HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21164
5455
5063
1438
1600
7336
6036
12912
1687

Online 54349 užívateľov

Návody > Assassins Creed: Revelations


Zobrazení:100530
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Hlavné úlohy | Vedľajšie úlohy


Vedľajšie úlohy


1. Úlohy gíld

Sprístupnia sa vám v tretej sekvencii. Úlohy máte len dve, jednu pre zlodejov a jednu pre žoldnierov.

Huba na špacír
(PS: Než patróna zabijete, vylákajte ho pomocou zlodejov z bezpečnej zóny)

Niekto podpláca stráže a informuje ich o činnosti zlodejov. Osmani práve dostali úplatok a zlodeji im ho chcú vziať. Niekto iste bude informovať pôvodcu tých peňazí o ich krádeži. Bežte so zlodejom, od ktorého ste prijali úlohu, do uličky, kde sú štyria strážcovia (alebo si ho nájdite podľa mapy, ak sa vám stratí). Tam je aj bežná skupina žoldnierov, ktorých si najmite a pošlite ich na stráže, čo stoja pri truhlici. Keď sa stráže rozbehnú za zlodejmi, váš zlodej vykradne truhlicu. Vy si pozrite v orlom pohľade ľudí a identifikujete donášača. Toho potom sledujte. Buď po ulici a kryte sa v dave, alebo po strechách, čo je jednoduchšie. Sledujte ho až k dvoru, kde sa stretne so svojím zamestnávateľom.
Po scénke máte jeho zamestnávateľa zabiť. Môžete rovno po ňom skočiť, alebo streliť, no ak chcete PS, tak si najmite zlodejov na streche neďaleko neho a pošlite ich priamo na neho. Keď ho okradnú, rozbehne sa za nimi. V uliciach si ho už len vystriehnite a zabite.

Nešťastný syn
(PS: Zachráňte zajatcov nepozorovane)

Zajali pár žoldnierov a aj žoldnierovho syna. Bežte za žoldniermi, ktorí vás dovedú k oblasti, v ktorej držia zajatcov. Vylezte si na strechy a zamerajte si zajatcov orlím pohľadom. Potom pošlite žoldnierov, ktorí sú tu s vami, aby zaútočili na vojakov, čo strážia zajatcov. Môžete im pomôcť, ale ak chcete PS, tak zostaňte na streche a nemiešajte sa do toho. Prípadne streľte nejakú tú otrávenú šípku, či hoďte nôž. Keď budú vojaci zabití, skočte dole a prezrite žoldnierovho syna.
Zrejme je otrávený, tak ho treba zaniesť k doktorovi. Choďte po ulici k neďalekému doktorovi. Kráčajte, keď sú okolo ľudia, aj najmenšie šťuchnutie pri behu do okoloidúceho znamená, že spadnete. Pred odbočkou k doktorovi je pár vojakov. Môžete ich odlákať, alebo proste zabiť. Potom odneste chlapca k doktorovi. Ten sa preberie a povie vám, že to bola pasca. Doktor ho začne liečiť a vy likvidujte nepriateľov, ktorí sa tu budú neustále objavovať počas chlapcovho liečenia. Žoldnieri vám pomáhajú, tak len dávajte hlavne pozor, aby vojaci neobťažovali doktora. Keď chlapca vylieči, povedia si vojaci, že to stačí a úloha je splnená.


2. Výzvy Gíld

Výzvy sú prístupné od tretej sekvencie po splnení úlohy „Väzeň“.
Tu sú výzvy delené do sád a za splnenie všetkých výziev v danej sade získate odmenu. Predposlednú výzvu Vrahov môžete splniť až po prejdení tretej sekvencie, keďže dovtedy môžete mať maximálne 6 vrahov na najvyššej úrovni. Ostatné výzvy môžete zvládnuť hneď.


2.1. Výzvy gildy vrahov

Prvá sada
- Povolajte vrahov počas boja (25 x)
Povolajte svojich vrahov na pomoc, keď budete bojovať s nepriateľmi, ale boj musíte začať ešte predtým.
- Povolajte vrahov na cieľ (20 x)
Na rozdiel od predošlej výzvy, tu nesmiete byť v boji a teda s vyvolaným poplachom. Zamerajte si nejaký cieľ, ktorý o vás nevie a povolajte vrahov, aby ho zabili.
= Odmena: Zvýši sa vám šanca na úspech pri misiách v zahraničí, na ktoré vysielate svojich vrahov.

Druhá sada
- Použite Spŕšku šípov (15 x)
Proste pätnásťkrát použite túto možnosť okamžitej likvidácie nepriateľov strelami svojich vrahov, čím si na chvíľu vyčerpáte všetky tri signály. Musíte mať samozrejme najatých dosť vrahov, aby ste mali túto možnosť k dispozícii a nesmú byť ani v zahraničí, aby ste ju mohli využiť.
- Povolajte vrahov počas príbehových misií (5 x)
Proste povolajte svojich vrahov počas hrania ľubovoľnej misie (hlavnej, či vedľajšej), nie pri potulovaní sa mestom medzi misiami. V niektorých misiách sa ich povolanie hodí pre získanie bonusu, v niektorých zas vôbec neprekáža keď sa objavia, tak tam ich môžete povolať aj viackrát. Proste na to len nezabudnúť pri plnení misií.
= Odmena: Signály na povolávanie vrahov (eventuálne pre spŕšku šípov) sa budú dobíjať rýchlejšie.

Tretia sada
- Naverbujte 12 vrahov
Zadanie hovorí samo za seba.
- Vycvičte 7 vrahov do najvyššej hodnosti Majster vrah
Posielajte vrahov na misie do zahraničia. Keď bude vrah na úrovni 10, menujte ho za vodcu útočiska. Tých je celkovo 7. Týchto sedem vrahov, ktorí sú vodcami útočísk, môžete trénovať až po úroveň 15.
- Trikrát úspešne ubráňte vaše útočisko
Keď máte vysokú úroveň známosti u templárov, tak napadnú vaše útočisko. Ak si ju aj znižujete, tak keď budete dobýjať templárske brlohy, tak si tým zvýšite úroveň známosti a napadnú vás. Úspešne trikrát takto ubráňte svoje útočisko.
= Odmena: Altairov meč.


2.2. Výzvy gildy žoldnierov

Prvá sada
- Vyšlite žoldnierske skupiny zaútočiť na stráže (10 x)
Proste si najmite ľubovoľnú skupinu žoldnierov a pošlite ich napadnúť stráž. Na rozdiel od Kurtizán a Zlodejov, tu skupinu po vyslaní nestrácate (ak ju nezabijú), takže s ňou môžete chvíľu putovať a desaťkrát ju vyslať do útoku.
- Zničte lešenia tak, že do nich niekoho hodíte (5 x)
Nájdite si hocijaké lešenie v meste a keď tam bude strážca (alebo ho tam nalákajte), tak ho chyťte (shift, dá sa aj počas boja, keď ho odzbrojíte, alebo kopnete) a hoďte ho smerom do lešenia. To spadne a zabije ho. Môžete hodiť aj civilistu, čo sa do výzvy ráta, ale ak zabijete viac civilov za sebou, dôjde k desynchronizácii. Vhodní sú na to strelci zo striech. Sú po samom a ľahšie sa s nimi manipuluje. Potom si nájdite nové lešenie, alebo sa zas časom vráťte po obnovení k starému a zopakujte to.
- Zabite nepriateľa pomocou vrhnutia zbrane (5 x)
Na toto potrebujete obojručnú zbraň. Kladivo, alebo halapartňa - tie majú neraz niektoré stráže v meste pri sebe. Vezmite si takúto zbraň a keď vidíte nepriateľa trochu ďalej od vás, tak si ho zamerajte a miesto útoku máte možnosť pri podržaní útoku po ňom zbraň hodiť. Tú si potom môžete znova vziať, pokiaľ ju nezaseknete niekde v stene.
= Odmena: Cena za najímanie žoldnierskych skupín klesne zo 150 na 75 zlatých.

Druhá sada
- Odzbrojte stráž a zabite vlastnou zbraňou (5 x)
Bojujte so strážcom päsťami, použite odzbrojenie (kryte sa a keď zaútočí, zaútočte aj vy) a vyrazíte strážcovi zbraň, ktorú si sami vezmite. Ďalej pokračujte v útoku a rovno ho tou zbraňou aj zabijete.
- Zabite byzantského Almogavara (25 x)
Obrnení vojaci so sekerami. V meste ich až tak veľa nie je, ale narazíte na nich pri misiách. Z tých skorších sú v misii vrahov „Strážca“ a „Piri Reis: Durman“.
- Vykonajte manéver hák a hod (10 x)
Rozbehnite sa na nepriateľa a použite na neho hák, aby ste ho prehodili. Dvakrát stlačíte „shift“, lebo pri jednom stlačení sa len prešuchnete ponad nepriateľa.
= Odmena: Erb Žoldnierov. Najatí žoldnieri budú ochranárskejší.

Tretia sada
- Dvojité zabitia (10 x)
Len si nájdite dvoch strážcov, ktorí stoja blízko pri sebe a zabite ich oboch naraz dvoma čepeľami. Buď vojdete medzi nich, keď o vás nevedia, alebo na nich skočíte z vyvýšeného miesta nad nimi. Zopakujte to desaťkrát, takže zabite takto dvadsať strážcov.
- Zabite 5 stráží za 10 sekúnd (1 x)
Počas bojov s väčším množstvom nepriateľov, splňte túto výzvu. Vhodné je začať dvojitým zabitím dvoma čepeľami a pomôcť si pištoľou a ďalšími zbraňami na diaľku, alebo vykonať popravčiu sériu v rýchlom slede za sebou.
- Popravčia séria s minimálne piatimi mŕtvymi (10 x)
Vykonajte popravčiu sériu a zabite aspoň piatich nepriateľov za sebou bez toho, aby vám sériu prerušili. Po prvom zabití (najlepšie z protiútoku, alebo po zabodnutí niekoho, koho prehodíte hákom na zem) môžete rovno zabíjať najbližších nepriateľov. Nájdite si väčšiu skupinu nepriateľov (alebo si rovno nahrajte nejakú staršiu misiu z menu a z DNA) a trénujte a vykonávajte sériové zabitia.
- Zabite osmanského Janičiara (25 x)
Silní bojovníci a aj dobre vyzbrojení. Ľahko ich spoznáte podľa ich oblekov a masiek. Nie sú v meste ako takom príliš bežní, no majú veľký tábor v severozápade, v hornej časti Konštantínovej štvrte.
= Odmena: Široký meč žoldnierov.


2.3. Výzvy gildy cigánov

Prvá sada
- Vyšlite cigánky odlákať stráže (10 x)
Proste si najmite ľubovoľnú skupinu cigánok a pošlite ich zabaviť nejakú stráž. Najmite si ďalšiu skupinu a pošlite ju zas za strážou.
- Schovajte sa nepriateľom v dave, alebo inom úkryte (10 x)
Napadnite nejakú stráž, čím vyvoláte poplach a keď vás budú prenasledovať, tak utečte a schovajte sa počas poplachu do davu, alebo do úkrytu (studňa, seno, altánok) a počkajte tam, kým nepominie poplach.
- Nepozorovane zabite nepriateľov pomocou kuše (20 x)
Prosté, kúpte si kušu a likvidujte nepriateľov z diaľky, najlepšie zo striech, aby o vás nevedeli.
= Odmena: Cena za najímanie cigánskych skupín klesne zo 150 na 75 zlatých.

Druhá sada
- Utečte strážam pomocou taktických bômb (10 x)
Najlepšia bomba na to je ježko. Vyprovokujte stráže, hoďte ježka, ktorý ich zastaví a utečte preč, aby ste sa zbavili hľadanosti. Môžete sa tiež niekde ukryť (dav, seno, etc). Tiež sa dá použiť dymovnica.
- Zabite stopára skôr, než vás bodne (5 x)
Títo típci sú vyslaní, aby vás zabili. Počas putovania ulicami mesta vás občas náhodne napadnú. Ak si dávate na čas a plníte výzvy, či hľadáte poklady po meste, tak dostanete aj tých päť útokov. Keď vás napadne, tak vás bodne. Buďte rýchli a stlačte útok, čím mu zabránite, aby vás bodol a zabijete ho.
- Zabite stráže pomocou jedu (15 x)
Môžete používať otrávené šípky, alebo to spojiť s bombovou výzvou zabíjanie nastraženou bombou. Ako účinok dajte do takej bomby jed. Alebo si proste spravte vrhacie bomby s jedom, nech to máte skôr.
= Odmena: Erb cigáňov. Najaté cigánky stráže, ktoré zabavia, aj otrávia.

Tretia sada
- Nepozorovane zabite strážcov pomocou bômb (20 x)
Toto môžete splniť v podstate plnením úloh Piri Reisa a bombových výziev. Tak ako pri zabíjaní kušou o vás nesmú vedieť. Hoďte bombu, ktorá ich zabije.
- Zabite strážcu odzadu (10 x)
Stráže na strechách sú na toto ľahkým cieľom. Proste podíďte k niekomu, kto o vás nevie a bodnite ho čepeľou odzadu.
- Zavraždite strážcu pri splývaní s davom (5 x)
Ukryte sa v sene, alebo v studni, najlepšie je si vyzrieť miesto, kde chodí skupina strážcov popri takomto mieste. Keď ste ukrytý, zabite postupne päť nepriateľov, ktorí okolo vás prejdú. Samozrejme to nemusí byť naraz na jednom mieste, proste takto nenápadne dostaňte strážcov. Tiež je to možno z lavičky, ak sedíte v nenápadnom móde medzi dvoma civilmi a keď pôjde strážca okolo vás. Vždy musí byť strážca vo vašom dosahu, keďže je to nenápadné zabitie.
- Zabite troch nepriateľov omámených jednou dymovnicou skôr, než sa dym rozptýli (1 x)
Vyrobte si silnú dymovnicu z fosforu, britského pušného prachu a najlepšie nárazovú. Hoďte ju na skupinu nepriateľov. Môžete použiť orlí zrak, aby ste vy videli cez vzniknutý dym a než sa dym rozplynie, tak zabite minimálne troch nepriateľov tápajúcich v dyme.
= Odmena: Dýka cigáňov - cigánske stiletto.


2.4. Výzvy gildy zlodejov

Prvá sada
- Vyšlite zlodejov odlákať stráže (10 x)
Proste si najmite ľubovoľnú skupinu zlodejov a pošlite ich zabaviť a odlákať stráž. Najmite si ďalšiu skupinu a pošlite ju zas za strážou.
- Neprerušene šprintujte 300 metrov (1 x)
Nájdite si vhodnú oblasť, napríklad potok, ktorý tečie stredom Konštantínovej štvrti a bežte neprerušene. Vo vode nie sú prekážky, ani sa vám ľudia nepletú do cesty. Len si naplánujte vhodnú otočku v prípade potreby a šprintujte, kým nebudete mať správu o splnení výzvy.
- Vykonajte manéver hákom vpred (15 x)
Proste sa rozbehnite na nejakého nepriateľa, šprintujte a použite pri vrazení do neho hák (shift) a prehupnete sa za neho.
= Odmena: Cena za najímanie zlodejských skupín klesne zo 150 na 75 zlatých.

Druhá sada
- Vykonajte skok viery (40 x)
Prostý skok dôvery zo striech či rozhľadní do sena pod vami. Rozhľadní je len 22, takže si nájdite nejaké nižšie miesto, aby ste veľa nemuseli loziť a poskáčte si do sena.
- Vyšplhajte vzdialenosť 1 km (1 x)
Toto dosiahnete rýchlo pri akejkoľvek činnosti, keďže večne lozíte po múroch, stenách a vežiach. Proste keď sa vám naráta všetka nalezená vzdialenosť jedného km, tak je to splnené.
- Ukradnite peniaze pomocou protikrádeže (250 zlatých)
Počas boja s nepriateľmi môžete miesto protiútoku použiť protikrádež (E) a okradnete nepriateľa o peniaze aj o veci, ktoré má u seba. Takto nakradnite 250 zlatých počas boja.
= Odmena: Erb zlodejov. Najatí zlodeji budú okrádať civilistov, okolo ktorých pôjdu a tiež budú oberať o veci aj vojakov, ktorých zabijete. Všetko pôjde samozrejme do vášho vrecka.

Tretia sada
- Skočte šípkou z výšky 30 metrov (1 x)
Skočte z veľkej výšky do vody a skočte šípku, takže po skoku stlačte a držte medzerník a Ezio nebude padať nohami nadol, ale rukami ako správny skokan do vody. Najvhodnejšia je na to loď. Kotví pri móle na juhu pod Bayezidovou štvrťou, neďaleko kruhu bojovníkov, v ktorom môžete bojovať. Vylezte na vrchol prostredného, najvyššieho sťažňa a skočte do vody.
- Zabite stráže pomocou vrhacích nožov (25 x)
Tak ako ste mohli zabíjať kušou pre cigánov, tak pre zlodejov použite vrhacie nože. Opäť sú na to najlepšie stráže na strechách, keďže sú osamotené, ľahko sa k nim dostanete nenápadne a veľmi sa nehýbu. Podržte hod pre zameranie a pustite.
- Zabite stráže zo vzduchu, z trámu (5 x)
Prosté, čo dosiahnete veľmi rýchlo. Skokom z terasy, strechy, či trámu, skočte na stráž so skrytou čepeľou a zabite ju. Môžete to spojiť s dvojicami stráží pre žoldniersku výzvu dvojitých zabití.
- Vykonajte zabitie pri zjazde lana (10 x)
Hákom sa môžete spúšťať po lanách natiahnutých medzi niektorými budovami. Keď je pod vami nepriateľ, môžete na neho skočiť rovno počas jazdy z lana a zabiť ho čepeľou. Zabite takto desiatich.
= Odmena: Zbraň zlodejov - Osmanský palcát.


3. Vrahovia


3.1. Najímanie vrahov

Vrahov najímate tak, ako v predošlom dieli. Nájdete muža, či ženu, ktorých ohrozujú vojaci a pomôžete im. Oni sa k vám z vďačnosti pridajú, aby bojovali za správnu vec. Je tu ale aj päť samostatných miniúloh s najímaním. V každej zo štvrtí, ktoré oslobodíte od Templárskej nadvlády, je jedna.

Pomstiteľ
(štvrť Galata)
Rodina raneného muža je v nebezpečí. Ten, čo ho ranil, jej chce ublížiť. Zájdite do označenej oblasti a v Orlom pohľade identifikujte cieľ. Zabite ho a vráťte sa k ranenému.

Vreckárka
(severná Bayezidova štvrť)
Zamerajte vreckárku v orlom pohľade a keď ju identifikujete, oslovte ju. Verí, že je lepšia než vy, tak za minútu a tridsať sekúnd nakradnite od ľudí viac, než ona. Proste kráčajte pomedzi ľudí a v časovom limite nakradnite 150 zlatých. Potom ju znova oslovte. Uzná, že ste lepší a pridá sa k vrahom.

Akrobatka
(južná Bayezidova štvrť)
Porazte vojakov, ktorí ohrozujú ženu, schovávajúcu sa pred nimi na strieške obchodu. Potom ju nasledujte cez strechy a ulice, lebo sa bojí, že ju chcú obrať o všetko, čo má. Keď dorazíte na miesto, zabite ďalších vojakov, ktorí tam čakajú a akrobatka je vaša.

Žobráci
(južná Imperiálna štvrť)
Žobrák vás požiada o pomoc. Identifikujte v označenej oblasti svoj cieľ pomocou orlieho pohľadu. Keď ženu odhalíte, dá sa na útek. Prenasledujte ju a zrazte ju na zem pomocou svojho háku (shift počas rozbehu smerom na ňu). Potom ju len oslovte a je vaša.

Žiak
(južná Konštantínova štvrť)
Narazíte na chlapíka, ktorý už tvrdí, že je vrahom a chce sa predviesť. Dáte si preteky. Musíte prebehnúť cez 14 bodov skôr, než on. Stačí sa zorientovať pri prvých, kde sú tie body a vyraziť. Žiadny problém, pokiaľ neskočíte niekam mimo, čo by vás výrazne zdržalo.

Bitkár
(severná Konštantínova štvrť)
Je tu pre túto misiu nový bitkársky kruh. Oslovte usporiadateľa a vojdite do „arény“. Porazte vyzývateľa. Musíte ho dostať trikrát, po prvých dvoch razoch, čo ho zložíte, sa postaví znova. Keď ho porazíte trikrát, uzná, že je to remíza a pridá sa k vašej veci.


3.2. Úlohy Majstrov vrahov

Keď dosiahne váš vrah hodnosť 10, môžete ho menovať za vodcu jedného z dobytých útočísk, takže celkovo budete mať 7 majstrov vrahov. Len čo vraha menujete za majstra útočiska, tak máte možnosť prijať misiu, týkajúcu sa štvrte, ktorú vrah spravuje. Najprv je k dispozícii vždy prvá časť misie (v podstate ako samostatná úloha aj s PS). Keď ju prejdete, je možné povyšovať vraha z úrovne 10 až po úroveň 15, čo je maximum. Keď dosiahne úrovne 15, môžete prijať druhú časť úlohy. Dve takéto úlohy máte aj v rámci hlavného príbehu. Po prejdení prvej časti (Ochranca, časť 1) sa vám sprístupnia tieto úlohy (a ak samozrejme máte vrahov na 10 úrovni).
Za prvú časť úlohy Podvodníčka získate Mehmetovu dýku.
Za prvú časť úlohy Diakón získate Yusufov turecký Kijil.
Za prvú časť úlohy Šampión získate Almogavarskú sekeru.
Za prejdenie všetkých prvých častí týchto šiestich úloh získate kompletnú sadu Brnenia Vrahov.

Podvodníčka, časť 1
(Plná synchronizácia: Cigánky nesmú zomrieť)

Konštantínova štvrť, sever
Skupina cigánov sa spolčila proti Mirele, ktorá podvodom okradla mnohých z nich. Choďte s vodcom svojho brlohu a rozídete sa pri cigánke. Vodca pôjde po strechách a vy popri nej. Máte ju chrániť. Po chvíli ju napadnú dvaja muži, váš vodca hodí dymovnicu, aby im znemožnil cigánku zabiť. Vy zatiaľ zabite ich, môžete si pomôcť orlím zrakom, aby ste videli v dyme. Pokračujte. Orlím zrakom môžete odhaliť nepriateľov na ceste pred vami. Na ďalšom úseku to bude jeden muž napravo pri zábradlí a dvojica, čo vybehne od schodov zľava. Tam zas pristane dymovnica pre uľahčenie. Keď zabočí a zíde dole cestou, tak sú dvaja napravo pri člne a dvaja naľavo pri voze so senom. Potom už len pokračujte na miesto, kde sa cigánky pustia do Mirely. Len slovne, no ona jednu z nich otrávi a odíde. Stráže nájdu cigánky pri tele a pokúsia sa ich zatknúť za vraždu. Musíte chrániť cigánky, ale nesmiete zabiť ani stráže, pretože sú v tom nevinne (nič na tom nemení fakt, že inak ich zabíjate na každom kroku). Nemajte v ruke zbraň a protiúderom odzbrojte dvoch útočníkov. Zbraň vždy potom zahoďte, aby ste ich nenapadli, respektíve nezabili celým protiúderom. Ak nezomrú cigánky, splnili ste PS a vy nezabijete zas vojakov. Táto časť úlohy je splnená.

Podvodníčka, časť 2
(Plná synchronizácia: Zabite podvodníčku jedom)

Od svojho vodcu ste sa dozvedeli, že podvodníčka Mirela si nakupovala veci, medzi ktorými bol aj durman, čo je jed. Treba ju vystopovať. Použite orlí pohľad a hľadajte ju vo vyznačenej oblasti. Sledujte jej stopu, ktorú v tomto pohľade jasne vidíte. Keď ju nájdete, tak sa dá na útek. Prenasledujte ju a nachystajte si otrávenú šípku, aby ste ju zabili jedom kvôli PS. Ak ju neviete dohoniť a trafiť, nevadí, po chvíli ju v bočnej uličke napadne váš vrah. Kým bojujú, môžete ju ľahko trafiť. Zabite teda cigánku jedom a váš vodca bude povýšený.

Diakon, časť 1
(Plná synchronizácia: Nájdite cirkevného hodnostára na prvý pokus)

Bayezidova štvrť, sever
Údajne plánuje nejaký diakon vraždu patriarchu, no neviete ktorý. Choďte do označenej oblasti. Tam máte nájsť hodnostára, ktorý by vám poradil. Vyjdite hore schodmi a tam sa zamerajte orlím pohľadom hneď na muža stojaceho pri múriku, za ktorým vidíte vrchol stromu, čo rastie pod terasou. Oslovte ho a povie vám, že za tými chýrmi stojí Cyril Rhódsky. Choďte skontrolovať námestie, kde by sa mal zdržiavať. Môžete ísť priamo cestou, no tam sú hliadky, takže si to môžete zjednodušiť po strechách. Tam si orlím pohľadom prezrite námestie a zamerajte sa na muža napravo. Váš vodca však zabije nesprávnu osobu a cieľ utečie. Vezme telo, aby sa ho zbavil. Vy ho odveďte k vode. Pri bráne je pár vojakov. Môžete ich zabiť, alebo proste zavolajte svojich vrahov. Už len zájdite k vode, kde sa zbavíte tela.

Diakon, časť 2
(Plná synchronizácia: Zabite cieľ skrytou čepeľou)

Oslovte vodcu vášho útočiska, ktorý sa objaví kúsok od vás po spustení úlohy. Sledujte orlím zrakom okolie na vyznačenom mieste. Na terase pod strechou nájdete mŕtve telo muža, ktorý vám vyzradil Cyrilove meno. Sledujte odtiaľ stopu v orlom zraku a o kúsok ďalej uvidíte aj Cyrila. Nechcete ho zabiť takto na verejnosti, tak do neho váš človek udrie a Cyril ho začne prenasledovať. Bežte za nimi. Nesmiete byť príliš blízko, aby vás váš cieľ nevidel, ale netreba sa ani skrývať, keďže beží za vaším človekom a neobzerá sa. Keď ho váš človek dostane na odľahlý dvor, napadne ho. Pridajte sa k boju a zabite Cyrila Rhódskeho, najlepšie skrytou čepeľou pre PS.

Herečka, časť 1
(Plná synchronizácia: Vášmu vodcovi sa nesmie nič stať)

Miestna herečka Lysistrata je zrejme zodpovedná za zmiznutie pár významných mužov, ale nemáte dôkaz, takže teraz ju idete sledovať. Vodca vám povie, že bude na zemi a vy si máte vziať strechu. Ignorujte ho a zostaňte pri ňom, len sa musíte schovávať, keď sa bude herečka obzerať, aby nevidela, že ju sledujete. Napadne vás cestou pár vojakov. Prichystajte si kušu, vrhacie nože, alebo proste len buďte rýchly so svojimi čepeľami. Váš vodca nejaké tie boje prežije, ale pre PS nesmie schytať ani jeden zásah. Pri lešení čaká prvý nepriateľ. Ako pôjdu nahor, tak v bočnej uličke napravo je druhý. Na nádvorí so senom sú dvaja, prvý naľavo na schodoch a druhý napravo povyše. Pokračujte a keď váš vodca vylezie na strechu, choďte za ním a už spoločne ľahšie budete sledovať cieľ po strechách. Takto ich sledujte až k Hippodromu. Tam zoskočte z budovy a utekajte po terasách Hippodromu až nad miesto, kde sa zastavia. Tam herečka muža zabije a utečie. Použite orlí pohľad a sledujte jej stopu bránou a naľavo až k mŕtvym telám. Stratila sa vám.

Herečka, časť 2
(Plná synchronizácia: Zabite herečku skôr než váš vrah)

Vypátrali ste herečku a idete tvrdo po nej. Držte sa svojho človeka a dovedie vás až na strechu nad miestom, kde má herečka vystupovať. Potom obaja vyrazíte do útoku. Ak chcete PS, tak skočte rovno dole zo strechy, aj keď tým stratíte trochu zdravia (no máte už majstrovské brnenie vrahov) a bežte zabiť Lysistratu ako prvý. Potom máte utiecť. Ak máte plné tri signály vrahov, môžete povolať spŕšku šípov a všetkých dostať, čo vám uľahčí záver hneď na mieste a môžete potom pokojne odísť. Už sa len dostaňte z oblasti a úloha je splnená.

Šampión, časť 1
(Plná synchronizácia: Počas sledovania zostaňte na strechách)

Jednému z miestnych sa vyhrážali a váš vodca si myslí, že ho chcú templári umlčať, preto chce vylákať útočníkov. On bude postupovať po ulici s osobou, ktorú chránite a vy ich sledujte po strechách. V rámci misie samozrejme môžete zliezť/ spadnúť dole, ale ak chcete SP, tak zostaňte na strechách, až kým sa nerozdelíte. Stačí sa zásobiť plným vreckom munície do kuše a tou likvidovať všetkých, ktorí sa objavia. Samozrejme váš vodca bojuje tiež, ale pri presile mu to tak dobre nejde. Preto si len zo strechy výhodne zamerajte a likvidujte ciele dole. Prípadne si na pomoc zavolajte svojich vrahov. Sledujte ich až na miesto, kde veľký típek napadne vášho vodcu a osoba, ktorú chránite, sa dá na útek. Bežte za ňou a na cintoríne ho napadnú dvaja vojaci. Zoskočte dole a zabite ich. Potom sa vráťte naspäť za svojím vodcom. Je v poriadku, no útočník ušiel.

Šampión, časť 2
(Plná synchronizácia: Herold nesmie byť zranený)

Zachránili ste tlačiara, ktorého chceli templári zabiť. Teraz idú po jeho otcovi. Zájdite s vaším vodcom za heroldom, ktorého varujete pred nebezpečím. Vtedy dobehnú útočníci. Ak chcete splniť PS, teda Herold nesmie stratiť žiadne zdravie, tak je nevyhnutné mať silnú bombu dymovej clony. Bez nej je to o nervy, pretože cigáni útočia rýchlo a nestíhate ich zabíjať. Použite teda dymovú clonu a orlí zrak, aby ste videli a zabíjajte ich. Keď zvládnete všetky vlny, tak sa objaví templársky šampión a zajme herolda. Postavte sa na vyznačené body a dajte svojmu človeku signál pre útok (tak, ako keď povolávate vrahov klávesou „T“. Počas tejto misie ste ich z nevysvetliteľných príčin nemohli povolať, hoci ste plnili misiu uprostred mesta). Ten ho zabije a úloha je splnená.

Strážca, časť 1
(Plná synchronizácia: Nedostaňte sa počas infiltrácie do otvoreného konfliktu)

Vodca tejto štvrte vám povie, že väčšina obchodníkov tu stále prijíma templárske úplatky. Choďte na trh a cestou vás dvakrát prepadnú dvaja vojaci. Proste ich zabite. Na trhu oslovte obchodníka, no nechce sa s vami baviť. Prezrite si trh v orlom pohľade, konkrétne truhlice na trhu, kým nezískate ďalšie dva dôkazy. Potom oslovte iného obchodníka a povie vám, že peniaze dodáva Theodor Komnen. K nemu treba opatrne. Môžete sa prebojovať, ale pre PS nesmiete začať otvorený boj. Preto sledujte svojho vraha až k cieľovému domu a tam vylezte na strechu. Na streche je pár vojakov, ale tých sa zbavte ľahko kušou, či vrhacími nožmi. Môžete použiť aj privolaných vrahov, neporuší to cieľ, že vy sa nemáte zapliesť do boja. Zájdite až na strechu, pod ktorou je váš cieľ. Keď nebude pri vás stráž, spustite sa zo strechy dole a oslovte cieľ.

Strážca, časť 2
(Plná synchronizácia: Nenechajte sa pred stretnutím odhaliť)

Theodor Kommen sa už spamätal. Platil obchodníkom, aby udržiavali vysoké ceny, čo vrhalo zlé svetlo na vrahov. Je však ochotný vás doviesť za svojim kontaktom, ktorý to celé vymyslel a jeho prinútil k spolupráci. Dajte mu náskok a sledujte ho na miesto stretnutia. Je to neďaleko, za rohom a hore ulicou. Vydá sa so svojím kontaktom ďalej. Sledujte ich. Pre PS nesmiete byť odhalený a to znamená ani náhodnými vojakmi, ktorí s tým nemajú nič spoločné, preto ich na strechách buď hneď zabite, alebo nechoďte po strechách a sledujte ich na ulici. Môžete si najať cigánky, aby vás kryli a sledujte ich. Je to len na koniec ulice a hore schodmi. Nechoďte po schodoch, sú tam stráže, len si obíďte schody a vylezte hore k nim. Keď vás Theodor prezradí, tak ho zabijú. Váš človek beží za Dunqasom a vy za jeho ochrankou. Prenasledujte ho a zabite ho. Potom bežte späť sa svojím vrahom, aby ste mu pomohli. Od neho už beží ku vám Dunqas, tak ho zabite. Misia splnená, váš človek povýšený.

Vezír, časť 1
(Plná synchronizácia: Vyhrajte závod nad vaším vodcom)

Prebehnite cez 6 kontrolných bodov. Pre PS musíte byť prvý, takže prekonajte vášho vodcu a prebehnite cez posledný bod ako prvý, tam si môžete nadbehnúť rýchlym vylezením na strechu. Potom sledujte templára, ktorý sa objaví na streche. Sledujte ho, ale nech vás nevidí. Môžete sa zavesiť z boku strechy, alebo schovať za komíny. Keď zastane na námestí, pripojte sa k svojmu vrahovi a uvidíte, ako niekoho okradne. Utekajte za ním. Môžete ho dostihnúť, či zastreliť, ale netreba sa snažiť, ak vám uteká o ulicu ďalej, tak ho zloží váš vrah. Dá vám veci, ktoré ten templár ukradol vezírovi. Zaneste mu ich, ten stojí stále tam, kde ho okradli.

Vezír, časť 2
(Plná synchronizácia: Nájdi svojho vodcu do jednej minúty a bez boja)

Po aktivácii úlohy vám civil povie, že Templári dostali do šachu vášho učňa, ktorého ste vymenovali za vodcu tejto štvrti. Máte dve minúty na to, aby ste ho našli. Minútu, ak chcete SP. Je na nádvorí Veľkého Bazáru, kde je aj kováč, takže vylezte na strechu a bežte tam. Aby ste sa vyhli konfliktu, tak pozor na stráže na streche. Nie je ich veľa a buď ich odstreľte kušou, vrhacím nožom, alebo na nich pošlite svojich vrahov. Prípadne bežte vnútrom a pozor na stráže a ľudí. Potom skočte dole na dvore, kde napadli vášho muža a pomôžte mu zabiť nepriateľov. Tu už bojovať môžete a ak ste to sem stihli pod minútu, máte aj SP.
Po boji nasledujte svojho muža. Čakajú vás dva boje s pár nepriateľmi, ktorých zložte. Hneď po druhom sa objaví vezír s dvoma almogavarmi. Dorazte ich a misia je splnená.


4. Výbušniny

Po úlohe hlavného príbehu „Výroba bômb“ v sekvencii 3 môžete začať plniť úlohy pre Piri Reisa a tiež začať vyrábať výbušniny.


4.1. Piri Reis

Úlohy u Piri Reisa sú jednoduché a v podstate slúžia na to, aby ste sa naučili ako využívať rozličný typy bômb.

1. Piri Reis: Ošemetná situácia (Sticky Situation)
(Plná synchronizácia: Nenechajte sa odhaliť)

Učíte sa o lepkavej bombe. Je to útočná bomba, ktorá sa prilepí tam, kam ju hodíte, dokonca aj priamo na človeka. Máte zabiť tri ciele. Postavte sa na vyznačené miesto a sledujte troch vojakov. Jeden z nich podíde dopredu. Zamerajte sa na neho a hoďte po ňom bombu. Lepkavá bomba hneď nevybuchne, takže sa stihne vrátiť k druhým dvom cieľom a po výbuchu sú všetci traja mŕtvi. Utečte z oblasti.

1.1. Piri Reis: Nástražný drôt (Tripwire)
(Plná synchronizácia: Zabite len svoj cieľ)

Táto misia je prístupná po prejdení úlohy „Piri Reis: Ošemetná situácia“.
Naučíte sa využívať nástražnú bombu. Takúto bombu niekam nastražíte (E), čo však trvá pár sekúnd a vtedy vás môže niekto odhaliť, ak vás vidí a prekaziť vám to. Nastraženú bombu môžete tiež odmontovať (shift), ak ste ju dali niekam, kam ste nechceli. Táto nástražná bomba je dymová. Choďte na kontrolný bod a umiestnite tam bombu. Stiahnite sa na bod oproti a počkajte si, kým váš cieľ neaktivuje bombu. Zahalí ich dym. Vtedy sa rozbehnite, zabite svoj cieľ a utečte. Pre PS nezabite nikoho iného.

2. Piri Reis: Klamná Dymovnica (Smoke Decoy)
(Plná synchronizácia: Zabite len svoje dva ciele)

Teraz je to nácvik dymovnice, ktorá imituje dym požiaru. Priláka len tých, ktorí dym vidia. Choďte na miesto za vozom so senom a hoďte dymovnicu pred voz. Stráže strážiace uličku to pôjdu preveriť. Vojdite miestom, ktoré strážili, do uličky a a do zakázanej oblasti a vylezte na strechu. Hoďte do uličky pod vami dymovnicu a dvaja kapitáni to prídu preveriť. Oboch ich zabite skokom so skrytými čepeľami z miesta, kde stojíte. Potom len utečte z oblasti a nikoho iného nezabite pre PS.

2.1. Piri Reis: Delobuch (Cherry)
(Plná synchronizácia: Rozpútajte aspoň dva konflikty medzi znepriatelenými frakciami vždy s inými strážcami)

Táto misia je prístupná po prejdení úlohy „Piri Reis: Klamná Dymovnica“.
Choďte na označené miesto na streche a hoďte delobuch dole pod výklenok na označené miesto. To odláka stráže a váš vrah môže prebehnúť. Vylezte na strechu nad miesto, kde je vrah a na vyznačené miesto na terase oproti hoďte opäť delobuch. To priláka stráže. Osmani a Byzantínci sa nemajú radi, takže keď na seba narazia bojovníci týchto dvoch frakcií, pustia sa do seba. To sa práve stalo. Váš vrah unikol a vám pre splnenie misie už stačí opustiť oblasť. No pre PS ešte vylezte na strechu budovy za vami k jej vežičke. V ulici pod vami sú tiež dva druhy vojakov. Jedni sú rovno pod budovou, na ktorej stojíte a druhí povyše. Hoďte tam tretí delobuch, aby ste ich nalákali k sebe a tým splníte PS. Potom už len opustite oblasť.

3. Piri Reis: Dymová Clona (Smoke Screen)
(Plná synchronizácia: Nikoho nezabite)

Choďte na označené miesto a hoďte dymovnicu na vojakov nad schodmi. Aktivujte si orlí zrak, aby ste videli v dyme a prejdite popri nich dovnútra. Tam sa postavte na ďalší bod a hoďte na vojakov pri truhlici druhú dymovnicu. Prebehnite do dymu a vezmite si obsah truhlice. Utečte preč. Môžete ísť dverami a pri nich použiť tretiu dymovnicu, alebo vyliezť na strechu a zoskočiť. Kvôli PS nikoho nezabite a utečte preč z oblasti.

3.1. Piri Reis: Ježkovia (Caltrops)
(Plná synchronizácia: Neplávajte)

Táto misia je prístupná po prejdení úlohy „Piri Reis: Dymová Clona“.
Choďte na označené miesto, hoďte na vyznačenú plochu ježka a pichliače sa rozsypú. Stráže vyjdú vpred a zostanú chvíľu ochromené, keď stúpia na ostne. Zabite ochromené stráže. Nemusíte všetkých vojakov, prípadne ostatných kľudne dorazte aj napriamo bojom. Potom utečte z oblasti aj pred prenasledovateľmi. Pri úteku si tiež môžete pomôcť Ježkom, aby ich ochromil a vy ste tak získali náskok.

4. Piri Reis: Durman
(Plná synchronizácia: Nepoužite na zabíjanie žiadne iné zbrane, než bombu)

Jedovatá útočná bomba. Choďte vpred a hoďte na skupinu stráží jedovatú bombu. Keď ich zabije, prejdite za nich. Hoďte druhú jedovú bombu cez dvere k strážam, medzi ne, aby ste vyradili všetkých štyroch. Potom zostáva vojak, ktorý je vaším hlavným cieľom. Nachystajte si bombu a keď príde ku dverám, tak dnu hoďte aj tretiu bombu, tak ako predtým. Nesmú vás zbadať, takže nikam inam nebehajte. Môžete cieľ zabiť aj inými vrhacími zbraňami, ale pre PS použite len bombu.

4.1. Piri Reis: Hrom (Thunder)
(Plná synchronizácia: Nikoho nezabite)

Táto misia je prístupná po prejdení úlohy „Piri Reis: Durman“.
Podíďte k senu a za múrom uvidíte stretnutie obchodníkov, ktoré chcete prekaziť. Hoďte hromovú bombu na vyznačené miesto na stene a tá sa odrazí dole k obchodníkom. Hromová bomba ochromuje, no nezabíja a to sa presne aj stane. Po výbuchu sa dajte na útek z cieľovej oblasti.


4.2. Suroviny

Suroviny na výrobu bômb nachádzate v truhliciach, u vojakov a agentov, ktorých môžete okrádať (či už zaživa, alebo po ich zabití), v truhliciach vo vašich útočiskách a v neposlednom rade sa dajú aj kúpiť. Celkovo sú zdroje na nákup malé. U Kováča môžete kúpiť Indický strelný prach, fúzny plášť a pyritové mince a u Lekára Nitrátovú soľ a skunčí olej. Ale všetky môžete získať u Piri Reisa, pokiaľ pre neho splníte jeho úlohy, alebo pokiaľ splníte úlohy, na ktoré vysielate svojich vrahov do miest v zahraničí.

Piri Reis
SurovinaPôvodný názovCenaPrístupná od
Arabský strelný prachArabic Gunpowder315Počiatku
Indický strelný prachIndian Gunpowder200Počiatku
Lepivý vakSticky Pouch300Piri Reis: Ošemetná situácia
Nástražný drôtTrip Wire200Piri Reis: Nástražný drôtv
Nitrátová SoľSalt of Petra80Piri Reies: Klamná Dymovnica
SíraSulfur100Piri Reis: Delobuch
FosforPhosphorus150Piri Reis: Dymová Clona
JežkoCaltrop165Piri Reis: Ježkovia
Durmanový prášokDatura210Piri Reis: Durman
Uhoľný prachCoal Dust185Piri Reis: Hrom
Fúzny plášťFusion Shell80Prieskum oblasti: Alexandria
Nárazový plášťImpact Shell150Prieskum oblasti: Janov
Skunčí olejSkunk Oil55Prieskum oblasti: Lisabon
ŠrapnelShrapnel235Prieskum oblasti: Madrid
Britský strelný prachBritish Gunpowder420Prieskum oblasti: Maseille
Jahňacia krvLamb Blood125Prieskum oblasti: Tripolis
Pyritové mincePyrite Coin105Prieskum oblasti: Tunis


4.3. Výroba bômb

Pri výrobe každej bomby sú tri základné kroky. Určiť aký bude mať obal, aký sa použije pušný prach a aký bude mať účinok.

Obaly
Celkovo sú štyri druhy obalov, ktoré môžete použiť pre akýkoľvek typ bomby.
Nárazový plášť - Bomba vybuchne pri náraze o čokoľvek. Vhodné na priamy útok.
Fúzny plášť - Bomba sa pri zásahu ešte odrazí a vybuchne až o tri sekundy. Vhodné, keď si chcete zamerať tažšie prístupné miesta, alebo odhadnúť pohyb cieľa.
Nástražný drôt - Bomba, ktorá je pripevnená na miesto a odpáli ju, keď ktokoľvek (okrem vás) vstúpi do jej tesnej blízkosti. Vojaci by vás nemali vidieť nastražovať bombu, inak sa vám to pokúsia prekaziť.
Lepivý Vak - Bomba sa prilepí na povrch, predmet, alebo človeka a vybuchne až po piatich sekundách. Zásah, aj do človeka, nevyvolá poplach.

Pušný prach
Sú tri druhy pušných prachov a v podstate každý len určuje silu bomby. Krycie pokryjú väčšiu oblasť, ničiace zasiahnu viac obetí.
Indický strelný prach - minimálny dosah výbuchu.
Arabský strelný prach - stredný rozsah explózie.
Britský strelný prach - najväčší dosah, pokryje najväčšiu oblasť.

Účinky
Účinky už určujú, čo samotná bomba dokáže, a teda aj do ktorej kategórie bude spadať. Smrtiace bomby sú na útok a zabíjanie. Taktické vám môžu pomôcť v úteku, ako aj v útoku pri ochromení nepriateľov. Diverzné sú zas na odlákanie, či prilákanie pozornosti.

DruhNázovPrísadaPopis
Smrtiace Trieštivá bomba Šrapnel Priamy útok v podobe ručného granátu, ktorý zabíja, či zraňuje nepriateľov.
Durmanova bomba Durmanový prach Vytvorí oblak jedu. Pôsobí len na tých, ktorých zasiahol pri odpálení.
Hromová bomba Uhoľný prach Zraňuje nepriateľov ohromným výbuchom.
Taktické Krvavá bomba Jahňacia krv Na chvíľu ochromí nepriateľov strachom z toho, že boli zranení.
Ježkova bomba Ježko Na chvíľu znehybní nepriateľov na mieste a čiastočne ochromí.
Dymová clona Fosfor Oslepí nepriateľov a tiež zahalí vás, aj všetko, čo pokryje.
Smradová bomba Skunčí olej Ľudia sa budú odťahovať od osoby (uľahčí vám to prístup k obeti, či odsunutia civilistov), či miesta zásahu.
Diverzné Delobuch Síra Vydáva hlasný zvuk, čo priláka vojakov a stráže.
Klamná dymovnica Nitrátová soľ Vydáva dymový signál, ktorý priláka vojakov, čo ho uvidia.
Zlatá bomba Pyritové mince Rozhodí v mieste zásahu falošné mince, čo priláka civilistov, ktorí budú prekážať strážam.


4.4. Bombové výzvy

Prvá sada
- Prilepte na vojaka bombu (10 x)
Použite bombu v lepkavom vaku s ľubovoľným účinkom a trafte ňou priamo nejakého vojaka. Výbušné bomby v lepkavom vaku predávajú aj ilegálni obchodníci.
- Zabite bombou cieľ misie (1 x)
Zahrajte si misie Piri Reisa a zvládnete to.
- Odlákajte strážcu pomocou bomby (20 x)
Keď uvidíte vojakov na stráži, odlákajte ich pomocou delobuchu.
- Zabite piatich strážcov pomocou jednej bomby (1 x)
Stačí výbušná bomba a viac vojakov pohromade. Ja som si zvolil tábor janičiarov na severe Konštantínovej štvrte. Spoza hradby hoďte dnu delobuch, čo priláka viacero vojakov a potom hoďte medzi nich výbušnú bombu. Samozrejme to môžete spraviť aj inde, pri viacerých vojakoch.
- Zabite stráže pomocou nástražných bômb (20 x)
Použite nástražnú bombu, ktorú nastražíte na cestu a tá sa aktivuje, keď na ňu niekto stupí. Ráta sa počet stráží zabitých bombou, nie počet odpálených bômb, takže môžete použiť výbušninu, ale taktiež aj jed. Tieto bomby môžu odpáliť aj civilisti, tak si nájdite miesta (obchádzky stromov, bočné uličky), po ktorých chodia len stráže a nastražte tam bombu. Taktiež ju môžete nastražiť niekde mimo ciest, napadnúť stráže a pri úteku ich viesť na bombu.
= Odmena: V útočiskách vrahov nájdete viac surovín na výrobu bômb.

Druhá sada
- Vyrobte bombu z každého typu plášťa (1 x)
Stačí bomby vyrobiť, nemusíte ich použiť, takže ich môžete potom zas rozobrať a nebudete stratoví na materiáli. Vyrobte úplne ľubovoľnú bombu s ľubovoľným účinkom, len použite Lepkavý vak, Nástražný drôt, Fúzny plášť a Nárazový plášť.
- Použite bombu (50 x)
Keď sa budete snažiť dosiahnuť všetky bombové výzvy a splníte aj úlohy Piri Reisa, tak toto iste dosiahnete.
- Zabite strážcu zneschopneného bombou (25 x)
Použite ježka, alebo dymovú clonu na zneschopnennie vojakov a potom ich zabite, než pominú účinky ich zneschopnenia.
- Vyrobte z každého typu účinku jednu bombu (1 x)
Je 10 typov účinkov. 3 smrtiace, 4 taktické a 3 diverzné. Stačí ich vyrobiť, nemusíte ich použiť, takže ich môžete potom zas rozobrať a nebudete stratoví na materiáli.
- Použite každý účinok bomby aspoň dvakrát (2 x)
V predošlej výzve sú spomenuté typy účinkov. Mnohé ste už použili pri misiách Piri Reisa. Ak si nie ste istý, proste vyrobte každý typ účinku a požite takú bombu. Stačí proste hodiť o zem, nemusíte nikoho zasiahnuť. Zrejme vám ešte chýbajú krvavá bomba z jahňacej krvi, smradľavá bomba z oleja zo skunka a zlatá bomba z pyritových mincí. Niektoré bomby ste u Piri Riesa použili len raz, pokiaľ ste ich potom nehodili niekam po splnení misie (Hrom, Nástražný drôt), ale zase ste sa mohli vyšantiť pri plnení predošlých výziev.
= Odmena: Väčšia kapacita bômb, takže môžete mať zo všetkých troch typov po 4 bomby a nie len po 3.


5. Záhady Istanbulu


5.1. Stránky z memoáru Ishaka Pashu

Keď nájdete 25 fragmentov Animusu, môžete si zakúpiť v kníhkupectve mapu s polohou všetkých týchto stránok.

  1. Na veži v Galata v Štvrti Galata. Poleziete na ňu v rámci hlavného príbehu s Yusufom. Stránka je ale úplne hore na vežičke.
  2. Na severozápade Konštantínovej štvrte, na dolnej veži Faithovej Mešity.
  3. V pevnosti Janičiarov v severe Konštantínovej štvrti. Na severných hradbách nad pevnosťou, na severovýchodnej veži.
  4. Na hornej veži Bayezidovej mešity v strede Baeyzidovej štvrte.
  5. Na streche Veľkého bazáru v Imperiálnej štvrti. Kúsok nad dverami k Piri Reisovi.
  6. V juhovýchodnej časti Imperiálnej štvrte na Hagia Sofia, na juhovýchodnej veži.
  7. Pri zavretej bráne, ktorá je na severe hranicou oblasti cigánskej centrály. Konštantínova štvrť.
  8. Konštantínova štvrť. Na osamotenej budove v juhozápadnej časti pri cintoríne.
  9. Zbrojnica, dostanete sa tam až v piatej sekvencii, pri úlohe „Infiltrácia Zbrojnice. Tam je v rohu pod hradbami, na tráme v stajni.
  10. Na streche pamiatky „Malá Hagia Sofia“ na juhu v južnej Baeyzidovej štvrti.

5.2. Hagia Sofia

Keď nájdete všetkých 10 stránok z memoáru Ishaka Pashu, tak sa vám sprístupní Hagia Sofia, čo je inak pamiatka v meste, ktorú môžete aj zakúpiť. Potom sa vám zobrazí na mape vstup, ktorým vojdete dnu.

Tajomstvo Hagie Sofie
(Plná synchronizácia: Prejdite hrobku za menej ako 6 minút)

Bežte vpred a vylezte na drevenú plošinu pred vami. Skočte cez trám a tyč na ďalší trám a z neho na tehly v stene oproti (je tam príhodne opadaná omietka). Prerúčkujte bokom k oknu a skočte na stĺp za vami. Po ňom prerúčkujte za roh doprava a tam skočte vzad na tehly v stene za vami. Rúčkujte doľava po úchytoch v stene až pred luster a skočte vzad na tento luster. Z lustra skočte na trám, po ktorom prejdite do susednej miestnosti. Pozoskakujte dole a vojdite do veľkej haly.

Naľavo vybehnite po krabiciach na stenu, vylezte úplne hore a skočte na luster za vami. Preskočte o dva lustre ďalej a z toho tretieho skočte na stenu. Po úchytoch vylezte hore až na drevené trámy nad vami. Z ich konca preskočte cez tyč k lanu, po ktorom sa spustite na drevenú konštrukciu (kde si zhodíte aj rebrík, keby ste sa v prípade pádu museli vracať späť). Vylezte hore po drevenej konštrukcii na stĺpe a hore sa zachyťte úchytu na stene. Prerúčkujte doľava a vylezte hore cez dieru v zábradlí na terasu. Choďte doprava a pomocou háku sa prehupnite lustrom na terasu oproti.
Na nej napravo vylezte po sudoch hore. Tam rúčkujte zachytený na stene za roh doprava a až pred luster, na ktorý skočte. Z lustra sa spustite lanom na terasu oproti. Po trámoch preskáčte na opačnú stranu terasy a ešte ďalej pomocou háku a lampy. Naľavo prelezte malú drevenú prekážku a pri zábradlí vylezte na sudy, z ktorých skočte na trám pred vami. Naľavo z neho vylezte hore po drevených doskách a úplne zhora skočte vzad na drevenú plošinu. Nedávajte nikam smerové klávesy, len stlačte skok, lebo inak by ste mohli skočiť vedľa.
Na nej vylezte hore na rímsu na stene a rúčkujte doľava pred luster, na ktorý skočte. Z lustru sa spustite po lane a na plošine, kam dopadnete, vylezte hore po lešení. Úplne hore sa zachyťte rímsy pod oknami. Rúčkujte doprava, ako sa vám dá najďalej a na konci vylezte hore po stene medzi oknami. Zhora skočte vzad na luster za vami. Skočte na veľký luster v strede a keď ho zavážite vlastnou váhou, otvorí sa vám tajný otvor v podlahe. Skočte tam z lustra rovno dole do vody.
Vyplávajte na breh a máte tu tri truhlice s pokladmi tohto miesta. Napokon otvorte sarkofág a získate brnenie Ishak Pashu. Je kvalitou porovnateľné s brnením majstra vraha (navyše má špicovú masku), akurát to poskytuje tichší postup a toto má šancu na odrazenie guliek.
Dverami odtiaľto vyjdite späť do mesta. Prejdením tejto pamätihodnosti získate tiež úspech „Svätá múdrosť“ a do Multiplayeru aj titul „Napichovač“.


5.3. Hrobka Vlada „Napichovača“ Tepesa

Táto tajná hrobka je prístupná len s kódom, ktorý hráči dostanú pri predobjednávke hry.

Hrobka Napichovača
(Plná synchronizácia: Prejdite hrobku za menej než 7 minút)

Zájdite do Sofiinho obchodu a vo vstupnej časti je naľavo na kope kníh kniha, ktorú si prezrite. Odhalí vám polohu hrobky. Choďte k juhozápadným hradbám mesta, kde máte na mape nový symbol a vojdite do hrobky.

Choďte naľavo, vylezte po krabiciach hore, preskočte cez tyč do chodby pred vami a bežte na jej koniec. Tam sa prehupnite cez tyč vpred a dole na dvore choďte naľavo, kde vylezte cez klietku na stenu hore a prerúčkujte do okna napravo. Choďte doprava, prejdite po tráme a k poslednému otvoru v stene. Z neho skočte na plošinu v stene oproti, svieti tam kontrolný bod.

Choďte doľava a spustite sa hákom po lane. Vojdite do haly a na jej konci vylezte po krabiciach na stenu a hore sa zachyťte rímsy. Prerúčkujte a popreskakujte po rímse až úplne doprava k stene a tam skočte vzad na plošinu za vami. Tu skočte dole do chodby a v nej vľavo vylezte na rozbitú stenu a z nej po tráme prejdite na terasu. Z terasy skočte na drevenú plošinu oproti. Choďte vpred a prehákujte sa cez lampu na balkón oproti vám. Tam prejdite cez vyrazené mreže a skočte dole do vody. Plávajte doľava a vylezte ku kontrolnému bodu.

Pokračujte chodbou stále rovno, je to priamočiara cesta hoci s pár skokmi (pre urýchlenie, diery nie sú hlboké, len spomalia). Nad schodmi cestu blokujú mreže, tak vylezte napravo na stenu hore nad otvory a z nej skočte nad mreže. Pokračujte opäť chodbou a v hale vybehnite napravo na krabice a hore na terasu. Choďte po terase doľava, preskočte v nej trhliny až k mrežiam. Tam skočte na terasu na opačnej strane haly. Po nej prejdite na koniec po zábradlí, keďže podlaha chýba a na konci vylezte na stenu nad zábradlím. Vylezte úplne hore a prerúčkujte doprava až cez klenbu. Z posledného úchytu za klenbou skočte doprava na rímsu. Po nej trochu prerúčkujte doľava a skočte na plošinu ku kontrolnému bodu.

Vybehnite schodami a skočte na klietku visiacu pred vami. Tam sa rúčkujte za roh, trochu doľava a tam vylezte po dverách hore na klietku. Z klietky skočte na mrežované okno na stene a z neho hore na trám. Z konca trámu skočte na trám oproti, po ďalšom mrežovanom okne hore a po úchytoch v stene rúčkujte doprava. Pri navijaku vylezte o kus vyššie a skočte vzad na plošinu za vami. Vylezte hore na malú drevenú plošinu nad vami, z nej skočte na trám a z neho na držiak, z ktorého visí reťaz držiaca klietku dole, po ktorej ste liezli. Z držiaku skočte na balkón a zbehnite schodmi ku kontrolnému bodu.
Tu otvorte sarkofág napravo a získate meč Vlada Tepesa. To je zbraň patriaca na samostatný podstavec vo vašom úkryte, ktorý by bez tohto prídavku zíval prázdnotou. Dobrý meč, ale stále o niečo slabší, než Yusufov. Potom len prejdite dverami a automaticky sa vrátťte späť do mesta.


6. Desmondova cesta

Na ostrove v jadre Animu, kde sa nachádza Desmondove „ja“, sú okrem portálu, ktorým vstupuje za Eziom aj ďalšie. Pre vstup do nich potrebujete nazbierať fragmenty dát Animu, ktoré sú rozhodené po Istanbule a môžete ich ako Ezio zbierať. Pre sprístupnenie všetkých piatich portálov ich potrebujete 30, hoci celkovo ich môžete zozbierať v meste až 100. Každý portál vedie do časti Animu, ktorú musíte zdolať ako Desmond spôsobom hry z pohľadu prvej osoby, prejsť jeden celok, počas ktorého si bude Desmond spomínať na veci zo svojho života predtým, než ho zajali a dotiahli do Absterga.

Desmondova cesta, časť 1: Pochybnosti
(5 fragmentov dát Animu)
Vyjdite hore schodmi, prejdite do centra miestnosti a doľava. Vyskáčte na opačnú stranu miestnosti a aktivujte ruku, čím sa otvoria dvere so susednej miestnosti. V nej napravo vyjdite hore na trám pod stropom a pokračujte doprava nad rampu, ktorou ste vyšli, až k ruke, ktorú aktivujte a otvorí sa cesta ďalej. Prejdite k dverám, ku ktorým preskočte. V miestnosti obíďte kváder uprostred a z jeho zadnej strany zbehnite dole schodmi. Dole prejdite k dvíhajúcim sa dlaždiciam. Vyvezte sa po nich hore a prejdite do ďalšej haly.
Skočte dole a napravo choďte k dvíhajúcej sa dlaždici, ktorou sa vyvezte k ruke, ktorú aktivujte. To vám vytvorí most, po ktorom prejdite k dvíhajúcej sa dlaždici. Pri nej aktivujte ruku, čo vám hore vytvorí ďalšie prechody, vyvezte sa ňou hore a postupujte cestou nahor a tam vojdite do portálu.
Získate schopnosť tvoriť si vlastné dlaždice. Proste postupujte a stláčajte aktiváciu ich tvorenia. Môžete mieriť dole a hore a tvoriť si ich pod sebou poniže, alebo trochu nad vami a meniť smer nahor a nadol. Ak padnete, alebo proste chcete nižšie, tak skočte do prázdna a proste si pod nohami vytvoríte dlaždicu, keď budete chcieť pád zastaviť. Choďte vpred od portálu, k tmavým kvádrom a pomedzi ne. Niektoré dátové bloky sa presúvajú, ale sú pomalé, tak proste prejdite na druhú stranu haly. Tam nájdete Emblém Multiplayeru 1.
Tvar dlaždíc si môžete aj meniť na šikmé smerujúce dohora, aby ste nemuseli stále dvíhať tie ploché. Naľavo pokračujte tvorením plošiniek nahor a do ďalšej haly. To je vstupná hala, kde ste začínali. Teraz môžete vojsť do portálu na jej konci, kam ste sa bez vlastných dlaždičiek nemohli dostať. No ešte predtým sa môžete vrátiť do miestnosti, kde je obraz farmy, na ktorej ste vyrastali. Prejdite za ňu a v chodbe za ňou je na stĺpe napravo od prechodných dvier Emblém Multiplayeru 2. Vráťte sa do vstupnej haly, prejdite výstupným portálom.

Desmondova cesta, časť 2: Výcvik
(10 fragmentov dát Animu)
Vyjdite do dverí hore, v stene oproti. Je tu prúd častíc, ktorý pomaly odsúva veci späť. Pre vás to nie je problém, aj pomalým kráčaním ho zdoláte. Len sa s ním zoznámte, hneď hore v chodbe bude ďalší, ktorý zas stúpa nahor. Tam si položte na zem dlaždicu, postavte sa na ňu a prúd častíc vás vyvezie hore a nemusíte tak sami v tesnom priestore budovať cestu nahor. Prejdite chodbou a v ďalšej hale opäť len cez celú halu nahor.
V ďalšej chodbe sú opäť dátové bloky, ktoré sa pohybujú a ktoré treba obísť. Skočte dole a vytvorte si pod sebou dlaždicu. Prejdite pomedzi dva, ktoré sa presúvajú horizontálne nad sebou. Potom je tu jeden rad pohybujúci sa vertikálne. Tam je len jeden veľký blok, ktorý zaberá celú cestu. Vystrihnite si ho a keď prejde, ostatné sa dajú ľahko obísť popri stene.
V ďalšej hale narazíte na polia, ktoré rušia vaše dlaždice. Cez prvé sa dá normálne prejsť. Do druhého skočte a dole pri plošine, ktorou budete pokračovať, si vytvorte pod sebou dlaždicu, tam už pole nesiaha.
Prejdite halou, v ktorej sú dva časticové prúdy, prvý smeruje dole a druhý hore. Nezdržujte sa a len nimi prejdite. Za druhým sa na plošine otočte a nad časticový prúdom je plošina na ktorej je Emblém Multiplayeru 3.
Prejdite na koniec plošiny, hore do dverí nad vami a na koniec chodby. Tu je hala s rušičkami aj s prúdmi. Prejdite prvou rušičkou po vlastných a za ňou si vytvorte dlaždicu a nechajte sa unášať prúdom. Vyvezie vás hore a ponad prostrednú časť s rušičkou. V zadnej časti je opäť rušička, ale len hore, takže keď začnete padať, pripravte sa a dole, len čo budete v prúde, si opäť vytvorte dlaždicu. Prejdite na spojovaciu plošinu. Za ňou je prúd vedúci nahor, ale zároveň aj šikmo, tak tu sa už nedajte unášať, ale si proste vytvorte cestu až do dvier hore nad prúdom.
Pokračujte do ďalšej haly a za rušičkovou časťou, ktorou prejdete po vlastných, sú zase prúdy. Najprv stúpa prúd hore a potom pod stropom ide doľava. Nechajte sa teda vyviezť na dlaždici hore. Zo stropu trčia tri dátové bloky, ktoré obíďte a prejdite bočne vanúcim prúdom rovno na rušičku na konci haly. Tam padajte dole a a dole tesne nad dnom je kúsok časticového prúdu, na ktorom si vytvorte dlaždicu než spadnete. Po nej prejdite na plošinu s rušičkou. Za ňou opäť hore prúdom a pozor na stĺpy dátových blokov.
Hore prejdite chodbou do haly s dierou uprostred. Choďte najprv za stenu, na ktorej sa premieta Desmondovo detstvo a za ňou je Emblém Multiplayeru 4. Potom zostupujte dolu dierou, v ktorej si dávajte pozor na dátové bloky, ktorým sa vyhýbajte. Je tam klesajúci prúd, takže neraz máte dosť málo času na zareagovanie. Ak si vytvoríte dlhšiu časť z viacerých dlaždíc, tak klesajú všetky spolu a prechádzajú cez dátové bloky. Vy tak po nich môžete chodiť hore-dole a trocha si zľahčiť cestu. Dole len prejdite do východového portálu.

Desmondova cesta, časť 3: Útek
(15 fragmentov dát Animu)
Prejdite vpred a na konci chodbičky skočte dole do rušičky a pod ňou si vytvorte dlaždicu, aby ste sa nedeaktivovali. Dopadli ste do haly. Uprostred je rušička, tak vylezte dlaždicami až na trámy okolo stĺpov a po nich prejdite za rušičku. Tam vyjdite hore na plošinu s rukou, ktorú aktivujte a otvoríte si prechod na opačnej strane miestnosti. Vráťte na opačnú stranu haly zas pomocou trámov. Než pôjdete k dverám, tak na hornom tráme pod stropom je Emblém Multiplayeru 5. Z tejto strany sa k nemu dostanete ľahko. Potom prejdite dverami.
V miestnosti pred vami je ručiaca sieť. Keď pôjde od vás, tak si tvorte dlaždice a presuňte sa na plošinu v rohu. Keď sieť prejde cez vás a pôjde ďalej, tak si vytvorte dlaždicu hore na plošinu nad vami.
Pokračujte chodbou do ďalšej haly. Tu je viacero ručiacich sietí, ktoré sa pohybujú. Na dátové bloky v tejto hale môžete skočiť, tak si vystriehnite pohyby sietí a presúvajte sa nad stĺpy dátových blokov. Tam, keď vás zasiahne sieť, proste zostanete stáť na stĺpe a keď sa sieť pohne ďalej, vy pokračujte dlaždicami na ďalší stĺp. Prípadne choďte rovno a keď vám sieť zničí dlaždicu, tak si pri páde vytvorte novú. Trochu šikovnosti a ste na druhej strane rýchlejšie. Tam prejdite dverami.
Pokračujte k rieke z dátových blokov, do ktorej samozrejme nesmiete padnúť. Nad ňou je časticový prúd, ktorý vanie ponad rieku. Vy sa musíte po ňom dostať ponad rieku na jej koniec. Občas vám blokujú cestu trámy, občas sa rieka zvažuje o úroveň nižšie, takže celkovo musíte neraz padať a vytvoriť si dlaždicu pred dopadom. Len v jednom momente je mierne stúpanie, kedy si tvorte rampičky miesto dlaždíc. Pokračujte až na koniec, kde sa rieka vlieva do vodopádu a vy vystupujte napravo. Než budete pokračovať schodmi, tak vyjdite medzi trámy za vodopádom, tam je Emblém Multiplayeru 6.
Pokračujte priamo v pred. Padnite do miestnosti pod vami a zmiernite si pád dlaždicou. Je tu miestnosť s rušiacimi sieťami, no trámy sú takmer do polovice, takže si len vystriehnite vhodný moment a prekonajte krátky úsek. Za chodbou sú ďalšie siete, jedna dole a jedna hore a chodia oproti sebe. Choďte ponad spodnú za hornou, keď pôjde od vás. Keď sa obráti a vy padnete, zachyťte sa dlaždicou a rampičkami vyjdite hore, než vás dostihne tá spodná.
Za rohom je chodba so sieťou a prúdom. Proste choďte vpred a keď vám sieť zruší dlaždicu, vytvorte si ďalšiu a pokračujte. V susednej miestnosti máte opäť sieť a pár kociek, na ktoré si môžete odskočiť, keby bolo treba. Prúd nie je problém, tak len vpred oproti sieti, ideálne, ak sa stretnete nad kockou, alebo si vytvorte pri páde dlaždicu a pokračujte. Už len dôjdite do portálu Exitu.

Desmondova cesta, časť 4: Metropola
(20 fragmentov dát Animu)
V prvej hale sú lúče, ktoré aj ničia dlaždice a aj vás presunú na posledný kontrolný bod, ak sa vás dotknú. Choďte stredom. Postavte sa tesne pred lúče a keď sa začnú otvárať, vyrazte a bez zastavovania prejdite na druhú stranu. Tam vyjdite o plošinu vyššie a opäť prejdite stredovou časťou lúčov. Lúčov, nie chodby. To isté aj pri tretích lúčoch, kde je ich stredová časť dosť na boku.
Prejdete do časti, kde sú statické laserové lúče. Hneď za prvými naľavo je Emblém Multiplayeru 7. Jedny nadlezte, prejdite cez trhlinu a ponad ďalšie. Proste uložte dlaždice nad ne, cez laser sa nedá. Na konci skočte dole a vytvorte si nad podlahou pod sebou dlaždicu, aby ste zmiernili pád. Padajte popri stene, z ktorej ste prišli a tak sa vyhnete lúčom, ktoré sa tu objavujú. Ak by ste padali stredom, museli by ste sa dlaždicami zastaviť nad nimi.
Prejdite halou a na konci, keď sa pokúsite prejsť dverami, zablokuje vás silové pole a v hale, v ktorej ste, sa spustia jej časti. Takže sa otočte smerom, odkiaľ ste prišli a choďte napravo. Prejdite cez bočný časticový prúd a smerujte nahor nad laserové lúče do časti rušičky, kde padnete dole. Ďalej takto pokračujte po obvode miestnosti. V ďalšom úseku choďte spodom a podlezte laserové lúče. V treťom úseku jedny prelezte a druhé podlezte. V štvrtom úseku len obíďte zvislé lúče cez prúd, ktorý je síce bočný, ale pomalý. Už si len dôjdite k ruke, ktorú aktivujte a prejdite z miestnosti po vzniknutom moste.
Posledná hala s lúčmi. Tie chodia v polkruhoch a občas menia smer. Vyrazte doľava na trám, kde ste relatívne v bezpečí. Na pravej strane je pod trámom Emblém Multiplayeru 8. Môžete si poň skočiť a ak to aj neprežijete, začínate len na začiatku miestnosti. Ale dá sa pokračovať aj odtiaľ. Proste si načasujte prechod medzi správnou stranou polkruhu a koncom línie, kde chýba pár lúčov a môžete prejsť. Dostaňte sa takto s dlaždicami až na koniec do dverí. Za nimi už len choďte k východu.

Desmondova cesta, časť 5: Ľútosť
(30 fragmentov dát Animu)
Choďte vpred, vojdite do výťahu a aktivujte v ňom ruku. Spustí sa v ňom časticový prúd smerujúci nahor, tak sa vyvezte po dlaždici hore. Hore vystúpte z výťahovej šachty na plošinu. Tam choďte v pred na ďalšiu plošinu a len prekonajte časticový protiprúd.
Postupujte kanceláriou doľava cez klesavý protiprúd. Z plošiny pokračujte cez kocky, po ktorých popreskakujte na plošinu za nimi. Cestou po kockách si naľavo za prvou dvojkanceláriou všimnite Emblém Multiplayeru 9. Za kockami choďte protiprúdom a meňte strany, pretože proti vám chodia rušivé siete. Dostanete sa k ruke, ktorú aktivujte a tá vám sprístupní ďalšiu cestu.
V ďalšom úseku sú dátové bloky, ktoré sa pohybujú. Síce pomaly, ale predsa, takže pozor na ne a prejdite pomedzi ne na druhú stranu v mierne klesavom prúde. V ďalšom úseku je sieť pokrývajúca celú cestu. Choďte za ňou, keď pôjde od vás a keď sa bude vracať, ukryte sa v jednom z výklenkov napravo. Potom hneď vyrazte pokračovať, než sa zas vráti. Pokračujte už len do výťahu, kde aktivujte ruku, čo spustí stúpajúci prúd, po ktorom sa vyvezte hore.
Hore choď doprava a do haly s podlahou z dátových blokov, nad ktorou sa presúva pár rušiacich sietí. Správne si to načasujte a bokom to môžete prejsť na jedenkrát. Pokračujte chodbou cez rušiace dvere a načasujte si to, keď sú otvorené. Zvyšok chodby je priamočiary, len s pár prekážkami, ktorým sa vyhnite. Dorazíte do haly s východovým portálom. Naľavo je ešte Emblém Multiplayeru 10. Je hore nad oknami. Potom len prejdite portálom.
Okrem piatich úspechov (za každú cestu jeden) získate prejdením všetkých piatich za odmenu „Desmondov“ vzhľad pri hre v Istanbule.


7. Úlohy s knihami

Po prejdení úlohy „Značky a symboly, časť 1“ v štvrtej sekvencii sa vám sprístupní 6 úloh so starými knihami. V každej štvrti jedna, okrem severnej Imperiálnej, kde ste vzali v hlavnej úlohe knihu z Hagia Sofia. Úlohy na mape vyzerajú ako značka kníhkupectva, len majú čierne pozadie.
Tu nájdete v štvrti Galata „Rozprávky tisíc a jednej noci“ (Galata); v južnej Imperiálnej štvrti „Cesty Marka Pola“ (Hippodrom); v južnej Konštantínovej štvrti „Dievča s flautou“ (Kostol II); v Konštantínovej štvrti „Pieseň o Nibelungoch“ (Fórum Vola); v severnej Konštantínovej štvrti na Valensovom akvadukte „Illias“ (Akvadukt); v severnej Konštantínovej štvrti na mešite Gul „Poviedky Canterburské“ (Kostol I).
V piatej sekvencii, po prejdení úlohy „Značky a symboly, časť 2“ a „Infiltrácia Zbrojnice“ sa vám sprístupní posledná úloha s knihou. V Zbrojnici (kam ste len v tejto sekvencii získali prístup) vylezte na vrchol stožiara označenej lode a nájdite orlím zrakom správny bod. Tam získajte poslednú knihu „Knihu kráľov“ (Zbrojnica).

Hlavné úlohy | Vedľajšie úlohy

Súvisiace hry Assassin's Creed: Mirage
Assassin's Creed: Valhalla - The Last Chapter
Assassin's Creed: Valhalla - Dawn of Ragnarok
Assassin's Creed: Valhalla - The Siege of Paris
Assassin's Creed: Valhalla - Wrath of the Druids
Assassin's Creed: Valhalla
Assassin's Creed: Odyssey - The Fate of Atlantis
Assassin's Creed III Remastered
Assassin's Creed: Odyssey - Legacy of the First Blade
Assassin's Creed: Odyssey
Assassin's Creed: Origins - The Curse of the Pharaohs
Assassin's Creed: Origins - The Hidden Ones
Assassin's Creed: Origins
Assassin's Creed Chronicles: Trilogy
Assassin's Creed Chronicles: Russia
Assassin's Creed Chronicles: India
Assassin's Creed: Syndicate - Jack the Ripper
Assassin's Creed: Syndicate
Assassin's Creed Chronicles: China
Assassin's Creed: Rogue
Assassin's Creed: Unity - Dead Kings
Assassin's Creed: Unity
Assassin's Creed: Birth of a New World - The American Saga
Assassins Creed: Liberation HD
Assassin's Creed IV: Black Flag - Freedom Cry
Assassin's Creed IV: Black Flag
Assassins Creed: Heritage Collection
Assassins Creed 3: The Tyranny of King Washington - The Redemption
Assassins Creed 3: The Tyranny of King Washington - The Betrayal
Assassins Creed 3: The Tyranny of King Washington - The Infamy
Assassins Creed Anthology
Assassins Creed 3
Assassins Creed: Brotherhood
Assassins Creed 2
Assassins Creed



Diskusia Príspevkov: 7 Hodnotenie
379 hlasov

100
60
20

80
40
0
60
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |