveho Ronina. Je načase ho priviesť späť agentovi Koruny.
Na východ od mesta je v lesoch malá pevnosť. Pod ňou pobite nepriateľov. Cocon, knight of the House DeMordrey má hľadaný dokument.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


62. Forbidden Love (Zakázaná láska)

L/Z: Hedgenton, Sir Beecy, Margrave of Hedgenton.
Cieľ: Postaraj sa o barda, ktorý chodí za šľachticovou dcérou.
Úloha: Šľachtic zo severnej časti Hedgentonu ma požiadal, aby som vyhnal Barda Luteho, ktorý sa potuluje pri stromoch pred bránami Hedgentonu. ; Lute ma presvedčil, aby som oslobodil Kitty, dcéru Miestodržiteľa Hedgentonu a priviedol ju k nemu, aby mohli obaja utiecť pred jej otcom. Kitty, dcéra miestodržiteľa Hedgentonu, chce utiecť zo zovretia jej mocichtivého otca a ochotne ma nasledovala za Luteom.
Vydajte sa na sever, kde je Lute. Povie vám, že sa s Kitty majú radi, no otec ju sľúbil pre DeMordreyovcov. Môžete ho zabiť a vziať si odmenu od Beecyho. Ak sa mu rozhodnete pomôcť, zabite kapitána Damira, ktorý vás sprevádza na žiadosť Beecyho. Potom len zájdite do panského domu v meste, oslovte Kitty a odveďte ju za Luteom.
Odmena: Skúsenosti, predmet.


63. The Gallow of Hedgenton (Šibenica v Hedgentone)

L/Z: Hedgenton, Angelica
Cieľ: Nájdi dôkaz na dokázanie neviny výrobcu lukov.
Úloha: Mladý výrobca lukov má byť obesený za vraždu dieťaťa, no dôkazy nie sú jednoznačné a jeho žena ma poprosila, aby som ho zachránil nájdením dôkazu jeho neviny. ; Mladý výrobca lukov povedal, že našiel dieťa a zbadal tieň bežiaci k jaskyniam pod starou kryptou. ; Temný Elf bol najatý na vraždu. No aj ako vrah, bol len bábkou. Jeho klient bol Šľachtic Charo von Govica, ktorý ide po žene výrobcu lukov. Mal by som ju varovať. ; Charo von Govica je mŕtvy... hanba! Radšej by som ho videl odvisnúť. Takže prípad je vyriešený. Osoba, ktorá najala vraha, zatrepala kopytami a nevinný je oslobodený. Mal by som si pohovoriť so sudcom.
Po rozhovore s Angelicou si môžete pohovoriť s obvineným Petrom, so sudcom aj Charom. Potom choďte na sever na malý cintorín, kde vlezte do jaskyne. Tam je Temný Elf menom Larsaryl, the Slayer. Zabite ha a získate od neho kontrakt, ktorý dokazuje, že bol najatý na vraždu. Vráťte sa a konfrontujte chlapíka pri šibenici, Garo von Govica. Ten sa prizná a napadne vás. Zabite ho. Už len oslovte Petra a sudcu Benedikta, ktorí vám poďakujú.
Odmena: Zlato, skúsenosti, predmet.


64. Assassins in the Family Crypt (Vrahovia v Rodinnej hrobke)

L/Z: Hedgenton. Južne, kúsok pod mestom je sídlo, pred ktorým stojí Lady Turrica of Baz.
Cieľ: Zachráň manžela šľachtičnej pred vrahmi.
Šľachtičná z južnej časti Hedgentonu ma požiadala, aby som zachránil jej manžela pred skupinou vrahov. Manžel, diplomat, ktorý prerušil rokovanie o mieri v rozdelenom meste, sa ukryl v rodinnej hrobke. Musím ho nájsť skôr než vrahovia. ; Našiel som vydeseného diplomata, manžela mojej klientky. Odvediem ho k nej.
Veľmi jednoduché. Len vstúpte do hrobky pri ich vile a v nej pobite vrahov. Polimedes of Baz je v poslednej miestnosti. Oslovte ho a odprevaďte k jeho žene Turrice.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


65. The Lost Daughter (Stratená dcéra)

L/Z: Highmarsh, Babuschka.
Cieľ: Nájdi dcéru starej farmárky.
Úloha: Divná stará matka ma požiadala, aby som našiel jej dcéru v lesoch. Zježili sa mi chlpy na krku, hoci... ; Našiel som dcéru starej farmárky. Zdá sa zmätená, ale nasleduje ma za svojou matkou. ; Tá stará potvora bola démon, ktorý ma využil na to, aby som mu priviedol mladé dievča. Mal by som si pohovoriť s tou mladou dámou.
Na severozápade je jediný hustejší porast, kde nájdete dievča menom Aisha Aimée. Vráťte sa s ňou za babuškou, ktorá sa zmení na gargola. Zabite ju a oslovte dievča.
Odmena: Skúsenosti.


66. Mothers Powder Cup

L/Z: Highmarsh, Sir John the Warmheated
Cieľ: Nájdi kalich v jaskyni s potvorami.
Úloha: Mladý šľachtic ma požiadal, aby som našiel kalich jeho matky, vzácne rodinné dedičstvo. Nachádza sa vo veľkej, príšerami zamorenej jaskyni. ; Mám kalich a mal by som ho zaniesť šľachticovi pre peknú odmenu...
Zájdite do jaskyne, pobite nepriateľov a vráťte sa s cieľom.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


67. A Dish Eaten Cold

L/Z: Hihmarsh, Rutia the Old.
Cieľ: Zabi Wyn´gara, Temného Elfa.
Úloha: Stará vdova z Higmarashu smúti nad stratou svojho manžela, ktorú spôsobil Temný Elf Wyn´gar. Wyn´gar neberie ohľady na jej žiaľ a stratu. Vdova ma požiadala pomstiť smrť jej manžela a priniesť jej Wyn´garovu hlavu. ; Wyn´gar je mŕtvy. Ešte budem potrebovať jeho hlavu. ; Mám jeho hlavu, mal by som ju zaniesť vdove.
Len zájdite do jaskyne, kde sa prebite k Wyn´garovi. Zabite ho a hlavu odneste Rutii.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


68. The Lych-Leader

L/Z: Gloomor. Heribert na trochu osamotenej farme na severe pri moste.
Cieľ: Znič Lichského princa v starých pohrebných hrobkách.
Úloha. Farmárska komunita Gloomoor je terorizovaná Lychom, ktorý zmenil kravy na nemŕtve stvorenia. Musím nájsť Lycha v starých kryptách a zničiť ho.; Lych, vodca nemŕtvych bol zničený a už viac nebude ubližovať. Mal by som si pohovoriť so zástupcom farmárskej komunity Gloomoor a prijať moju odmenu.
Na západe vstúpte do krypty. Dole je ohromné množstvo nemŕtvych. Vám stačí poraziť Lych Lorda a vrátiť sa za Heribertom.
Odmena: Skúsenosti.


69. The Eye of Hell (Oko pekla)

L/Z: Gloomoor. Južne od dediny je aktivovaný portál, pri ktorom stojí vodca Sakkarských kňazov.
Cieľ: Nájdi kľúč k portálu démonov.
Úloha: Vodca bratstva Čiernych kňazov Sakkary otvoril portál do pekla a chce získať armádu démonov, aby mu pomohli dobyť kráľovstvo oslabené Sakkarskými intrigami. Musím ich zastaviť a nájsť spôsob, ako zavrieť portál. Vodca musí mať kľúč, ktorý by som si mohol vziať z jeho mŕtvych rúk. ; Samozvaný vodca bratstva vydýchol naposledy. Potrebujem runu na uzatvorenie portálu, alebo by som mal navštíviť tento bizarný svet a poobzerať sa po nejakých pokladoch? Vsunul som správnu runu do portálu a zavrel ho. ; Diabolská runa je teraz v mojom vlastníctve. Premýšľam, či ju použiť na portál a otvoriť cestu do pekla? Kam sa dostanem, ak sa odvážim? Mám z toho zlý pocit, aj keď ma vábia netušené poklady.
Po rozhovore s vodcom pobite kňazov pri portále, vezmite si ich veci a vstúpte. V pekle vám stačí prejsť na západnú stranu a postaviť sa na štvorec pred veľkým runovým kameňom, čo vás teleportuje naspäť.
Odmena: Len veci, čo získate v pekle, inak nič.


70. The Female Dragonslayer (Drakobijkiňa)

L/Z: Drakenden. Drak Loromir, Protector of Honor.
Cieľ: Priveď drakobijkiňu k drakovi Loromirovi.
Úloha: Loromir, starý drak, sa zamiloval do princeznej. Ona zas hlúpo túži po jeho koži. Mám nájsť tú lady v tábore drakobijcov a priviesť ju k nemu, aby sa sama presvedčila, že je neškodný. ; Princeznini drakobijci budú potrebovať nejaký čas, než sa vylížu z rán. Ja by som mal zatiaľ odviesť princeznú k Loromirovi, môjmu dračiemu priateľovi.
Vydajte sa na západ do tábora, kde vás čaká princezná Lara Aimée. Prijmite jej výzvu, aby ste dokázali svoju silu a porazte jej mužov. Potom súhlasí, že s vami pôjde. Zaveďte ju k drakovi. Tam si na vás počkajú jej muži. Tu ich už zabite a potom si len pohovorte s drakom a princeznou.
Odmena: Skúsenosti.


71. Toothpick for a Dragon (Špáratko pre draka)

L/Z: Drakenden. Princezná Lara Aimée.
Cieľ: Nájdi obrovský diamant a nechaj z neho kováča stvoriť kopiju.
Úloha: Loromir, drak z dračieho brlohu potrebuje diamantovú kopiju ako špáradlo. Musím vysliediť obrovský diamant v jaskyniach plných príšer. ; Našiel som diamant. Princezná vravela, že kováč z Drakenden je schopný z neho spraviť diamantovú kopiju. Zanesiem mu ho. ; Mám diamantové špáradlo pre Loromira. Zanesiem ho princeznej.
Z jaskyne na východe získajte od nepriateľov diamant. Zaneste ho kováčovi, ktorý sídli južne od mesta a s hotovým výrobkom sa vráťte za princeznou.
Odmena: Zlato, skúsenosti, runa.


72. Brother of the Dragon (Brat draka)

L/Z: Drakenden, Loromir, Protector of Honor.
Cieľ: Nájdi štyroch rytierov a priveď ich na tréning.
Úloha: Loromir potrebuje štyroch rytierov, ako študentov, ktorým by mohol vysvetliť cestu starého rytierstva. Musím nájsť štyroch rytierov a priviesť ich k nemu. ; Našiel som prvého rytiera. Bude ma nasledovať za Loromirom. ; Už mám dvoch zo štyroch rytierov. ; Už sú traja, no jeden rytier stále chýba pre Loromirove bratstvo. ; Štyria mali byť a štyria sú - pripravení nasledovať ma za Loromirom a učiť sa od neho.
Vydajte sa na štyri označené body. Na každom je jeden rytier. Každý z nich vás vyzve na súboj a keď ho porazíte, je ochotný nasledovať vás a ísť sa učiť k drakovi. Keď budú všetci, tak ich k nemu zaveďte.
Odmena: "Orbus Dracus".


73. The Spider Monster of Moorbrook (Pavúčia potvora z Moorbrooku)

L/Z: Južne od Moorbrooku je osamotený dom, pri ktorom stojí čarodej. Magician.
Cieľ: Nájdi a zabi pavúčiu potvoru z Moorbrooku.
Úloha: Čarodej z Moorbrooku ma požiadal, nie, prikázal mi zabiť obrovského pavúka, ktorý sa usídlil v Moorbrooku. Čarodej sa tiež veľmi zaujíma o mozog tejto potvory. ; Odporné hry temnej moci. Čarodej umiestnil ducha dievčaťa do nervového systému potvory. Súhlasil som, že zachránim ducha dievčaťa tak, že prinesiem pavúkov mozog do laboratória čarodeja, aby ho mohlo extrahovať... nejako...; Mám kľúč od čarodejovho laboratória. Musím oslobodiť dievča, ktoré zadržiava. ; Duch dievčaťa je zmätený. Musím nájsť nástroj na navrátenie jeho ducha z mozgu pavúka.
Zájdite do jaskyne, kde bojujte s veľkým pavúkom. Pred smrťou vás osloví a povie, že to čarodej ju uväznil v tomto tele. Ak jej odmietnete pomoc, tak ho len dorazte, vezmite mozog, odneste ho čarodejovi a vezmite si odmenu. Ak súhlasíte, tak pavúka zabite aj tak, no v tomto prípade má len kúsok života a vezmite si mozog. Choďte za čarodejom, oslovte ho a napadne vás. Vezmite si z jeho tela kľúč a zostúpte do podzemia, kde v jeho laboratóriu vložte mozog do nádoby pred stojacou ženou. Potom len Maegvinu vyveďte na povrch.
Odmena: Skúsenosti, predmet.


74. Pure Water (Čistá voda)

L/Z: Moorbrok, Claror Smashhand, Captain of Moorbrook
Cieľ: Nájdi a zatkni Moorbrookskych pašerákov whiskey.
Úloha: Obec Moorbrook je závislá od predaja jej skvelej whisky. Obzvlášť chutná dodávka bola nedávno ukradnutá. Mám chytiť zlodejov pre kapitána miestnej základne a priniesť späť aj zásielku whisky. ; Našiel som sudy s whisky. Toto musí byť ukradnutý tovar...
Ak prijmete a ochutnáte: Bol som otrávený. Zrada! Oni nepridávali do whisky vodu, ale jed...
Ak odmietnete ochutnať: Ukradnutá whisky z Domu Mascarellu bola určite otrávená. Nebezpečenstvo je už minulosťou a ja si musím pohovoriť s kapitánom z Moorbrooku.
Vydajte sa do jaskyne juhovýchodne od mesta. Tam pobite nepriateľov. Zostane len Rapso, ktorý vám povie, že on je v tom nevinne, pretože ho vyhodili z cechu predajcov whisky, že vraj ju riedil vodou. Aby sa obránil, ponúkne vám ochutnať, aby ste mu uverili. Whisky je však otrávená. Ak sa z nej napijete, tak potom použite protijed, ktorý získate z Rapsovej mŕtvoly. Ak nie, tak ich len pobite, vezmite veci a choďte to hlásiť kapitánovi.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


75. The Narcotic Witch (Omámená bosorka)

L/Z: Moorbrook, Sir Jost of Moorbrook. (alebo sama Esfahnia, ak ju nájdete skôr).
Cieľ: Nájdi a osloboď dievča z pazúrov Moorbrookskej bosorky.
Úloha: Mladý šľachtic mi povedal, že jeho láska bola unesená zlou čarodejkou, ktorá chce získať jej krásu. Musím nájsť jeho ženu skôr, než sa jej niečo stane. ; Jeho nádherná žena zasiahla moje srdce. Činy tejto čarodejky musia byť zastavené. Musím si od nej vziať kľúč k cele a oslobodiť dievča.
Ak prijmete ponuku čarodejky: Zradil som dievča kvôli svojej vlastnej chamtivosti. Nikdy nezažije mladosť, ktorú som jej vzal. Bolo to správne, zlepšiť moje schopnosti čepeľou a mágiou? Zostáva len horká pachuť ...
Ak odmietnete: Nádherná žena je slobodná a čarodejka je mŕtva. Mal by som priviesť dievča k jej milencovi...
Západne od mesta je medzi stromami osamotený dom. Pred ním stojí čarodejka Xanara the Narcissistic. V klietke je zavreté dievča, Esfahnia the Beautiful. Keď ju oslovíte, dá vám ponuku na zlepšenie vašich schopností, ak ju necháte tak. V tom prípade omladne a dievča zostarne. Keď sa vrátite do mesta, napadne vás aj Sir Jost. Ak odmietnete, len zabite Xanaru, vezmite jej kľúč, otvorte dievča a odveďte ho k sirovi Jostovi.
Odmena: Skúsenosti, zlato (od Josta); Skúsenosti, runa (od Xanary)


76.Whiskey Supplier (Zásobovač whiskey)

L/Z: Moorbrook, Whisky Dealer.
Cieľ: Doruč barel whisky z Moorbrooku.
Úloha: Obchodník z Moorbrooku ma požiadal, aby som zaniesol barel whisky do taverny na križovatke v Drakendene. ; Krčmár bol s dodávkou veľmi spokojný.
Len zájdite do krčmy pod Drakendenom a odovzdajte dodávku krčmárovi. Nezabudnite si ale v Moorbooku zobrať sud s whisky (whiskey cask), pretože vám ho nedá automaticky do inventára. Tak aby ste sa nemuseli vracať (ako ja).
Odmena: Zlato, skúsenosti.


77. Scout Post

L/Z: Oasis of Ahil-Tar, Mario Kani, Commander of Ahil-Tar.
Cieľ: Nájdi prieskumníkov a odovzdaj im rozkaz, aby sa vrátili do tábora.
Úloha: Komandér Valorových jednotiek v Oáze Ahil-Tar ma požiadal, aby som našiel troch jeho prieskumníkov a povedal im, aby sa vrátili do tábora. ; Prieskumník ma oboznámil o veľkej armáde nemŕtvych, ktorá je v púšti. Prieskumník urobil znepokojujúce odhalenie. Zdá sa, že ohnivá príšera chodí po krajine a nemŕtvi ju nasledujú. Celá skupina orkov a ogrov uteká v panike pred nemŕtvymi. ; Úbohý prieskumník videl démona? A keď tadeto prechádzal, vynorili sa nemŕtvi zo svojich stáročia starých hrobov? Valor a kapitán z Ahil-Tar o tom musia počuť.
Zájdite na tri označené miesta. Na prvých dvoch len oznámte prieskumníkom, aby sa vrátili do tábora a oni to spravia. Na treťom nájdete mŕtveho prieskumníka. Vezmite si jeho poznámky a vráťte sa za komandérom.
Odmena: Zlato skúsenosti.


78. Settlers of the Desert (Osadníci púšte)

L/Z: Oasis of Ahil-Tar. Mario Kani, Commander of Ahil-Tar.
Cieľ: Nájdi osadníkov a odveď ich naspäť do tábora.
Úloha: Skupina osadníkov sa stratila v púšti. Mám ich nájsť a vrátiť sa s nimi do tábora, skôr než ich nájdu orkovia, alebo nemŕtvi. ; Osadník hovoril o tom, ako odviedli celú jeho rodinu a priateľov. Tieto informácie by mal počuť kapitán. Odvediem tohto blázna do tábora.
Len sa vydajte do púšte, kde nájdete chlapíka, ktorého odveďte do tábora.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


79. The Lost Settlers (Stratení osadníci)

L/Z: Oasis of Ahil-Tar. Mario Kani, Commander of Ahil-Tar.
Cieľ: Osloboď a odveď osadníkov z pazúrov Orkov.
Úloha: Pár osadníkov bolo zajatých Orkami. Mám ich oslobodiť a vrátiť sa s nimi do tábora predtým, než budú mať Orkovia šancu odieť sa do ich kože.
Zájdite na východ k rodinke, pri ktorej je banda Orkov. Pobite ich a odveďte rodinu do tábora.
Odmena: Zlato, skúsenosti.


80. Evacuation (Evakuácia)

L/Z: Oasis of Ahil-Tar. Mario Kani, Commander of Ahil-Tar.
Cieľ: Kry ústup osadníkov cez portál.
Úloha. Nemŕtvi prichádzajú do Oázy Ahil-Tar. Budem kryť ústup osadníkov, kým neprejdú bezpečne cez magický portál.
Pár osadníkov prebehne cez portál celkom rýchlo. Vy sa musíte postarať o všetkých, ktorí napadli Oázu. Vojaci vám síce pomáhajú, ale aj tak je väčšina práce na vás. Až keď padne posledný, tak môžete osloviť komandéra a splniť tak quest. Takže sa ponáhľajte, lebo niektorí kostlivci sa vám môžu zatúlať aj za hradby tábora a budete ich musieť nájsť.
Odmena: Skúsenosti, predmet.


81. The Camp of the Undead (Tábor nemŕtvych)

L/Z: Khorad-Nur, Orc Gate-Keeper.
Cieľ: Znič tábor nemŕtvych pri Khorad-Nur.
Úloha: Páchnuci Ork mi povedal, že nemôžem vstúpiť do mesta bez preliatia krvi a že mám zničiť tábor nemŕtvych, ktorý bol založený južne od Khorad-Nur. Ork ma varoval pred drakom, ktorý vedie nemŕtvych. Takže by sme mali byť opatrní. ; Mal by som byť schopný premôcť nemŕtvych, ale premýšľam, či ma potom ten Ork naozaj vpustí do mesta. ; Podarilo sa mi získať si dôveru pár Orkov. Orkovia z tohto mesta ma už nebudú napádať počas môjho putovania púšťou. Títo Orkovia sa nezdajú byť takí zlí. Premýšľam, či by som nedokázal uzavrieť viac spojenectiev, ak toho urobím pre Orkov viac?
Zájdite na juh od mesta a tam vás čaká drak so skupinou nemŕtvych. Pobite ich a potom sa sústreďte celou silou na draka. Po jeho smrti sa vráťte a Ork vám otvorí bránu.
Odmena: Strážca brány povolí vstup do mesta Khorad-Nur.


82. The Dams of the Dwarves of Gnarlstat (Priehrada trpaslíkov z Gnarlstatu).

L/Z: Pri Verag-Nar. V rámci questu The Elements of Ancaria. Loknor, the peat cuttler.
Cieľ: Nájdi priehradu Gnarlstatských trpaslíkov.
Úloha: Trapslíci, ktorí už dávno zmizli z povrchu Ankarie, dali do rúk Zhurag-Naru diabolskú zbraň. Veľkú priehradu, ktorá je teraz v starom opevnení. Musím ju nájsť a zavrieť, aby som sa dostal do Verag-Nar.
Popri rieke sa vydajte kúsok na sever a tam narazíte na most. Loknor vám dal runu, ktorou aktivujte portál za mostom. Ním sa dostanete neďaleko jaskyne, do ktorej treba vstúpiť. Vojdite do nej. V jaskyni treba ísť na sever, no po koľajnicových tuneloch to treba vziať trochu okľukou na západ. Na konci zídite o podlažie nižšie. Tam smerujte priamo na juh. Na konci si zľava obíďte stenu, za ktorou vidíte páku. Prejdite k nej a potiahnite ňou. Potom prejdite dvoma dverami ďalej a hore schodmi, čo vás vyvedie opäť na povrch. Vráťte sa k Loknorovi a oslovte ho.
Odmena: Umožnenie vstupu do Verag-Nar.


83. Glubba - Jar

L/Z: Zámok Shaddar; Glubba, the Shame of Shaddar-Nur.
Cieľ: Doveď Glubbu na miesto, kde sa narodil.
Úloha: Aký zvláštny spoločník. Glubba, prostoduchý Ogr, prinútený slúžiť v Shaddare, no svojim spôsobom priateľský, ma sleduje ako šteniatko, pokiaľ ho nezavediem na miesto, kde sa narodil, niekde vo vzdialených močiaroch severne od Enklávy Mystdale..
V rámci questu Shaddar-Nur sa stretnete s Glubbom. Keď vám v rámci tohto questu poslúži, ponúkne vám svoj vlastný a ak súhlasíte, že ho dovediete na miesto, kde sa narodil, tak sa k vám pridá. Keďže je to Ogr, tak je naozaj silný a dosť sa hodí. S jeho questom si nemusíte dávať načas, pokiaľ nechcete. Keď sa rozhodnete mu vyhovieť, tak ho zaveďte do opusteného mesta nad osídleným mestom Moorbrook. Celé je to na severovýchode od Mystdale. Len ho tam dopravte a on šťastný sa tam rozhodne usadiť. Poďakuje a rozlúči sa s tým, že ho môžete navštíviť.
Odmena: dobrý pocit.



Bonus

1. Hroby

Po celom hracom svete môžete nájsť hroby a každý má svoj vlastný nápis. Väčšina z nich je humorná, vypichol som ich len pár.
Here lies "Truste me! I Know what I´m doing". Sledge, the Hammer. (citát z komediálneho seriálu Sledge Hammer).
Here lie A´Ndariel, Du´Riel, Mephistoteles, Di´Ablo and Ba-al (please do not open). (každý hráč RPG pozná Diablo).
Here lies Freeman, beaten to death with crowbar. (Aspoň ja myslím, že je to Gordon Freeman z Half-life).
I am your father! (100 krát opakované zo Star Wars).
In memory of all the monsters we have murdered for their experience poinsts... (na pamiatku všetkých príšer, ktoré sme zabili pre ich skúsenostné body).
Here lies my wife, to heaven be praised. She nagged me all her living days. Wanderer go away with you, or she´ll get up and nag you too. (Tu leží moja žena, požehnaná buď neba dobrota, sekírovala ma každý deň svojho života. Okoloidúci utekaj preč než - vstane a sekírovať ťa bude tiež . ;Veľmi voľný preklad)
He came, he saw, he fell. (prišiel, videl, padol)
Elvis. (aspoň vieme, kde skončil)
"It Coult be worse" she said. (Môže to byť horšie" povedala).
Famous last words: "Trust me, they definitely look harmless..." (Posledné slová: Ver mi, rozhodne vyzerajú neškodne...).
Famous last words: "I´ll take care of this". (Posledné slová: "Postarám sa o to").


2. Mal-Orc-a. Prázdninový ostrov.

Na najjužnejšom cípe mapy je malý ostrov. Bodmi 1 som označil miesto na pevnine, odkiaľ sa dá dostať člnom na ostrov a bodmi 2 samozrejme ostrov. Je to prázdninové letovisko. Môžete si pohovoriť s manažérom, dá vám malú úlohu zbaviť sa orkov vyvádzajúcich na pláži. Len im pobehajte po uterákoch a oni vás napadnú. Keď to s nimi vybavíte, dostanete od manažéra slnečné okuliare (pre každý typ postavy iné).

1. časť | 2. časť | 3. časť

Súvisiace hry Sacred 3
Sacred Citadel
Sacred 2: Ice & Blood
Sacred 2: Fallen Angel
Sacred Gold
Sacred: Underworld
Sacred Plus



Diskusia Príspevkov: 7 Hodnotenie
1475 hlasov

100
60
20

80
40
0
51
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |