HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21225
5455
5063
1438
1600
7336
6064
12975
1687

Online 7832 užívateľov

Užívateľ > Necrossis > Hodnotenia

| Užívateľ | Hry | Hodnotenia | Priatelia |

+Tlačidlo "Uninstall"

-Grafika
-AI
-Cena

Je to škoda komentovať. AI votrelcov je katastrofálna. Grafika horšia ako jeho predchodca, dá sa prirovnať k roku 2004. Ak si chce niekto skaziť náladu a nervy za 40€, tak toto je tá správna voľba.
+Grafika a prostredie
+Príbeh
+Dabing
+Soundtrack
+Zbrane

-Príliš krátke

Bulletstorm je hra na pár hodín, ale nuda cez tieto hodiny rozhodne nehrozí. V hre je veľa možností ako zneškodniť nepriateľa. Príbeh dodáva hre výbornú atmosféru. Veľa zábavných momentov a hlášok typu "Cock-fucker-rimjob-piece-of-shit!" a podobne :-D. Bulletstorm-u sa dá vytknúť iba dĺžka hry, čo je teraz u hier nejako v móde. Každopádne kto nehral, prišiel oveľa.
+atmosféra
+dĺžka hry
+PVP a COOP systém
+obtiažnosť
+možnosti postavy
+arény
+bojový systém
+Bossovia
+New Game +

Nemám slov.. od hrania Tomb Raider IV ešte keď vyšiel som nezažil podobný "herný orgazmus", aj keď to s tým nič nemá spoločné... Priemerná herná doba je 60 hodín. Mne osobne to trvalo presne 79. Vzhľadom na to že dnes sa robia hry v priemere 5 hodín (herná doba) je Dark Souls 2 unikát. Ľudia bez trpezlivosti RUKY PREČ!! Veľa ľuďom vadí obtiažnosť hry pri tom nevedia že je to hlavný faktor ktorý by mal človeka pri tom držať. Oldschool gameri vedia o čom píšem. Je to jediná hra s poriadným challenge! Možno ešte jeho predchodca ktorého som zatiaľ ešte nehral. Je to minimálne hra roka!
+Hrateľnosť
+Stealth prvky
+Možnosti
+Príbeh
+RPG prvky
+Soundtrack

-Grafika
-Mimika tváre
-AI

Táto hra mi vrátila spomienky na starý dobrý Deus Ex. Hru je možné prejsť agresívnym spôsobom, ale taktiež aj bez toho že by ste niekoho zabili (ak sa nerátajú bosovia). Samozrejme že k dokonalosti to má ďaleko ale moje očakávania naplnila.
+Ability & Runy
+Gameplay

-Stereotyp
-Dĺžka hry
-Cena
-Aukcia (€)

Diablo III je záležitosť na pár dní. Som zvyknutý na veľké veci keďže hra je od Blizzardu, no tentokrát som asi nemal veľa očakávať. Vzhľadom na to že hru už x krát odkladali, vravel som si dobre, to nebude problém, predsa len to má niesť titul Diablo III... Bohužiaľ moje očakávania sa nenaplnili. Hra neprináša nič nového okrem možnosti ničenia prostredia. Pre 60 lvl je potrebné hru prejsť 3 krát na ťažších obtiažnosti, kde prichádza stereotyp. Čakal som že si budem užívať príbeh a nové lokácie po 60 lvl, márne. Aukcia za reálne peniaze prináša možnosť "Pay to win", čiže netreba žiadné úsilie pre nazbieranie zbroje. Príbeh je dobrý ale jeho dĺžka je až trápna. Nieje problém prejsť hru za 13 hodín. Neverím že PvP ktoré príde bohvie kedy dá hre nejaký nádych. Vcelku sklamanie, Blizzard ide dole vodou, v toľkej kope peňazí strácajú nápady.
+Príbeh
+Grafika
+Atmosféra
+Soundtrack

Príbeh pripúta a nepustí. Možnosť ovplyvniť dej vlastným rozhodnutím dodáva hre to pravé orechové. Bez komentára, najlepší herný zážitok v živote.
+Grafika
+Soundtrack
+Príbeh a vedľajšie úlohy
+PvP, PvE, WvW
+Crafty
+Cena

-Lineárne mapy

Napriek veľkému konkurentovi (World of Warcraft) sa Guild Wars 2 drží na plnej čiare. Nezdiera hráčov ako Blizzard. Zachováva si svoju originálnu stránku a to je v dnešnej dobe úspech. U mňa MMORPG číslo 1.
+Atmosféra
+Zvuky & Soundtrack
+Perky
+Multiplayer

-Málo oficiálnych máp

Svojou atmosférou a hrateľnosťou KF dodá adrenalín na dlhú, dlhú dobu.
+Veľa championov
+Free
+Poplatky nijak nezvýhodňujú hráča
+Soundtrack
+Celková hrateľnosť
+Masteries & Runy

-Málo map

LoL-ko hrávam už nejaký ten rok a zatiaľ ma to vôbec neomrzelo. Každý mesiac je nový prírastok (hrdina/champion). Ďalej ako plus je využívanie losu (používanie abilít cez steny, portovanie cez steny a pod.), masívne ability (dosah cez celú mapu). Ak máte kamarátov s ktorými to hráte tak hra sa stáva ešte zábavnejšou. Síce hra je na spôsob Doty ale mne sa to hrá lepšie. (Dota je na mňa až moc zložitá).
+Grafika
+Neopisateľná atmosféra
+Adrenalín
+Hudba

-Krátky príbeh
-Trocha slabší koniec

Pre mňa zatiaľ najstrašidelnejšia hra. Hrať to v noci a sám chce poriadne veľa odvahy..
+Soundtrack
+Systém boja, pathfinding a pod.
+Talentový strom
+Optimalizácia

-Menej budov a jednotiek

Keďže to všetci porovnávaju so SC1 tak fajn. Možno sklamanie pre old-school fanúšikov, ale výzva pre nováčikov. Niekomu možno vyhovuje 2 hodinové budovanie a potom náhly koniec po jednom útoku ako bolo v SC1. Ja preferujem rýchlejšie hry a autorom sa moje požiadavky podario splniť. Menšie ale pritom zaujmavejšie mapy k tomu dopomohli. Experimentálne jednotky sú už neni také vzácne, ich stavba trvá podstatne krajšie a v hre ich je podstatne viac. Čo sa týka HW nárokov, hra je omnoho lepšie optimalizovaná ako jeho predchodca a pri tom ma mierne lepšiu grafiku. Čo sa týka ekonomiky, s hmotou a energiou sa nedá ísť pod 0 takže už nebude žiadne škrípanie zubamy a pokúšanie nervov. Ako novinka je tu talentový strom schopností, kde sa môžte zamerať na vylepšenie pozemných, vzdušných a námorných jednotiek. Talentový strom obsahuje aj vylepšenie budov a ACU.

Hra sa nedá hodnotiť objektíve. Niekomu nový SC vyhovuje viac niekomu vôbec. Väčšina fanúšikov SC1 bude sklamaná. Ja medzi nich nepatrím. SC2 má "niečo" čo SC1 nemá ale platí to aj opačne.
-Optimalizácia
-Zvuky
-Animácie a efekty
-Zdlhavé putovania po mape
-Absencia vozidiel
-Absencia friend listu a spawnu s priateľmi

+Myšlienka hry
+Celkom zábavné keď hráte viacerí
+Grafika
+Príbeh
+Hrateľnosť
+Vylepšenia zbraní, survival schopností a pod.

-Dĺžka hry
-Pár technických chýb



+Prerobený Azeroth
+Zábavnejšie questy
+BWD
+The Battle for Gilneas & Twin Peaks

-Nevyladený PvP
-Málo encounterov
-Nerfy
-Dragon Soul

Začiatky na Cataclysm boli výborné, až na nevyladený PvP ktorý sa vlečie do teraz. Maximálne odfláknutý Deathwing (na normal smiešne jednoduchý a nudný a strašne dlhavý fight.) ako aj celý Dragon Soul. Blizzardu dochádzajú nápady, gýčové vzhľady setov (až na pár výnimiek), transmogrification to určite nenapraví, práve naopak. Každopádne sa jedná pravdepodobne o posledný "hrateľný" datadisk.
+Pandaria

-Zastaralý engine
-Stereotyp
-Žiaden pokrok
-PvP

A tu moja cesta končí. Nieje to žiadne prekvapenie je Blizzard prišiel o nápady. Pet battle system je skutočne nudný. Raidy sú stále o tom istom a po čase to skutočne omrzí. Ku PvP sa nejdem ani vyjadrovať. Keby bola hra free, tak hodnotenie dám vyššie. Za tie peniaze čo Blizzard nazbieral mohli konečne spraviť nový engine, lenže to by boli vyššie HW nároky a hralo by to menej ľudí. Blizzard je už len banka a táto hra je úbohý marketingový ťah.



© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |