HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21164
5455
5063
1438
1600
7336
6036
12912
1687

Online 39813 užívateľov

Návody > Vampire: The Masquerade - Bloodlines


Zobrazení:205921
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť


Strávili ste vášnivú noc v náručí opačného pohlavia, no záver vašich radovánok sa zrazu zmení v nočnú moru. Do izby vtrhnú neznámi muži, ktorí vás oboch odvedú. Ocitáte sa na pódiu divadla, v hľadisku ktorého sedia samí vampíri. Z hrôzou zisťujete, že aj z vás sa stal vampír. No v rámci zákonov Camarilly nie je možné svojvoľne stvoriť nového vampíra, preto čaká vášho stvoriteľa trest - smrť. Než bude vyrieknutý ortieľ nad vami, ozve sa z hľadiska protest a princ sa rozhodne vás ušetriť. Stali ste sa členom spoločnosti s vlastnými pravidlami a zákonmi, vlastnou kultúrou a hierarchizáciou.
Na začiatku si voľte klan, ku ktorému budete patriť. Klanov, ku ktorým sa môžete pridať, je sedem - Brujah, Gangrel, Malkavian, Nosferatu, Toreador, Tremere a Ventrue. Každý má svoje vlastné špecifiká, od ktorých sa bude odvíjať váš štýl hry. Každý má svoje vlastné unikátne kúzla - disciplíny, ktoré mu pomáhajú prežiť v nočnom svete. Ovplyvňuje to však len začiatok, pretože neskôr si budete sami rozdeľovať do svojich schopností body získané počas hry a je na vás, ako si vyprofilujete svoju postavu.
Postupne od začiatku začnete zisťovať, čo ste vlastne zač. Vampíri sú potomkovia Kaina, prvého vampíra, ktorý bol takto prekliaty za vraždu Ábela. Ten neskôr stvoril pár vampírov a tí ďalších trinástich vampírov. Títo trinásti potom zabili svojich stvoriteľov a Kain ich preklial. Každý z nich bol iný a jedinečný a založil svoj vlastný rod. Od nich sa odvíja trinásť klanov vampírov. Títo najstarší, (Antediluvians) prastarí sú mýtus, no mnohí vampíri veria, že ešte stále žijú, tak ako Kain.
Vzhľadom na to, že znášate jeho prekliatie, máte v sebe beštiu. Čím ste agresívnejší a páchate zlo (napríklad zabíjanie nevinných ľudí), tým viac ju v sebe živíte a a strácate ľudskosť (Humanity), ktorá vám zostala. Čím viac jej stratíte, tým ste divokejší a tým skôr prepadnete bojovému šialenstvu a neviete sa ovládať. Úplna strata ľudskosti vedie k úplnemu zdivočeniu a strate sebaovládania a stávate sa šelmou. Páchanie dobrých skutkov vás robí lepším, viac vás to pripútava k vašej ľudskej stránke a teda vám aj zvyšuje vašu ľudskosť.

Najväčšou skupinou vampírov je Camarilla, ku ktorej patrí väčšina klanov. Camarilla však svoje zákony rozširuje aj na klany, ktoré sa k nej dobrovoľne nehlásia. Na čele Camarilly v každom meste stojí princ, ktorý danej oblasti vládne. Základným zákonom Camarilly je Masquerade, čiže utajovanie existencie vampírov pred ľuďmi. S rozvojom techniky majú ľudia viac možností, ako vysledovať a aj ako zabiť vampírov, preto je treba pred nimi svoju existenciu ukrývať. To znamená nesať krv z ľudí, pred zrakmi ostatných, nepoužívať kúzla a ani nebojovať (keďže by si každý všimol, že znesiete omnoho viac, než bežný smrteľník). Ak päťkrát porušíte tento zákon, čaká vás smrť. Na druhú stranu, keď sa sami postaráte o utajenie vampírov a celkovo pomôžete pri presadzovaní tohto zákona, jeden prehrešok sa vám zakaždým odpustí.
Ďalšou skupinou sú Anarchisti. Aj tí z bezpečnostných dôvodov rešpektujú Masquerade, no neuznávajú Camarillu ako takú a jej zákony. Sú to rebeli, ktorí túžia žiť v Slobodných štátoch a napriek tomu, že nie sú vedúcou silou, sú dosť silní na to, aby ovládali aspoň pár oblastí a neboli absolútne podriadení Camarille.
Kuei-Jin sú označovaní za východných vampírov. No nie sú to vampíri ako vy, sami neuznávajú vaše zákony a pohŕdajú mýtmi o Kainovi. Sú to bytosti východu (Ázia a tak), ktoré ako ľudia zomreli, no dostali sa naspäť a stali za z nich nemŕtve bytosti. V mnohom sú podobní vampírom, neznášajú slnko, sú veľmi odolní a silní. Ako vy balancujete medzi beštialitou a ľudskosťou, oni medzi Ying a Yang. Nekŕmia sa krvou, ale Chi energiou. Nevznikajú ako vampíri (kde sa jeden vampír rozhodne stvoriť ďalšieho a dá mu piť svoju krv), ale na základe výberu osudu, či úteku z pekla, k čomu dochádza raz za dlhší čas. Potom sa snažia naplniť svoje poslanie, s čím sa však nemusia ponáhľať a môžu si užívať svoj neživot. Medzi Kuei-Jin a vampírmi vládne nevraživosť už od prvopočiatkov ich existencie.
Ďalšou významnou skupinou je Sabbat. To sú odpadlíci, ktorí nielenže ignorujú zákony Camarilly, ale nerešpektujú príliš ani Masquerade. Väčšinou ich tvoria vampíri klanu Tzimisce a ľudia, ktorých naverbujú. Sú násilnícki, nepriateľskí voči ostatným klanom a bojujú len za svoje vlastné ciele a presvedčenia.
Za zmienku tiež stoja Thin Blood. Sú to mladí vampíri, veľmi vzdialená generácia od Kaina a prastarých. Nie sú organizovanou skupinou a nemajú žiadnu politickú, či spoločenskú moc. Nepatria k žiadnemu klanu a nie sú ani pod ochranou Camarilly. Ostatní vampíri ich ignorujú a občas ich zabíjajú len tak pre zábavu.



Artefakty

V hre môžete nájsť niekoľko špeciálnych predmetov, ktoré vám môžu pomôcť. Stačí ich mať so sebou v inventári a pridávajú vám svoje bonusy.

BloodStar
Zdvojnásobuje čas trvania schopnosti Blood Buff. Môžete si ho vziať ako odmenu od Tremerského Regenta Maximilliana Straussa po splnení úlohy A Plague for the Angels.

Daimonori
Zvyšuje silu kúziel disciplíny Thaumaturgy. Keďže túto disciplínu ovládajú len vampíri klanu Tremere, môžu ho získať len oni. Budete ho mať zadarmo v truhle, vo vašej izbe v budove klanu Tremere. Prístup do izby získate, ak splníte quest A Plague for the Angels a potom quest Gargoyle Removal Service a neprezradíte Isaacovi, že Strauss je stvoriteľom Gargola.

Fae Charm
Zvyšuje o jeden bod vlastnosť Dexterity. Môžete ho kúpiť v Tsengovom obchode v časti Chinatown.

Galdjum
Zvyšuje trvanie pasívnych disciplín o 25%. Keď budete v podzemných tuneloch, ktoré obývajú Nosferatu (Warrens - úroveň 5), tak prezrite dvere úplne napravo (napravo od Imalie) a tam ho nájdete na zemi.

Heart of Eliza
Zvyšuje vlastnosť Meele o jeden bod. Môžete ho kúpiť v Tsengovom obchode v časti Chinatown.

Key of Alamut
Je to amulet obrany, ktorý pridá jeden bod ku všetkým položkám v časti Soak. Dostanete ho za odmenu od Pishe v rámci questu Occultish Personality, keď jej dáte knihu zo sídla Giovanniho.

Mummywarp Fetish
Zvyšuje rýchlosť regenerácie vášho života. Nájdete ho na stole v druhej miestnosti, do ktorej vstúpite v dome na 609 King´s Way v rámci questu Going the Way of Kings.

Rune of the Third Eye
Znižuje poškodenie ktoré vám spôsobí Gargol. Dostanete ho od Maximilliana Straussa, ak sa za ním zájdete pozhovárať o Gargoloch počas questu Gargoyle Removal Service.

Saulocept
S ním získate o jeden XP naviac zakaždým, keď získate 3XP a viac. Nájdete ho na zemi v Giovanniho sídle, v podzemnej časti, kde sa prvýkrát v tomto leveli v rámci questu Italian Dinner stretnete so zombíkmi.

Tarulfang
Znižuje Frenzy. Nájdete ho v Groutovom sídle v rámci questu Calling Dr. Grout. Je na zemi v miestnosti s elektrickými cievkami, z ktorých šľahajú elektrické výboje, ktorým sa vyhýbate.

The Odious Chalice
Môžete si doň uložiť pár kvapiek krvi a tú potom použiť na seba. Dá vám ho za odmenu Pisha v rámci questu Occultish Personality, keď jej donesiete Fetish sošku z múzea.

Weakapaug Thistle
Zvyšuje obranu (Defense) o jeden bod. Môžete ho vziať zo skrinky pri posteli v izbe č. 211, na poschodí v Ocean Hoteli, kam zájdete v rámci questu The Ghost Haunts at Midnight.



Brnenia

V hre je len pár šiat, ktoré zvyšujú vašu odolnosť. Vždy v každej novej časti môžete získať nové šaty (brnenie).

Light Clothing
S nimi začínate hru.

Heavy Clothing
Zvyšujú o jeden bod položky Bashing a Leathal v časti Soak. Môžete ho kúpiť od Fat Larryho v Downtowne.

Light Leather
Zvyšujú o dva body položky Bashing a Leathal v časti Soak. O jeden bod znižujú vlastnosť Dexterity. Môžete ich kúpiť v obchode Red Spot v Hollywoode.

Heavy Leather
Zvyšujú o tri body položky Bashing a Leathal v časti Soak. O jeden bod znižujú vlastnosť Dexterity. Môžete ich kúpiť v Tsengovom obchode v časti Chinatown.

Body Armor
Zvyšuje o tri body položky Bashing a Leathal v časti Soak. O dva body znižuje vlastnosť Dexterity. Dá vám ho Heather Poe, vaša Ghoulka, pokiaľ ste jej teda dali napiť svojej krvi v nemocnici a pokiaľ ste ju potom prijali k sebe domov a boli na ňu milí. Zájdite poň, keď splníte quest Society for Perservation of Professors, no predtým než zájdete za princom, kde tento quest splníte definitívne.



Tutorial (Jyhad for Beginners)

Po úvodnej animačke vyjdite na ulicu a stretnete sa s Jackom. Ak budete trvať na tom, že ho nepotrebujete, preskočíte celý tutorial. Doporučujem ho prejsť (aj ak ste ho už absolvovali), lebo počas neho získate lockpick a 2 XP. Ako prvé vás Jack poinštruuje, ako sa nakŕmiť. Neďaleko máte človeka, tak k nemu zájdite a napite sa (F). Hore máte zobrazený ukazovateľ krvi obete. Nesmiete ho celý minúť, inak obeť vysajete úplne a zabijete ju, čím stratíte Humanity (neplatí, keď sajete nepriateľov). Čím máte menej Humanity, tým ste divokejší. Keď sa napijete, tak sa vráťte za Jackom. Vtedy oblasť napadne Sabbat.
Otvorte dvere, pri ktorých stojí Jack a vojdite do garáže. Na konci vyskáčte po krabiciach hore. Hore si vezmite z krabíc pred vami Lockpick. Zájdite za roh k Jackovi. Potom vypáčte dvere. Zámok má Level 1, takže to isto zvládnete. V kancelárii vám Jack povie niečo o tom, že musíte skrývať svoju totožnosť. Nik z ľudí vás nesmie vidieť používať vaše upírie schopnosti. To je zákon Masquerade. Ak ho porušíte a 5 krát stratíte Masquerade, tak hra končí. Teraz sa treba dostať ďalej. Naľavo na stene je papier, na ktorom je heslo k počítaču (Chopshop). Použite počítač a vstúpte do súboru Safe. Zadajte heslo, alebo hacknite počítač (Ctrl + C). Keď ste dnu, tak dajte Unlock a trezor naľavo sa odomkne. Odíďte z menu počítača príkazom "quit". Potom si vezmite z trezoru kartu. Choďte k dverám a kartou ich otvorte.
Zbehnite dole na ulicu. Tam budete zranený nepriateľmi. Jack vás pošle doplniť život krvou. Zídite dole schodmi a napite sa z bezdomovca. Samozrejme ho nezabite. Potom vám povie, že je možné sať krv aj z krýs. Môžete vyskúšať, nejaké sú na konci ulice, no majú málo krvi a Jacka tým akurát pobavíte. Ak nechcete, tak ho opäť oslovte. (Venture nemôžu piť krv z krýs a menejcenných, ako sú bezdomovci a prostitútky, no v tutoriali to môžu spraviť v pohode).
Teraz si treba preskúšať plíženie. Otvorte dvere v plote pri Jackovi. Zohnite sa (Ctrl) a preplížte sa poza nepriateľa. Ak vás zbadá, tak sa nič nedeje, akurát idete odznova. Preplížte sa sprava poza auto, až za krabice. Keď pôjde naľavo, tak vy choďte napravo, až do dvojkrídlych dverí. Tam vám Jack povie, že ich tu veľa nie je, tak ho máte zabiť. Po tom plížení sa na to isto tešíte, tak vybehnite von a zbavte sa nepriateľa. Vráťte sa, otvorte dvere pri Jackovi a za nimi mrežu na zemi. Skočte dole a prejdite k ďalšiemu nepriateľovi. Stojí chrbtom, tak sa naučte, ako zabíjať jedným úderom a potichu. Prikradneite sa k nemu a keď sa ukáže ikona na zabitie, tak len stlačte ľavé tlačidlo a rázne sa zbavíte nepriateľa.
Dvere ďalej sú zamknuté na level 3. Použite vašu vampirickú schopnosť Blood Buff. Zvýši nakrátko niektoré vlastnosti, takže sa zvýši aj schopnosť páčiť zámky. Kým trvá Blood Buff, vypáčte zámku. Za dverami prejdite pár miestností s nepriateľmi. Vždy použite vaše schopnosti, ako vám radí hra a zbite nepriateľov, alebo sa im vyhnite. V poslednej miestnosti musíte odlákať nepriateľovu pozornosť. Preplížte sa za sudy a vezmite si zo zeme plechovku (E) a hoďte ju (ľavým tlačidlom) do rohu. Nepriateľ to pôjde skontrolovať a vy prejdite do dverí, ktoré strážil. Tam vám dá Jack Tridsaťosmičku. Zostreľte ňou fľaše na krabici a potom nastúpte do výťahu.
Vyvezte sa hore a tam zabite dvoch nepriateľov. Potom opäť oslovte Jacka. Rozlúči sa s vami s tým, že ho môžete navštíviť v bare v Downtowne. Získate 2 XP. Presuniete sa do svojho Havenu.



Santa Monica

Váš úkryt

Začínate vo svojom byte. Môžete si vypočuť rádio, alebo pozrieť správy v TV, no zatiaľ ste nič nevykonali, tak ani nie je veľmi čo vidieť. Z kúpeľne si vezmite lieky a hodinky. Z chladničky si môžete vziať Krvné sáčky. Všimnite si váš stolík. Zo šuplíka si vezmite obálku s peniazmi (100 $). Na stole sú dve listiny. Jedna je odkaz od Mercuria, ktorého máte nájsť (hlavná úloha od princa). Píše, že vám poslal mail s jeho adresou a že vaše vstupné heslo do PC je "sunrise". Druhý list je od Tremerského regenta. Je v ňom hádanka, ktorej rozlúštenie vás k nemu dovedie (quest The Regent´s Riddle). Pozrite si teda maily v počítači.
Vyjdite potom na chodbu. Môžete sa vlámať do dverí oproti (ak máte lockpick a použijete Blood Buff). Vnútri nie je nič, akurát naľavo v poličke pod dresom je Peepin - a Voyeur Fiels Guide (Research 2, zvyšuje Stealth +1). Zbehnite chodbou nižšie a narazíte na otvorené dvere. Tentokrát vnútri nie je nič, no pred dverami ležia na zemi noviny. Pozrite si ich a dočítate sa o vražde (získate quest Carnival of Death). Potom len zbehnite dole a vyjdite von z budovy.


Mesto

Úvodný vstup do mesta.
V bočnej uličke stretnete bezdomovca. Pýta si drobné. Je to na vás, či mu dáte (1 $), alebo nie. Ak nie ste Venture, tak sa môžete napiť. Vyjdite z bočnej uličky a uvidíte scénku, v ktorej chlapík vlezie do dverí budovy napravo. Pri tejto budove stojí dobre oblečený mladý muž (Venture ho môže nalákať do uličky a napiť sa). Môžete ho presvedčiť, aby vám dal peniaze na taxík (20 $),alebo ho vydesiť a dá vám peňaženku aj hodinky.
Na uliciach stoja prostitútky. Môžete im zaplatiť za ich služby, pôjdu s vami niekam do bočnej, temnej uličky a vy sa môžete napiť ich krvi.
Naľavo je vstup do obchodu Trip´s Pawnshop. Predavač Trip vám nedôveruje, tak trvá na tom, že nepredáva zbrane. Môžete ho presvedčiť, že vám môže veriť a budete môcť kupovať aj zbrane. Ak neviete presvedčovať, tak sem prídite až neskôr. Zbrane vám ponúkne na odporúčanie Kilpatricka (quest The Hunted Hunter), alebo na odporúčanie od Mercuria (po queste Surf´s Up). Aj tak zatiaľ nemáte veľa peňazí.
Môžete si u neho kúpiť knihy Computers for Grandma (research 2, zvýši Computer +1) za 54 $ a So You Wanna Shoot Things? (research 3, zvýši Firearms +1) za 126 $.
Potom vstúpte do tej budovy napravo. Vnútri sledujte krvavú stopu a v miestnosti nájdete Mercuria. Vyspovedajte ho, zistíte, že mu ukradli peniaze a výbušninu Astrolite (quest Surf´s Up) a že by rád niečo proti bolesti (quest The Pain of Being Mercurio). Získate 1 XP. Vráťte sa na ulicu.
Postupujte napravo do garáží. Z nich vedú schody nadol, ktorými sa dostanete na pláž. Prejdite nimi.


Pláž

Parta na pláži, miesto vraždy a dílerov dom.
Po príchode na pláž vás osloví neznáma žena a povie vám, že muži, ktorých hľadáte, sú napravo, v dome na kopci. Má isté veštecké schopnosti, tak sa s ňou môžete porozprávať a zistiť zaujímavé veci. Môžete si nechať vyveštiť za 20 $ budúcnosť. Je to síce nejasné, ale časom vám to dá zmysel.
Tiež je tu chlapík bez trička menom E. Môžete z neho vyhrážkami vytiahnuť 50 $. No tým pádom stratíte možnosť priateľskej konverzácie. Ak budete priateľský, tak vám prezradí, že sú Thinned Blood (Chudokrvní?), nemajú klan a celkovo toho veľa nevedia. Ponúknite sa, že pre neho zistíte, čo budete môcť (quest Thinned Blood, treba správne voliť možnosti rozhovoru, inak quest nezískate. Aspoň ja som to tak mal). Spomenie Lily, ktorá z neho spravila vampíra. No to až neskôr.
Jeden z týchto Thinned Blood sa volá Copper. Keď ho oslovíte, zistíte, že zháňa info o tom, kto je hlavný vampír. Verí, že keď ho zabije, tak sa zo všetkých stanú opäť ľudia. Môžete ho obalamutiť, že to dokáže len svätým kolíkom. Obyčajný kolík nájdete tu na pláži, pod mólom a môžete mu ho predať, tak ako aj krv, o ktorej mu poviete, že je to krv jednorožca. Napokon mu môžete poskytnúť informáciu, kto je šéfom vampírov a takto ho ošklbať o prachy.
Než pôjdete do domu na kopci, tak sa dajte naľavo. Vybehnite po schodoch hore na mólo. Tam dojdite až na koniec, k plotu, za ktorým je scéna vraždy, policajti obhliadajúci obeť. To vám updatne quest Carnival of Death.
Potom sa vráťte k parte na pláži a vybehnite hore schodmi napravo, k domu na kopci. Celkovo máte tri možnosti (ale nič vám nebráni v ich kombinácii).
Choďte úplne naľavo a tam je uvoľnený kôl v plote. Odložte ho a prejdite vzniknutou dierou. Preplížte sa za dom. Tam je generátor. Môžete ho zničiť, no jeho výbuch zburcuje chlapov v dome. Pri generátore je vypínač. Ním zhasnite svetlo. Jeden nepriateľ to príde skontrolovať, tak ho môžete zlikvidovať cez stealth kill. Postupne potom v tme likvidujte zvyšok. Druhou možnosťou je rovno ich pobiť a treťou je presvedčiť strážcu, aby vás vpustil. Potom presvedčte aj ich šéfa, černocha v bielom saku, aby vám Astrolite proste dal, alebo že zaplatíte neskôr. Ak hráte za ženu, tak sa môžete dohodnúť na inej forme platby. Vtedy pošle svojho strážcu von a teší sa, čo ho čaká. Dobrovoľne nastaví krk, tak sa napite. Môžete ho zabiť, alebo ho nechať ako krvnú zásobáreň. Astrolite si môžete zobrať. Nech ho získate akokoľvek, máte zato 2 XP. V dome ešte choďte do miestnosti s práčkami. Medzi práčkou a posteľou je ventilačka. Vstúpte do nej a nájdete tam Mercuriove peniaze (250 $). V miestnosti, kde dvaja chlapíci hrali karty, si môžete vziať na predaj autorádio. Tiež sa môžete nabúrať do počítača (heslo hang10), no nič podstatné z neho nezistíte. (V TV správach si budete môcť vypočuť informáciu o vražde drogových dílerov v dome na pláži).


Mesto

Vyšetrovanie v reštaurácii, u Kilpatricka a v garážach.
Vráťte sa do mesta. Pretlačte sa uličkami a smerujte do reštaurácie. Vstúpte do budovy s nápisom Dinner. Vnútri oslovte predavačku Doris. Hneď na začiatku ju môžete presvedčiť, že ste zdravotný inšpektor a aby ste nehlásili nečistotu v jej podniku, dá vám úplatok 50 $. Spýtajte sa jej na Lily a aj keď jej pamäť neslúži, vytiahnete z nej, že tam Lily bola. Dá vám dokonca jej veci, čo si tam nechala: kľúč od auta, fotku a dlžnú listinu (Bail Bond) na meno Rolf Toten. Ak ste čítali svoje maily, viete, že Bail Bond má na starosti Kilpatrick. Z reštaurácie sa dajte naľavo a tam vstúpte do budovy s nápisom Kilpatrick Bial Bonds. Od neho sa nič nedozviete, akurát, že mu zmizol jeho lovec menom Carson a vy sa môžete ponúknuť, že ho nájdete (quest A Bounty for the Hunter). Vy si pozrite Kilpatrickov počítač. V ňom si pozrite zoznam mien s-z a tam "toten,r". zistíte, že mu patrí auto (Lightningbird Car, značka GUYCONI). Zbehnite na parkovisko a nájdite ho. Je to jedno z dvoch áut pred schodiskom vedúcim na pláž. Otvorte kufor Lilinými kľúčmi a vezmite si zvnútra jej denník. Z neho sa dočítate, že Rolf z nej spravil vampírku, opustil ju a ona osamelá spravila vampíra z E.. Posledný záznam je o tom, že mala hlad a keď nevedela, kam sa obrátiť, rozhodla sa ukradnúť krvné zásoby z kliniky. 1XP za denník. Zájdite teda na kliniku.


Klinika

Prízemie a podzemie. Hľadáme tabletky a Lily.
Do kliniky máte dva vstupy. Hlavný a bočné dvere v uličke povedľa kliniky. Pred hlavnými dverami vás osloví Knox Harrington. Je to Ghoul. Aspoň zistíte, ako vznikajú (dostanú napiť krvi upíra). Má tajné poslanie, no viac vám neprezradí. Neurážajte ho, inak sa s vami už nebude rozprávať. Ak vstúpite hlavným vchodom, vnútri vás zastaví prijímacia sestra. Ak prebehnete dnu, porušíte Masqueradu. Môžete ju presvedčiť, že za niekým idete, no to vám umožní prístup len na prízemí. Presvedčíte ju, že ste prišli opraviť sieť a dostanete kľúč k dverám na schodisku a môžete sa voľne pohybovať aj na poschodí. Ak vstúpite bočnými dverami, tak sa všetkým vyhnete a objavíte sa na zadnom schodisku, odkiaľ máte prístup na prízemie, poschodie, aj do podzemnej časti, no všade sa treba lockpickovať.
Na prízemí choďte určite do miestnosti č. 1. Je tam pacientka s vnútorným krvácaním v kritickom stave. Dajte jej napiť sa svojej krvi a to vám zvýši Humanity +1. Neskôr sa s touto dievčinou ešte stretnete, takže to istotne urobte. No nepovedzte jej, čo ste spravili inak, porušíte Masquerade.
Ešte tu na prízemí môžete skočiť do miestnosti s nápisom administrator a v počítači si pod heslom "lackers" prečítať e-maily. Inak vyjdite zadnými dverami na schody. Dole je za sklom chlapík, od ktorého môžete kupovať krv. Môžete ho presvedčiť, aby vám otvoril dvere napravo (level 9), alebo si sami vypáčte dvere naľavo (level 3). Môžete sa tam dostať ešte zhora, ale to je za jedno, pretože aj tam treba vypáčiť dvere (level 3). Hore sú to dvere hnedˇ na kraji s označením Maintenance. V miestnosti za nimi vlezte do otvorenej ventilačky a v nej skočte dole. Prepadnete sa do kancelárie na prízemí, v ktorej sú kľúče ku kancelárii Dr. Malcolma. Ste za dvojkrídlymi sklenenými dverami, ktoré zvnútra otvoríte. Ak zbehnete dole schodmi, dostanete sa do podzemnej časti, k márnici. V kancelárii pred ňou si môžete pozrieť info o mŕtvolách, cez heslo "cowbell". Pred márnicou je naľavo diera v stene zakrytá doskami (Vedie do práčovne a môžete ňou prejsť aj z práčovne k márnici, ak ste išli z druhej strany). Ak tade prejdete, dostanete sa do chodby za chlapíka, čo predáva krv. Takže je to zajedno, či sa vlámete odtiaľto, alebo zhora. Tak či tak si zájdite po kľúče doktora Malcolma.
Keď ste už tu dole, tak choďte za prvé dvere naľavo. Za nimi je ďalšia miestnosť s doktorom Philom. Presvedčte ho, aby vám prezradil heslo "1969" a získate 1XP. Ak ho nepresvedčíte (a nechcete ho zabiť a získať lístok s heslom z jeho mŕtvoly), tak choďte do susednej miestnosti k počítaču. Vstúpte doň s heslom "ambrosia" a aj z neho môžete získať kód "1969".
Potom vstúpte do časti s troma mrazničkami (napravo od predajcu krvi). Vojdite do prvej a na stene uvidíte zámok na číselný kód. Vložte teda kód 1969 a otvoria sa tajné dvere. Za nimi nájdete Lily. Osloboďte ju (možnosť v rozhovore) a ona vyhladovaná hneď skočí na doktora, ktorý práve vojde. Zabije ho. Potom ju vyspovedajte. Držali ju tu ako zásobáreň krvi na predaj. Povedzte jej, že ju E. čaká na pláži a že jej odpustil. Ona vám zas povie niečo o Thinned Blood upíroch. Získate 1 XP a +1 humanity.
Vtom sa objaví chlapík, ktorý predáva krv. Je naštvaný, že ste ho pripravili o zásobáreň krvi. Aby ste ho upokojili a aby vám znovu predával krv, môžete ho podplatiť (100 $), alebo ho presvedčiť. Ak nechcete míňať peniaze a neviete ho presvedčiť, je tu ešte jedna možnosť, pokiaľ ste chrapúň. Spýtajte sa ho, či to môžete nejako napraviť. Povie, že by chcel nový zdroj krvi (quest Replanting a Lily). Spýtajte sa, kde by ste ho mali zohnať a on odporučí klub Asylum. V klube vybehnite na poschodie, tam je Daniela, nové dievča v meste. Presvedčte ju, aby šla na kliniku. Tam sa už len porozprávajte s chlapíkom, ktorý je spokojný s novým zdrojom a opäť vám predáva krv. Týmto strácate dva body humanity.
Potom sa vráťte na prízemie. Keď už máte kľúče ku kancelárii doktora Malcolma (kancelária napravo za dvojkrídlymi sklenenými dverami), tak choďte do jeho kancelárie (inak, ak nemusíte vôbec zháňať kľúče, môžete jednoducho jeho kanceláriu vypáčiť, zámok má level 4). Zo stola si zoberte morfium. Tiež mu môžete nakuknúť do počítača a prečítať maily cez heslo "panacea" a zistiť niečo o pacientoch cez heslo "hippocrates". Potom choďte do miestnosti, v ktorej je Dr. Malcolm. Požiada vás aby ste odišli. Vy teda súhlasíte, no ak ste si prečítali jeho maily, viete, že má milenku. Povedzte mu, že to viete a získate úplatok 75 $. Výkupné vás bude čakať v poštovej schránke vo vašom dome.
Teraz opustite kliniku. Aby ste ukončili dlhé plnenie vedľajšieho questu, skočte na pláž za E. aby vám mohol poďakovať, že je s Lily (1XP, +1 humanity). Potom choďte za Mercuriom.


Mesto

Mercuriov, Carsonov a váš apartmán.
Dajte Mercuriovi Morfium, čo ste získali v nemocnici a získate 1XP a bod humanity. Povedzte mu, že ste našli Astrolite a máte ďalší XP. Ak mu aj vrátite jeho peniaze (250 $), čo ste našli v dome nad plážou, tak máte 1XP navyše. Teraz vám oznámi, že tie výbušniny potrebujete na zničenie skladu, v ktorom operuje Sabbat. Jediný, kto vás tam môže dostať, je Bertram Tung, no ten sa skrýva pred Theresou Voermanovou, majiteľkou klubu Asylum (quest Explosive Beginnings). Takže bude treba ísť za ňou. Ešte sa môžete spýtať Mercuria na predaj zbraní a odporučí vás do Tripovho obchodu (budova, v ktorej bývate). Zavolá mu, aby vám pomohol, lebo nepredáva každému, keďže nemá licenciu.
Než opustíte budovu, skočte otvoriť dvere oproti Mercuriovi. Číslo 1 je totiž Carsonov apartmán a kartu na otvorenie máte od Kilpatricka. Vnútri si môžete vziať z poličky peniaze (25 $) a spod stola strieborný prsteň. Na záznamníku si vypočujte odkaz, kde hovorí, že uploadol informácie do počítača. Tak si prezrite počítač (heslo je Imalia, ako dievčina z plagátu na stene) a zistíte, že Mcgee by mal byť v tetovacom salóne. Tiež je tam poznámka, že vstupná karta do salónu je na televízore, tak si ju nezabudnite vziať.
Vráťte sa do svojho domu. V počítači máte mail od LaCroixa. Požiada vás o láskavosť. Máte získať z kliniky vlkodlačiu krv (quest Bloody Mess). Vráťte sa von a zájdite opäť na kliniku.


Klinika

Prvé poschodie, krv vlkodlaka.
V klinike choďte na poschodie. Tam sa pohybujte v závislosti od toho, ako ste sem vstúpili prvýkrát. Môžete sa preplížiť do miestnosti s označením CIS. Ak ste prijímaciu sestru presvedčili, že ste prišli opraviť sieť, tak to povedzte aj policajtovi, čo tu stráži a sám vás odvedie do tejto miestnosti a aj vám ju odomkne. Inak môžete policajta presvedčiť, aby vás tam nechal, alebo ho jednoducho zabiť (je tu voľná zóna, tak nestratíte humanity). V tejto miestnosti použite počítač a otvorte dvere miestnosti s krvou a aj dvere trezoru. Teda cs door - heslo dosage - príkaz unlocked a cs safe - heslo paige a tiež príkaz unlocked. Potom choďte do miestnosti s nápisom Controlled Substances. Vstúpte a z trezoru si vezmite Werewolf Blood a získate 2 XP. Zájdite do svojho domu a do svojej schránky na prízemí vložte vlkodlačiu krv. Vyjdite von a vráťte sa. V schránke nájdete odmenu (150 $). Vybehnite ešte do bytu a v počítači si pozrite ďakovný mail od princa. Tým ste splnili úlohu a získali 1 XP.


Mesto

Klub Asylum.
Choďte teraz do klubu Asylum. Po vstupe vás privíta Janette: Môžete si s ňou zaflirtovať a zistiť jej meno. Potom odíde. V bare sú dve ženy, ktoré (v závislosti od vašej postavy) môžete použiť ako zdroj krvi. Stačí ich trochu presvedčiť, že ste pre ne ten pravý/ pravá (áno, bisexualita je tu povolená). Pri bare postáva Knox, ktorého ste stretli pri vstupe do kliniky. Teraz od neho môžete zistiť podrobnosti o jeho tajnej misii. Zistíte, že jeho pán je Tung, ktorého hľadáte aj vy, a majú problém s nejakým vampírom - Aziatom. Ponúknite mu pomoc (quest The Hunted Hunter). Dá vám vodičský preukaz toho upíra, aby ste ho mohli ľahšie nájsť. Potom oslovte barmana a presvedčte ho, že sa potrebujete stretnúť s Theresou. Povolí vám to, tak choďte k výťahu, ktorým odišla Janette. Privolajte si ho a vyvezte sa hore. Kým sa za dverami sestry hádajú, vy si zatiaľ vezmite zo zeme zlatý prsteň. Po hádke sú dvere otvorené, tak vstúpte.
Vnútri si môžete pozrieť notebook a v ňom emaily - heslo "wishes" a kontakty - heslo "callme". Potom oslovte Terezu. Požiadajte ju, aby odvolala krvnú pomstu voči Tungovi. Najprv sa vykrúca, no napokon súhlasí s tým, že pre ňu splníte jednu úlohu. Má hotel, v ktorom straší a robotníci tam nechcú pracovať (quest The Ghost Haunts at Midnight). Máte jej priniesť nejaký predmet ducha, čo tam straší. Tiež vám dá kľúč od kanálov, pretože jediná cesta k hotelu vedie cez kanály.
Vyjdite von a vstúpte do kanálov. V nich sú len jediné dvere. Odomknite ich kľúčom od Terezy a vstúpte k tabuľke Access A. Vylezte hore rebríkom.


Hotel

Na dvore hotela vstúpte do malej búdky pred hlavným vchodom a v nej si vezmite zo steny kľúče od hotela. Potom vstúpte hlavným vchodom do hotela. Teraz vás čaká naozaj silne atmosferická misia. Porovnateľná s deviatou misiou hry Thief 3: Deadly Shadows s názvom Robbing the Cradle (pre predstavu, ak ste to hrali). V hoteli straší, to už vám je jasné. Okrem bežných zvukov a výpadkov svetla občas môžete zazrieť aj ducha. Podstatnejšie je, že po vás zlý duch občas hádže predmety z hotela (vázy, obrazy a pod.). To vám odoberá zo života, no ste upír, takže ak aj stratíte dosť zo života, nevadí, stačí chvíľu počkať, kým sa vám život sám zregeneruje. Tiež budete nachádzať noviny, v ktorých vám články budú napovedať, čo sa tu stalo. Hneď po vstupe sú jedny noviny na stole pred vami a jedny naľavo, na zemi pri výťahu. Zatiaľ sa dočítate len o slávnostnom otvorení hotela a o jeho vyhorení.
Choďte po schodoch nahor a prepadnete sa do pivničných priestorov. Choďte rovno a uvidíte ženu, ako prebehne chodbou zľava doprava. Choďte za ňou a doprava. Po vstupe do miestnosti sa dvere za vami uzavrú. Všimnite si porušenú stenu. Rozbite ju a cez dieru prejdite do susednej miestnosti. Tam nájdete ďalší článok o tom, že našli detské hlavy v hotelovej práčovni. Po prečítaní sa vám otvoria dvere von. Vyjdite a vráťte sa na križovatku, kde ste nasledovali ženu. Teraz choďte doľava. A vstúpte do práčovne. Jedna práčka je pootovorená, tak ju preskúmajte a vezmite si z nej kľúče. Potom choďte úplne naľavo k dverám, nad ktorými svieti červené svetlo. Otvorte ich kľúčom z práčky a vstúpte. Pokračujte ďalej, cestou uvidíte ducha so sekerou. Na konci choďte za pletivo a potiahnite páku na stene, čím spustíte energiu.
Vráťte sa na začiatok, kde ste sa prepadli z prízemia. Tam je naľavo výťah, ktorý už teraz vďaka vášmu spusteniu energie funguje. Nastúpte do neho a vyvezte sa na prvé poschodie. Z výťahu choďte naľavo, k apartmánom za hlavným schodiskom. V prvej miestnosti je na zemi zaujímavá kresba. V druhej si vezmite zo stolíka vedľa postele kľúče. Vráťte sa na tú stranu, kde ste vystúpili z výťahu. Choďte do druhých dverí, na ktoré ukazuje duch ženy a otvorte ich práve získaným kľúčom. V podlahe je diera zakrytá doskou. Dosku rozbite a skočte do diery. Na bare nájdete ďalší článok. Potom choďte za bar a privolajte si jedálny výťah. Nastúpte do neho a zvezte sa do kuchyne. Tam nájdete na stole denník, ktorý si prečítajte. Zistíte, že manžel podozrieval svoju ženu, že má milenca a tak zabil ju, aj deti.
Týmto odhalením získavate vedľajší quest Spiritual Release. Po zobratí denníka v kuchyni začne vyvádzať duch jej manžela a bude rozhadzovať kuchynská náradie, čo vám rozhodne nerobí dobre. Po chvíli sa vyvalia dvere naľavo, tak nimi prejdite. V miestnosti za nimi rozbite kryt ventilačky a vlezte do nej. Na konci vám duch ženy povie, aby ste boli opatrný. Len čo vyleziete von, skočte k rebríku oproti a tak sa vyhnete padajúcemu výťahu. Vylezte po rebríku hore, skočte na rímsu za sebou a po nej prejdite cez otvorené výťahové dvere na chodbu.
Choďte do chodby napravo a vstúpte do dverí č. 211. Zo skrinky pri posteli si vezmite Wheakapaug Thistle (zvyšuje obranu, Defense +1, stačí ho mať v inventári). Na konci tejto chodby nájdete ďalší článok o tom, kto je podozrivý z vraždy. Chodba je uzavretá, tak sa vráťte k výťahu a prejdite druhou chodbou. Na konci chodby vstúpte do izby č. 218. Po doskách prejdite cez dieru v strope o poschodie vyššie. Pozor, začne sa objavovať astrálny oheň (ktorý horel pri požiari hotela) a ten vás zraňuje. Na tomto poschodí prebehnite na koniec chodby a vstúpte do izby č. 310.
Izba je zničená, no keď v nej vykročíte ďalej, dostanete sa na chvíľu do minulosti a izba vyzerá ako nová. Na jej konci si zo stola vezmite náhrdelník - 1XP. Potom ste opäť v prítomnosti. Skočte dierou v podlahe dole, o poschodie nižšie. Vyjdite von a vstúpte do výťahovej šachty, ktorou ste prišli. Zlezte na rímsu k dverám vedúcim na prvé poschodie. Sú otvorené, tak nimi vyjdite. Teraz už len zbehnite dole, k hlavnému vchodu a vyjdite von. Vráťte sa cez kanál do klubu Asylum.


Mesto

Janette a Therese.
Hore na poschodí nájdete pre zmenu Janette. Teraz si môžete pozrieť počítač na stole. Heslo k mailom je "1baroness3" a ku kontaktom je "business". Rozprávajte sa s ňou milo, no nedávajte jej náhrdelník, čo ste našli (ak jej ho dáte, tak ho hodí do mora. To Terezu rozhodne nepoteší a questy The Ghost Haunts at Midnight a Spiritual Release budú zaradené medzi nesplnené). Ak to vykecáte a nedáte jej ho, tak získate 1 XP.
Potom vás Janette požiada o láskavosť. V mestskej galérii sú obrazy, ktoré by chcela vidieť zničené. Ak súhlasíte, že to pre ňu spravíte, dá vám nôž (quest Slashterpiece). Tiež dodá, aby ste z galérie ukradli peniaze charity. Gallery Noir sa nachádza kúsok od kliniky, oproti Mercuriovmu domu. Môžete sa tam dostať viacerými spôsobmi. Môžete vypáčiť hlavný vchod (level 10), no na to asi nemáte. Bočnú uličku stráži strážnik. Môžete ho presvedčiť, oklamať, atď, aby vám otvoril, alebo vydal kľúče (alebo ho zabiť a narobiť si problémy). Po rozhovore sa postaví pred hlavné dvere a vy môžete ísť k dverám v bočnej uličke (level 1). Ak sa chcete vyhnúť aj strážnikovi, tak choďte do garáží. Hneď zo začiatku vidíte do bočnej uličky pri galérii. Posledné zábradlie môžete vytrhnúť (ak ste dosť silný, ale pomôže Blood Buff). Tede prelezte a poza strážnika vypáčte dvere.
V galérii sú štyri obrazy. Musíte ich poškodiť v správnom poradí. Dajte si teda do rúk nôž a porežte ich v tomto poradí: Caine slays Abel; Caine cursed by God; Caine meets Lilith; Caine spurns Lilith. Potom sa zjaví v strede miestnosti krvavý démon. Zabite ho a získate 3XP. Za jedným obrazom je stôl s pokladňou. Pri pokladni je krabička so zbierkou. Môžete si z nej vziať peniaze (250 $), no stratíte tak jeden bod humanity.

Vráťte sa do klubu Asylum. Tentokrát je tam opäť Tereza. Je naštvaná, pretože tie obrazy boli jej. Môžete ju presvedčiť, že ste to neboli vy, kto ich zničil. Inak jej dajte náhrdelník, ktorý máte od ducha z hotela - 2XP. Spýtajte sa na Tunga. Má na vás ešte jednu požiadavku. Máte sa stretnúť s jej sestrou v reštaurácii Surfside Dinner (quest Bad Blood). Vyjdite teda na ulicu a len prejdite cez cestu do reštaurácie oproti. Je tam parta podozrivých týpkov. Zájdite do zadnej časti k telefónu a chlapi vás napadnú. Zabite ich, je to sebaobrana - 2XP. Poberte im zbrane a získate novinku, Utica M37. Potom zazvoní telefón vzadu, kde ste sa mali stretnúť. Zdvihnite ho. Volá Tereza a skočí jej do toho aj Janet. Vráťte sa do klubu.
Po vstupe na poschodie nájdete obe sestry. Naplnilo sa to, čo ste už asi všetci tušili. Obe sú jedna. Jedna schizofrenička. Začnú sa hádať. Vy môžete v rozhovore podporovať jednu, alebo druhú, alebo ich obe ukľudňovať. Od vás potom závisí aj výsledok. Máte tri možnosti. Presvedčíte Terezu, aby zabila Janette - 5 XP, presvedčíte Janette, aby zabila Terezu - 5 XP. Ak ste dobrí v presvedčovaní, máte aj tretiu možnosť a to presvedčiť ich, aby zostali spolu, lebo z ich koexistencie čerpajú silu - 6XP. Nech to skončí akokoľvek, urovná sa spor s Tungom a vy zistíte, kde ho hľadať.

Carson a Kilpatrick. Pomoc pre Knoxa.
Než sa za ním vydáte, poďme ešte pohľadať Carsona. Hádam ste na neho nezabudli? Choďte k budove vedľa kliniky, je to tetovací salón (Devil´s Brand: Tattoo Professional Body Piercing). Otvorte ho kartou, čo ste našli v Carsonovom byte. Vnútri zbehnite dole, no nič nenájdete. Zvoní však telefón, tak ho zdvihnite. Chlapík v telefóne hovorí, že bol dohodnutý na nejaký modeling s McGeem. Ponúknite sa, že to vezmete za neho. Zájdite na koniec hlavnej ulice (je na nej klinika a Mercuriov dom) a na konci zahnite doprava. V rohu je Gimble´s Prosthetics. Zazvoňte pri dverách a povedzte, že ste ten z telefónu. Vpustí vás dnu. Tam vás privíta Stanley Gimble osobne. Zanechá vás osamote s tým, že sa ide pripraviť. Choďte za ním a hneď za dverami zistíte, že to tam nie je celkom v poriadku. Z chladničky si vezmite krvný sáčok a zbehnite až úplne dole. Tam vám z cely niekto volá o pomoc. Než niečo stihnete spraviť, tak sa na vás vyrúti Gimble ozbrojený odseknutou rukou. Zabite ho - 1XP. Môžete si vziať tú odseknutú ruku a sami ju používať ako zbraň. Potom otvorte celu a zachránite Carsona. Ten po tejto skúsenosti už nechce ďalej vykonávať svoju prácu. Zájdite teda za Kilpatrickom povedať mu, že ste našli Carsona -1XP. Nezabudnite si pýtať odmenu (201 $).
Nie je nadšený z toho, že Carson už nechce ďalej pracovať a ponúkne vám jednu prácičku. Nájsť chlapíka menom Mike Dubrin (quest Jumpin the Bail). Má priateľku menom Marian Murietta a tá býva v dome, kde aj vy. Po rozhovore sa ešte pozrite do Kilpatrickovho počítača. Knox vás požiadal o pomoc s Aziatom, ktorého vodičák bol na meno Virgil Crumb, tak si ho v počítači nájdite (crumb, v). Zistíte, že jeho telo leží v márnici.
Choďte teda na kliniku, zbehnite dole k predajcovi krvi a poza neho do práčovne a cez dieru v stene do márnice (alebo priamo schodmi z prízemia, ak ste tam predtým odomkli dvokrídle dvere). V kancelárii pred márnicou si pozrite počítač (heslo Cowbell) a zistíte, že zomrel na srdcovú príhodu. Telo je v márnici a jeho veci v truhlici. Prejdite teda oproti do márnice a vypáčte truhlu (level 3). Z nej si vezmite kartu Foxy Boxes. Foxy Boxes je budova napravo, oproti klubu Asylum. Zbehnite tam a touto kartou si otvorte dvere. Vstúpte. Vnútri je v miestnosti napravo počítač, kde si môžete prečítať niečo o plánoch Cathayana. Samotný Cathayan vás čaká v sklade. Nič nepovie a rovno zaútočí, tak ho zabite - 1XP. Nič tu nie je a ani len meč a kuša po ňom nezostali. Takže po boji sa vráťte oznámiť úspech Knoxovi - 1XP.
Potom choďte do svojho domu. Murietta, ktorú hľadáte, býva rovno oproti vášmu bytu. Ak ste už dvere predtým nevypáčili, tak si spoza črepníka na chodbe vezmite kľúč a otvorte dvere. Vnútri si vypočujte záznamník a zistíte, že Dubrin odišiel do Downtownu - 1XP. Zájdite to oznámiť Kilpatrickovi - 1XP a dostanete odmenu 150 $. Splnili ste úlohu, no zároveň sa vám otvorila ďalšia, nájsť ho v Downtovne (Mudd Hunt).

Teraz sa vráťme k hlavnému príbehu. Bertram Tung je na starej čerpacej stanici, na konci ulice oproti klubu Asylum. Otvorte si bránu a vstúpte do starej nádrže. Tam oslovte nosferatu Bertrama. Prehodíte pár slov, zistíte niečo o Sabbat a potom vám ponúkne, že vás zavedie k skladisku. Ak ste pripravený, tak súhlaste.


Sklad Sabbatu

Objavíte sa pri sklade. Prejdite dierou v záchode a otvorte dvere. Hneď oproti je prvý nepriateľ a chrbtom, tak ho potichu zabite. V susednej miestnosti je krabica s nábojmi a doska zakrývajúca dieru v stene, ktorou môžete vyjsť von. Prejdite však do ďalšej miestnosti a potichu zabite fajčiaceho chlapa. Vyjdite von. Tam je pár vrakov áut. Za nimi kontajner a za ním krabica s nábojmi do brokovnice. Teraz sa vydajte medzi vlaky. Je to na vás, môžete sa plížiť a potichu likvidovať nepriateľov, alebo ich priamo likvidovať v otvorenom boji (neskôr v sklade to aj tak potichu veľmi nepôjde).
Do skladu vedú dve cesty. Prvá je naľavo. Tam dojdite k odparkovanej lokomotíve. Pri nej zabite nepriateľa a vylezte hore rebríkom. Na povale si vezmite strieborný prsteň a ventilačným otvorom vyjdite. Ste v sklade, stačí skočiť dolu. Druhá cesta je úplne napravo. Touto cestou sa budete musieť vracať. Sú tam dvere vedúce do malej budovy. Z nej vyjdete na dvor (sú tu zamknuté dvere, Level 6, za nimi je len truhla s nábojmi do pušky) a prejdite až k zadným dverám skladu. Ktoroukoľvek cestou vstúpite, dnu sa prebojujte cez nepriateľov hore do kancelárií (ak preskúmate celý objekt, nájdete kopec nábojov). V prostrednej máte možnosť pripevniť na stôl Astrolite. Urobte tak. Zapne sa trojminútový odpočet. Za ten čas sa musíte dostať zo skladu. Zbehnite teda dole schodmi. Tam vás napadne nepriateľský upír. Je dosť silný, ale už by ste ho mali zvládnuť. Potom vybehnite na zadný dvor a ním do menšej budovy (je to pravá cesta, ktorú som popisoval pri vstupe). Tam vás napadne druhý takýto upír. Tiež ho zabite a vybehnite von. Teraz už len prejdite pomedzi vlaky k budove, pri ktorej ste to tu začínali.
Keď tam dobehnete nastane expĺózia a sklad vybuchne - 4 XP. Pribehne k vám vlk, ktorý sa zmení na upíra. Je to Beckett. Chvíľu si s ním pohovorte. Keď vás opustí, automaticky sa objavíte opäť u Bertrama.
Môžete si s ním pokecať o všetkých klanoch a sektách. Potom sa vyberte pred klub Asylum. Parkuje tam taxík. Nastúpte a odvezte sa do ďalšej časti mesta - Downtown.



Hlavné questy

Wherefore Art Thou, Mercurio?

Prvá úloha nadväzuje hneď na úvodnú animačku, v ktorej bol popravený váš stvoriteľ a zrejme len vďaka protestu Nina Rodrigueza sa princ LaCroix rozhodol nechať vás žiť. Vyslal vás do Santa Minica, aby ste sa stretli s jeho agentom menom Mercurio. Keď potom budete vo svojom byte, pozrite si list na stole, je od Mercuria. Nechal vám tam heslo k vášmu PC. Je to "sunrise". V PC si pozrite mail od neho a získate jeho adresu - Main Street 24, apartmán 4.
Keď vyjdete na ulicu, uvidíte animačku, v ktorej ranený Mercurio vchádza do budovy napravo. Zbehnite k nej a uvidíte, že číslo sedí - 24. Vstúpte a vnútri vojdite do apartmánu č. 4. Tam nájdete doráňaného Mercuria ležiaceho na gauči. Na pláži ho prepadli nejakí muži a ukradli mu peniaze, aj výbušninu Astrolite. Mali by ste Astrolite priniesť späť (quest Surf´s Up). Ďalej z rozhovoru zistíte, že má veľké bolesti a ocenil by, keby ste mu priniesli niečo, čo by ich zmiernilo (quest The Pain of Bieng Mercurio). Ešte dodá, aby ste nikomu nehovorili, čo sa stalo. Vie zháňať rôzne veci a zavďačil by sa vám.


Surf´s Up

Od Mercuria ste zistili, že mu ukradli peniaze a výbušninu Astrolite nejakí muži na pláži. Choďte napravo z jeho domu a cez garáže prejdite schodami nadol a vyjdite na pláž. Tam vás osloví neznáma žena. Povie vám, že muži, ktorých hľadáte, sú v dome na kopci, napravo od vás. Vybehnite hore schodmi. Hore uvidíte dom a v bránke stojí strážca. Celkovo máte tri možnosti (ale nič vám nebráni v ich kombinácii).
1. Infiltračná cesta. Choďte úplne naľavo a tam je uvoľnený kôl v plote. Odložte ho a prejdite vzniknutou dierou. Preplížte sa za dom. Tam je generátor. Môžete ho zničiť, no jeho výbuch zburcuje chlapov v dome. Pri generátore je vypínač. Ním zhasnite svetlo. Jeden nepriateľ to príde skontrolovať, tak ho môžete zlikvidovať cez stealth kill. Postupne potom v tme likvidujte zvyšok.
2. Conanova cesta. Proste na nich vybehnite so zbraňou v ruke a všetkých pobite.
3. Diplomatická cesta. Briana, strážcu pri bráne presvedčte, aby vás vpustil dnu. Potom na vás ostatní nebudú útočiť. Vnútri zájdite do poslednej miestnosti a oslovte ich šéfa v bielom saku. Môžete ho presvedčiť, aby vám Astrolite proste dal, alebo že zaplatíte neskôr. Ak hráte za ženu, tak sa môžete dohodnúť na inej forme platby. Vtedy pošle svojho strážcu von a teší sa, čo ho čaká. Dobrovoľne nastaví krk, tak sa napite. Môžete ho zabiť, alebo ho nechať ako krvnú zásobáreň. Astrolite si môžete zobrať.

Nech ho získate akokoľvek, máte zato 2 XP. V dome ešte choďte do miestnosti s práčkami. Medzi práčkou a posteľou je ventilačka. Vstúpte do nej a nájdete tam Mercuriove peniaze (250 $). V miestnosti, kde dvaja chlapíci hrali karty, si môžete vziať na predaj autorádio. Potom zájdite za Mercuriom a povedzte mu, že máte Astrolite (1XP) a tiež mu môžete vrátiť jeho peniaze (1XP). Teraz máte nájsť chlapíka, ktorý vám pomôže s použitím výbušnín (quest Explosive Beginner).


Explosive Beginnings

Po splnení questu Surf´s Up zistíte od Mercuria, že Astrolite má byť použitý na zničenie skladiska, ktoré používa Sabbat. Aby ste sa tam dostali, potrebujete pomoc chlapíka menom Bertram Tung. No skrýva sa, lebo má nezhody s Theresou Voermanovou. To je majiteľka klubu Asylum. Choďte teda do klubu. Prehovorte barmana, že sa s ňou potrebujete stretnúť a povolí vám to. Tak potom choďte do výťahu, ktorým predtým odišla Janette, ktorú ste stretli pri prvom vstupe do klubu. Na poschodí počkajte, kým sa sestry dovadia a zatiaľ si vezmite z podlahy zlatý prsteň. Potom vstúpte. Požiadajte Terezu, aby ukončila svoj spor s Tungom. Má podmienku, musíte jej priniesť nejaký predmet patriaci duchovi, ktorý straší v jej hoteli. Nato splňte quest The Ghost Haunts at Midnight.
Keď sa potom vrátite do klubu, získate od Janette ďalší quest Slasterpiece. Stačí zničiť obrazy v múzeu a zabiť ich strážcu. Po splnení tohto questu máte quest Bad Blood. Stačí zájsť do reštaurácie. Len čo ho splníte, získate quest Sibling Rivalry. Po jeho splnení bude ukončený spor s Tungom a zistíte, že sa skrýva na starej pumpe. Je to na konci ulice oproti klubu Asylum, tak tam zájdite, otvorte dvere v plote a vstúpte do starej nádrže.
Tam oslovte nosferatu Bertrama. Prehodíte pár slov, zistíte niečo o Sabbat a potom vám ponúkne, že vás zavedie k skladisku. Ak ste pripravený, tak súhlaste.
Objavíte sa pri sklade. Prejdite dierou v záchode a otvorte dvere. Hneď oproti je prvý nepriateľ a chrbtom, tak ho potichu zabite. V susednej miestnosti je krabica s nábojmi a doska zakrývajúca dieru v stene, ktorou môžete vyjsť von. Prejdite však do ďalšej miestnosti a potichu zabite fajčiaceho chlapa. Vyjdite von. Tam je pár vrakov áut. Za nimi kontajner a za ním krabica s nábojmi do brokovnice. Teraz sa vydajte medzi vlaky. Je to na vás, môžete sa plížiť a potichu likvidovať nepriateľov, alebo ich priamo likvidovať v otvorenom boji (neskôr v sklade to aj tak potichu veľmi nepôjde).
Do skladu vedú dve cesty. Prvá je naľavo. Tam dojdite k odparkovanej lokomotíve. Pri nej zabite nepriateľa a vylezte hore rebríkom. Na povale si vezmite strieborný prsteň a ventilačným otvorom vyjdite. Ste v sklade, stačí skočiť dolu. Druhá cesta je úplne napravo. Touto cestou sa budete musieť vracať. Sú tam dvere vedúce do malej budovy. Z nej vyjdete na dvor (sú tu zamknuté dvere, Level 6, za nimi je len truhla s nábojmi do pušky) a prejdite až k zadným dverám skladu. Ktoroukoľvek cestou vstúpite, dnu sa prebojujte cez nepriateľov hore do kancelárií (ak preskúmate celý objekt, nájdete kopec nábojov). V prostrednej máte možnosť pripevniť na stôl Astrolite. Urobte tak. Zapne sa trojminútový odpočet. Za ten čas sa musíte dostať zo skladu. Zbehnite teda dole schodmi. Tam vás napadne nepriateľský upír. Je dosť silný, ale už by ste ho mali zvládnuť. Potom vybehnite na zadný dvor a ním do menšej budovy (je to pravá cesta, ktorú som popisoval pri vstupe). Tam vás napadne druhý takýto upír. Tiež ho zabite a vybehnite von. Teraz už len prejdite pomedzi vlaky k budove, pri ktorej ste to tu začínali.
Keď tam dobehnete nastane expĺózia a sklad vybuchne - 4 XP. Pribehne k vám vlk, ktorý sa zmení na upíra. Je to Beckett. Chvíľu si s ním pohovorte. Keď vás opustí, automaticky sa objavíte opäť u Bertrama.
Môžete si s ním pokecať o všetkých klanoch a sektách. Potom sa vyberte pred klub Asylum. Parkuje tam taxík. Nastúpte a odvezte sa do ďalšej časti mesta - Downtown.
Tam na ulici oproti vám je taxík. Naľavo od neho je Ventrue Tower. Vstúpte, oslovte strážnika a ohláste, že idete za LaCroixom. Potom choďte do výťahu a vyvezte sa do princovej pracovne, kde vás čaká aj so svojim bodyguardom. Oslovte ho, pochváli vás za prácu v sklade - 1XP. Tiež sa spýta, ako to prebiehalo. Ak neprezradíte, že mal Mercurio problémy, tak budete môcť od neho neskôr nakupovať zbrane.


The Ghost Haunts at Midnight

V rámci hlavného príbehu sa dostanete do Klubu Asylum. Potrebujete od Terezy Voermanovej, aby ukončila svoj spor s Bertamom Tungom. Súhlasí pod podmienkou, že pre ňu splníte jednu úlohu. V jej hoteli straší a robotníci odmietajú pracovať. Máte jej priniesť nejaký predmet ducha, čo tam straší. Tiež vám dá kľúč od kanálov, pretože jediná cesta k hotelu vedie cez kanály. Vyjdite von a vstúpte do kanálov. V nich sú len jediné dvere. Odomknite ich kľúčom od Terezy a vstúpte k tabuľke Access A. Vylezte hore rebríkom.
Na dvore hotela vstúpte do malej búdky pred hlavným vchodom a v nej si vezmite zo steny kľúče od hotela. Potom vstúpte hlavným vchodom do hotela. Teraz vás čaká naozaj silne atmosferická misia. V hoteli straší, to už vám je jasné. Okrem bežných zvukov a výpadkov svetla občas môžete zazrieť aj ducha. Podstatnejšie je, že po vás zlý duch občas hádže predmety z hotela (vázy, obrazy a pod.). To vám odoberá zo života, no ste upír, takže ak aj stratíte dosť zo života, nevadí, stačí chvíľu počkať, kým sa vám život sám zregeneruje. Tiež budete nachádzať noviny, v ktorých vám články budú napovedať, čo sa tu stalo. Hneď po vstupe sú jedny noviny na stole pred vami a jedny naľavo, na zemi pri výťahu. Zatiaľ sa dočítate len o slávnostnom otvorení hotela a o jeho vyhorení.
Choďte po schodoch nahor a prepadnete sa do pivničných priestorov. Choďte rovno a uvidíte ženu, ako prebehne chodbou zľava doprava. Choďte za ňou a doprava. Po vstupe do miestnosti sa dvere za vami uzavrú. Všimnite si porušenú stenu. Rozbite ju a cez dieru prejdite do susednej miestnosti. Tam nájdete ďalší článok o tom, že našli detské hlavy v hotelovej práčovni. Po prečítaní sa vám otvoria dvere von. Vyjdite a vráťte sa na križovatku, kde ste nasledovali ženu. Teraz choďte doľava. A vstúpte do práčovne. Jedna práčka je pootovorená, tak ju preskúmajte a vezmite si z nej kľúče. Potom choďte úplne naľavo k dverám, nad ktorými svieti červené svetlo. Otvorte ich kľúčom z práčky a vstúpte. Pokračujte ďalej, cestou uvidíte ducha so sekerou. Na konci choďte za pletivo a potiahnite páku na stene, čím spustíte energiu.
Vráťte sa na začiatok, kde ste sa prepadli z prízemia. Tam je naľavo výťah, ktorý už teraz vďaka vášmu spusteniu energie funguje. Nastúpte do neho a vyvezte sa na prvé poschodie. Z výťahu choďte naľavo, k apartmánom za hlavným schodiskom. V prvej miestnosti je na zemi zaujímavá kresba. V druhej si vezmite zo stolíka vedľa postele kľúče. Vráťte sa na tú stranu, kde ste vystúpili z výťahu. Choďte do druhých dverí, na ktoré ukazuje duch ženy a otvorte ich práve získaným kľúčom. V podlahe je diera zakrytá doskou. Dosku rozbite a skočte do diery. Na bare nájdete ďalší článok. Potom choďte za bar a privolajte si jedálny výťah. Nastúpte do neho a zvezte sa do kuchyne. Tam nájdete na stole denník, ktorý si prečítajte. Zistíte, že manžel podozrieval svoju ženu, že má milenca a tak zabil ju, aj deti.
Týmto odhalením získavate vedľajší quest Spiritual Release. Po zobratí denníka v kuchyni začne vyvádzať duch jej manžela a bude rozhadzovať kuchynská náradie, čo vám rozhodne nerobí dobre. Po chvíli sa vyvalia dvere naľavo, tak nimi prejdite. V miestnosti za nimi rozbite kryt ventilačky a vlezte do nej. Na konci vám duch ženy povie aby ste boli opatrný. Len čo vyleziete von, skočte k rebríku oproti a tak sa vyhnete padajúcemu výťahu. Vylezte po rebríku hore, skočte na rímsu za sebou a po nej prejdite cez otvorené výťahové dvere na chodbu.
Choďte do chodby napravo a vstúpte do dverí č. 211. Zo skrinky pri posteli si vezmite Wheakapaug Thistle (zvyšuje obranu, Defense +1, stačí ho mať v inventári). Na konci tejto chodby nájdete ďalší článok o tom, kto je podozrivý z vraždy. Chodba je uzavretá, tak sa vráťte k výťahu a prejdite druhou chodbou. Na konci chodby vstúpte do izby č. 218. Po doskách prejdite cez dieru v strope o poschodie vyššie. Pozor, začne sa objavovať astrálny oheň (ktorý horel pri požiari hotela) a ten vás zraňuje. Na tomto poschodí prebehnite na koniec chodby a vstúpte do izby č. 310.
Izba je zničená, no keď v nej vykročíte ďalej, dostanete sa na chvíľu do minulosti a izba vyzerá ako nová. Na jej konci si zo stola vezmite náhrdelník - 1XP. Potom ste opäť v prítomnosti. Skočte dierou v podlahe dole, o poschodie nižšie. Vyjdite von a vstúpte do výťahovej šachty, ktorou ste prišli. Zlezte na rímsu k dverám vedúcim na prvé poschodie. Sú otvorené, tak nimi vyjdite. Teraz už len zbehnite dole, k hlavnému vchodu a vyjdite von. Vráťte sa cez kanál do klubu Asylum.
Teraz tam stretnete Janette. Bude od vás chcieť ten náhrdelník. Ak jej ho dáte, hodí ho do mora a quest je nesplnený. Zdvorilo jej ho odmietnite dať a získate 1XP. Janette vám zadá úlohu Slashterpiece. Po jej splnení sa vráťte do klubu a konečne tam nájdete Terezu. Odovzdajte jej náhrdelník a úloha je splnená. 2XP.


Slastherpiece

Keď sa po splnení úlohy The Ghost Haunts at Midnight vrátite do klubu Asylum, nájdete tam Janette. Nahovorí vám, že je potrebné, aby ste poškodili obrazy v miestnej galérii. Ak súhlasíte, že to pre ňu spravíte, dá vám nôž. Tiež dodá, aby ste z galérie ukradli peniaze charity. Gallery Noir sa nachádza kúsok od kliniky, oproti Mercuriovmu domu. Môžete sa tam dostať viacerými spôsobmi. Môžete vypáčiť hlavný vchod (level 10), no na to asi nemáte. Bočnú uličku stráži strážnik. Môžete ho presvedčiť, oklamať atď, aby vám otvoril, alebo vydal kľúče (alebo ho zabiť a narobiť si problémy). Po rozhovore sa postaví pred hlavné dvere a vy môžete ísť k dverám v bočnej uličke (level 1). Ak sa chcete vyhnúť aj strážnikovi, tak choďte do garáží. Hneď zo začiatku vidíte do bočnej uličky pri galérii. Posledné zábradlie môžete vytrhnúť (ak ste dosť silný, ale pomôže Blood Buff). Tade prelezte a poza strážnika vypáčte dvere.
V galérii sú štyri obrazy. Musíte ich poškodiť v správnom poradí. Dajte si teda do rúk nôž a porežte ich v tomto poradí: Caine slays Abel; Caine cursed by God; Caine meets Lilith; Caine spurns Lilith. Potom sa zjaví v strede miestnosti krvavý démon. Zabite ho a získate 3XP. Za jedným obrazom je stôl s pokladňou. Pri pokladni je krabička so zbierkou. Môžete si z nej vziať peniaze (250 $), no stratíte tak jeden bod humanity. Inak, tento quest môžete aj odmietnuť.


Bad Blood

Keď sa vrátite do klubu Asylum po queste Slashterpiece, je tam opäť Tereza. Spýtajte sa na Tunga. Má na vás ešte jednu požiadavku. Máte sa stretnúť s jej sestrou v reštaurácii Surfside Dinner. Vyjdite teda na ulicu a len prejdite cez cestu do reštaurácie oproti. Je tam parta podozrivých týpkov. Zájdite do zadnej časti k telefónu a chlapi vás napadnú. Zabite ich, je to sebaobrana - 2XP. Poberte im zbrane a získate novinku, Utica M37. Potom zazvoní telefón vzadu, kde ste sa mali stretnúť. Zdvihnite ho. Volá Tereza a skočí jej do toho aj Janette. Vráťte sa do klubu. Tento mini quest je kompletný a v podstate pokračuje questom Sibling Rivalty.


Sibling Rivalty

Tento quest začína priamo koncom questu Bad Blood. V reštaurácii zdvihnite zvoniaci telefón a zistíte, že Tereza chce zabiť Janette. Bežte teda naspäť do klubu. Po vstupe na poschodie nájdete obe sestry. Naplnilo sa to, čo ste už asi všetci tušili. Obe sú jedna. Jedna schizofrenička. Začnú sa hádať. Vy môžete v rozhovore podporovať jednu, alebo druhú, alebo ich obe ukľudňovať. Od vás potom závisí aj výsledok. Máte tri možnosti. Presvedčíte Terezu, aby zabila Janette - 5 XP, presvedčíte Janette, aby zabila Terezu - 5 XP. Ak ste dobrý v presvedčovaní, máte aj tretiu možnosť a to presvedčiť ich, aby zostali spolu, lebo z ich koexistenice čerpajú silu - 6XP. Nech to skončí akokoľvek, úloha je splnená. A zároveň sa jej splnením urovná spor s Tungom, vy zistíte, kde ho hľadať a tak môžete pokračovať v queste Explosive Beginnings.



Vedľajšie questy

A Bounty for the Hunter

Zájdite do Kilpatrick Bail Bonds. Budova na konci Santa Monicy, za reštauráciou. Pokecajte si s ním o obchode a zistíte, že sa mu stratil jeho lovec Carson. Ponúknite sa, že mu ho pomôžete nájsť. Dá vám kľúč od jeho apartmánu č. 1, v budove č. 24. Tá istá budova, kde je Mercurio. Vstúpte teda do jeho bytu. Vnútri si môžete vziať z poličky peniaze (25 $) a spod stola strieborný prsteň. Na záznamníku si vypočujte odkaz, kde hovorí, že uploadol informácie do počítača. Tak si prezrite počítač (heslo je Imalia, ako dievčina z plagátu na stene) a zistíte, že Mcgee by mal byť v tetovacom salóne. Tiež je tam poznámka, že vstupná karta do salónu je na televízore, tak si ju nezabudnite vziať.
Choďte teda k budove vedľa kliniky, je to tetovací salón (Devil´s Brand: Tattoo Professional Body Piercing). Otvorte ho kartou, čo ste našli v Carsonovom byte. Vnútri zbehnite dole, no nič nenájdete. Zvoní však telefón, tak ho zdvihnite. Chlapík v telefóne hovorí, že bol dohodnutý na nejaký modeling s McGeem. Ponúknite sa, že to vezmete za neho. Zájdite na koniec hlavnej ulice (je na nej klinika a Mercuriov dom) a na konci zahnite doprava. V rohu je Gimble´s Prosthetics. Zazvoňte pri dverách a povedzte, že ste ten z telefónu. Vpustí vás dnu. Tam vás privíta Stanley Gimble osobne. Zanechá vás osamote s tým, že sa ide pripraviť. Choďte za ním a hneď za dverami zistíte, že to tam nie je celkom v poriadku. Z chladničky si vezmite krvný sáčok a zbehnite až úplne dole. Tam vám z cely niekto volá o pomoc. Než niečo stihnete spraviť, tak sa na vás vyrúti Gimble ozbrojený odseknutou rukou. Zabite ho - 1XP. Môžete si vziať tú odseknutú ruku a sami ju používať ako zbraň. Potom otvorte celu a zachránite Carsona. Ten po tejto skúsenosti už nechce ďalej vykonávať svoju prácu. Zájdite teda za Kilpatrickom povedať mu, že ste našli Carsona - 1XP. Nezabudnite si pýtať odmenu (201 $).


Bloody Mess

Po krátkom čase hrania skočte do svojho bytu a v počítači si pozrite mail od princa LaCroixa. Požiada vás, aby ste získali z kliniky vlkodlačiu krv, aby nedošlo k porušeniu Masquerade. Choďte teda na kliniku a v nej na poschodie. V závislosti od toho, ako ste sem vstúpili prvýkrát sa buď preplížte do miestnosti s označením CIS, alebo presvedčte strážnika, aby vás tam vpustil, alebo ho jednoducho zabite (je tu voľná zóna, tak nestratíte humanity). V tejto miestnosti použite počítač a otvorte dvere miestnosti s krvou a aj dvere trezoru. Teda cs door - heslo dosage - príkaz unlocked a cs safe - heslo paige a tiež príkaz unlocked. Potom choďte do miestnosti s nápisom Controlled Substances. Vstúpte a z trezoru si vezmite Werewolf Blood a získate 2 XP. Zájdite do svojho domu a do svojej schránky na prízemí vložte vlkodlačiu krv. Vyjdite von a vráťte sa. V schránke nájdete odmenu (150 $). Vybehnite ešte do bytu a v počítači si pozrite ďakovný mail od princa. Tým ste splnili úlohu a získali 1 XP.


Jumpin the Bail

Keď splníte quest pre Kilpatricka A Bounty for the Hunter, tak mu oznámite, že jeho lovec Carson sa už nevráti do práce. Má práve nejakú robotu, ktorú nemá kto spraviť. Ponúkne ju vám. Súhlaste. Potrebuje zistiť, kde sa nachádza istý Mike Dubrin. Odporučí vás za jeho priateľkou menom Marian Murietta.
Choďte do svojho domu. Murietta, ktorú hľadáte, býva rovno oproti vášmu bytu. Ak ste už dvere predtým nevypáčili, tak si spoza črepníka na chodbe vezmite kľúč a otvorte dvere. Vnútri si vypočujte záznamník a zistíte, že Dubrin odišiel do Downtownu - 1XP. Zájdite to oznámiť Kilpatrickovi - 1XP a dostanete odmenu 150 $. Splnili ste úlohu, no zároveň sa vám otvorila ďalšia, nájsť ho v Downtovne (Mudd Hunt).


Replanting a Lily

V rámci questu Thinned Blood oslobodíte z podzemia kliniky Lily, ktorú tam používali ako zásobáreň krvi na predaj. Len čo ju oslobodíte, tak vás osloví chlapík, ktorý krv predával. Je naštvaný, že prišiel o zdroj. Pokiaľ ho nepresvedčíte, že je to v poriadku, ani ho nechcete, či nemôžete podplatiť 100 $, tak sa ho spýtajte, čo môžete urobiť. Odpovie, že zohnať nový zdroj. Tak sa ešte spýtajte, kde by ste sa mali po ňom poobzerať. Odporučí klub Asylum. Ten klub je hneď za klinikou, tak tam skočte. Vnútri na poschodí je Daniela. Práve dorazila do mesta a chce sa zabaviť. Môžete ju používať ako vašu vlastnú zásobáreň krvi. No teraz ju presvedčte, aby šla do kliniky. Potom sa len vráťte za chlapíkom a ten je spokojný s novou mladou bandaskou Danielle a hneď z nej môžete zase tankovať. Samozrejme za peniaze. Splnením tohto questu strácate 2 body humanity. Tento quest nie je možné získať pre Nosferatu. A pravdepodobne ani pre ženské postavy (aspoň moja ženská postava Venture ho nemohla získať).


Spiritual Release

Tento quest získate počas plnenia questu hlavnej dejovej línie - The Ghost Haunts at Midnight. V rámci toho questu budete preskúmavať hotel, v ktorom straší. Keď nájdete denník ženy, ktorá tu bola zavraždená, zistíte z neho, čo sa naozaj stalo a zároveň získate túto úlohu, oslobodiť jej ducha. Táto úloha nemá samostatné plnenie. Stačí splniť úlohu The Ghost Haunts at Midnigt. Na jej konci získate náhrdelník, ktorý máte odovzdať Tereze, vlastníčke klubu Asylum. Nedávajte ho jej sestre Janette, aj keď si ho bude od vás pýtať, tým by boli oba questy nesplnené. Splňte pre ňu quest Slashterpiece a potom sa stretnete opäť s Terezou. Odovzdajte je náhrdelník a oba questy sú splnené.


The Haunted Hunter

Keď prvýkrát vchádzate do kliniky hlavným vchodom, osloví vás ghúl menom Knox. Zistíte od neho, ako sa z človeka stane ghúl a podobne, no nič podstatné. Je síce na tajnej misii, ale neprezradí vám o nej nič. Neurážajte ho, inak sa s vami nebude baviť. Neskôr ho môžete stretnúť pri bare v klube Asylum. Tam ho oslovte a zistíte, že jeho pán je Bertram Tung (hľadáte ho v rámci questu Explosive Beginnings) a jeho úloha spočívala v sledovaní neznámeho Aziata, zrejme upíra. No ten to zistil a ide po ňom. Ponúknite mu pomoc. Dá vám vodičský preukaz toho upíra, aby ste ho mohli ľahšie nájsť. Ten je na meno Virgil Crumb.
Zájdite za Kilpatrickom (Bail Bonds) a pozrite si jeho počítač. Abecedne "a-f" a meno "crumb, v". Tam zistíte, že je v márnici.
Choďte teda na kliniku, zbehnite dole k predajcovi krvi a poza neho do práčovne a cez dieru v stene do márnice (alebo priamo schodmi z prízemia, ak ste tam predtým odomkli dvojkrídle dvere). V kancelárii pred márnicou si pozrite počítač (heslo Cowbell) a zistíte, že zomrel na srdcovú príhodu. Telo je v márnici a jeho veci v truhlici. Prejdite teda oproti do márnice a vypáčte truhlu (level 3). Z nej si vezmite kartu Foxy Boxes. Foxy Boxes je budova napravo, oproti klubu Asylum. Zbehnite tam a touto kartou si otvorte dvere. Vstúpte. Vnútri je v miestnosti napravo počítač, kde si môžete prečítať niečo o plánoch Cathayana. Samotný Cathayan vás čaká v sklade. Nič nepovie a rovno zaútočí, tak ho zabite - 1XP. Nič tu nie je a ani len meč a kuša po ňom nezostali. Takže po boji sa len vráťte oznámiť úspech Knoxovi - 1XP. Úloha splnená. Príbehovo sa na to neskôr môžete spýtať Bertrama.


The Pain of Being Mercurio

Keď sa prvýkrát stretnete s Mercuriom, tak je celý doráňaný. Má silné bolesti, tak vás požiada o niečo, čo by ich potlačilo. Choďte na kliniku. Pozrite si v návode časť klinika. Sem napíšem najpriamejšiu cestu. Vstúpte na kliniku zadnými dverami. Vybehnite hore schodmi a lockpicknite sa do prvej miestnosti napravo s označením Maintenance. Vnútri vlezte do otvorenej ventilačky a v nej skočte dole ventilačkou na prízemie. Tam vstúpte do miestnosti, v ktorej sú na poličke kľúče od kancelárie Doktora Malcolma. Vyjdite von a otvorte si dvojkrídle sklenené dvere. Naľavo je jeho kancelária. Kľúče sú pre poriadok, ak sa nechcete zdržovať, tak ju môžete hneď na začiatku lockpicknúť (level 4). Vstúpte do jeho kancelárie a zoberte si z jeho stola morfium. Zaneste ho Mercuriovi a získate bod humanity a 1 XP.


Thinned Blood

Z centra Santa Monica prejdite cez garáže na pláž. Tam je skupina ľudí. Ich vodcom je chlapík bez trička menom E. Keď ho oslovíte, myslí si, že ste ich prišli vyhnať. Ak budete priateľský, tak zistíte, že sú to Thin Blood, upíri bez klanu, bez poučenia o vampírskych pravidlách. Sami o sebe veľa nevedia. Ponúknite mu, že sa o nich pokúsite zistiť, čo budete môcť. Spomenie vám Lily, ženu, ktorá z neho spravila upíra a ktorá by o nich mohla vedieť viac. Stretli sa v reštaurácii v meste.
Zájdite teda do budovy s nápisom Dinner. Vnútri oslovte predavačku Doris. Hneď na začiatku ju môžete presvedčiť, že ste zdravotný inšpektor a aby ste nehlásili čistotu v jej podniku, dá vám úplatok 50 $. Spýtajte sa jej na Lily a aj keď jej pamäť neslúži, vytiahnete z nej, že tam Lily bola. Dá vám dokonca jej veci, čo si tam nechala: kľúč od auta, fotku a dlžnú listinu (Bail Bond) na meno Rolf Toten.
Ak ste čítali svoje maily, viete, že Bail Bond má na starosti Kilpatrick. Z reštaurácie sa dajte naľavo a tam vstúpte do budovy s nápisom Kilpatrick Bial Bonds. Pozrite si Kilpatrickov počítač. V ňom si pozrite zoznam mien "s-z" a tam "toten,r". zistíte, že mu patrí auto (Lightningbird Car, značka GUYCONI). Zbehnite na parkovisko a nájdite ho. Je to jedno z dvoch áut pred schodiskom vedúcim na pláž. Otvorte kufor Lilinými kľúčmi a vezmite si zvnútra jej denník. Z neho sa dočítate, že Rolf z nej spravil vampírku, opustil ju a ona osamelá spravila vampíra z E.. Posledný záznam je o tom, že mala hlad a keď nevedela, kam sa obrátiť, rozhodla sa ukradnúť krvné zásoby z kliniky. 1XP za denník. Zájdite teda na kliniku.
Do kliniky môžete vstúpiť hlavným vchodom a bočným. Prečítajte si podrobnejšie časť Klinika v návode. Tu spíšem najrýchlejší postup. Vstúpte bočným vchodom do kliniky a zbehnite dole schodmi. Ak nepresvedčíte chlapíka za sklom, aby vám otvoril lockpicknite dvere naľavo (level 3). Za nimi vstúpte do miestnosti naľavo. Za ňou môžete presvedčiť doktora, aby vám povedal heslo (alebo ho zabiť, stratiť humanity a tak ho získať). Ak nie, tak choďte do druhých dverí naľavo, hacknite počítač. Cez heslo "ambrosia" doň vstúpite a získate heslo "1969".
Potom vstúpte do časti s troma mrazničkami (napravo od predajcu krvi). Vojdite do prvej a na stene uvidíte zámok na číselný kód. Vložte teda kód 1969 a otvoria sa tajné dvere. Za nimi nájdete Lily. Osloboďte ju (možnosť v rozhovore) a ona vyhladovaná hneď skočí na doktora, ktorý práve vojde. Zabije ho. Potom ju vyspovedajte. Držali ju tu ako zásobáreň krvi na predaj. Povedzte jej, že ju E. čaká na pláži a že jej odpustil. Ona vám zas povie niečo o Thinned Blood upíroch. Získate 1 XP a +1 humanity.
Potom sa vráťte na pláž za E. a oslovte ho . Tým získate 1 XP a ukončíte quest. Môžete tiež pokecať s Lily a popriať im obom šťastie.


Carnival of Death

V budove, v ktorej máte svoj byt, sú na zemi noviny, v ktorých sa dočítate o brutálnej vražde v meste (alebo z iných novín v meste). Rozhodnete sa na to pozrieť trochu bližšie a získate hneď tento quest. Keď budete na pláži, tak choďte napravo popri budove hore na mólo. Tam zájdite na koniec k plotu a za plotom uvidíte miesto činu, kde policajti obhliadajú obeť. Zatiaľ sa nemáte kam pohnúť ďalej. Neskôr sa počas plnenia questu Mudd Hunt dostanete v časti Downtown do opustenej budovy. Nájdete tu ďalšiu obeť vraha, je to Sean Milton. Krčí sa tu vydesený bezdomovec, tak ho vyspovedajte o tom, čo videl. Po rozhovore ho presvedčite, aby to, čo videl, nikomu nepovedal - získate 1XP a masquerade redemption. Potom vyskáčte hore k mŕtvole. A vezmite si pri nej ležiace kľúče (Luckee Star Room Key).
Keď budete neskôr v Hollywoode, tak choďte do Luckee hotela. V ňom vstúpte do izby č. 6, od ktorej máte kľúče. Tam uvidíte, ako neznámy vrah zabije priamo pred vami Mika Durbina. Na poličke nájdete kartu s nápisom Brothers Salvage. To je vrakovisko v Santa Monica pri mieste, kde sa skrýva Bertram Tung. Vstúpte do dvora a tam do domu. Prejdite na vrakovisko za domom a bežte za mužom, ktorý pred vami začne utekať. Pozor na padajúce vraky a oheň.
Na konci sa s ním dáte do rozhovoru. Zabili mu ženu a deti a teraz sa mstí. Počas rozhovoru môžete získať bod humanity, keď zistíte, prečo to robí, prejavíte trochu pochopenia a zvalíte vinu na beštiu v ňom ukrytú. Môžete ho presvedčiť, aby skončil so zabíjaním (posledného vinníka zabil v Hollywoode) a nechať ho odísť. Získate tým 2XP, no porušíte tým Masquerade. V prípade, že ho necháte tak no nepresvedčíte ho, aby prestal s vraždením, quest máte nesplnený.
Taktiež ho môžete potrestať za jeho činy a bojovať sním. Vtedy sa zmení na potvoru s pazúrmi. Využite horiaci oheň a zatlačte ho do plameňov, to vám pri boji výrazne pomôže. Získate 2XP a Masquerade Redemption.


Mudd Hunt

Po splnení questu Jumpin the Bail ste oznámili Kilpatrickovi, že Mike Durbin sa presunul do Downtownu a hneď ste aj získali túto úlohu - nájsť ho. Keď budete v Downtowne, tak choďte do budovy Skyeline Apartments. Na druhom poschodí býva Sean Milton. Vlámte sa dnu. Pri pátraní po Mikovi Durbinovi ste boli nasmerovaní jeho posledným odkazom práve sem k Miltonovi. Vnútri si na odkazovači vypočujte ďalší odkaz od Durbina. Má sa s Miltonom stretnúť na nejakom mieste, ktoré je cez ulicu, oproti baru. Tiež si z jeho bytu vezmite Kendo for Advanced Students (Research 5, Meele 1).
Choďte teda k baru The Last Round (Anarchisti) a do uličky oproti nemu. Na začiatku uličky je stará opustená budova. Vstúpte. Je to zrejme miesto, o ktorom hovoril na záznamníku Durbin. Nájdete tu ďalšiu obeť vraha, ktorý vyčíňa po meste, obeť je Sean Milton. Krčí sa tu vydesený bezdomovec, tak ho vyspovedajte o tom, čo videl. Po rozhovore ho presvedčte, aby to, čo videl, nikomu nepovedal - získate 1XP a masquerade redemption. Potom vyskáčte hore k mŕtvole. Okrem autorádia si vezmite aj pri nej ležiace kľúče (Luckee Star Room Key).
Keď budete neskôr v Hollywoode, tak choďte do Luckee hotela. V ňom vstúpte do izby č. 6, od ktorej máte kľúče. Tam uvidíte, ako neznámy vrah zabije priamo pred vami Mika Durbina. Nájdete kartu s nápisom Brothers Salvage, no to už je pre quest Carnival of Death. Nájdením Durbinovej mŕtvoly ste splnili túto úlohu - 2XP.


The Regent´s Riddle

Vo vašom byte máte na stole list od Tremerského Regenta, ktorý vás pozýva k sebe na stretnutie. Miesto, kde ho nájdete, je ukryté v hádanke, ktorú vám v liste zanechal. Keď budete neskôr v časti Downtovn, tak sa vydajte doprava od Ventrue Tower, popri starej nemocnici. Pôjdete popri hoteli Hollowbrook. Choďte ďalej k autobusovej zastávke. Všimnite si okno pod strechou budovy oproti zastávke. Je v ňom fialová žiara. Takže ste našli sídlo regenta, podľa hádanky. Vstúpte dnu. Vnútri choďte do dverí pod schodmi a napravo do malej knižnice. Tam si zo stola vezmite knihu Thaumaturgical Creatures. Zistíte niečo o Gargoloch a Homunkuloch. Potom prejdite magickými chodbami až k Tremerskému regentovi menom Maximillian Strauss. Oslovte ho - 1XP. Pozval si vás preto, aby vás požiadal o láskavosť, ale to je už ďalší quest (A Plague for the Angels).

1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť

Súvisiace hry Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
Vampire: The Masquerade - Swansong
Vampire: The Masquerade - Bloodhunt
Vampire: The Masquerade - Shadows of New York
Vampire: The Masquerade - Coteries of New York
Vampire: The Masquerade - Redemption



Diskusia Príspevkov: 92 Hodnotenie
1181 hlasov

100
60
20

80
40
0
58
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |