HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
18849
5446
5063
1423
1599
6952
5100
10498
1687

Online 18856 užívateľov

Návody > Hitman 3: Contracts


Zobrazení:211177
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť


Zbieranie zbraní zostalo, akurát si ich nevyberáte pri postupe misiami, pretože sa to nedá v rámci príbehu. No pri opätovnom spustení prejdenej misie máte na výber všetky zbrane, ktoré ste predtým získali. A pokochať sa nimi môžete v tréningu.
Za každé prejdenie levelu na hodnotenie Silent Assasin získate jednu bonusovú zbraň. Tie uvádzam pod názvom levelu. Do zátvorky na záver každého levelu uvádzam zbrane, ktoré môžete v danom leveli získať do svojej zbierky a pritom si nenarušiť hodnotenie Silent Assassin.
Veľkú váhu má stále prezliekanie sa. Keď ste prezlečený za niekoho, kto používa zbrane, tak nezabudnite, že musíte mať v rukách len tú zbraň, akú používajú oni (alebo nemusíte mať žiadnu), inak prehliadnu vaše maskovanie.
Tipy, ktoré su na závere niektorých levelov sú len tipy a niektoré vám môžu narušiť hodnotenie.
Často uvádzam značku (!). Týmto výkričníkom bývajú na mape označené miesta, kde sa nachádza niečo, čo by vám mohlo v hre pomôcť. Občas sa o túto značku opieram v návode ako o slovo, takže len aby ste vedeli, čo myslím (tí, čo hrali dvojku, by mali vedieť).



1. Asylum Aftermath
- Odmena za Silent Assassin je Dual CZ 2000.

Vezmite si Car Key z tela profesora a prejdite jedinými dverami. Tu vás čakajú mŕtvoly vašich klonov. Od niektorých si môžete vziať CZ 2000 a náboje. Postupujte jedinou možnou cestou. Toto podlažie je len o atmosfére, nie o akcii. Keď dorazíte do chodby, kde za oknom napravo nožom krája chlapík do vášho mŕtveho klona, tak v miestnosti naľavo máte na mapke označený Point of Interest (!). Vnútri je na stole niekoľko Syringe. Potom pokračujte po chodbe opäť jedinou možnou cestou a smerujte k výťahu. V miestnosti pred výťahom je na stole ďalší CZ 2000 s nábojami a nejaké náboje sú aj v skrini naľavo. Tiež uvidíte scénku, ako SWAT nabiehajú do sanatória. Napokon vojdite do výťahu.
Vyvezte sa na druhé poschodie. Naľavo pri stene je mŕtvy člen SWATu. Vezmite si jeho uniformu a aj Spas 12 Shotgun. Medzi mŕtvymi pacientami nájdete Kitchen Knife. V malej miestnosti naľavo (!) sú kľúče od auta. To pre prípad, že ste si nevzali tie hneď na začiatku, pretože už sa tam vrátiť nemôžete. Potom choďte na prvé poschodie a smerujte k východu na juhu.
Pokiaľ máte na sebe uniformu, tak pri východe zahnite za policajtami do dverí napravo. Vyjdite von, zahnite doprava a nastúpte do auta, pri ktorom obchádza jeden policajt. V aute utečiete.
Pokiaľ máte na sebe oblek pacienta (na prvom podlaží, na severe), tak vám poliši povedia, aby ste išli do laboratória, ak neposlúchnete, tak vás odhalia. Takže pri východe smerujte do dverí naľavo, tam už čakajú traja pacienti. Tu sú pri vás točité schody, počkajte si, kým nezíde dole policajt, ktorý to hore stráži. Keď pôjde naspäť hore, tak choďte pomaly za ním. Vojde do tmavej miestnosti, aj tam vojdite za ním a schovajte sa v rohu, v temnote. Keď odíde, tak vyjdite na balkón a po rebríku zlezte dole k autu. Dole obchádza policajt, tak sa k autu vydajte, keď bude stáť pred ním. Nastúpte a utečte.

(CZ 2000, Spas 12 Shotgun /alebo Aug SMG, či Enforcer Sniper/)

- Na prvom podlaží je na severe v jednej z ciel pre pacientov odev pacienta (!)

- V miestnosti naľavo, oproti výťahu, na druhom poschodí je Enforcer Sniper. Druhá je na poschodí, kam sa dostanete po točitom schodisku, z miestnosti naľavo pri východe, kam vás pošlú, ak ste v preoblečení za pacienta. Ako člen SWATu ju nemôžete vyniesť pomedzi ostatných. Ale cestou, ktorou pôjdete ako pacient, ju vezmite skôr, než vojdete za policajtom do tmavej miestnosti a potom s ňou zlezte cez balkón do auta. Tadete ju môžete vziať aj ako člen SWATu, ale v tomto preoblečení môžete v pohode nosiť len SMG a Spas.

- Na treťom poschodí v miestnosti najviac na severe je Spas 12 a kopec nábojov. Na tretie sa dostanete len po schodoch.

- Vo východnom krídle na prvom poschodí je na zemi Aug SMG, takže kvôli nemu nemusíte nikoho zabíjať.

- Vonku na nádvorí má ostreľovač, ktorý je pri strome, sniperku Dragunov Sniper a vojak pri aute pištoľ SG220.S. K obom sa v preoblečení za člena SWATu dostanete v pohode. No aby ste ich nemuseli zabíjať, tak prvú zbraň môžete získať v druhom leveli a druhú v pohode v treťom.

- Pracovníci sanatória majú zo sebou elektrošokové zbrane - Stun Gun. Tých však členovia SWATu pri každom stretnutí zastrelia, takže Stun Guny môžete nájsť na zemi na rôznych miestach.



2. The Meat King´s Party
- odmena za Silent Assassin je Micro Uzi Dual.

Mapa (2. poschodie) Mapa (2. poschodie)
  1. Tu sa nachádza unesené dievča.
  2. Schody na prvé poschodie a dvere na strechu.
  3. Strecha, po ktorej sa dá prechádzať medzi hornou a spodnou časťou.
  4. Meat King.
  5. Miestnosť, v ktorej môžete získať oblek a MP9.
Prienik na párty
Začínate v nákladiaku pri tele mäsiara. Vezmite si jeho šaty a vyjdite von. Na boku auta stlačte červené tlačidlo a to zavrie dvere do nákladného priestoru. To je dôležité, lebo mäsiar je len omráčený a nie mŕtvy a po chvíli by vybehol, zalarmoval stráže a skazil by vaše krytie. Tiež zahoďte zbrane (stačí pištole, mäsiarsky hák si môžete nechať). Potom sa vydajte po ceste a vstúpte k ľuďom pred vchodom do budovy. Strážca vás prehľadá (preto ste zahodili zbrane) a keď je to v poriadku, tak môžete vojsť.

Nájdime unesené dievča
Po vstupe do budovy postupujte rovno do dverí a v ďalšej chodbe bude dvojo schodísk. Jedny pred vami a druhé naľavo. Obe vedú na to isté miesto, tak jedným vyjdite hore. Tam postupujte na severozápad (!). Pozor na Sturrockovno brata, ktorý sa tam pohybuje. Keď ten pošuk pôjde na juh, tak vstúpte do krvavej miestnosti (!) a tam nájdete unesené dievča. Po scénke si vezmite z podlahy jej ruku, kvôli identifikácii. Potom zídite opäť dole.

Mapa (1. poschodie) Mapa (1. poschodie)
  1. Oblek ópiového čašníka.
  2. Kuchyňa, kde vám dajú kura, ak máte oblek masiara.
  3. Pult, na ktorom sú ópiové fajky.
  4. Miestnosť, kde sa zdržuje Sturrockov právnik.
  5. Schody vedúce na podlažie s Meat Kingom.
  6. Tu je kuchár, pri ktorom je Dragunov Sniper.
  7. Ak toho kuchára uspíte, tak sem je vhodné schovať telo.
Kill Meat King
Prvý spôsob: Na prvom podlaží máte na mape dve (!), pri prvom je uniforma čašníka, pri druhom ópiové fajky. Zatiaľ ich ignorujte. Medzi nimi je tretí (!), no môže sa pohybovať a ak práve odchádza, tak si počkajte. Pod prvým (!) vojdite do kuchyne (prejdete z časti A do časti B a tam pred vstupom do časti C vojdete do dverí naľavo). V kuchyni si počkajte pri kuchárovi, ktorý krája prasa, na druhého. Ten príde s prázdnym podnosom, nakrája kura, položí ho na podnos a (stále ste prezlečený za mäsiara) vám povie, aby ste ho zaniesli Sturrockovi (Meat King). V kuchyni inak máte sekáčik a nôž.
Choďte s kuraťom von, až tam, kde ste začínali level. Pri aute máte zbrane, ktoré ste tam predtým zahodili. Položte kura na zem a vezmite si Silverballer s tlmičom. Natlačte ju do kuraťa a opäť ho vezmite. Vráťte sa naspäť do budovy. Pri opätovnej prehliadke kura prehľadávať nebudú a tak máte vnútri zbraň. Pred Kingom vás čaká ďalšia prehliadka a tá už bude podrobnejšia, tak zahoďte aj hák na mäso, ktorý si pri prvej prehliadke nevšimli. Prejdite do južnej časti, kde je najviac ľudí na diskotéke. Tam na juhozápade prejdite schodami na poschodie. Tu absolvujete už avizovanú prehliadku, pištoľ majte stále v kurati. Potom prejdite k vášmu cieľu. Ležia pri ňom dve ženy, no Meat King jedáva zásadne sám, tak odídu. Než niečo spravíte, tak si všimnite na stene tlačidlo, stlačte ho a tým zatemníte všetky okná. Vyberte zbraň a ešte mu môžete dať kura, aby ste videli, ako ho sprace. Potom ho streľte do hlavy.
Druhý spôsob: druhý spôsob je len iné získanie zbrane. Tú získate, keď najprv zabijete Sturrockovho právnika, popis nižšie. Potom ju môžete strčiť do kuraťa pri prvom spôsobe, alebo použiť pri treťom spôsobe.
Tretí spôsob: Keď získate zbraň, tak sa vráťte na poschodie, kde ste našli unesené dievča. Vo východnej časti prejdite dverami vonku, na strechu. Pred dverami na druhej strane (vedú ku Kingovi) je rebrík. Vylezte po ňom na ochodzu a dôjdite na jej koniec. Tam otvorte okno a máte výhľad na Kinga. Zastreľte ho a zavrite okno.

Kill Sturrockovho právnika
Prvý spôsob: Choďte do šatní, miestnosť (!) na prvom poschodí nad kuchyňou, kde ste mohli vziať kura. Tam sa prezlečte za čašníka. Pohybuje sa tu ešte jeden (pravý) čašník, v rovnakom červenom obleku. Dávajte si pozor, aby ste neboli blízko pri sebe, aby vás nezbadal, inak vás pôjde hneď udať strážcom. Choďte k druhému (!), teda na diskotéku na juhu. Na bare sú ópiové fajky (ak nie, tak pravý čašník ich nosí hore-dole právnikovi a ostatným huličom. Počkajte si a donesie ich na pult). Jednu si vezmite a zaneste ju k právnikovi (ak nie je v juhovýchodnej miestnosti, pri diskotéke, tak si počkajte. Chodí na záchod a zadnú disku a potom sa vždy vráti). Položte ju na sôl vedľa neho. On si pohúli a na chvíľu je mimo. Vtedy mu môžete vziať jeho VIP pozvánku a pištoľ s tlmičom. Tou ho aj zastreľte.
Druhý spôsob: Ak ste už zabili Meat Kinga, tak máte zbraň. Takže sa môžete vyhnúť zdĺhavému procesu pri prvom spôsobe a rovno vojdite k právnikovi, aj v preoblečení za mäsiara. Keď tam nik nebude, tak ho jednoducho zastreľte a vzdiaľte sa.

Útek
Už len stačí zájsť vonku z budovy, na východnú stranu a tam len pribehnite k nákladiaku a je to koniec.

(MP9 SubMaschine Gun, Dragunov Sniper)

- Je tu ešte spôsob, ako si prilepšiť dvoma zbraňami. Vydajte sa do časti, kde je (teda bol, už len jeho telo) Meat King. Jednoduchší spôsob, než ísť cez jeho ochranku pri schodoch je tento - vyjdite na podlažie, kde ste našli unesené dievča a na východnej strane vyjdite von na strechu. Po nej prejdite do dverí oproti a ste v časti s Meat Kingom (pri treťom spôsobe jeho likvidácie ste šli okolo). Za dverami choďte doprava a v druhej miestnosti naľavo sú dvaja strážcovia. Jeden zhulený leží na lehátku a druhý stráži. Tomu, čo leží, môžete bez problémov zobrať MP9 SubMaschine Gun. Akurát sa musíte preplížiť poza toho, čo stráži, aby sa na vás nepozeral, keď ju budete brať. Táto zbraň sa dá schovať pod šaty (a tiež môžete strážcovi zobrať šaty, keby ste potrebovali zmeniť identitu).
Druhá zbraň je Dragunov Sniper. Zájdite do severnej časti prvého podlažia. Pri mäsiarovi, ktorý krája prasa, je opretá o stôl. Kúsok od Dragunova je ešte zbraň Bolt Gun, no tá sa dá zobrať v pohode kedykoľvek. Tu musíte uspať injekciou mäsiara (nezabíjajte ho, ak chcete hodnotenie Silent Assassin). Telo odtiahnite niekam, kde ho nezbadajú (najlepšie do miestnosti naľavo, malá miestnosť v rámci tejto veľkej). Potom zoberte sniperku a vyjdite prostrednými dverami. Ste za krabicami pri schodoch. Vyjdite po schodoch (ak vás uvidia s touto zbraňou, tak vás napadnú, nech ste ktokoľvek). Tam sa presuňte na východ (kade ste šli po MP9, podlažie, kde ste našli unesené dievča). Pred dverami je strážca, po chvíli však vyjde von. Prikrčený vyjdite von aj vy a stále prikrčený (strážca je chrbtom za dverami) prejdite na prvý nákladiak. Z neho zoskočte k dverám šoféra a je koniec (teda, ak to robíte na konci hry).



3. The Bjarkhov Bomb
- odmena za Silent Assassin je Silverballers Silenced (dual Silverballer s tlmičom)

Mapa
  1. Tu vyúsťuje tunel, ktorým sa sem presuniete od lietadla.
  2. Budova, v ktorej je antiradiačný oblek.
  3. Ponorka, ktorú máte zničiť. Už s aj vyznačenými bodmi pre výbušniny.
  4. Vchod do ponorky, kde sú výbušniny. Potrebný antiradiačný oblek.
  5. Tu sa zdržuje Bjarkhov. Tiež tu môžete získať výbušniny.
Mapa

Zbavme sa Fabiana Fuchsa.
Začínate v dopravnom lietadle. Počkajte si, kým nepríde chlapík v kožuchu po krabice, ktoré sú na podlahe. Keď sa obzrie vonku, tak sa presuňte k pravej stene a potom sa k nemu prikradnite a uspite ho injekciou. Odtiahnite telo medzi krabice a prezlečte sa. Je jasné, že sa preberie, ale máte pomerne dosť času a o chvíľu sa prezlečiete opäť. Vyjdite z lietadla a choďte do menšej budovy nad lietadlom. Vnútri je jedna hala s malou kuchyňou a záchodmi. V kuchyni oslovte kuchára, je to váš kontakt. Vyznačí vám na mape tri slabé miesta ponorky, na ktoré treba umiestniť výbušninu (bez toho to neprejdete). Po rozhovore si v kuchyni z poličky vezmite preháňadlo (Laxative) a nalejte ho do polievky.
O chvíľu si príde Fuchs pýtať jesť. Sedí tu v miestnosti, ale sú tu aj dvaja vojaci, tak si počkajte. Kuchár mu odnesie polievku a on ju pochopiteľne zje. O chvíľu začne Laxativ účinkovať a Fuchs pôjde na záchod. Počkajte si za dverami a keď príde, tak ho zabite. Nenechajte telo rovno pred dverami a prezlečte sa do jeho šiat. Keď vyjdete zo záchodu, tak vás osloví vojak s tým, že komandér Bjarkhov sa s vami chce stretnúť.

Likvidácia Komandéra Bjarkhova
Sledujte vojaka. Ten dojde až na drezinu pred tunelom. Postavte sa teda na ňu aj vy a spustite ju. Na druhej strane tunela zastaví. Vojak už s vami ďalej nepôjde. Vy sa dajte na juh a vstúpte do dverí, pred ktorými vás ešte privítajú stráže a oznámia vám, že ste očakávaný. Vnútri za prvými dverami naľavo sú traja vojaci a za nimi v ďalšej miestnosti tri výbušniny. Vezmite si ich (ak by sa vám to z nejakého dôvodu nedalo, bude ešte jedna možnosť). Inak vstúpte do druhých dverí napravo, ako vás inštruovali. Hore zahoďte strelné zbrane. Pred Bjarkhovom vás prehľadajú. Ak tu u vás nájdu zbrane, nič sa nedeje, akurát vám ich zabavia. Nebudete ich ani potrebovať, ale ak ich chcete, tak ich zhoďte. Potom vyjdite na palubu a po prehliadke vstúpte do dverí.
Vnútri vás vyobíjma Bjarkhov. Po úvodných slovách si ide naliať vodku. Teraz ho zabite. Buď sa postavte za neho (raz sa obzrie a bude nalievať) a uškrťte ho, alebo si všimnite na stole pištoľ s tlmičom. Tak ju vezmite a streľte ho do hlavy. Tak, či tak, tú pištoľ si vezmite, je to SG220.S. Tiež si vezmite zo stola Master Key. Tu v miestnosti sú ešte jedny dvere. Prejdite nimi, dolu schodmi a na konci si otvorte dvere kľúčom z Bjarkhovho stola. Ste úplne na začiatku. Ak chcete, tak si zbehnite po zbrane, čo ste zhodili na zem a vráťte sa opäť von.

Deštrukcia ponorky a útek
Teraz sa presuňte k ponorke, pri ktorej vám už na mape svietia tri body, čo vám označil kuchár. Stále prezlečený za Fuchsa sa k nej dostanete v pohode. Ku každému bodu umiestnite výbušninu. Keď budú všetky tri, tak sa dostaňte do bezpečnej vzdialenosti a diaľkovým ovládaním to odpáľte.
Potom, čo sa ponorka ponorí (teda potopí), sa vráťte do lietadla, ktorým ste prišli. V tuneli choďte buď pešo, alebo zase použite drezínu. V lietadle len choďte do jeho zadnej časti.

(SG220.S, AK74 Assault Rifle)

- Pri zničení ponorky zahynie aj pár vojakov v jej tesnej blízkosti. Ako Fuchs by ste sa dostali v pohode do exit pointu, ale toto sa dá využiť. Prezlečte sa za vojaka (to telo vzadu) a vezmite si AK74 Assault Rifle. Takto v pohode môžete použiť túto zbraň a odniesť si ju so sebou.

- Ak sa vám nepodarilo zobrať tri výbušniny pri Bjarkhovovi, alebo ste na ne zabudli, máte ešte jednu možnosť. Choďte do najseverozápadnejšej budovy. Poniže nej sú baráky, tam však nie je nič zaujímavé. Po vstupe do tejto budovy, ktorú tvorí len jedna hala, zahnite hneď za stenu napravo. Tam na zemi je antiradiačný oblek. Oblečte sa doň. Potom choďte k ponorke, ktorú sa chystáte zničiť. Z boku, z móla do nej vedú schody. Vstúpte, pozor, je tam radiácia. Pokiaľ nemáte na sebe radiačný oblek, tak vám to bude útočiť na život. Tu sú traja chlapíci, tiež v antiradiačných oblekoch a niečo montujú, takže si vás nebudú všímať. Z bočnej časti si vezmite tri výbušniny a pokračujte, ako je písané vyššie.



4. Beldingford Manor
- odmena za Silent Assassin je Magnum 500 Dual.

Mapa Mapa
  1. Miesto, kde začínate, keď vniknete do domu cez pivnicu.
  2. Schody, po ktorých sa dostanete k šatám.
  3. Miestnosť, kde celý čas sedí váš cieľ Allistair.
  4. Schody, ktorými sa dostanete do pivnice, kde je uskladnený alkohol.
  5. Kuchyňa
  6. Boiler.
Udomácnime sa.
Na úvod sa treba dostať do Beldingfordského sídla. Od člna zamierte hneď doprava. Popri stene a kríkoch sa dostaňte až k stene pred vami. Sú tam síce dvere, ale tie ignorujte. Postupujte popri stene k druhým dverám. Pred vami by mali byť dvaja strážcovia. Počkajte si a keď sa vzdialia, tak prejdite tými druhými dverami. Za nimi zahnite doľava (všimnite si v labyrinte zo živého plota (!)) a keď sa nik nepozerá, tak prebehnite do labyrintu. Tam, v juhovýchodnom rohu labyrintu (!) nájdite padacie dvere. Otvorte ich a skočte dnu. Ste v pivnici pod sídlom. Prejdite chodbou, pozor na jedného strážcu, ktorý sa tu poneviera. Na oboch koncoch svojej pravidelnej trasy sa vždy zastaví, takže ho môžete obísť. Úplne na juhu zahnite doprava a po schodoch hore. Ste za dverami, ktoré vedú na prízemie (prvé poschodie) sídla.
Vystriehnite si, ako chodia stráže. Keď je čistý vzduch, tak sa presuňte hneď do dverí naľavo. Z tejto miestnosti dvojkrídlimi dverami napravo stade do dverí oproti. Až sem sa dá dostať nebadane, ale tu by mal byť jeden strážca. Počkajte schovaný v tieni napravo od dverí a keď odídete, tak prejdite do dverí naľavo. Za nimi vyjdite po schodoch na druhé poschodie a tam potichu vojdite do miestnosti cez tajné dvere (tajné sú len z druhej strany, tu ich dobre vidno). Tam spí chlapík na posteli. Vedľa postele má šaty, tie si oblečte. Neskôr si dávajte pozor, lebo ak vyvoláte poplach, chlapík sa zobudí, nenájde šaty a máte po krytí. Tiež si od neho môžete zobrať brokovnicu. No zvyšuje to riziko odhalenia, tak si ju vyneste niekam von a vezmite si ju až pri odchode.
Keď ste už von, tak si na mape všimnite z ľavej strany sídla značku rebríka. Presuňte sa tam (vyhýbajte sa klietke so psami) a vylezte po rebríku. Je tu otvorené okno. Prelezte dovnútra a z poličky si vezmite jed. Ten sa bude hodiť.

Záchrana Gilesa Northcotta
Začínam síce predposlednou úlohou, ale keď zabijete vaše ciele, skôr či neskôr niekto objaví ich telá a stráže budú pozornejšie; preto kým máte v pohode krytie, začnite najprv s týmto. Presuňte sa vonku k budove najviac naľavo (juhozápad). Tam sú stajne. Vstúpte cez zadné dvere. Tu máte nádrž na vodu, čo je napájadlo pre kone. Pri koňoch je zajatý Giles, no kone sa pri cudzom človeku začnú plašiť a robiť tak poplach, takže sa ich treba zbaviť. Prejdite do chodby pred vami a do dverí naľavo (vyhýbajte sa tu civilovi, čo má na starosti stajne. Môže vás síce vidieť a pri bližšom kontakte je veľmi podozrievavý). Tam si vezmite z poličky kanister (Weedkiller). S ním sa vráťte k nádrži a nasypte ho tam. Tým sú kone vyradené.
Teraz choďte znova k zadným dverám stajne. Tam je elektrické zariadenie na stene, ktoré pokazte. Trom strážcom vypadne pornokanál a pôjdu to skontrolovať. Keď vyjdú, choďte do ich miestnosti (napravo, oproti tej, kde bol kanister). Tam si vezmite zo steny kľúč. Teraz sa presuňte ku koňom, do časti napravo. Tam v poslednej ohrade je zavretý váš cieľ. Kľúčom ju otvorte a po scénke sám odíde. Aspoň sa o neho netreba starať. Teraz sa vráťte do domu.

Dobrú noc, Lord Beldingford
Do spálne Lorda sa môžete dostať niekoľkými spôsobmi. Hlavnými dverami, ale tam je stráž; nedoporučujem.
Druhá možnosť: Keď prejdete na prvom poschodí do kuchyne, tak vyjdite z nej po schodoch. Za dverami naľavo je kúpeľňa, kde sa sprchuje jedna slečna (kuk cez kľúčovú dierku). No keď jej tam len tak vrazíte, tak spustí poplach. Vráťte sa do kuchyne a pri schodoch sú jedny dvere. Za nimi (na mape tam máte označený elektor zdroj) je v miestnosti napravo boiler. Vypnite ho a v scénke uvidíte, že zo studenej vody nemá slečna radosť. Vyjde z kúpeľne a pôjde ho dole zapnúť. Kým tak učiní, tak sa presuňte do kúpeľne a z nej prejdite tajnými dverami do chodby za zrkadlom. Z tejto chodby sa dostanete ďalšími tajnými dverami priamo do spálne Winstona Beldingforda. No slečna sa do sprchy vráti, takže opustiť ju potom budete musieť inakade. Winston sa často budí a chodí na záchod, keď sa vráti, vždy sa napije mlieka a zaspí. Keď už vniknete do jeho spálne, počkajte si, kým zaspí. Potom máte viac možností. Jedom, ktorý ste vzali už predtým, mu otrávte pohár mlieka na nočnom stolíku. Keď sa najbližšie napije, tak zaspí navždy. Ak nechcete čakať, tak vezmite vankúš z postele, priblížte sa k jeho hlave a uduste ho. Pokiaľ máte v ruke aj pištoľ, tak ho môžete zastreliť a vankúš použiť ako tlmič.
Keď je po ňom, tak sa musíte dostať preč. Choďte do predsiene jeho spálne. Tam napravo sú v stene tajné dvere. Za nimi vylezte po rebríku a ste na treťom poschodí. Odtiaľ vedú schody, ktorými zídete opäť na prvé. Sú to inak tie schody, ktorými ste šli na druhé do spálne chlapíka, ktorému ste vzali šaty.
Tretia možnosť, ako vniknúť do jeho spálne, je práve tá cesta, ktorou ste v druhej odišli. Na tretie k Lordovi a tade aj naspäť.
Ďalšia možnosť ako ho zabiť, je počkať si na záchode, ktorý je oproti jeho izbe. Tam sa schovajte v sprchovacom kúte. Keď príde, tak sa ho zbavte, telo dajte tam, kde ste sa skrývali a odíďte.
Nezabudnite si z jeho tela zobrať Sawn Off Shotgun. Dá sa dať pod šaty, tak máte ďalšiu zbraň do zbierky.

Kill Allistair Beldingford
Vráťte sa na prvé poschodie. Na juhovýchodnej strane je schodište. Presnejšie, pod miestnosťou, v ktorej popíja Allistair, je ďalšia miestnosť a za ňou sú schody, po ktorých zídite dole. Tam je sklad s alkoholom. Keď vás nik nevidí, tak otrávte alkohol. Potom sa už o nič nemusíte starať a odíďte. O chvíľu mu sluha doleje a Allistair sa otrávi.
Kým sa tak stane, vy sa pomaly vzďaľujte, cestou si vezmite Shotgun a vráťte sa do člna, kde ste začínali.

(Sawn Off Shotgun, Gold Desert Eagle, Shotgun)

- Ak si chcete prilepšiť ďalšou zbraňou, tak počkajte v miestnosti, pod tou, kde pije Allistair, kým mu sluha nedonesie jed. Keď ho vypije, tak sa prirodzene otrávi. Kým tam nenabehnú strážcovia a nezačnú robiť zmätok, tak tam vojdite. Na gauči sedí Allistairov spoločník. Pichnite mu injekciu. Keď zaspí, tak mu vezmite Gold Desert Eagle. (Ak ste nevzali Sawn Off Shotgun Winstonovi, tak môžete aj z tela Allistaira). No, to len ak ste nedočkavý, lebo v ďalšom leveli ju získate od chlapíka, ktorý je vašim cieľom, takže ju nemôžete minúť.

- Druhá možnosť, ako zachrániť zajatca je tá, že zlikvidujete chlapíka, čo sa stará o kone. Má u seba kľúč, ktorým otvoríte dvere k zajatcovi a tiež, keď si vezmete jeho šaty, tak sa kone nebudú plašiť, zrejme kvôli pachu.

- V pivnici sa môžete zbaviť sluhu, prezliecť sa do jeho šiat a sami zaniesť Allistairovi otrávený alkohol (no je to zbytočné naštrbenie hodnotenia).

- Ďalšia možnosť ako zabiť Allistaira Beldingforda. Vonku pri aute a za kuchyňou pri boileri sú kanistre s benzínom. Jednu si vezmite a vyjdite po schodoch na tretie poschodie. Tam sú dvierka do komína. Zhoďte do komína kanister, ten padne do krbu, pri ktorom sedí Allistair s priateľom. Následný výbuch ich oboch zabije. No spôsobí to veľký poplach a vás pripraví o hodnotenie Silent Assassina.

- Ak sa chcete zabaviť, tak v sídle môžete vziať biliardové tágo a kutáč pri krbe a použiť ich ako zbraň.



5. Rendezvous in Rotterdam
- odmena za Silent Assassin je Dual Sawn Off Shotgun.

Prienik
Hneď na začiatku vybehnite na ulicu a bežte okolo celého bloku. Na druhej strane uvidíte, ako pri stĺpe postáva chlapík v obleku. Ten sa chystá ísť kúpiť fotky, ktoré máte získať. Pribehnite k nemu a injekciou ho uspite. Trochu bokom ho odtiahnite, vezmite mu obálku s peniazmi a prezlečte sa do jeho šiat. (Potom sa nesmiete zdržovať, lebo po čase sa preberie a zburcuje poplach. No vnútri sa môžete znova prezliecť, tak sa netreba ponáhľať, pokiaľ to nechcete dokončiť v jeho šatách. No dá sa aj to). Ak nebudete rýchly, tak tento chlapík vojde do budovy a už sa k nemu nedostanete. Keď ste prezlečený, zahoďte na zem strelné zbrane. Prejdite ďalej k bráne, ktorú vám za chvíľu otvoria. Tam vás stráž prehľadá. Keď nenájde zbrane, môžete slobodne vojsť.

Kill Rutgert Van Leuven
Potom vstúpte do veľkej budovy pred vami. Dostanete tip, pohovoriť si s barmanom. Vnútri sa vydajte na východnú časť, tam oslovte barmana. Dostanete VIP Keycard aby ste mohli vstúpiť do strážených oblastí. Sledujte barmana ďalej a zavedie vás ku gorile stojacej pred dvoma automatmi. Keď vás skontroluje a nenájde zbrane, prejdite cez dvere, ktoré stráži a po schodoch nahor. Dovedie vás až do miestnosti, kde vás čaká Rutgert Van Leuven a odíde. Rutert vás privíta a keď uvidí peniaze, tak pôjde do trezoru vybrať fotky. Uškrťte ho, keď bude chrbtom, pri otváraní trezoru. Vezmite si obálku, od neho kombináciu trezora a Gold Desert Eagle. Otvorte trezor a vezmite si aj fotky.

Kill Klaas Teller and Escape
Potom zídite schodmi, ktorými ste prišli, no nevracajte sa do baru, ale choďte ešte nižšie, do časte Basement. Tam nemáte prístup vo vašom preoblečení, tak si vystriehnite, keď vás neuvidia stráže a vniknite tam. Snažte sa dostať do severovýchodnej miestnosti, na mape sú tam znázornené tri mŕtvoly. Dá sa vystriehnuť, keď budú stráže mimo a prebehnúť tam. V tej miestnosti je aj jeden mŕtvy člen tunajšieho gangu. Prezlečte sa. Za prvé, aby ste sa mohli slobodnejšie pohybovať, za druhé onedlho sa preberie chlapík, ktorého ste uspali a prišli by ste o krytie. Potom choďte do severozápadnej miestnosti. Tam je pripútaný váš druhý cieľ. Zabite ho, ako chcete - na stole sú pomôcky na mučenie-, alebo zapnite prúd a zabite ho elektrinou.
Potom v preoblečení jednoducho opustite komplex, vráťte sa von, na ulicu a dojdite k miestu označenému Exit. To môžete hlavnou bránou (no musíte v búdke pri nej potiahnuť páku, aby sa otvorili dvere), alebo cez továreň (popis cez továreň, no dovnútra v návode o kúsok nižšie). Budova oproti tejto hlavnej s barom. Dostanete sa k nej dierou v plote. Prejdete cez ňu a vyjdete pri nákladiaku, ktorý parkuje neďaleko vášho úkrytu zo začiatku levelu.

Alternatívna cesta
Môžete ju uplatniť v prípade, že nestihnete chlapíka v obleku s obálkou peňazí. Naľavo od vášho úkrytu parkuje nákladiak. Za ním sú dvere vedúce do továrne. Vojdite nimi a vnútri prejdite dverami oproti vám. Tam hneď naľavo za dverami sú schody, po ktorých vyjdite hore. Na poschodí vojdite do veľkej miestnosti vpravo (jediná miestnosť na východe). Tam tancuje štetka pred chlapíkom v trenkách. Tí sa tu budú zabávať naozaj dlho, takže si kľudne vezmite jeho šaty, ktoré sú pohodené pri skrinke. Potom buď lokpiknite dvere pred schodami alebo ďalšími( na druhej strane budovy, ale načo tak ďaleko) vyjdite von. Medzerou v plote sa dostanete priamo do komplexu gangu. Neviem prečo, ale v tomto obleku ste veľmi podozrivý.
Ak sa chcete dostať k vašim obetiam, tak prejdite cez sklad v západnej časti klubu a za ním je rebrík (znázornený aj na mape). Po ňom vylezte hore. Zo strechy, kde ste, môžete vniknúť priamo na druhé poschodie klubu. Tam zlikvidujte Rutgerta a od neho si okrem ostatných vecí teraz vezmite aj VIP kartu, pomocou ktorej sa po schodoch dostanete do Basement, kde sa zbavte Tellera (tam ale pozor, nech vás nik nevidí). Po ich likvidácii a získaní fotiek sa vyparte.

(Gold Desert Eagle, Magnum 500)

- Keď zídete do časti Basement, kde je Klaas Teller, tak pri schodoch zahnite doprava. Na konci chodby vstúpte do miestnosti (!). Tam si môžete vziať Magnum 500. (Je tam aj CZ 200, Dragunov Sniper, AK 74, Sawn Off Shotgun a AUG SMG, no vyniesť tieto väčšie zbrane je problém).

- Na rôznych miestach je tu niekoľko generátorov (poistiek), ktoré, keď vypnete, tak tým vypnete svetlo v danej oblasti. Pomôže vám to pri postupe a krytí sa v temnote, no nič extrémne.



6. Deadly Cargo
- odmena za Silent Assassin je M4 Carbine Silenced

Mapa Mapa
  1. Tu sa objavíte za barom, keď prejdete skladom pod ním. Pokračujte vyznačenou cestou.
  2. Keď vyjdete za autami, tak sa sem presuňte a odtiaľ sa môžete rozhodnúť, ktorým z dvoch smerov ďalej.
  3. Búdka, v ktorej sú robotnícke šaty a kufrík na náradie.
  4. Prvý sklad. Vnútri je SWAT, ktorého doporučujem uspať a vziať mu uniformu a M4.
  5. Policajná stanica.
  6. Druhý sklad. Vnútri je oblek člena ochranky lode.
  7. Tretí sklad. Na streche je sniper s R93.
  8. Borisova loď.
  9. Vstup do kanála. Z neho sa možno dostať do všetkých troch skladov.
Označme si Borisovo auto
Vydajte sa do baru, ktorý je pred vami, po pravej strane. Vnútri si môžete pohovoriť s barmanom a robotníkom. Zistíte, že policajti uzavreli prístav a obaja sú z toho šťastní, lebo robotník má voľno a barman zisky. Potom choďte naľavo od vstupných dverí. Oproti je záchod a naľavo od neho miestnosť so štetkou, ktorú ste mohli vidieť cez výklad už zvonku. Oslovte ju a pošlite, aby zabavila vonku stojaceho chlapíka dozerajúceho na auto. Vyjdite von a keď sa chlapík a štetka vzdialia, tak sa priblížte k autu a umiestnite naň sledovacie zariadenie (GPS Transmitter). Neskôr medzi hrou uvidíte, ako auto vyrazí do prístavu, ako ho nakladajú na loď a ako v ňom váš cieľ aktivuje bombu. Ďalej je niekoľko ciest. Prvá je náročnejšia, ale získate dve zbrane, ostatné je jednoduchšie.

Deaktivácia bomby
Zanedlho tím SWATu vyrazí na loď, na ktorej sa ukrýva Boris. Začnú likvidovať jeho mužov. Ten ich ale informuje, že nech sa o nič nepokúšajú, lebo má detonátor do bomby a ak sa mu niečo stane, tak dôjde k explózii. Ak sa budete v hre príliš zdržovať, tak mu poskytnú vrtuľník, on odletí a aj tak bombu odpáli. Ak ho zabijete skôr, než ju deaktivujete, tak vybuchne. Čiže je jasné, čo treba najprv.

Po označení auta sa vráťte do baru. Dverami pri pódiu sa dostanete k ďalším, ktorými zídite do skladu. Je tam jeden strážca, ale nemusí si vás všimnúť a ak aj, tak keď sa tam dlho nezdržíte, nevadí to. Len skladom prejdite a druhými dverami vyjdite von. Ste za barom. Obíďte si ho a vojdite do budovy za barom. Sú tam jedny dvere, ale na mape nie sú zobrazené. Potom prejdite touto budovou a na druhej strane vyjdite von. Ste za dvomi nákladiakmi, pred policajnou stanicou. Po ceste sa prechádzajú dvaja policajti. Vystriehnite si, keď vás nezbadajú a bežte do dverí budovy napravo. Je to sklad (na mape - Warehouse). Vnútri sa skryte za stĺpom pred dverami a keď budú dvaja policajti v sklade chrbtom k vám, tak prebehnite na schody napravo. Po nich vyjdite na poschodie. Na konci poschodia je jedna miestnosť (!). Prejdite k nej. Vnútri je člen SWAT tímu. Pripravte si injekciu a keď bude chrbtom, tak sa k nemu prikradnite a uspite ho. Vezmite si od neho GK 17, M4 zo stola a prezlečte sa do jeho uniformy.
Teraz sa môžete v pohode pohybovať po vonku. Onedlho sa začne útok SWATu na Borisovu loď. Tak sa ho môžete zúčastniť a uvidíte SWAT v akcii, ako bude bojovať s ochrankou lode. Vy nebojujte (hodnotenie) a myslite na bombu. Len čo pobijú ochranku na palube a v prvej miestnosti vnútri, tak sa ponáhľajte, lebo keď sa teraz niekde zbytočne zdržíte, tak sa uspatý chlapík preberie a máte po krytí.
Keď vstúpite na loď, tak zahnite doprava a vstúpte do prvých dverí. Vnútri zídite po schodoch a dostanete sa do nákladného priestoru plného kontajnerov. Po schodoch neďaleko vás zídite ešte nižšie, aby ste boli priamo dole, na úrovni kontajnerov. Prejdite do druhej časti a nájdite kontajner s autom. Keďže ste ho označili, máte ho na mape. Otvorte ho a otvorte kufor auta. Deaktivujte bombu. (pokračovanie nižšie)

Dovidenia Boris Ivanovich Deruzka
Potom sa dostaňte na veliteľský mostík lode. Buď rebríkom vnútri, alebo vonku. Ním sa dostanete pred mostík. Pred dverami, kam sa môžete dostať po schodoch sú SWATi. Aby vás nepodozrievali môžete prejsť rebríkom z druhej strany. To je výhodnejšie aj preto, že Boris stojí čelom ku dverám, za ktorými sú poliši a takto ho môžete od chrbta bez problémov zlikvidovať. Môžete si potom vziať jeho detonátor a Magnum 500.

Útek
Ak sa chlapík ešte neprebral, tak utekajte po ulici (nechcete predsa ísť cez bar plný gangstrov, keď máte uniformu policajta) na miesto, kde ste začali level. Ak sa práve preberá, tak pri lodi, medzi kontajnermi je vchod do kanálov. Vlezte tam a von vylezte v prvom sklade, kde ste získali uniformu a vybehnite opäť preč.

Alternatívna cesta: Musíte sa dostať do malej búdky (!) v prístave. Prejdite pred policajnú stanicu tak, ako pri prvej možnosti. Zpoza nákladiakov nebežte do skladu, ale rovno napravo, k malej búdke (!). Policajtovi, čo tam pochôdzkuje, sa vyhnite poza kontajner. Vnútri si oblečte odev robotníka. Zahoďte strelné zbrane, len pištoľ s tlmičom vložte do dreveného kufríka na náradie (ak ju teda chcete). Potom sa vydajte do prístavu. Borisovi muži vás pri vstupe prehľadajú, no zbraň v kufríku nenájdu, tak vás pustia. Na konci vlezte do kanála, medzi kontajnermi. Z kanála vylezte v prostrednom sklade. Tam sú Borisovi muži. Vyjdite po schodoch, na tej strane, ako je kanál na poschodie. Tam je oblek. Prezlečte sa za jedného z Borisových mužov a vezmite si zbraň. Vydajte sa na loď a deaktivujte bombu, ako je písané vyššie. Potom choďte zabiť Borisa. Pokiaľ ešte neútočia SWATi, tak sa nezdržuje na mostíku, ale po palubu nižšie a tam je tiež sám, takže sa priplížte a nejako ho zlikvidujte. Potom sa vráťte do skladu, opäť sa prezlečte za robotníka, vyjdite von a vráťte sa na miesto, kde ste začali level. Práve by mal začínať útok SWATu.

(M4 Carbine, GK 17)

- na streche posledného skladu je sniper od SWATu. Má sniperku R93. Dá sa k nemu dostať nebadane viacerými spôsobmi, no nepodarilo sa mi tú zbraň vyniesť inak, než s pokazeným hodnotením.

- Do prístavu môžete vniknúť aj ako policajt. Buď choďte k miestu označenému na mape ako elektrický zdroj, vypnite TV signál a keď príde fízel, tak ho uspite a vezmite si šaty, alebo nebadane vhniknite z ľavej strany strážnej búdky priamo do policajnej stanice a tam sa preplížte do zadnej miestnosti (!), kde nájdete voľnú uniformu.

- Šaty robotníka môžete získať aj skôr. V bare vybehnite na poschodie (nech vás nevidia, lebo vás vyhodia). Tam zahnite doprava a na záchode (!) si vezmite jed na krysy. Potom zbehnite do skladu pod barom. Jednému strážcovi, čo tam je, sa dá vyhnúť. Nasypte do fľašky jed a vráťte sa do baru. Keď striptérka dotancuje, pôjde barman po ďalšiu fľašu. Naleje robotníkovi. Ten, keď to vypije, príde mu zle, pôjde do svojej izby na poschodí a zomrie. Máte šaty, aj voľnejší prístup do prístavu, ale predsa len, je to nepekná vražda.

1. časť | 2. časť

Súvisiace hry: Hitman 2
Hitman
Hitman GO
Hitman: Absolution
Hitman: Sniper Challenge
Hitman 4: Blood Money
Hitman 2: Silent Assassin
Hitman: Codename 47



Diskusia Príspevkov: 69 Hodnotenie
2196 hlasov

100
60
20

80
40
0
52
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2019 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |