HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Spolupráca / RSS
KONTAKT
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
18274
5442
5063
1423
1592
6793
4966
9916
1687

Online 24324 užívateľov

Návody > Harry Potter and the Order of the Phoenix


Zobrazení:49812
Autor návodu:Nora Hancová

V prvom rade vám tu napíšem postup hry pri prechádzaní samotného príbehu hry. Spomínať tu budem iba objavy, ktoré sú pre príbeh nevyhnutné na objavenie. Ostatné objavy vypíšem na konci spolu s odhalením kompletne všetkých miestností a splnením hry na 100%.
Ak chcete dosiahnuť viac percent už počas hry, tak pri prechádzaní miestnosti, ktorú spomínam, alebo ktorú náhodne prechádzate po ceste si nájdite jej odhalenia v dolnom zozname a pripočítajte si tak body za objavy. Postup nechám na Vás. Mne sa píše návod jednoduchšie, keď objavy vypíšem zvlášť.


Návod

Po úvodnom videu sa Harry dostáva do pozície, kedy musí zachrániť seba a svojho bratranca Dudleyho pred dementormi (mozkomormi). Pre porazenie dementora je potrebné použiť kúzlo expecto patronum, ktoré vyvoláte pomocou prútika(hulky) a pohybom. V nasledujúcom videu sa dozvedáme, že Harry bol za čarovanie pred muklom predvolaný na disciplinárne konanie na ministerstve.

Príbeh nás zavedie na Grimmaudovo námestie 12, do hlavného štábu Fénixovho rádu – tajnej spoločnosti, ktorá bojuje proti dementorom. Harryho tu dovedú Divooký (Pošuk) Moody a Nyphadora Tonksová – aurori, ktorí pracujú pre Fénixov rád. Krstný otec Harryho – Sirius Black, tu Ginny a Harryho naučí používať nové dve kúzla – Accio (na privolanie predmetu) a Depulso (na odstrčenie predmetu). Harry a Ginny upracú izbu v ktorej sa nachádzajú a Sirius odvedie Harryho k Hermione do kuchyne, kde je všetko porozbíjané. Sirius tu oboch naučí kúzlo Reparo (na úpravu rozbitých vecí). Spolu s Hermionou opravte všetko v miestnosti a Sirius vás potom zavedie k Ronovi. Ten má problém s balením a Sirius mu pomôže tým, že ho naučí kúzlo Wingardium Leviosa (na premiestňovanie predmetov vzduchom). Spolu s Ronom zbaľte všetky veci.

Po naučení všetkých kúzel, sa Sirius vyberie na poradu rádu a Harry spolu s priateľmi si za pomoci predlžovacích uší vypočuje časť z porady. Neskôr začína mať zlé sny a absolvuje disciplinárne konanie na ministerstve mágie, kde je zbavený všetkých obvinení.

Konečne sa vydávame na Rokfort (do Bradavic), kde je za učiteľku obrany proti čiernej mágii vymenovaná Dolores Umbridgeová, jedna z námestníčok ministra mágie.

Ron nám prezradí, že by sme sa mali vybrať do klubovne Chrabromilu (Nebelvíru), takže sa tam vydajte. Pri vchode do budovy stretnete Freda a Georga, ktorí vás naučia používať Záškodnícku mapu (Pobertuv plánek). Stisknutím tabulátora mapu otvoríte. Na pravej strane nájdete zoznam osôb, pre ktorých máte splniť nejakú úlohu. Na ľavej strane zase zoznam miestností, resp. priestranstiev, do ktorých sa viete dostať. Enterom vyberiete niektorú z možností, tabulátorom vypnete mapu a v hre sa vám objavia stopy, ktoré vám budú udávať smer k vami vybranej osobe alebo oblasti.

Vydajte sa teda za Hermionou a nasledujte stopy. Po ceste stretnete Čcho a odohrá sa rozpačitý rozhovor. Dôjdite až ku klubovni na siedmom poschodí, kde zistíte, že Ron si nepamätá heslo. Popri vás prechádza študent vašej fakulty, tak sa s ním porozprávajte a on vám prezradí prvé heslo k obrazu.

V klubovni nájdete Hermionu, ktorá vám povie, aby ste si otočili nástenku, takže si ju teda otočte pomocou kúzla Accio. Urobili ste prvý objav tajnej veci a oznámi vám to Ufňukaná Uršula. Upozorní vás aj na tajnú miestnosť, v ktorej nájdete po splnení určitého počtu objavov tajné veci.

Prečítajte si nástenku, v rozhovore sa dozviete o rozvrhu a o tom, že ho Neville ešte určite nevidel. Takže si zapnite mapu, nastavte Nevilla a choďte ho pohľadať. Po ceste k Nevillovi vás pred obrazom na šiestom poschodí zastaví Uršula. Obraz je vchod do tajnej miestnosti odmien. Po rozhovore ho Hermiona prekabáti a do miestnosti sa teraz už budete vedieť dostať kedykoľvek. Nevilla nájdete na moste, kde ho obťažujú študenti Slizolinu(Zmijozelu). Namierte na nich prútikom, oni odídu. Ste už všetci, tak sa konečne vyberte na hodinu Obrany proti čiernej mágii. Na mape si zvoľte Umbridgeovú a choďte za ňou.

Vo videu prebehne hodina OPČM. Harry sa s ňou dostane do sporu, keďže tvrdí, že Lord Voldemort sa vrátil. Umbridgeová ho obviní z klamstva a dá mu trest. Po hodine rozmýšľajú ako sa budú brániť a rozhodnú sa, že sa niekoľko obranných kúziel naučia od Freda a Georga, takže sa ich vyberte nájsť.

Fred s Georgeom vás naučia používať kúzla Expeliarmus (odzbrojujúce kúzlo) a kúzlo Mdloby na vás (omračujúce kúzlo). Hermiona s Ronom upozornia, že Harry by mal ísť na trest k Umbridgeovej a nechajú Harryho samého na nádvorí. Ten sa ocitne tvárou v tvár slizolinčanovi a musíte nad ním vyhrať súboj použitím omračujúceho a odzbrojujúceho kúzla.

Video vás následne zavedie na trest k Umbridgeovej. Tá ho donúti písať vetu: „Nesmiem klamať.“ vlastnou krvou, aby sa mu vyryla na kožu ruky. Ron s Hermionou mu to chcú pomôcť ošetriť, na to ale potrebujú jednu z kníh a musíte sa teda vydať do knižnice.

Hermiona upozorní na tajný priechod portrétom na druhom poschodí. Vyberte sa za ním, bude od vás chcieť zistiť, odkiaľ pochádzala Brigita Bifľomorová (Rowena z Havraspáru). Na to sa musíte opýtať niekoho z danej fakulty. Hľadajte teda kohokoľvek v školskom oblečení s modrým prúžkom a opýtajte sa ho to. Prezradí vám, že pochádzala z Rokle, vráťte sa teda k obrazu, ktorý vám už povie heslo a pustí vás tajným priechodom. Dostanete sa do chodby, ktorá je priamo pri knižnici. V knižnici je kniha, ktorú potrebujete hore na policiach. Bude sa vám snažiť uletieť. Pomocou Wingardium Leviosa premiestňujte stôl tak, aby ste sa mohli k nej dostať bližšie. Po niekoľkých pokusoch sa kniha rozhodne zletieť dole na stôl a vy si ju môžete zobrať. Zistíte, že to síce nie je kniha, ktorú ste hľadali, ale je to kniha s obrannými kúzlami zo zakázaného oddelenia a rozhodnete sa ju teda vziať so sebou a preskúmať ju v záchodoch Umrnčanej Uršuly. Dobehnite tam teda, Hermiona vás pomocou knihy naučí kúzlo Incendio (zapaľuje predmety). Po zapálení všetkých lámp sa objaví Uršula a znovu ich zhasne. Chvíľu sa s vami bude rozprávať.

Vo videu sa budete chvíľu rozprávať so Siriusom prostredníctvom ohňa, neskôr sa vyberiete do Rokvillu(Prasinek), kde sa stretnete s niekoľkými študentmi a na Hermionin popud založíte tzv. Dumbledorovu Armádu – DA (Brumbálovu Armádu – BA).

Ocitnete sa v klubovni a Hermiona vás upozorní, že treba nájsť Nevilla. Tak sa teda vyberte za ním. Nevilla nájdete pred učebňou bylinkárstva. Zmiešal nesprávne hnojivá a všade sa rozrástlo Diablovo osídlo. Pomocou Incendia mu ho pomôžte odstrániť. Po zvládnutí vám Neville oznámi, že našiel perfektné miesto na stretávanie sa DA. Je to na siedmom poschodí, nasledujte ho, ukáže vám, kde sa táto tzv. Potrebná miestnosť (Komnata nejvyšší potřeby) nachádza. V miestnosti vás Neville požiada, či by ste ho nemohli naučiť Protego (obranný štít). Pomocou knihy vám to Hermiona vysvetlí. Naučíte to Nevilla. V miestnosti sú teda momentálne 4 z 28 členov DA. Musíte tu dostať všetkých členov, aby ste ich mohli začať učiť sa brániť. Použite teda mapu a vydajte sa ich hľadať.

Angelina Johnsonová
Angelinu uväznili slizolinčania v pamätnej sieni. Pomocou mapy ju nájdite. Vo veľkej sieni odstráňte zátarasu a dostaňte sa k nej. Vo vnútri je všetko porozbíjané a slizolinčania išli po Filcha. Do jeho príchodu jej teda musíte pomôcť všetko opraviť. Pomocou Wingardium Leviosa premiestnite poháre na správne miesta a Reparom opravte všetky vitríny. Angelina je voľná, odíde do Potrebnej meistnosti a sľúbi, že tam vezme aj ďalšie dve kamarátky.

Anthony Goldstein, Michael Corner, Terry Boot
Pre týchto troch netreba urobiť žiadnu špeciálnu úlohu. Stačí sa s nimi iba porozprávať. Upozornia, že to treba odkázať aj ďalším z trojice a odídu do Potrebnej miestnosti.

Cho Changová
Cho nájdete v sovinci. Chce poslať sovu svojej mame k narodeninám, ale sova s balíčkom jej uletela a nemôže ju poriadne odoslať. Sovu spoznáte podľa červeného srdca, ktoré má priviazané o nohu. Naháňajte ju, až kým nevyletí až úplne hore. Popri tom si opravujte rímsy a prechádzajte sa po nich, aby ste sovu dostali až hore. Na vrchu opravte všetky tri stĺpy a vylezte stále na ten, na ktorom je sova. Po chvíli sa sova umúdri a zletí do stredu, kde sa k nej už dá dostať. Pomohli ste Cho a ona spolu s kamarátkou Marrietou odíde do Potrebnej miestnosti.

Colin Creevey
Colin je na dláždenom nádvorí. Slizolinčanov odfotil, ako terorizujú prvákov a oni mu fotoaparát vyhodili na rímsu hradu. Harry po neho musí vyliezť, takže v prvom rade Incendiom odstráňte diablovo osídlo a Wingardium Leviosa použite na lavičku, ktorú si prisuňte k stĺpu, aby ste na neho mohli vyliezť. Potom už len šplhajte kade sa dá, po ceste vezmite krabičku Freda a Georga, opravte jednu z tyčí a jednu rímsu a dolezte až po fotoaparát. Ten zlevitujte a zhoďte dolu. Môžete zliezť. Colin bude vďačný a do potrebnej miestnosti odvedie aj svojho brata Denisa.

Dean Thomas
Dean potrebuje do úlohy pre profesora Binnsa zistiť, kde v Rokforte sa nachádza 5 hovoriacich chrličov. Musíte ich násjť a porozprávať sa s nimi. Jeden z nich nájdete na točitých schodoch pri učebni OPČM. Druhý na štvrtom poschodí na balkóne. Tretí je na nádvorí pri učebni transfigurácie (Učebna proměňovaní). Štvrtý je na viadukte. Piaty chrlič nájdete na dláždenom nádvorí. Tam treba opraviť schody, podlahu a na konci vyvýšeného podlažia nájdete posledný chrlič.

Ernie McMillan
Ernieho nájdete pri Hagridovej chatrči. Snaží sa pripraviť prísady na hodinu elixírov, tak ako im to za úlohu prikázal Snape. Treba nájsť 5 kvetov a koreň mandragory, ostatné sľúbi zaobstarať Ernie. Všetky kvety sú na priestranstve okolo chatrče a kamenného kruhu. Mandragora sa dá nájsť v sklenníku, čiže v učebni bylinkárstva. V pravej časti učebne úplne na konci si treba pomocou enteru nasadiť chrániče na uši a vytiahnuť mandragoru z črepníka. Teraz už máte všetko a môžete to odniesť Erniemu. Ten sa presunie na stretnutie DA.

Fred a George Weasley, Lee Jordan
Fred a George sa rozhodli schovať pyrotechniku v úschovni lodiek. Treba im pomôcť všetky krabičky schovať do lodiek na poschodí. Vyšplhajte sa hore a nadvihnite obe plachty. Fred a George vám budú podávať krabičky hore. Zlevitujte ich do lodiek a prikryte ich naspäť plachtou. Fred, George a Lee odídu potom do potrebnej miestnosti na stretnutie DA.

Ginny Weasleyová
Ginny sa dozvedela, že Umbridgeová zabavila nejaké fľaštičky s jedom potrebným na záškolácke zákusky a odložila ich v svojej kancelárii. Ginny sa bojí, že Freda a Georga vylúčia a tak poprosí Harryho, aby tam odišiel v neviditeľnom plášti a fľaštičky doniesol. Choďte teda do chlapčenských spální a z kufra vyberte neviditeľný plášť. Oblečiete si ho stlačením enteru. V plášti sa vyberte do kabinetu Umbridgeovej. V učebni narazíte na dvoch študentov, ktorí strážia vchod do kabinetu. Prevrhnite vázy na stoloch a kým ich opravujú dostaňte sa na druhú stranu. Vojdite do kabinetu a nájdite tam fľaštičky. Sú v zadnej miestnosti. Vezmite ich a vráťte sa. Video vás vráti do spálne, kde zložíte plášť. Môžete ísť oznámiť Ginny, že sa to podarilo a ona odíde na stretnutie DA.

Hannah Abbottová
Hannah je dole pod hlavným schodiskom. Je vystresovaná zo skúšok a nevie, čo robiť. Po pozvaní na stretnutie DA sa obáva, že ju uvidí Umbridgeová a vylúčia ju. Ron navrhne, že tam má ísť tajnou chodbou. Musíte ju teda nájsť. Druhou časťou schodiska sa dostaňte hneď k prvému obrazu. Pohovorte si s ním. Vedie priamo na siedme poschodie a hneď vám prezradí heslo. Povedzte ho Hannah. Tá sľúbi, že pôjde na stretnutie DA a dovedie zo sebou aj Justina Finch-Fletchleyho.

Luna Lovegoodová (Lenka Laskorádová)
Lunu nájdete v lese za Hagridovou chatrčou, kde kŕmi thestraly. Dozviete sa, čo to thestraly sú a prečo ich nevidia všetci. Luna chce nakŕmiť jedno z mláďat a teda treba guľu z mäsa presunúť hore na čistinku. Na postupný posun používajte miesta s kameňmi, ktoré guľu zadržia, aby vám nepadala stále úplne nadol. Chce to trpezlivosť a možno niekoľko návratov na samý spodok, ale určite sa vám to nakoniec podarí. Po nakŕmení thestralov Luna odíde na stretnutie DA.

Padma a Parvati Patilová
Obe po rozhovore a pozvaní na stretnutie DA odchádzajú za profesorkou Trelawneyovou. Vydajte sa teda za nimi k učebni jasnovidectva. Padma s Parvati stoja pred učebňou. Umbridgová práve ničí ich obľúbenú profesorku veštenia, takže sa rozhodnú ísť na stretnutie DA.

Susan Bonesová
Susan na vstupnom nádvorí obťažuje Crabbe a Goyle. Treba ich poraziť v súboji a Susan je voľná.

Zachariáš Smith
Zachariáš odmietne ísť na stretnutie DA, kým si nedokončí úlohy. Musíte mu teda pomôcť. Najprv potrebuje nájsť Príšernú knihu príšer (Obludné obludárium). Nájdete ho v zadnej časti knižnici. Potom potrebuje Rujovníkový elixír, ktorý nájdete na Ošetrovni. Ako poslednú potrebuje informáciu, kedy umrel Takmer bezhlavý Nick. Ten sa v tej chvíli objaví v knižnici, takže sa ho to opýtajte a povedzte to Zachariášovi. Ten sa konečne vyberie na stretnutie DA.

Konečne sú v potrebnej miestnosti teda všetci členovia DA, takže môže začať praktický výcvik. Na mape si pozrite, kto sa chce naučiť aké kúzlo a postupne ich naučte všetky ktoré požadujú. Naučíte sa tak s Ginny Reducto (kúzlo na rozbíjanie predmetov), Petrificus Totalus (totálne znehybnenie) s Colinom a Rictusempra (útočné kúzlo) so Zachariášom. Nakoniec sa ešte s Cho naučíme kúzlo Levicorpus (zavesenie dolu hlavou).

Vo videu vidíme rozhovor medzi Cho a Harrym a ich bozk. Neskôr sa Harrymu v sne objaví napadnutie Arthura Weasleyho, takže zobudí Rona a spolu s ním musíte nájsť profesorku McGonagallovú. Tá je priamo pred vstupom do klubovne. Rozhodne sa zobudiť ostatných Weasleyovcov a ich zatiaľ pošle za Dumbledorom (Brumbálem). Nasledujte stopy až kým sa nespustí video. V ňom riaditeľ upozorní na zraneného Arthura členov Fénixovho rádu, aby ho zachránili a Harryho zverí do rúk Snapeovi, aby ho učil Oklumenciu (Nitroobranu), aby tak zabránil Voldemortovi prenikať do jeho mysle, kým je čas. Porazte Snape-a pohybom šípok, až kým sa nespustí ďalšie video a neprenesie nás v príbehu na Grimauldovo námestie.

Sirius Harrymu oznámi, že je už takmer čas opustiť štáb a vrátiť sa do školy, ale má sa ešte poobzerať po svojich priateľoch. Takže sa porozprávaj s Lupinom a Tonksovou a vyber sa hľadať po dome ostatných. Hore po schodoch a do najbližších dverí. Ginny sa tam snaží nájsť veci, ktoré domový škriatok Kreacher (Krátura) poschovával. Jedna z kníh je na komode oproti. Za obrazom na stene je ukrytý náhrdelník. Po odtiahnutí skrinky z prostred miestnosti nájdeme čudnú hraciu skrinku. V knižnici v rohu je ukrytý Merlinov rád prvej triedy. To sú už všetky veci, ktoré mala Ginny nájsť, takže sa vydajte hľadať ostatných. Vo veľkej sále oproti nájdete Siriusa, ktorý vám porozpráva o rodostrome, ktorý je po celej miestnosti ako jeden veľký gobelín. Po rozhovore sa vyberte na poschodie. Nájdete Rona, ktorý vám poďakuje za záchranu svojho otca, a Hermionu, ktorá sa snaží zistiť, kde je Kreacher. Keď sa dorozprávate, vráťte sa do kuchyne za Arthurom Weasleym. Pošle vás ešte za Siriusom.

Vo videu sa prenesiete do Rokfortu a priatelia vám pripomenú, že by ste mali ísť na hodinu Oklumencie k Snape-ovi. Porazte jeho pokusy o vniknutie do vašich spomienok a vo videu si spomeniete, že miesto, ktoré vídate v snoch, je oddelenie záhad na ministerstve mágie.

Pred učebňou vás čaká Hermiona a Ron. Keďže nemáte momentálne nič iné na práci, je na čase splniť úlohy od štyroch profesorov. Vydajte sa teda za nimi.

Prof. McGonagallová od vás bude chcieť, aby ste za ňou poslali prvákov, ktorí nedorazili na svoj trest. Vydajte sa teda za nimi k učebni jasnovidectva, stoja priamo pod schodami. Pošlite ich za McGonagallovou a vydajte sa za ňou tiež. Udelí vám body a tým ste splnili jej úlohu.

Prof. Sproutová vám dá za úlohu napísať esej. Potrebujete na to knihu, ktorú má Neville v chlapčenskej spálni. Nájdite knihu, Hermiona vám pomôže napísať esej a vy ju môžete odovzdať Sproutovej. Profesorka vás odmení a môžete ísť na hodinu bylinkárstva, kde potrebujete na známku Vynikajúci presadiť mandragory v čo najkratšom čase. V momente ako ich presuniete kúzlom Wingardium Leviosa nad nový črepník, kúzlo prerušte a prepnite sa na ďalšiu mandragoru.

Prof. Flitwick (Kratiknot) vám zadá za úlohu napísať esej. Potrebujete na to knihu, ale z knižnice je vypožičaná. Nájdete ju vo Veľkej sieni, kde ju má jedno dievča za stolom. Porozprávajte sa s ňou, Hermiona do knihy nazrie a pomôže vám napísať esej. Odovzdajte úlohu profesorovi. Odomkne vám učebňu a vy sa môžete pokúsiť získať známku Vynikajúci aj tu. Profesor vám bude diktovať aké kúzlo použiť a vy si musíte zvoliť medzi predmetmi v miestnosti a použiť dané kúzlo. Čím rýchlejší ste, tým lepšiu známku vám udelí.

Prof. Snape vám tiež zadá esej. Na jej napísanie budete potrebovať knihu, ktorá je v knižnici v zakázanej časti. Prejdite ľavou bránkou do zakázanej časti a na poslednej polici nájdete knihu. Napíšte esej a odovzdajte ju Snapeovi. Samozrejme nebude spokojný, ale otvorí vám učebňu a vy sa môžete pokúsiť o známku Vynikajúci. Musíte postupne pridávať prísady správnej farby. Vždy zlevitujte fľaštičku, ktorá má rovnakú farbu ako elixír v kotlíku.

Týmto ste uzatvorili dve úlohy. Odovzdanie 4 úloh profesorom a získanie troch známok Vynikajúci.

Hermiona vás celý čas posiela do Potrebnej miestnosti, tak sa tam vyberte. Spolužiaci sú prekvapení, keď sa dozvedajú, že Harry vie vykúzliť patronusa. Harry ich teda naučí kúzlo patronus. V tom sa spustí video, v ktorom inkvizičná čata (vyšetrovatelský sbor) na čele s Malfoyom objaví úkryt DA potom, keď Umbridgeová donúti k priznaniu Cho. Bojujete proti čate, nemáte však žiadnu šancu, keďže sú v presile.

Dumbledore teda vezme na seba vinu a utečie, kým ho minister stihne poslať do Azkabanu za zradu. Z Azkabanu medzitým ujde niekoľko Smrťožrútov (Smrtijedu) na čele s Bellatrix Lastrangeovou. Minister vymenuje Umbridgeovú za riaditeľku Rokfortu. Neskôr sa dozvedáme, že prišli zatknúť aj Hagrida, ten však stihol ujsť. Pri jeho obrane bola ale zranená aj prof. McGonagallová. Rozhodnete sa teda ísť pohľadať dôkazy, ktoré by mohli neskôr použiť proti Hagridovi, do jeho domu, aby ste ich mohli prípadne skryť. Pri Hagridovom dome nájdete časť Inkvizičnej čaty, musíte ich poraziť v súboji.

Uvedomíte si, že potrebujete pomoc ostatných, takže musíte nájsť všetkých svojich priateľov:

Colin Creevey
Colina nájdete v soviarni. Chce pomôcť robiť nepríjemnosti Umbridgeovej a inkvizičnej čate, takže prebral od Freda a Georga úlohu odoslať extra silné vrešťadlá (huláky) členom inkvizičnej čaty. Musíte sa však nejako dostať do vnútra, keďže to vchodom nejde. Spáľte teda diablovo osídlo a do soviarne sa dostanete po rúrach a rímsach. Jedným z okien sa dostanete do vnútra. Colin vám postupne hodí balíčky a vy ich levitujte na predom určené a označené miesta. Keď je všetko na mieste, Colin vás upozorní na to, že prichádza Filch. Rýchlo vyjdite až na najvrchnejšie poschodie a prejdite dverami. Opravte lavičku a cez ňu sa dostaňte cez okno až na rímsu. Postupne zlezte až dole ku Colinovi. Prejdite každý kúsok veže. Objavíte pri tom lietajúceho tvora a tiež jednu z krabičiek Freda a Georga.

Luna Lovegoodová
Luna dostala od Freda a Georga za úlohu otvoriť na troch nádvoriach močiare, ktoré ukryli.
Na vstupnom nádvorí ukryli močiar na strechu. Pomocou Wingardium Leviosa presuňte lavičku na krížik a postavte na seba dve. Vylezte na to a pomocou toho sa dostanete na strechu. Opravte strechu, aby ste sa dostali ďalej. Na jednej z vežičiek je krížik. Použite Reducto a zbúrajte tú časť strechy. Odlevitujte močiar na zem, na krížik pred fontánou. Zlezte dole a použite na močiar Incendio. Močiar sa otvorí. Dostanete upozornenie, že ďalšie dva močiare sú na ďalších nádvoriach a treba ich rozbaliť.
Na dláždenom nádvorí vylezte hore na podlažie smerom ku chrliču. Opravte rúru a vylezte po nej až úplne hore. Prelezte na rímsu vľavo až sa dostanete na druhú stranu strechy. Prejdite až k močiaru a zlevitujte ho dole. Zlezte dolu a močiar otvorte pomocou Incendia.
Tretí močiar je na nádvorí pri učebni transfigurácie(proměňovaní). Ginny vám ho zniesla dole, ale narazila na Malfoya a jeho priateľov, tak ho ukryla na strome. Pokúste sa dať močiar na miesto, ale vystúpi proti vám niekoľko členov inkvizičnej čaty. Musíte ich poraziť v súboji a potom močiar umiestniť na miesto a otvoriť ho.

Dean Thomas
Dean sa rozhodol sabotovať hodiny vo veži. Pomôžte mu teda zvesiť ozubené kolieska a prehodiť ich na opačnú stranu. Potom vylezte hore, kde nájdete ďalšie kolieska. Zlevitujte ich Deanovi dole a zapojte ich na stranu. Hodiny sa úplne zbláznia.

Padma a Parvati Patilové
Dvojičky sa rozhodli umlčať Umbridgovej nezmyselné hlásenia do reproduktorov. Na niekoľkých stanovištiach je potrebné premiestniť dve lavičky na seba pod reproduktor, vyliezť na ne a enterom naliať elixír, ktorý vám poskytnú dievčatá do reproduktora. Tým sa reproduktor odstaví a vy pomocou mapy môžete Patilové nasledovať k ďalšiemu reproduktoru, až kým neodstavíte všetky na hrade.

Keď konečne splníte všetky nepríjemnosti, ktoré spolužiaci vymysleli, objaví sa Malfoy a upozorní vás, že máte ísť na doučovanie z elixírov. Teda sa vyberte do učebne elixírov na ďalšiu z hodín oklumencie a porazte Snape-a, aby sa vám nedostal do spomienok. Snape ukončí vaše hodiny.

Pred učebňou vás Ron upozorní, že vás hľadá Fred s Georgeom, takže sa za nimi vyberte. Oznámia vám, že Umbridgeová už vie, že močiare mali na svedomí oni a že sa rozhodli odísť zo školy. Predtým ale treba ešte otvoriť posledný močiar a s Fredom a Georgeom na metlách začarovať všetky ohňostroje na schodisku a posledný v sieni.

Harry vo videu odpadne a v sne vidí ako Voldemort mučí Siriusa. Je presvedčený, že sa to skutočne deje a je rozhodnutý vydať sa za nimi. Predtým ale chce prostredníctvom krbu v kabinete Umbridgeovej zistiť, čo sa deje na Grimmaudovom námestí. Prichytí ich však a chce od nich vedieť, čo chystá Dumbledore. Hermiona si vymyslí historku o tajnej zbrani a zatiahne Umbridgeovú do lesa, kde ju po boji unesú kentauri. Harry s Hermionou teda sú rozhodnutí ísť na ministerstvo. Po ceste nazad do hradu stretávajú Rona, Ginny, Lunu a Nevilla, ktorí sú v súboji s inkvizičnou čatou. Porazte ich a vaši priatelia sú rozhodnutí ísť s vami. Luna navrhne, aby leteli do Londýna na thestraloch.

Na ministerstve sa vo videu vydáte do rady číslo 97, kde by mal byť Sirius. Nikto tam však nie je. Nájdete tam ale veštbu o Harrym a Voldemortovi. Objavia sa smrťožrúti, budete utekať, až sa objavíte v miestnosti s oblúkom a smrťožrúti premôžu všetkých vašich priateľov. Lucius Malfoy a Bellatrix Lestrangeová stoja proti vám a žiadajú od vás proroctvo. Odmietneto im ho vydať. Objaví sa Sirius a vy musíte absolvovať súboj s oboma smrťožrútmi. Po boji, v ktorom zahynie Sirius nasledujete jeho vrahyňu Bellatrix do vestibulu ministerstva a použijete na ňu Crucio. Objaví sa Voldemort osobne a snaží sa vás presvedčiť, aby ste ju zabili. Objavuje sa Dumbledore a dostávate sa do súboja medzi ním a Voldemortom. Po jeho porazení sa Voldemort pokúsi dostať do Harryho mysle, takže ho zneškodnite pomocou oklumencie ako na Snapeových hodinách. Na konci súboja sa objavia pracovníci ministerstva a Voldemort uniká. Celá čarodejnícka verejnosť sa konečne dozvedá pravdu o návrate Voldemorta, Dumbledore sa znova stáva riaditeľom Rokfortu.

Vy sa dostávate znova na pozemky školy a na mape máte v úlohách jedinú osobu. Lunu Lovegoodovú. Je koniec roka a jej niekto poskrýval všetky veci, tak jej ich musíte pomôcť nájsť. Jedna z vecí je na stole vo Veľkej sieni, ďalšia na stole v knižnici, tretia leží na zemi pri obraze v miestnosti pri viadukte, ďalšia pri fontáne na nádvorí pri veži s hodinami a posledná je pod lístím, ktoré treba pozametať na vstupnom nádvorí. Odovzdajte Lune veci a to je posledná úloha, ktorá je spojená s príbehom hry.


100% hry

Ak chcete dosiahnuť 100% hry, musíte všetky miestnosti objaviť na 100% a splniť všetky úlohy hry. K úlohám sa dostanete prostredníctvom Esc/Informacie o hre. Tam uvidíte kedykoľvek počas hry koľko máte bodov, ktoré veci ste už objavili a ktoré minihry ste už vyhrali a podobne. Na celkové dokončenie hry treba splniť všetky. Takže tu dávam zoznam miestností a popis objavov v nich:

Dláždené námestie
Vylezte hore ku chrliču a zapáľte mu nos. Po ceste späť zapáľte všetky fakle a opravte všetky 4 sochy. Tým objavíte 4 tajné Rokfortské symboly. Na symboly premiestnite lavičky s rovnakými symbolmi a tým sa zapália chrliče. Zapáľte ešte obe fakle pri bráne. Vyhrajte v pľuvadlíkoch (Tchoříčkoch) Hadiu jamu – musíte trikrát vyhrať tak, že váš pľuvadlík bude k jamke bližšie ako súperov. Ak máte už vyhrané klasické pľuvadlíky, megapľuvadlíky a aj hadiu jamu, v rohu námestia nájdete šampiónku rokfortu, ktorú musíte poraziť vo všetkých troch typoch pľuvadlíkov. Potom už máte námestie objavené na 100%.

Druhé poschodie (Druhé patro)
Toto poschodie má akoby dve časti.
Prvá časť je pri vstupe na viadukt. Hore po schodoch a nájdete ju. Hneď pri vstupe odhaľte gobelín, je za ním šachová figúrka. Na druhej strane steny je hneď ďalší gobelín s figúrkou. Na rohu opravte kvetináč, začarujte ho ešte raz a vyžeňte z neho žabu. Za zákrutou je ďalší gobelín s figúrkou. Na rázcestí opravte kvetináč a Wingardiom Leviosa z neho vyžeňte žabu. Dole po schodoch smerom k nádvoriu pri učebni transfigurácii na stene objavte Acciom a enterom jeden z erbov. Vráťte sa hore, opravte koberec a pokračujte po chodbe ďalej. Zapáľte všetky fakle a pri dverách do Uršuliných záchodov zapáľte a objavte erb. Znova zapáľte všetky fakle a zíďte schodami dole. Zapáľte oba kamenné stĺpy a objavte figúrku za gobelínom.
Druhá časť druhého poschodia je pri knižnici. Smerom od knižnice na stene objavte Acciom a enterom erb. Pomocou Wingardium Leviosa poskladajte obraz ducha – Šedivej dámy. Opravte oba koberce depulsom a pri obraze opravte kvetináč. Za zákrutou zapáľte a objavte ďalší erb. Hneď vedľa neho za gobelínom odhaľte šachovú figúrku. Vydajte sa hore po schodoch a za dverami na stene objavíte gobelín. Je za ním šachová figúrka. Tým ste odhalili miestnosť na 100%.

Štvrté poschodie (Čtvrté patro)
Hneď pri vchode odhaľte erb Acciom a enterom. Na rohu opravte brnenie a hneď za minirohom Reparom opravte kvetináč (alebo tak nejako by sa to dalo nazvať). Ostane ale stále aktívny, takže na neho ešte zošlite Wingardium Leviosa, vyskočí z neho žabka. Na ľavej stene je gobelín. Zošlite na neho Depulso. Očividne je za ním voľný priestor, takže na neho použite Wingardium Leviosa a on sa rozhrnie. Za ním nájdete šachovú figúrku. V ďalšom rohu znova začarujte kvetináč, vyjdite po schodoch na balkón a zapáľte Incendiom nos chrliča. Na zemi opravte oba koberce. Prejdite dverami a spáľte pavučinu na obraze. Porozprávajte sa s ním. Heslo vám ale zatiaľ neprezradí. Choďte hore po schodoch a na vrchu zapáľte všetky štyri fakle Incendiom. Týmto ste objavili všetko a máte v miestnosti 100%.

Hagridov dom (Hagridova chýše)
Vzadu na čistinke, kde Luna kŕmila thestraly z papradia vytiahnite krabičku Freda a George. Pri návrate k domu sa držte pri ľavej strane lesa. Vyplašte žabky a objavíte tým aj veľkú klietku. Neďaleko odtiaľ je ďalšia papraď aj z nej vytiahnite balíček. Na ceste nájdete aj dvoje stopy zvierat. Preskúmajte ich stlačením enteru. Tesne pri Hagridovom dome začarujte 5 papradí. V dvoch z nich sú krabičky Freda a Georga. Vzadu za domom sú tiež dve tekvice. Zlevitujte ich a rozbite ich. Chyťte konvicu na polievanie a snažte sa poliať miesto, kde boli predtým tekvice. Na štyroch miestach vyrastú kvety. Obíďte dom, začarujte dvere a jednu z tekvíc vylevitujte na komín domu. Tekvica praskne a z nej vyletí krabička Freda a Georga. Medzi tekvicami na záhone je aj kosť. Vlevitujte ju cez okno pre Tesáka. Na kamennom múre vyplašte všetky tri vtáky a na konci múru objavte enterom aj tretie stopy zvierat. Týmto máte objavených 100% pri Hagridovom dome.

Kabinet Umbridgeovej
Na stene otočte všetky tri stojany s taniermi. Po celej miestnosti je 5 papierov, ktoré treba zlevitovať a hodiť do ohňa. Prejdite do zadnej miestnosti, otvorte truhlicu a preskúmajte ju enterom. Tým ste objavili miestnosť na 100%.

Kamenný kruh
Vyplašte vtáky, ktoré sedia na kameňoch. Enterom preskúmajte okrúhly kameň. Kváder úplne zľava presuňte k najbližšiemu kameňu a vylezte na neho hore. Pokúste sa vyliezť na ten vyšší a stlačte enter. Incendiom zapáľte pochodeň, ktorá je na dverách smerom na krytý most. Uprostred kamenného kruhu vytiahnite balíček Freda a Georga z paprade. Ďalší vytiahnite z paprade na ceste k soviarni. Tým ste odhalili všetko v kamennom kruhu na 100%.

Kamenný most
Zapáľte všetky štyri pochodne. Pri jednej z nich je tyč, po ktorej sa dá zliezť dole. Zlezte a choďte ďalej po rímse. Objavíte lietajúceho tvora – netopiere. Vylezte späť. Objavili ste tým všetkých 100% z kamenného mosta.

Knižnica
Na stole zlevitujte pierka. Depulsom odtlačte skriňu, za ňou je balíček Freda a Georga. V rohu sa porozprávajte s obrazom. Na získanie hesla chce od vás vedieť titulok z Denného Veštca. Ten nájdete vo Veľkej sieni, ale až po tom, čo ste tam spustili sovy. Vyhrajte šachy a tým odhalíte všetkých 100% miestnosti.

Kúpeľňa prefektov
Depulsom alebo acciom naplňte vaňu vodou. Potom strednú kabínku záchodov otvorte depulsom, vyplaví vajce z trojčarodejníckeho turnaja. Zlevitujte ho a pustite nad vodou. Tým ste miestnosť objavili na 100%.

Nádvorie pri učebni transfigurácie (přeměňování)
Začarujte guľu v strede námestia tak, aby sa roztočila. Okolo nej sa objaví 8 malých symbolov rokfortu. Rovnaké symboly sa objavili aj na lavičkách. Takže presuňte príslušné lavičky na rovnaké symboly. Objavíte tým 4 skryté symboly Rokfortu. Potom ešte zapáľte nos na hovoriacom chrliči a námestie máte objavené na 100%.

Nádvorie pri veži s hodinami:
Reparom opravte všetky štyri sochy okolo fontány. Do košíka na zemi pozbierajte hrušky zo stromu pomocou Wingardium Leviosa. Nakoniec ešte vyhrajte megapľuvadlíky (megatchoříčky). Musíte sa dostať bližšie k bielemu pľuvadlíku ako váš súper. Osvedčilo sa mi vybíjať súperove pľuvadlíky preč od bieleho. Vyhrajte trikrát a zaráta vám to víťazstvo. Tým ste nádvorie objavili na 100%.

Chlapčenská spálňa Chrabromilu (Nebelvírská chlapecká ložnice)
Napravte všetky postele, zapáľte kachle a odhaľte Nevillovu žabu. Odhaľte tiež všetky chlapčenské kufre. Na Nevillovej poličke nájdete knihu, ktorú potrebujete na splnenie domácej úlohy pre profesorku Sproutovú (Prýtovú). Ak máte esej napísanú, môžete ju profesorke odniesť a ona vám otvorí učebňu pre získanie známky. Ak ste našli všetko, tak v tejto miestnosti máte 100%.

Chrabromilská klubovňa (Nebelvírska společenská místnost)
V klubovni treba začarovať všetko, čo sa dá. Vylezte na stôl a porozprávajte sa s obrazom. Na čistú tabuľu použite enter a preskúmajte ju. Pri krbe na vás bude vykrikovať obraz. Odstráňťe spod neho kreslo a presuňte si tam stôl z druhej strany miestnosti. Vylezte na stôl a porozprávajte sa s ním. Chýba mu Zlatá strela (Zlatonka) a máte ju pre neho nájsť. Nájdete ju v obraze pri schodoch hore do spální. Porozprávajte sa s obrazom, stíhač si od neho vezme svoju Zlatú strelu späť a vráti vám tu vašu, ktorú ste stratili. Porozprávajte sa aj s ďalšími obrazmi, začarujte knihy za hráčmi šachu, vyhrajte šachy nad majstrom Chrabromilu, začarujte Acciom a Depulsom skriňu pri schodoch, polienka pri krbe pomocou Wingardium Leviosa preložte do krbu a zapáľte tým oheň. Z mini knižnice vytiahnite knihy a Incendiom ich počas letu zapáľte. Stôl s knihou odlevitujte niekde mimo obrazu a preskúmajte ju enterom. Chce to trpezlivosť, ťažko je trafiť sa na to. Teraz by ste už mali mať miestnosť objavenú na 100%.

Ošetrovňa (Ošetřovna)
Tu treba iba upratať miestnosť. Takže pomocou depulsa a accia usteľte všetky postele a pozaťahujte všetky paravány v miestnosti. Na konci ošetrovne zapáľte kachle. Tým máte odhalených celých 100% miestnosti.

Sieň slávy (Pamětná síň)
Na jednom z pohárov je malá prachovka. Použite Wingardium Leviosa a utrite ňou oba pri sebe špinavé poháre od prachu. Potom ich preskúmajte oba enterom. Tým máte objavené všetko v pamätnej sieni na 100%.

Piate poschodie (Páté patro)
Hneď pri vstupe použite Accio na vypuklú stenu. Objaví sa erb, preskúmajte ho pomocou enteru. Opravte depulsom oba koberce. Reparom obe brnenia a pokračujte ďalej. Za zákrutou opravte ďalšie dva koberce a jedno brnenie. Treba zapáliť Incendiom pochodeň pod erbom a preskúmať ho enterom. Pri dverách, neďaleko obrazu znova na stene objaviť erb a v uličke vyhrať partiu Rachotiacej sedmy (Řachavého Petra). Tým máte piate poschodie na 100%.

Prvé poschodie (První patro)
Hneď za dverami zapáliť Incendiom a odhaliť erb. Po ceste opravovať kvetináče a zapaľovať fakle. Po prejdení chodby hneď naľavo na stene je ďalší erb. Použiť Accio a odhaliť ho. Za gobelínom odhaliť šachovú figúrku. Zapáliť pochodne a na konci chodby poskladať obraz Tučného mnícha. Tým máte celé poschodie objavené na 100%.

Siedme poschodie (Sedmé patro)
Vojdite do vnútra až prídete na rozcestie chodieb. Chodby idú dookola a v každom rohu je jeden kvetináč. Opravte všetky 4 reparom a tým objavíte miestnosť na 100%.

Podzemie (Sklepení)
Na stene na chodbe so Snapeovou učebňou zapáľte incendiom fakľu a objavte erb. Prejdite do ďalšej miestnosti. Vpravo opravte brnenie. Vľavo zapáľte a objavte erb. Prejdite popod oblúk a zložte obraz Krvavého baróna. Vráťte sa na chodbu a prejdite do ďalšej miestnosti. Spáľte pavučinu a objavte šachovú figúrku. V poslednej kruhovej miestnosti opravte všetky brnenia. Tým ste podzemie objavili na 100%.

Podzemie chodba (Sklepení chodba)
Na začiatku a na konci chodby treba spáliť pavučinu incendiom a tým objavíte sošky šachových figúrok. Porozprávajte sa s obrazom, potrebujete tu heslo od slizolinčanov. Miestnosť máte objavenú na 100%.

Soviareň (Sovinec)
Ak ste preliezli naozaj celú vežu pri odosielaní vrešťadiel, vrátane najvyššieho vrcholku veže a vzali po ceste aj balíček Freda a Georga, určite ste na veži stihli vystrašiť všetky sovy. Teraz teda ešte z koša zlevitujte potravu a nakŕmťte sovy, ktoré sedia na kamennom múriku. Tým objavíte celú soviareň na 100%.

Tretie poschodie (Třetí patro)
Opravte pomocou opakovaných použití depulsa všetky tri brnenia. Na pravej strane zapáľte a odhaľte erb. Na schodoch opravte kvetináč a zídite nimi až dole. Opravte obe brnenia a zaveste obraz. Vyhrajte partiu Rachotiacej sedmy (Řachavého Petra) – stlačte enter, keď zbadáte rovnaké obrázky po sebe. Tiež tu platí, že si môžete pomôcť okrajmi kartičiek. Po výhre máte už miestnosť objavenú na 100%.

Učebňa Bylinkárstva
Rovno oproti dverám pritiahnite Acciom vec vo vzduchu, spustí sa tým ventilácia. Enterom preskúmajte veľkú fľašku plnú žiabrovky (žaberníku). Na stole je niekoľko črepníkov. Zlevitujte vedro s lopatkou ponad všetky 4 črepníky. Postupne sa naplnia hlinou. Potom to zopakujte s krhličkou vody. Z črepníkov vyrastú rastliny. V zadnej časti preskúmajte dvere, ozvú sa spoza nich mandragory. V ľavej časti učebne preskúmajte diablovo osídlo a porozprávajte sa so Sproutovou (Prýtovou). Zadá vám úlohu. Pri dverách opravte obe brnenia a zakryte obraz s okom. Obraz oproti nemu vám poďakuje a prezradí vám heslo. Incendiom zapáľte fakľu dole pri erbe a preskúmajte ho. Ďalší nájdete na stene, po použití Accia, ho preskúmajte enterom. Prejdite ďalej a čarujte na gobelíny. Za jedným z nich nájdete šachovú figúrku a tým ste túto miestnosť odhalili na 100%.

Učebňa elixírov (lektvaru)
Tu treba objaviť jedinú vec. Na stole je 5 zelených skúmavok. Na každú z nich treba použiť iné známe kúzlo a tým objavíte celú miestnosť na 100%.

Učebňa Obrany proti čiernej mágii
Po ceste z vrchu učebne zhoďte pomocou kúzla Wingardium Leviosa dole po schodoch metlu. Začarujte chrlič pomocou Incendia, ktorým mu zapálite nos. Zhodenou metlou na spodku schodov vytrite všetky kaluže blata a pomocou Enteru preskúmajte sochu ježibaby. Vo vnútri učebne vzadu použite depulso na skriňu, odsunie sa a vy môžete enterom objaviť obraz Gilderoya Lockharta. Na druhú lavicu od konca, ktorá strašne trieska, použite Wingardium Leviosa a objavíte tak lietajúceho tvora. Všetky lavice pootvárajte a postavte sa dopredu. V oboch radoch použite depulso na prvú lavicu. Všetky lavice v rade musia spadnúť naraz, aby vám to započítalo objav. Pravý rad sa občas nepodarí na prvý krát, ale treba to skúšať. Na tabuľu použite enter. Otočte ju a znova použite enter aj na druhú stranu tabule. V rohu zapáľte kachle a depulsom spustite premietačku. Tým získate 100% objavenie miestnosti.

Myrtine záchody (Uršulina umyvárna)
Zapáľte incediom všetkých 8 faklí v kruhu a enterom preskúmajte umývadlá. V zadnej časti zapáľte 4 fakle, depulsom otvorte všetky kabínky. Potom na oboch stranách Aciiom privolajte prvé z dverí. Malo by vám to automaticky zavrieť dvierka na všetkých kabínkach na strane a započítať objavy. Tým máte miestnosť objavenú na 100%.

Úschovňa lodiek
Po ceste z nádvoria k úschovni zapáľte všetky pochodne. Dole v rohu je krabička Freda a Georga. Po ceste objavíte aj ďalšieho lietajúceho tvora. Je to niečo ako pelikán. Z bidla na jednej strane odohnať vtáky a tie na druhej strane nakŕmiť pomocou rýb vo vedre. Zlevitujte ich a namierte na vtáka. Zapáľte aj obe fakle na úschovni a v jenom z rohov preskúmajte železné lano. Do hradu sa vráťte opačnou stranou po kamennom útese, nie po schodoch. Po ceste nájdete ďalšiu krabičku Freda a Georga a tesne pred vchodom na Dláždené nádvorie ešte zapáľte obe fakle. Týmto máte objavených všetkých 100% úschovne.

Veľká sieň
Na 4 zo stolov treba použiť kúzlo Wingardium Leviosa, aby sa prestreli jedlom. Pri kozube potiahnuť za kyvadlo, pomocou toho sa zapália všetky svetlá v miestnosti. Choďte na koniec miestnosti k počítadlu bodov a na jedno z počítadiel fakúlt použite kúzlo. V sieni sa rozrolujú fakultné erby. Nakoniec sa postavte k Dumbledorovmu rečníckemu pultu. Použite depulso, tým sa odstráni hmla na oblohe. Wingardiom leviosa pri prázdnom strope spustíte príval sov. Jedna z nich zhodí na stôl noviny, ktoré sú potrebné na zistenie hesla pre obraz v knižnici. Nakoniec pult ešte zapáľte incendiom, tým zabezpečíte objavenie sviečok po celej sieni. Na záver ešte vyhrajte šachy proti jednému z fakultných majstrov. Upozorňujem, že tieto šachy môžete hrať iba v prípade, že ste už porazili majstra v šachu zo svojej fakulty, ktorý je vo fakultnej klubovni. Tým by ste mali mať sieň objavenú na 100%.

Veža s hodinami
Na najvrchnejšom poschodí treba Depulsom rozhojdať všetky zvončeky. Naopak na spodku veže treba Acciom vytiahnuť všetky 4 emblémy školy a objaviť ich enterom. Tým ste objavili vo veži všetko na 100%.

Visutý most
Opravte rozbitú odkvapovú rúru a vylezte po nej. Spustí sa vám mini video. Zapáľte všetky štyri pochodne a odožeňte oba vtáky. Započíta vám ich ako jeden z objavených lietajúcich tvorov. Tým ste objavili všetko na visutom moste a máte tu 100%.

Viadukt
Zapáľte incendiom všetkých 14 pochodní. Chrliču tiež zapáľte nos a na záver pri miestnosti (vstup na viadukt) vylezte na múrik, ktorý vám objaví tajný pohľad. Týmto ste odhalili viadukt na 100%.

Vstup na viadukt
Pri vstupe do podzemia opravte oba kvetináče. Jeden z nich začarujte ešte Wingardium Leviosa, aby z neho vyskočila žabka. Odlevitujte metlu a vytrite ňou mláky pri vstupe. Enterom preskúmajte knihu pri vchode. Zlevitujte dáždniky v oboch stojanoch a zbúrajte skriňu pri obraze. Nakoniec ešte opravte oba kvetináče v rohoch miestnosti a tým ste objavili miestnosť na 100% Môžete sa porozprávať s obrazom. Sľúbi vám, že vám povie heslo, keď budete v miestnosti sami, takže zamierte prútikom na slizolinčanov do boja, obaja utečú a portrét vám prezradí heslo.

Vstupná sieň
V malej miestnosti naľavo je metla, zlevitujte ju a utrite ňou škvrny na zemi pri soche. Hermiona tým objaví aj sochu a vy tým máte získaných 100% objavov tejto miestnosti.

Vstupné nádvorie
Kúzlom Wingardium Leviosa začarujte dvakrát drevo vo fúriku, zapálite tým obe fakle. Vezmite metlu a v každom rohu pozametajte lístie. V každom z rohov sa objaví jeden z tajných symbolov Rokfortu. Keď máte všetky štyri, začnú nad nimi svietiť symboly, ktoré nájdete svietiť aj pod lavičkami. Preneste lavičky nad správne symboly a tým zapálite chrliče na nádvorí. Pri dvoch z východov z nádvoria (tie bočné východy) nájdete kamenné stojany, ktoré treba zapáliť incendiom. Posledné percento získate výhrou nad pľuvadlíkovým (tchoříčkovým) majstrom, nad ktorým musíte vyhrať tri hry. Pre mňa bol práve tento pľuvadlíkový majster najhorší, oplatilo sa mi prvý ťah dať mimo kruh, aby rozrážal pľuvadlíky súper.


Obrazy duchov
  1. Prvé poschodie. Koniec chodby. Duch Tučného mnícha.
  2. Druhé poschodie. Pri knižnici. Duch Šedivej dámy.
  3. Podzemie. Za oblúkom v bočnej miestnosti. Duch Krvavého baróna.
  4. Tretie poschodie. Pri schodoch. Duch Takmer bezhlavého Nicka.

Balíčky Freda a Georga
  1. Dláždené nádvorie. Na rímse hradu. Vezmete ho po ceste ku Colinovmu fotoaparátu.
  2. Úschovňa lodiek. Roh na útese pod schodami.
  3. Úschovňa lodiek. Po ceste z úschovne leží krabička na ceste útesom hore na dláždené nádvorie.
  4. Hagridov dom. Papraď na spodu čistinky, kde Luna kŕmila thestraly.
  5. Hagridov dom. Papraď na ceste od thestralov.
  6. Hagridov dom. Jedna z papradí za domom.
  7. Hagridov dom. Druhá z papradí za domom.
  8. Hagridov dom. Krabička ukrytá v tekvici, ktorú treba položiť na komín domu. Tekvica praskne a krabička z nej vyletí.
  9. Kamenný kruh. Papraď uprostred kruhu.
  10. Kamenný kruh. Papraď na ceste k soviarni.
  11. Soviareň. Hore na veži na jednom z okien. Vystrašiť sovu neďaleko od krabičky a tá ju zhodí na zem.
  12. Knižnica. Za skriňou oproti dverám. Odsuňte ju depulsom v a vezmite balíček.

Erby
  1. Piate poschodie. Hneď pri vstupe na stene. Najprv Accio, potom enter.
  2. Piate poschodie. Medzi dvoma brneniami. Najprv zapáliť a potom enter.
  3. Piate poschodie. Neďaleko obrazu a prechodu do veže s hodinami. Na stene. Najprv Accio, potom enter.
  4. Štvrté poschodie. Hneď pri vchode na stene. Najprv Accio, potom enter.
  5. Prvé poschodie. Hneď pri vchode na stene. Najprv zapáliť a potom enter.
  6. Prvé poschodie. Za oblúkovou chodbou vľavo na stene. Najprv Accio, potom enter.
  7. Učebňa bilinkárstva. Pri zákrute. Najprv zapáliť a potom enter.
  8. Učebňa bilinkárstva. Oproti erbu 7) na stene. Najprv Accio, potom enter.
  9. Podzemie. V chodbe pri Snapeovej učebni. Najprv zapáliť a potom enter.
  10. Podzemie. Pri oblúku. Najprv zapáliť a potom enter.
  11. Tretie poschodie. Uprostred chodby. Najprv zapáliť a potom enter.
  12. Druhé poschodie. V časti pri vstupe na viadukt. Smerom k nádvoriu dole schodmi. Na stene najprv Accio, potom enter.
  13. Druhé poschodie. Pri Myrtiných záchodoch. Najprv zapáliť a potom enter.
  14. Druhé poschodie. Pri knižnici oproti portrétu profesora. Zapáliť a potom enter.
  15. Druhé poschodie. Pri vstupe do knižnice na stene. Najprv Accio, potom enter.

Sochy šachových figúrok
  1. Štvrté poschodie. Za gobelínom. Depulso a Wingardium Leviosa.
  2. Prvé poschodie. Za gobelínom. Depulso a Wingardium Leviosa.
  3. Učebňa bilinkárstva. Za gobelínom oproti dverám na nádvorie.
  4. Podzemie. Za pavučinou v zadnej časti chodby.
  5. Podzemie chodba. Za pavučinou v zadnej časti chodby.
  6. Podzemie chodba. Za pavučinou na začiatku chodby.
  7. Druhé poschodie. Hneď pri vstupe na viadukt za gobelínom.
  8. Druhé poschodie. Hneď oproti 7. figúrke za gobelínom na opačnej strane steny.
  9. Druhé poschodie. Hlbšie v uličke za prvou zákrutou smerom od vstupu na viadukt za gobelínom.
  10. Druhé poschodie. Veľká kruhová miestnosť na konci, figúrka je za gobelínom.
  11. Druhé poschodie. Pri knižnici. Neďaleko dverí ktoré vedú na medziposchodie za gobelínom.
  12. Druhé poschodie. Od knižnice hore schodmi. Oproti dverám za gobelínom.

Lietajúce tvory
  1. Visutý most. Treba odohnať vtáky, ktoré sedia na lanách.
  2. Úschovňa lodiek. Treba prejsť popri pelikánovi.
  3. Kamenný most. Treba zliezť po tyči dole a prejsť sa po rímse, až kým neobjavíte netopiere.
  4. Soviareň. Prelezte celú vežu po rímse a niekde po ceste určite narazíte na sovy.
  5. Učebňa obrany proti čiernej mágii. Otvorte lavicu, ktorá je v pravom rade druhá od konca. Objavíte piadimužíka.

Stopy zvierat
  1. Na konci záhona pri Hagridovom dome.
  2. Na začiatku cesty k thestralom.
  3. Na ceste k thestralom. Neďaleko od obrovskej klietky.

Rachotiaca sedma (Řachavý Petr)

Na získanie tejto úlohy musíte vyhrať obidve hry.
Jednu z nich nájdete na treťom poschodí, hneď pri schodoch neďaleko visutého mosta. Postupne sa vám budú objavovať kartičky, zakaždým, keď sú dve po sebe rovnaké, stlačte enter. Ako pomôcka vám môže slúžiť aj to, že karty sú rozdelené na viacero farieb, takže stačí pozornosť a hra sa dá veľmi ľahko vyhrať.
To isté platí o druhej hre, ktorá je na piatom poschodí pri prechode do veže s hodinami. Tu hráte čosi ako pexeso. Tiež tu platí rozdelenie na farby, takže získať viac ako 6 párov nie je žiaden problém.


Heslá k portrétom

Okrem hesiel, ktoré získavate počas príbehu sa dajú nájsť ešte tieto heslá:
  1. portrét so psom na 1. poschodí schodiska – musíte požiadať o pomoc študenta mrzimoru (žltý prúžok), ktorý vám prezradí heslo.
  2. portrét tučnej dámy na 3. poschodí schodiska – dáma je hladná, tak treba ísť k predchádzajúcemu portrétu, ktorý jej zabezpečí jedlo, vrátiť sa k nej a ona vám prezradí heslo.
  3. portrét na treťom poschodí – portrét dávno zabudol, aké je heslo. Musíte sa spýtať niekoho, kto je tu už 50 rokov. Choďte teda do Myrtiných záchodov (Uršulinej umývárny) a opýtajte sa jej. Prezradí vám heslo, tak ho choďte povedať portrétu.
  4. portrét ružového pána na 4. poschodí schodiska – musíte sa vydať na objavnú cestu k heslu portrétu. Najprv navštívte portrét troch hláv na 7. poschodí. Odtiaľ sa vydáte za obrazom, ktorý je na druhom poschodí schodiska a vedie ku knižnici. Ten vás pošle za obrazom pastierky na odpočívadle na druhom poschodí. Odtiaľ musíte k portrétu, ktorý je vo vstupe na viadukt. Odošle vás za portrétom, ktorý je na 1. poschodí schodiska.
  5. portrét na 4. poschodí (portrét troch hláv) – ak ste sa s ním porozprávali počas prechádzania 4. poschodia, tak pravdepodobne pri hľadaní predchádzajúceho hesla k obrazu, vám jeho druhá strana na 7. poschodí heslo k tomuto obrazu prezradila.
  6. portrét dámy v podzemí (sklepení) – chce od vás heslo, ktoré poznajú iba slizolinčania (zmijozelští). Žiadny z nich vám ho ale neprezradí, takže choďte do spálne a oblečte si neviditeľný plášť. Zíďte v ňom dole do podzemia a vypočujte si rozhovor dvoch študentov zo slizolinu. Povedia si aj heslo. Vráťte sa do spálne zoblečte kabát a vyberte sa k portrétu. Tam sa vám portrét už po zopakovaní hesla otvorí.

Súvisiace hry: LEGO Harry Potter: Years 5-7
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1
LEGO Harry Potter: Years 1-4
Harry Potter and the Half-Blood Prince
Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Harry Potter: Quidditch World Cup
Harry Potter and the Chamber of Secrets
Harry Potter and the Sorcerer's Stone
Harry Potter and the Philosopher's Stone
Harry Potter: HP Creative



Diskusia Príspevkov: 14 Hodnotenie
580 hlasov

100
60
20

80
40
0
54
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2018 ABCgames.sk 
Facebook   Google+
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |