HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21116
5455
5063
1438
1600
7336
6013
12859
1687

Online 45931 užívateľov

Návody > The Walking Dead - Episode 3: Long Road Ahead


Zobrazení:11905
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. Mesto

S Kennym sa zakrádate prázdnymi ulicami. Prvý rozhovor je nepodstatný, pri druhom sa vás spýta, či ste sa už rozhodli ohľadne odchodu. Zapamätá si každú z vašich odpovedí (neutrálne sa tomu vyhnete, len keď zostanete ticho). Mali by sme zostať (nesúhlasí a trvá na odchode), Mali by sme ísť (potešene súhlasí), Mali by sme sa rozdeliť (je prekvapený a nesúhlasí).
Vraciate sa do obchodu, aby ste vzali nejaké potraviny, ak tam ešte nejaké zostali. Kenny vylezie po rebríku. Skúste ísť za ním, no rebrík sa odtrhne. Choďte k neďalekému džípu, prezrite si navijak a zistíte, že je funkčný, tak ho chyťte a ťahajte za Kennym. Cestou sa vás Kenny spýta na situáciu s Lilly, odpovedzte ľubovoľne. Zapamätá si, len ak poviete „Zavraždil si jej otca“, čo môžete povedať, len ak ste predtým pomáhali Lilly a v tom prípade vám už je jedno, čo si Kenny myslí.
Keď dôjdete k nákladiaku, pripevnite k nemu hák. Potom zapnite navíjanie na boku džípu. Kenny sa spýta ako Clem reaguje na krádež vecí z auta, ktoré vaša skupina vzala / ukradla na konci druhej epizódy. Odpoveď je bez vplyvu.
Džíp sa pritiahne k nákladiaku. Vylezte na džíp a Kenny vám povie, že sa Káčer pýtal na udalosť z Herschelovej farmy (kde bol on a Shawn Herschel v ohrození, zachránili ste Káčera a Shawn zomrel). Kenny si zapamätá čokoľvek poviete, ale všetky odpovede sú viac menej neutrálne / povzbudzujúce.
Kenny vám podá ruku, tak sa jej chyťte. Pokúsi sa vás vytiahnuť, ale pre zranenie z konca minulej epizódy to nezvládne a vy spadnete na džíp. Odpovedzte, čo chcete.

Z obchodu vybehne žena, za ktorou sa sunú zombíci. Dostanú ju a vy ju chcete zastreliť, aby ste ju zbavili utrpenia. Lee je proti, pretože tým na seba strhnete pozornosť. Opäť je rozhodnutie na vás.
Ak ju zastrelíte, bude to zaznamenané (zrejme len pre vás), dáte jej ranu z milosti, jeden zombie ju začne požierať, no ostatní sa zamerajú na vás. Výsledok je ten, že v obchode nebudete mať dosť času pobrať dostatok potravín.
Ak ju nezastrelíte, bude to zaznamenané (zrejme len pre vás), necháte ju napospas zombie, ktorí ju začnú zaživa požierať, ale vás si nevšimnú. Výsledok je ten, že v obchode budete mať viac času na pobratie potravín.

Kenny vás potom vytiahne hore a vbehnete spoločne do obchodu. Kenny odbehne a vy ste medzi regálmi. Či ste na ulici strieľali, či nie, máte obmedzený čas. Pred vami je 8 potravín, tak ich všetky vezmite. Presuniete sa doprava k druhému regálu, kde sú ďalšie potraviny. Ak ste zabili ženu na ulici a prilákali pozornosť zombie, máte málo času a stihnete tu zobrať tak 7 ďalších kusov potravín, no potom už musíte utekať. Ak máte ešte čas, presuňte sa ďalej, vezmite si 1 predmet z poličky, otvorte dole skrinku a z nej si vezmite ďalšie 4. Keď máte všetky predmety, alebo vám dôjde čas, musíte utekať.
Dajte sa na útek, preskočte poličku vo dverách a bežte za Kennym. Zombíci vyrazia dvere a privalia vás. Rýchlym stláčaním kláves ich odtlačte (Kenny vám pôjde na pomoc, ak ste predtým boli na jeho strane, ak ste podporovali Lilly, bude sa len prizerať). Keď sa dostanete von, tak zhoďte chladničku pri dverách, aby ste ich zablokovali. Bežte za Kennym a napadne vás zombie v uniforme. Dvakrát ho udrite pažbou vašej pušky a potom ho rýchlym stláčaním kláves nabodnite na železnú tyč. S Kennym potom utečiete cez dieru v stene.


2. Motel

Po návrate idete za Lilly, ktorá sa pýta, koľko ste toho doniesli. Poteší sa, ak dosť, má obavy ak málo (mohli ste nevziať aj nič, hoci je to hlúposť, je to možnosť). Potom Kenny stočí reč opäť na odchod.
Kenny si zapamätá vašu odpoveď, či už ho podporíte (Napokon budeme musieť odísť, Lilly), alebo ste alibista (Spravíme čo bude najlepšie pre deti). Ak ste proti (Toto miesto je dobré, Kenny), tak si to tiež zapamätá, alebo si všimne že ste zmenili názor (ak ste mu minule povedali, že by ste mali zostať).
Prídu ostatní a debatujete ďalej, ale možnosti sú už bez vplyvu. Napokon Lilly povie, že niekto kradne zásoby. Potom vás pošle všetkých von. Tam už len povedzte Kennymu, čo chcete pre ukončenie tejto hádky.

Môžete si s ostatnými pohovoriť o tom, čo si myslia o tomto mieste, odchode, Lilly a podobne. Napokon sa vráťte za Lilly do jej izby a oslovte ju; prvé dve odpovede sú bez vplyvu. Povie vám o krádežiach a napokon vám ukáže rozbitú lampu s tým, že ju niekto zrejme používal na niečo, čo nemal a chce, aby ste to preverili.
Bez vplyvu je ak súhlasíte (Okej, pozriem sa na to), alebo ak mlčíte. Zapamätá si, ak to skúsite zbagatelizovať druhými dvoma možnými odpoveďami.
Po rozhovore vyjdete von a objaví sa Káčer, ktorý si váš rozhovor vypočul a chce vám pomôcť pri „vyšetrovaní“. Pomôže vám, ak mlčíte, alebo súhlasíte (Fajn, si Robin / Môžeš pomôcť, ale nikomu to nehovor). Ak mu to zamietnete, tak sa zdá, že to nepochopil a berie to ako tajnú misiu s tým, že zrejme aj tak pomôže.

Ak prvý diel prežila Carley, môžete u nej splniť vedľajšiu miniúlohu, ktorá je zas plne voliteľná a môžete to celé preskočiť. Už keď ste sa zhovárali po hádke s Lilly, povedala vám, že sa s vami chcela pozhovárať, ak budete mať chvíľku, tak choďte za ňou. Povie vám, že na vás myslí (môžete povedať že aj vy na ňu, páčite sa jej) a že ste dobrý človek a práve preto by ste mali skupine povedať o svojej minulosti. Nemusíte všetkým, ale tým, ktorým veríte, by ste mali odhaliť, že ste usvedčený vrah, aby sa vám to neskôr nevypomstilo. Súhlaste a Carley to ocení a pobozká vás.
Clementína: Veľmi na to nezareaguje. Vyzerá skôr prekvapená, akože načo jej to vravíte. Ale pochopí, čo sa jej snažíte vysvetliť.
Ben: Zdá sa byť vydesený z tohto zistenia, hoci vám poďakuje, že ste mu tým prejavili dôveru. Zapamätá si to.
Lilly: Zistíte, že Lilly to už vie, Larry jej to povedal.
Kenny: Jeho reakcia je ovplyvnená jeho postojom k vám, teda či ste predtým boli na jeho strane, alebo na strane Lilly. Ak ste zadobre, tak vás podporí s tým, že ide o prítomnosť. Ak nie ste zadobre, tak to prijme ako fakt, s ktorým treba počítať v situácii, v ktorej by to mohlo zavážiť. Ocení vašu úprimnosť.
Katjaa: Vyzerá byť dosť šokovaná z tohto zistenia. Zarazí vás, keď budete chcieť povedať viac a spýta sa, čo sa stalo na farme St. Johnovcov, keď ste boli zajatý, keďže ju držali s Káčerom v dome. Teda nevie, že Kenny zabil Larryho, či už s vašou pomocou, alebo nie. Je na vás, či jej poviete pravdu. Ak jej poviete pravdu, bude šokovaná z toho, ako sa všetko a všetci menia. Zapamätá si váš rozhovor.
Káčer: Nemôžete mu o tom povedať.

Teraz je čas začať s vyšetrovaním kradnutia zásob. Spýtajte sa Clem, čo robí a na rozbitú baterku, ale nič o nej nevie. Vonku sedia Kenny a Katjaa, na karavane stráži Ben a tiež je tu Carley / Doug. Pohovorte si s nimi o čom chcete a spýtajte sa ja na rozbitú baterku.
Od Katji ste zistili, že videla nejaké rozbité sklo pri opevnení. Choďte teda do ľavej časti nádvoria a pri dverách si prezrite rozbité sklo, pasuje do baterky. Za rohom nájdete na stene kriedou namaľované X. Prezrite si X nakreslené ružovou kriedou. Spýtajte sa na kriedu. Ben, Kenny, Katjaa, Carley / Doug nemajú žiadnu kriedu. Clem si kreslí, tak vyspovedajte ju. Povie vám, že sa jej ružová krieda pred časom stratila.
Potom vás osloví Káčer s tým, že našiel ružovú kriedu pri bráne. Zavedie vás tam a nastaví ruku na plácnutie. Môžete si s ním ťapnúť (Myslí si, že ste super), alebo ho ignorovať (Sklamali ste ho). Preskúmajte stopy kriedy na zemi, otvorte bránu a vyjdite von.
Von prejdite popri šípoch v plote, ktoré si môžete prezrieť a obďaleč si prezrite v stene mriežku. Dajte ju dole a vyberte spoza nej vrecko, v ktorom nájdete ukradnuté lieky.

Automaticky sa vrátite za Lilly a poviete jej o vašom zistení. Než sa rozhodnete, čo ďalej, na dvore sú banditi a všetkých držia ako rukojemníkov (dobrá práca pri strážení, Ben). Lilly odbehne s puškou a vy vyjdete na dvor. Hovorte s vodcom banditov, je jedno čo mu poviete, len hovorte, kým ho Lilly nezastrelí. Jedného zastrelí Doug, alebo dvoch zastrelí Carley a podľa toho vám zostane jeden, alebo dvaja, na ktorých vystreľte.
Jeden utečie a privolá posily. Vy sa presuniete ku karavanu s Kennym a dostanete pušku. Môžete z krytia vykúkať, ale ako v predošlých epizódach, nevykúkajte pridlho, inak vás dostanú. Vykuknite doľava a zastreľte dvoch banditov. Ben a Carley / Doug pribehnú k vám.
Potom vykuknite doprava a tam zastreľte troch banditov. Clementína pribehne k vám. Katjaa a Káčer bežia tiež, ale strhne ich k zemi zombie. Namierte a streľte ho do hlavy. Kenny ich dotiahne do karavánu.
Než naštartuje, musíte voz brániť ďalej a prichádzajú zombie. Ak je s vami Carley, pokryje jednu stranu a vám stačí strážiť druhú. Ak je s vami Doug, tak ten zostane vo voze a vy musíte kryť obe strany. Z oboch strán pôjdu štyria zombie. Ak ste na to sami, tak sa nesnažte dostať všetkých naraz na jednej strane, ale presúvajte sa a likvidujte ich aspoň po dvojiciach a mierte na hlavy, do tela to chce viac zásahov. Keď zlikvidujete zombie, Kenny naštartuje a vy s Lilly naskočíte do voza.


3. Odchod

Všetci ste v karaváne a na ceste preč a kým sa všetci radujú, že sú nažive, Lilly nadnesie, že máte v skupine zradcu, ktorý nechával banditom balíčky a keďže Lee vzal posledný naspäť, tak vás napadli. Najprv obviní Bena (ak je Carley mŕtva), alebo obviní Carley (ak je Doug mŕtvy). Je jedno čo odpoviete, pre obvinených budú mať vplyv len odpovede, v ktorých im vyjadríte podporu (Carley je dôveryhodná / Ben je dobrý chlapec).
Ak obviní Bena, vloží sa do toho Doug, aby ste si to všetko dobre premysleli. Doug má pravdu (všetci si to zapamätajú). Musíme konať hneď (Lilly s vami súhlasí). Nechajte to tak (pokúšate sa to zastaviť). Ak obviní Carley, vloží sa do toho Ben a odpovede sú podobné, ale bez vplyvu.

Kenny cestou zrazí zombíka, takže musíte zastaviť. Všetci vyjdete von a Lilly pokračuje v obviňovaní. Ak obviňuje Bena, tak chce počuť názory ostatných. On to iste nebol (Ben vám to nezabudne). Myslím, že to bol on (ste proti Benovi). Tohto sa nezúčastním (Ben vám to nezabudne). Ak obviňuje Carley, tak má na ňu vplyv len, ak ju odsúdite (Myslím, že to bola ona).
Ak je s vami Doug, tak namieri zbraň na Bena. Doug ho strhne preč, Lilly vystrelí a zastrelí Douga.
Ak je s vami Carley, tak sa zastane Bena, Lilly začne obviňovať ju, chce aby jej Ben povedal, že to bola Carley. Lilly vytiahne zbraň a zastrelí Carley.
Potrebujete ešte viac dôkazov, že na vašich rozhodnutiach v hre nezáleží, hoci vám hra tvrdí opak?

Odzbrojíte Lilly a ona všetkým povie, že ste vrah. Ako to prijmú, závisí aj od toho, či ste im o tom sami povedali v moteli (čo ste mohli, len ak bola s vami Carley), ale viac menej to kvôli situácii zapôsobí len na Kennyho. Potom sa rozhodnite, či ju tu necháte, alebo či ju pošlete do auta. Ak ju tu necháte, tak proste všetci nastúpite do auta a odídete. Uvidíte, ako zostane na ceste a dá sa na útek, keď sa objaví pár zombie. Ak ju pošlete do auta, tak ju spútate, no neskôr aj tak utečie.
Lilly sa viac v hre neobjaví, aspoň nie v štvrtej a piatej epizóde. Jedna z teórií na internete bola, že sa dostala do Woodbury, keďže je to neďaleko Maconu a pridala sa k tamojším preživším v mestečku pod vedením Guvernéra, pretože v komikse sa objavila žena menom Lilly, ktorá pre neho pracovala. No Robert Kirkman (autor komiksu) potvrdil, že to nie je tá istá Lilly a dokonca napísal knihu „Cesta do Woodbury“ o tom, ako sa Lilly ku guvernérovi dostala, ale zmenil ju, aby bola iná, než Lilly z hry. Pôsobí to, ako keby to Kirkman spravil naschvál, keďže tu mohlo byť dobré prepojenie, ktoré vyzerá takmer ako zámerné. Keďže stanovili, že hra a komiks sú kánonické (komiksy, hry a televíziu kánonicky spojí málokto. Také Star Wars to zvládli.) je to veľká škoda, že takto kašlú na hru. Bolo by to skvelé spojenie, ale takto sa tu objavili akurát Herschel a Glenn z komiksu a z hry sa ďalej nedostal nik. A je to ďalšie „voľba je na hráčovi“ zahodené do koša.


4. Vlak

Ako pokračujete v ceste, zistíte, že Káčera pohrýzli. Kenny so ženou vám povedia, aby ste o tom povedali Clem, tak za ňou zájdite a pohovorte si. Po rozhovore si zdriemnete a budete mať nočnú moru, kde vás Clem napadne ako zombie, tak ju len držte od seba rýchlym stláčaním kláves, ale aj ak to nespravíte, je to len sen.
Napokon dorazíte k vlaku, ktorý blokuje cestu, takže všetci vystúpite. Môžete si pohovoriť s Clem, ktorá sa spýta čo spravíte s Lilly a Clem si zapamätá, čo poviete. Môžete osloviť aj Bena. Spýtajte sa ho, na čo chcete. Ak si ho chcete znepriateliť, tak sa spýtajte „Bol si to ty?“ a zapamätá si to.

Nasledujúci odstavec je zas dobrovoľná práca. Katjaa spomenula, že je Káčer dehydrovaný. Choďte do vozňa, pri ktorom stojí Ben. Niekto v ňom žije, ale teraz je preč. Vezmite fľašu vody a dajte ju Katji pre Káčera. Katjaa vám bude vďačná. Choďte popred vlak doprava a tam k autu, v ktorom je telo. Keď sa priblížite, zistíte, že je to zombie. Otvorte dvere a odopnite bezpečnostný pás, aby ste mŕtvolu uvoľnili. Keď sa začne po vás sápať, počkajte si, keď bude mať hlavu vo dverách a vtedy udrite dverami, aby ste jej rozbili lebku. Potom si z auta vezmite krekry a dajte ich Káčerovi. Katjaa ocení vašu starostlivosť.

Vráťte sa do vozňa, kde ste vzali vodu a vezmite si mapu trate. Zistíte, že trať smeruje na pobrežie, kam chcel ísť aj Kenny. Prejdite na susedný vozeň, rušeň a zo skrinky si vezmite kľúč. Prejdite ďalej po vozni k riadiacej kabíne. Vnútri je telo, tak použite na okno zbraň, aby ste vošli dnu ozbrojený, ale je to mŕtvy mŕtvy. Odstrčte telo zo sedadla. Ben aktivuje brzdy a pribehne Kenny, ktorý bude nadšený, že sa môžete takto priamo dostať na pobrežie.
Pozrite si naľavo list s inštrukciami pre riadenie vlaku. Prvý list chýba, ale na druhom sa zdá byť písmo odtlačené, len ho treba zviditeľniť. Vráťte sa pred vlak za Clem, pamätáte si, že si obkresľovala v moteli list, tak si vypýtajte tužku. Nemá ju pri sebe, mala by byť v aute.

Vráťte sa teda do auta. Ak je tam Lilly, môžete ju osloviť, ale nič podstatné nepovie. Z prednej časti si vezmite tužku. Ak je tu Lilly, tak po zobratí tužky stojí za vami, zbavila sa pút a povie vám, že odchádza. Navrhne vám, aby ste šli s ňou. Je jedno čo poviete; ak súhlasíte, povie, aby ste šli po Clem, ak nesúhlasíte, vysotí vás von. Tak či tak, keď budete von z auta, naštartuje a utečie. Už je vám snáď jasné, že na vašich rozhodnutiach tu nezáleží a je to len šikovná ilúzia tvorcov.

Vráťte sa do rušňa a použite na list s inštrukciami tužku. Získate náčrt toho, ako treba nastaviť stroje. Podľa nákresu ich teda nastavte. Na panely 6 prvé dve páčky dole, druhé dve hore, tretia dole, štvrtá hore a piata dole. Na panely 5 prvé koliesko vodorovne, druhé zvislo.
Potom vyjdite von na vozeň a choďte ku skrinke, z ktorej ste brali náradie. Pred ňou je panel s motorom. Otvorte ho a dolný gombík otočte najprv doľava a potom doprava. Vlak naštartuje. Vráťte sa za Kennym do kabíny a potiahnite na riadiacom paneli páku.
Vlak štartuje, ale nehýbe sa, lebo ho brzdia vozne. Choďte ich skontrolovať. Vyjdite von, cez susedný vozeň prelezte za vlak a choďte za tento vozeň. Za ním použite kľúč, ktorý ste predtým vzali zo skrinky na rušni a ním odpojíte vagón.

Vráťte sa do vagónu, ktorým prejdete naspäť za vlak. Tam vás prekvapí muž, ktorý tu žije. Rovno sa vás spýta, či ste mu niečo vzali. Môžete mu klamať (Nič som nevzal), povedať pravdu (Vzal som mapu s trasou), inak si všimne, že neodpoviete, ak mlčíte, alebo že sa vyhýbate odpovedi (Kto ste?).
Je to Charles zvaný Chuck a už sa zoznámil s ostatnými vonku aj s Kennym, je fakt rýchly na to, že ste sa len na chvíľu otočili pri odpájaní vagónov. Môžete si pohovoriť s Chuckom a aj s ostatnými, ak chcete, sú to len voľné rozhovory bez vplyvu. Keďže Chuck býva vo vlaku, tak sa k vám pridá na cestu.
Keď budete pripravený, vráťte sa do rušňa, znova použite páku a vyrazíte.


5. Cesta vlakom

Usadíte sa vo vagóne a po pár vetách vás Katjaa poprosí, aby ste zotreli Káčerovi krv. Vezmite vreckovku zo zeme a zotrite mu krv z tváre. Poprosí vás, aby ste presvedčili Kennyho nech zastaví, pretože Káčerovi dochádza čas. Choďte do rušňa za Kennym.

Pohovorte si s Kennym. Máte tri možnosti ako to vyriešiť. Na začiatku máte možnosť chytiť ho za plece, alebo mu ukázať krvavú vreckovku. Chyťte ho, povedzte že si musíte pohovoriť, že ho Katjaa potrebuje, že vás to mrzí, že tu nejde o Káčera, nech si nemyslí že Káčerovo pohryznutie je jeho vina a že nie je vinný ani za smrť Herschelovho syna. Presvedčíte ho, aby vlak zastavil.
Ukážte mu krvavú vreckovku, spomeňte smrť Herschelovho chlapca a Kenny sa vám postaví tvárou v tvár. Ak mu poviete nech sa ukľudní, môžete sa vrátiť k presviedčaniu. Ak budete agresívny, tak vás napadne a pobijete sa. Môžete boj vyhrať, čo je druhá možnosť, alebo sa nechať zmlátiť a prehrať, čo je tretia možnosť. Obe ho ale presvedčia, aby vlak zastavil. Ak chcete boj vyhrať, nie je to ani tak boj, ako skôr spacifikovanie. Chytíte ho pod krk, rýchlym stláčaním kláves ho tlačte k stene a keď sa rozoženie, aby vám vrazil, tak mu zachyťte ruku.
Počas rozhovoru je možná rôzna kombinácia viet a činov, ale výsledok je vždy rovnaký, buď ho presvedčíte, alebo vyprovokujte k boju, no tak, či tak, napokon poslúchne a vlak zastaví.
Je tu aj štvrtá možnosť, no tá znamená koniec hry. Po prvom oslovení nehovorte nič, mlčte, nechajte to celé prejsť a Kenny vás vyhodí z rušňa, vráťte sa do vozňa a nájdete tam krv, Clementíninu čiapku a mŕtveho Douga. Ostatní tam nie sú, je tam len zombie Káčer, ktorý vás napadne a vypadnete z vlaku.

Keď sa vrátite k ostatným, Kenny s Katjou sa zhodnú, že musia Káčera zabiť, než sa z neho stane zombie. Rozhodnite sa, kto by to mal byť. Môžete zvoliť aj seba. V tom prípade vám povedia, že ho odvedú do lesa, aby sa s ním mohli rozlúčiť. Ak budete ticho, alebo zvolíte Kennyho, ozve sa Katjaa, že to musí urobiť ona. Ak zvolíte ju, tak proste súhlasí. Pokiaľ ste nezvolili seba, tak do lesa odchádza s Káčerom len Katjaa a vy môžete upokojiť Kennyho rukou na pleci, ktorý si zapamätá váš súcit.
Potom vás osloví Clem, ktorá chce vedieť, čo sa deje. Môžete jej povedať (všetky odpovede sú podobné) a zapamätá si vašu úprimnosť, alebo mlčať a zapamätá si, že ste nič nepovedali.

Potom začujete z lesa výstrel. Ťažké rozhodnutie kto má zabiť Káčera, bolo ďalšie z hraných a falošných rozhodnutí. Bežte do lesa a nájdete mŕtvu Katju, ktorá sa zabila, aby nemusela vidieť smrť svojho syna.
Teraz sa znova musíte rozhodnúť, kto to má spraviť. Môžete byť ticho a proste necháte Káčera v lese, aby sa zmenil na zombie. Môžete sa ponúknuť a v tom prípade musíte namieriť na chlapcovu hlavu a vystreliť. Alebo povedzte Kennymu, nech to spraví on a keď namieri na syna, tak povedzte, nech to spraví, alebo že to bude v poriadku a on vystrelí.


6. Pokračovanie v ceste, Príprava Clem

Clementína je po návrate do vagónu smutná, Chuck jej povedal, že skončí ako Káčer, čo vás naštve. Najprv mu povedzte čo chcete, potom sa vás Chuck spýta na vaše plány. Je jedno čo mu odpoviete, naštve ho to. Poradí vám, aby ste naučili Clem strieľať, aby sa vedela o seba postarať, aby ste ju ostrihali, aby ju nik nemohol ľahko zdrapiť a potom sa ho môžete popýtať na jeho minulosť.

Môžete si pohovoriť s Kennym a Benom, no nič podstatného to nebude. Vráťte sa do vagóna s Clem a vezmite si fľašu whisky a z Chuckovho batoha nožnice. Oslovte Clem a poučíte ju o streľbe z pištole. Dáte si aj cvičnú streľbu na fľašu. Minie, tak jej poraďte v mierení. Všimnite si kam trafila predtým a len jej povedzte, či má zamieriť doprava / doľava a vyššie / nižšie. Keď trafí s vašimi radami dve fľaše, tretiu zostrelí sama na prvý pokus a tým ste ju naučili streľbe.
Potom na ňu použite nožnice z Chuckovho batoha, vysvetlite jej, že je to potrebné, aby ju nik nemohol zdrapiť za husté vlasy a ostrihajte ju. Počas strihania sa vás spýta na zabíjanie, že ste zabili predtým, ale teraz sa zabíja stále, takže na tom nezáleží. Čokoľvek poviete (okrem mlčania), to si zapamätá.

Choďte naspäť za Chuckom a dajte mu fľašu whisky. Ponúkne vám hlt. Zapamätá si, či ste sa s ním napili, alebo nie. Skočte za Kennym a povedzte mu, že Chuck ponúka whisky, ak má záujem. Pôjde sa napiť a keď odíde, vezmite si mapu, ktorá je pri riadiacom pulte.

Choďte naspäť za Clem a ako pôjdete okolo Bena, tak vás osloví. Prizná sa, že to on dával banditom zásoby. Zapamätá si vašu reakciu (ak mlčíte / Bože, Ben... / Prečo by si to robil?), alebo ho vydesíte (Mal by som ťa zabiť). Vraj mu tvrdili, že majú jeho priateľa a keď zistil, že klamú, tak sa mu vyhrážali, že zabijú jeho, aj vás ostatných. A v podstate kvôli nemu je preč Lilly a zomreli Carley / Doug, Katjaa a Káčer.
Môžete ho potom osloviť a ak ste ho nevydesili, po prvom dialógu máte ešte druhý, pri ktorom si zapamätá odpovede „Chceš mi povedať ešte niečo?“ a „Nechaj si tie sračky pre seba, vážne.“.

Napokon choďte za Clem a povedzte jej, že si musíte pripraviť plán, keď dorazíte do Savannah. Môžete jej povedať rôzne veci, hoci v pláne máte len nájsť loď, tak je vhodné povedať to. Potom sa spýta, či by ste sa mohli v meste obzrieť po jej rodičoch, keďže šli tam. Môžete súhlasiť, alebo jej povedať, že sú mŕtvi, čo ju rozplače. Napokon sa spýta, či môže povedať rodičom o vašej minulosti. Môžete súhlasiť, nesúhlasiť, alebo mlčať. Ak nesúhlasíte, trochu ju to rozruší.

Keď Clem naučíte strieľať, ostriháte ju a pohovoríte si o pláne, začujete Kennyho krik a vlak začne brzdiť.


7. Prerušenie cesty

Cestu vám blokuje nákladiak s benzínom, ktorý visí z mosta. Na moste sa objavia Omid a Christa a pýtajú sa, či s vami budú problémy. Zapamätajú si vašu odpoveď (Sme priateľskí / Mohli by byť. Kto ste? / Definuj „problémy“).
Potom vylezte rebríkom hore na most k dvojici a pohovoríte si. Po prvých slovách za vami vylezie Clem a Christa chce vedieť, ako ste k nej prišli. Zapamätá si, čo poviete (Našiel som ju, keď som bol na ceste do väzenia / Som s ňou, odkedy to začalo / Len sa snažíme pretĺcť), alebo si všimne vaše mlčanie.
Potom sa spýta na ostatných pri vlaku. Môžete im povedať o Kennym (Kenny práve prišiel o ženu a dieťa / Ben je mladý a hlúpy / Práve sme stretli Chucka). Rozhodnú sa, že vám pomôžu.

Otvorte dodávku napravo pri vás a zvnútra si vezmite pásku. Potom zlezte dole. Christa sa pôjde zoznámiť bližšie s Clem a Kenny pôjde ukázať Omidovi ako funguje vlak „pre každý prípad“, takže všetka práca zostáva na vás. Môžete si pohovoriť so skupinou, no nik nič podstatné nemá, len od Christy sa môžete dozvedieť, že boli na výlete a že Omida baví história a nepoteší ju vaše vyzvedanie, ak sa budete pýtať, o čom sa s Omidom hádali. Potom môžete pred Omidom spomenúť históriu a trochu si vás obľúbi pre spoločné záujmy.

Vyrazte k vlakovej stanici a Clem sa k vám pridá. Dvere do stanice sú zamknuté, ale nad dverami je otvorené okienko. Podvihnite Clem, aby mohla nakuknúť. Povedzte jej, čo chcete, zhora sa jej podarí dvere otvoriť. Vojdite dnu a dvere sa za vami zatvoria. Je tu tma, takže ich chcete mať otvorené, tak ich podoprite kľúčom z vlaku. Príde o zbraň, ale máte svetlo.

Mrežované dvere ďalej sú zamknuté, no prezrite si priestor nad dverami a potom podvihnite Clem, aby preliezla za dvere. Keď je na druhej strane, objaví sa za vami zombie (je zaujímavé, že keď o nich viete, tak ich počujete kráčať, hučať, chrčať, ale keď o nich neviete, tak sú ticho ako nindžovia). Namierite na neho zbraň a objaví sa druhý, ktorý vám ju vyrazí a tá sa prešuchne popod mreže ku Clem. Cúvajte k dverám a päsťou im môžete vraziť do hlavy, ak sa príliš priblížia k vám.
Vezmite si kľúč spod dverí a rozbite ním hlavu jednému zombie. Druhý sa dostane dosť blízko a chytí vás, tak sa mu vytrhnite rýchlym stláčaním kláves a tiež mu rozbite hlavu.
Uvidíte, že Clem drží zbraň, ale je príliš vydesená na to, aby vystrelila na zombíkov, ktorí vás napadli. Objaví sa tretí zombie na strane Clem. Podáva vám kľúče, tak si ich cez mreže vezmite a odomknite. Ak neodomknete, zombie ju dostane, pretože ho sama nezastrelí, hoci ste ju to učili. Takže odomknite, vezmite si zbraň (prečo vám ju neprestrčila cez mreže?) a streľte zombie do hlavy.
Po zvuku streľby sem vbehne Christa a kritizuje, že ste vzali Clem a ohrozili ju. Prvá odpoveď je nepodstatná. Dodá, že dúfa, že viete čo robíte a zapamätá si vašu odpoveď (Stále žijeme, nie? / Aj ja. / Neviem. / ...).
Potom choďte za odomknuté dvere a vezmite si odtiaľ zváračku, ktorú strčíte do vrecka. Spýtate sa Clem, čo ste sa naučili a odpovie, že to, že asi ešte nie je pripravená na zbraň. Zapamätá si čo poviete (Naučili sme sa nebáť sa / Naučili sme sa, že všetko je nebezpečné / Musíš sa naučiť stlačiť kohútik / ...).

Vráťte sa k vlaku. Môžete prekecnúť s Christou o tom, čo sa prihodilo a potom vylezte hore rebríkom na most. Použite na kamión zváračku, no zistíte, že uniká plyn. Použite preto na hadicu lepiacu pásku, ktorú ste tu predtým vzali z dodávky. Znova použite zváračku a kamión sa pohne, no dostane sa vám z dosahu. Požiadajte Omida, nech sa pustí do zvárania a vy ho pridržíte.

Objaví sa obrovská hromada zombie, ktorí z neznámych príčin putujú vaším smerom. Podarí sa vám prepáliť spoj, príves spadne vedľa dráhy a Kenny sa pohne s vlakom. Zhoďte zváračku dole k cisterne, z ktorej vyteká olej a zapálený horák spôsobí požiar, ktorý je zbytočný a nezadrží zombíkov. Z druhej strany mosta musíte skočiť na vlak. Omid sa bojí, tak ho presvedčte, alebo ho proste strčte.
Vy dopadnete v pohode, ale Omid dopadne vedľa a zlomí si nohu. Christa vyskočí, aby mu pomohla. Spolu bežia za vlakom a vy sa rozhodnite, komu pomôžete. Ďalšie zbytočné rozhodnutie, zachránia sa obaja, dokonca aj ak sa rozhodnete čakať a nepomôcť nikomu, no tým si len vyslúžite kritiku od Christy. Pomôžte buď jej (bude na vás kričať, aby ste pomohli Omidovi), alebo pomôžte jemu (bude na vás kričať, aby ste pomohli Christy).


8. Záver cesty

Pohovoríte si s Kennym a povedzte mu o vašom pláne, na ktorom ste sa dohodli s Clementínou. Ak plánujete, že sa s Clem osamostatníte, nepoteší ho to, ak plánujete hľadať jej rodičov, nesúhlasí s tak hlúpym plánom a súhlasí s vami, len ak plánujete hľadať loď.
Potom sa ozve Clemina vysielačka, ktorá zjavne nie je pokazená. Ozve sa mužský hlas, ktorý oslovuje priamo Clem a tvrdí, že na ňu čaká v Savannah a že má jej rodičov a že ho musí vyhľadať, či už to Lee chce, alebo nie. Preto bola Clem pri rozhovoroch presvedčená, že jej rodičia žijú. S touto záhadou končí táto epizóda.

Súvisiace hry The Walking Dead: Destinies
OVERKILL's The Walking Dead
The Walking Dead: The Final Season
The Walking Dead: A New Frontier
The Walking Dead: Michonne - Episode 3: What We Deserve
The Walking Dead: Michonne - Episode 2: Give No Shelter
The Walking Dead: Michonne - Episode 1: In Too Deep
The Walking Dead: Season Two - Episode 5: No Going Back
The Walking Dead: Season Two - Episode 4: Amid the Ruins
The Walking Dead: Season Two - Episode 3: In Harm’s Way
The Walking Dead: Season Two - Episode 2: A House Divided
The Walking Dead: Season Two - Episode 1: All That Remains
The Walking Dead: A Telltale Games Series - Game of the Year Edition
The Walking Dead: 400 Days
The Walking Dead: A Telltale Games Series
The Walking Dead: Survival Instinct
The Walking Dead - Episode 5: No Time Left
The Walking Dead - Episode 4: Around Every Corner
The Walking Dead - Episode 2: Starved for Help
The Walking Dead - Episode 1: A New Day



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
57 hlasov

100
60
20

80
40
0
53
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |