OSTATNÉ | ||
KALENDÁR FÓRUM FIRMY TOP 10 KÚP SI HRU | ||
UŽÍVATEĽ | ||
Prihlásiť Registrácia Užívatelia | ||
Hry v obchode | ||
Zlacnené hry | ||
ABCgames | ||
Kontakt, RSS, Spolupráca | ||
ŠTATISTIKY | ||
Online 34119 užívateľov | ||
Zobrazení: | 26940 | |
Autor návodu: | Andrej Eperješi, ABCgames.sk, Tomáš Babčan |
Otvárajte všetky truhly a keď zbadáte niekde zlato, choďte po ňom. Málokedy je nejak ťažko dosiahnuteľné. Tiež si všímajte drevené schodiská, občas sa dá časť z nich rozbiť a pod nimi je ďalšie zlato. Rozhodne berte drahokamy, sú za väčšie množstvo zlata. No tie sú skôr poskrývané. Za zlato si môžete po prechode levela nakúpiť nové vybavenie, zbrane, šípy, brnenie. Tie sú nezničiteľné, ale zo začiatku nemáte dosť zlata na lepšie veci, tak vždy zlato zbierajte. Nemusíte ale šetriť, pretože to, čo kúpite, môžete vždy za rovnakú cenu predať. V pravom hornom rohu obrazovky máte pri zlatých minciach napísané koľko zlata ste nazbierali, lomeno koľko zlata je v leveli. Po prechode levela si tiež môžete zmeniť postavu, ale to až postupne, po niekoľkých prejdených leveloch získate novú postavu. V leveli si rýchlo nájdite Checkpoint. Keď vás zabijú, nemusíte začínať od začiatku, ale od Checkpointu a všetko prejdené je prejdené. Za obe strany sa dajú nájsť tri mapy k trom bonusovým misiám (nebojte, spísali sme ich). Nejde o žiadne dlhé púte, len o boj a získanie zlata naviac. A teraz už veselé hranie. (Nečudujte sa rozielnym štýlom písania. Ja (Andrej) som písal dobro a zlo písal Tomáš).
1. Imprisoned
Iellon Dungeon
Musíš nájsť cestu z cely, získaj zbraň, poraz nepriateľov, unikni z dungeonu.
Keď vybehnete z cely, vezmite si napravo meč. Dajte sa chodbou v pravo. Na konci chodby zoberte fakľu a vráťte sa do miestnosti, kde ležal meč. Dávajte si pozor na padajúce trosky. Stlačte páku a vojdite do tmavého tunela. Posvieťte si fakľou (E). Keď dorazíte k rebríku visiacemu zo stropu, napíše vám, aby ste naň vyskočili, tak lezte hore (v chodbe za rebríkom sú nejaké mince). Keď vyleziete, vezmite štít a stlačte ľavé koleso na stene, otvoria sa mreže a môžete pokračovať. Tu nepadnite do rozbitých mreží na podlahe. Na konci je zatarasená chodba a mince. Cestou späť sa rozbúra stena, za ktorou sú goblini. Prelezte k nim a všetkých pobite. Za prebúranou stenou prejdite cez dvere napravo a hore. Tu rovno v poslednej miestnosti zoberte kľúč a v predošlej miestnosti otvorte bránu.
2. Protect the Outpost
Ochráň Outpost, poraz cudzincov, poraz Bor´je
Vybehnite na nádvorie. Zničte nepriateľov a použite delo. Nasmerujte ho na dvere napravo a vypáľte. Keď vojdete, za ďalšími mrežami ork zapáli dynamit. Cúvnite a keď exploduje, pokračujte ďalej. Za dverami napravo je len zlato, pokračujte tými naľavo, cez chodbu a hore schodmi. Úplne hore bude krátka animačka. Zabite nepriateľa a vezmite si kľúč. Otvorte ním dvere, ktoré sa za vami zavreli. Zase zbehnite dole schodmi a cestou, ktorou ste prišli. Po pravej ruke bude otvorená brána, ktorú otvorili v animačke. Vybehnite von. Tu zlikvidujte osadenstvo katapultu a vyhrali ste.
3. Escort Marcus
(nová postava – Huntress)
Eskortuje Markusa cez dedinu a pomôžte mu získať jeho veci. Účtovnú knihu a kľúč k mestskej bráne. Markus musí prežiť.
Chvíľu kráčajte s Markusom, než sa zastaví, pred napadnutím prvým nepriateľom, a povie, že počká, kým to nebude bezpečné. (Zatiaľ môžete preliezť celé mesto, Markus sa nepohne a vy môžete pozbierať zlaťáky a pobiť pár nepriateľov.) Vbehnite do dverí pri Markusovi. Na poschodí leží kniha, keď všetkých v dome pobijete, Markus si ju príde zobrať. Vyjdete na námestie na križovatku, pôjdete s Markusom rovno (poza kováreň, je tam Checkpoint), ten sa zastaví pri jedných zamknutých dverách, vy pokračujte ďalej do domu na konci, má otvorené dvere. V ňom vybehnite úplne hore, až na strechu. Dajte sa na ľavú, kde po vás strieľa goblin (na pravej je diamant). Je tam prechod do druhého domu. Tu zbehnite úplne dole a otvorte Markusovi dvere. Ten si zbehne do budovy zobrať kľúč a potom sa vydá ďalej. Pred vstupom k mestskej bráne sa zastaví a požiada vás, aby ste skontrolovali, či je to tam bezpečné. Je tam Checkpoint a chlpatá potvora, čo vyskočí z kanála. Markus vás požiada o ďalšiu službu, ale to až v ďalšom leveli.
4. Deserted Temple
Nájdite poklad obchodníka Markusa. Markus musí prežiť.
Poza náhrobky sú poskrývané nejaké šípy. Po vstupe do chrámu na vás čaká hádanka. Stačí postláčať päť farebných kociek, v poradí, v akom sú umiestnené na dvojrade menších farebných kociek pred nimi. Je to jednoduché, ale predsa: Očíslujem ich zľava doprava od 1 po 5. Stláčajte 2, 5, 4, 5, 4, 5, 3, 2, 1, 1, 2, 5. Potom sa postavte na žiariacu plochu a otvoria sa dvere. Keď vstúpite do sály, pobite nepriateľov a osloboďte druidku pripútanú na kríži. Na poschodí za krížom sú dvere, ku ktorým treba kľúč. Ten nájdete na konci chodby, naľavo od kríža. Pokračujte cez bránu. Dole zabite orkov a zoberte z vodnej nádrže kľúč. Pokračujte cez most, pozor, časť mosta sa prepadne. Za mostom vpravo. Pod schodami zoberte z truhly mapu k bonusovej misii. Pokračujte chodbou, k Checkpointu. Tu v miestnosti s kostlivcami okolo rakvy je truhla, ktorá je Markusov poklad. Zoberte ju (v rakve je dosť zlata). Potom sa vráťte za Markusom. Rovnakou cestou, ako ste prišli, len s novými nepriateľmi.
Bonus
Tu si môžete vybrať medzi ďalšou normálnou misiou a bonusovou. V bonusovke ste v aréne, kde na vás útočia nepriatelia. Po prejdení sa vám sprístupnia dalšie dve časti. Najprv je
5. The Divided City
(Nová postava – Druidka)
Prekroč trhlinu (Rift), nájdi mestskú bránu na druhej strane
Naľavo môžete postrčiť vozík s výbušninou a získať nejaké zlato. Potom sa vydajte napravo a naľavo. Tam zachráňte dedinčanku, ktorá vám z vďačnosti otvorí bránu, ktorá bola oproti vám úplne na začiatku. Môžete ísť aj tade, alebo pokračovať v ceste, ktorou ste ju stretli (je tam checkpoint), je to jedno. Musíte sa dostať na druhú stranu mesta. Tu nie je čo písať, akoukoľvek ulicou (ak nebude slepá) sa dostanete na koniec, kde vás napadne goblin v brnení a po jeho porážke môžete prejsť cez dvere ďalej. Ale je dobré si tu preliezť celé mesto a nabrať zlato, až na pár výnimiek nie je vôbec poskrývané, prelezte ulice aj domy a až potom bežte na koniec.
6. The Outland Wastes
(Nová postava – Halfling)
Musíš nájsť cestu cez dobre strážené Dreg´atar cimburie a dosihni cudzie pustiny na druhej strane.
Tu je viac než lineárna cesta. Cez skalnú cestu v láve dobehnite až k veľkým vrátam na konci a za nimi sa dajte vľavo. Tam v prvom domčeku zachráňte škriatka, ktorý sa s vami vráti až k Checkpointu a tam spustí zvláštne zariadenie, ktoré vám umožní prejsť ďalej. Dajte sa teda touto cestou. V mlyne, ktorý budete míňať, zoberte ľadovú čepeľ a prejdite dverami napravo do mlyna. Vrchné vedú k ďalšiemu Checkpointu a golemovi, spodné rovno ku golemovi. Tu si vyberte ľadovú čepeľ a likvidujte stonegnomov, ktorých po vás hádže. Keď ich seknete týmto mečom, stuhnú, keď seknete druhýkrát, šmaríte ich po veľkom golemovi a tak ho postupne zabite.
7. Ark Amar
(Nová postava – Engineer)
Nájdi lodný denník kapitána Lorusa, Vráť ho Lorusovi.
V majáku naľavo je zlato a Healing potion. Ak si obehnete maják po rímse odzadu, tak nájdete zadné dvere. Je tam dosť zlata a mapa „Map to Naglagrad“.
Dajte sa mólom pred loďou. Na konci dobehnete do mesta. Hneď z prvého domu pozor, bude na vás páliť Assasin Stalker. Naľavo od tohto domu je Checkpoint. Od neho sa vydajte rovno, popod schodište, doľava a zas doľava. Vybehnite na schodište pred vami a na poschodie do bodovy. Tu do chodby, z ktorej sa na vás vyrúti Berserker Brute. Do dverí naľavo, tam zoberte Rusty Key. Vráťte sa k Checkpointu. Keď ho budete mať na dohľad, za vami budú schody vedúce na poschodie. Tam otvorte týmto kľúčom dvere a zoberte lodný denník. Vráťte sa na loď. Cestou uvidíte animačku, ako sa dvaja orkovia zmocnili dela a začnú po vás páliť. Nič hrozné, akurát vám poškodia cestu. Denník dajte Lorusovi.
Bonus
Goblin Attack, lokácia Naglagard
Zadanie: Zabite toľko goblinov, koľko dokážete.
Ste na veži pri dele a na hrad útočia goblini. Najprv po jednom a potom sa ich počet bude samozrejme zvyšovať. Stačí ich triafať. Keď ich pár prejde k vašej veži, zničia ju. Za každého zabitého je desať zlatých. Za sto goblinov je teda 1000 zlatých. Za viac zabitých nedostanete nič. Zabil som ich 24O a nič; neviem, či sa dá ten útok zastaviť.
8. The Ancestor
Musíš bojovať v aréne, než dostaneš audienciu. Znič cudzích nájazdníkov. Natankuj vzducholoď a nastúp.
Pobite nepriateľov na pláži a vstúpte do zámku Meckelon. Tu sa dá vojsť len do jednej miestnosti. Do arény. Vstúpte teda do vodnej nádrže. Najprv na vás zaútočia traja Nightcrawleri, potom Ancestor Footman a Ancestor Commander. Na štyroch podstavcoch okolo arénky sa budú zjavovať odmeny. Nakoniec tam bude Rusty Key. Tým si otvoríte bránu, ktorou ste vošli do arény. V zámku vybehnite schodmi hore. Na nádvorí je Checkpoint. Vojdite do dverí za ním. Tam vás čaká vládca Meckelonu. Sľúbi vám pomoc, ale ako to už býva, chce protislužbu. Medzitým je hrad napadnutý, tak bežte pomôcť zničiť útočníkov. Keď je kľud od checkpointu, vbehnite do dverí napravo a ešte dvakrát napravo. Tu bol chlapík, ktorý chcel pomoc, ale nestihol som to. Keď som sa sem zas vrátil od Checkpointu, bol tu gascanister. Zoberte ho. Potom sa vráťte do vstupnej sály hradu a vojdite do jediných dverí, kde ste ešte neboli (od vchodu z pláže naľavo). Tu je taký syčiaci stroj. Naň použite gascanistera a ešte raz použite stroj. Potom sa vráťte k checkpointu. Vstúpte do dverí napravo a rovno. Tu parkuje vzducholoď. Len na ňu naskočte.
9. The Sanctuary
Musíš nájsť cestu k vstupu do prastarej stavby pod jazerom. Nájdi veľkého čarodeja Zala. Zale musí prežiť.
Keď vybehnete z móla, v dome napravo je kľúč. S ním choďte do domu naľavo. Tam stlačte páku. Spustíte ňou výťah, ktorým sa zvezte dolu. Bežte lineárne, až narazíte na schody vedúce dole. Je tam checkpoint. No pokračujte ďalej. Posledné schody nahor sa pod vami prepadnú. Povyskakujte hore cez sudy pri stene za týmito schodmi. Potom bežte až k druhému checkpointu. Za ním v prvej miestnosti naľavo zlezte dole a aktivujte dve páky. Potom sa vráťte k prvému checkpoinut. Je tam stroj. Stlačte najprv ľavé koleso, to napustí vodu, môžete si vziať drahokam. Stlačte pravé, to odpumpuje vodu. Potom sa vydajte smerom k druhému checkpointu. Budete v chodbe míňať ďalšie otáčavé koleso. Aktivujte ho a otvorí sa tajný prechod k Zalovi. Na pravej strane sú štyri páky. Nestláčajte ich. Nájdite páku pod schodiskom, ktorým ste zbehli dole k Zalovi a tou ho oslobodíte.
10. The Underworld
(Nová postava – Wizard)
Musíš sa odvážiť vstúpiť do Podzemia a nájsť lokáciu Ducha zeme.
Stlačte páku pred vami a nastúpte na výťah do podzemia. Tu obíďte dookola jaskyňu, do ktorej vás zviezol výťah a za skalami, za výťahom je kľúč (Rusty Key). Potom jedinou chodbou opustite túto jaskyňu a pokračujte lineárnou cestou, na ktorej vás budú napádať skeletoni a Arch Lich. Dobehnete do jaskyne, kde je Checkpoint. Po vstupe do nej sa zrútilo pár balvanov. Povyskakujte po nich na skalnú rímsu a tou úplne hore (pod vami je checkpoint). Je tam diamant a v truhlici, ktorú otvoríte kľúčom zo začiatku levelu je mapa – Map to Hagastorm. Potom pokračujte od Checkpointu zas lineárne. Na konci dobehnete k zvláštnej kovovej konštrukcii. Cesta vpravo je na poschodie k diamantom. Pokračujte vľavo. Musíte popreskakovať po dvoch plošinách, ktoré padajú pomaly do lávy. Za nimi vás čaká Hellbone, veľký kostlivec. Potom len do ďalšieho levelu.
Bonus
Tu si môžete zase vybrať bonusovú misiu, ktorá je však veľmi podobná prvej bonusovke. Ste v chodbách, kde máte likvidovať nepriateľov, no tu sú už ťažší protivníci. V tejto bonusovke sú aj názvy rovnaké:
11. Zurana
Musíš dosiahnuť ducha zeme a poraziť Zuranu.
Až dobehnete do veľkej jaskyne, stlačte páku na stene. Zaútočí na vás Zurana. Pred pákou je na zemi otáčavé koleso, ktoré spúšťa paru. Keď sa potvora priblíži, spustite paru, ktorá ju dočasne ochromí. Potom povyskakujte po dvíhajúciach sa častiach stroja napravo od pák, až na poschodie. Tu zoberte magickú palicu. Zurana sa už prebrala. Vypáľte párkrát z palice do potvory. Potom získate rovnakú podobu, akú má potvora a môžete ju poraziť vo férovom súboji.
12. Kam-Zara
Musíš pomôcť veľkému čarodejovi Zalovi prekonať magickú bariéru, ktorá ochraňuje vnútornú svätyňu Kam-Zary. Nájdi tri Portal Keyes.
Zbehnite so Zalom dolu schodmi. Zastaví sa pred zavretými dverami a povie, že máte nájsť tri časti kľúča. Vybehnite na nádvorie a zahnite do uličky vpravo. Za jej zákrutou je oproti vám vchod do domu. V ňom je prvá časť kľúča. Z domu vyjdite poza rebrík vedúci na strechu (je tam diamant) do ďalšej brány. Tu doľava a hore na plošinu k lučištníkovi, ktorý na vás zhodí sudy. Tu potiahnite za kolo, ktoré otvorí bránu na prechod ďalej. Za ňou choďte rovno a zahnite doprava. Je tu Checkpoint. Pri ňom vstúpte do miestnosti. Zavrú sa dvere, alebo skôr ostne. Je tu druhá časť kľúča. Zoberte ju a aktivujte tu tiež kolo, ktorým otvoríte most. Von z miestnosti vyskáčte po truhliciach a cez okno. Vracajte sa chodbou, ktorou ste sa dostali k Checkpointu a po pravej ruke budete mať novootvorený prechod. Prejdite teda cez most, ktorý ste otvorili a tu uvidíte na skale tretiu časť kľúča. Zbehnite točitým schodiskom okolo nej až dole a tam je teleport, ktorý vás premiestni ku kľúču. Vezmite ho a vráťte sa k Zalovi. Na bránu použite všetky tri časti kľúča. Zbehnite so Zalom do vnútra a ochraňujte ho. Keď tam Zale zakúzli nejaké kúzlo, vybehnite za ním von. Zničili ste pevnosť.
13. Jasindra
Musíš vniknúť do citadely Ark Moor a zabrániť vrchnej koncilorke Mordesse obetovať princeznú Jasindru. Mordessa musí byť porazená.
Koď dobehnete k bráne, stlačte najprv ľavý, pravý a potom prostredný štvorec. Po každom stlačení sa objaví nepriateľ. Keď ich správne postláčate, otvorí sa brána. Po vstupe budete na úzkom moste, nad priepasťou a budú na vás útočiť nepriatelia. Keď ich porazíte, brána sa otvorí. Za ňou je rázcestie, kde sa dá zatiaľ len vľavo. Na konci vyskočte a zoberte kľúč. Aby ste ho mohli zobrať, vysúvajú sa tu nejakú kvádre, úplne som nepochopil, ako to funguje, či to závisí odo mňa, či sa vysunú len tak, ale spraví sa to samo a môžete povyskakovať. S kľúčom sa vráťte na rázcestie a do zamknutých dverí. Tu sa dostanete k portálu, do ktorého vstúpte. Zavedie vás to k ďašliemu portálu. Tým sa dostanete na poschodie. V dverách naľavo je Checkpoint, napravo aktivujte páku, spustí sa schodisku k checkpointu. Po ňom hore a aktivujte druhú páku. Vráťte sa na miesto, kde ste aktivovali prvú a po schodoch, ktoré ste videli sa zosúvať v animačke, vystúpte. Vráťte sa k checkpointu a prejdite dverami na poschodí oproti. Predtým boli zavreté. Je tu kúzlom svietiace točité schodisko. Vstúpte najprv pod schodisko, mal by tam byť spínač, ktorý zruší kúzlo. Potom môžete vybehnúť hore. Tam po ďalšom schodisku na hradby. Tu zo zadnej strany je ďalší vchod. Vstúpte. Atuomaticky sa aktivuje checkpoint a musíte zabiť Mordessu. Po jej smrti sa postavte na kruh na podlahe, ktorý je pod princeznou, ktorá je zviazaná a spúšťaná priamo naň. Keď sa kruh otvorí a vy sa prepadnete, je koniec.
14. Vatar
Vatar musí byť porazený.
Musíte len zabiť Vatara. Len. V strede miestnosti, v ktorej sa ocitnete, sú kúzlom chránené dvere a po bokoch sú dva teleporty, ktoré vás premiestnia na vrchnú časť tochto podzemia. Tu pohľadajte veľkú kušu-asi balista- pripevnenú k podlahe. Namierte ňou na veľký kruh svetla, z ktorého lúč bráni v prechode cez dvere v dolnej miestnosti a streľte priamo do jeho stredu. Po každom úspešnom zásahu sa kruh zmenší a zaútočí na vás kostlivec. Strieľajte, až kým kruh svetla nezmizne. Potom môžete vstúpiť do dverí. Tu vás napadnú kostlivci. Po istom počte zabitých môžete prejsť ďalej. Ste v ďalšom komplexe, kde v strede je srdce chránené rovnakým kúzlom, ako dvere predtým. Pomocou teleportou sa premiestnite na plošinu oproti srdcu. Tu sú dve kuše, ktorými zase strieľajte do stredu kruhu svetla, až kým nezmizne a potom zničte kušami srdce. Potom vás dole čaká Vatar, ktorého teraz môžete zabiť klasickými zbraňami. Po jeho smrti ste víťaz.
Nová postava: Earth Golem
Túto časť návodu napísal Tomáš Babčan.
1. Zurana´s Crystal
Vstúp do opusteného sídla a nájdi Kryštál Evresi. Vráť sa na nádvorie do Mordessinho portálu.
Dvere hneď naľavo môžete vylomiť a vziať si nejaké šípy. Potom dobehnite až k domu, ktorý je vaším cieľom. Pred vchodom, v ktorom sa stále vysúvajú a zasúvajú tyče, je páka. Vystriehnite si chvíľu, aby boli páky usporiadané tak, aby ste mohli prejsť a stlačte ju. (Ak to nevydá, opätovným stlačením ich zase spustíte.) Vnútri si dávajte pozor na pasce a dojdite do chodby, kde sú dvoje zavreté dvere na oboch stranách. Pri dverách naľavo stlačte pravú a strednú páku. Prejdite dverami, ktoré ste tým otvorili a za nimi ďalšími napravo. Prejdite do altánku nad vodnou nádržou a stade k Checkpointu. Pri ňom jedinou chodbou dobehnite k výťahu a hore. Tu rovno do knižnice (pozor, padajú police!). Rozbite sklo na vitríne a zoberte si Kryštál of Evresi. Teraz sa vráťte k Checkpointu a cez altánok vyjdite druhými dverami, než ste vošli. Už sa len vráťte k bazénku zo začiatku levela, objaví sa vám tam portál.
2. Kill Marcus
Musíš nájsť obchodníka Markusa a zavraždiť ho. Markus nesmie prežiť. Vráť sa k Mordesse cez portál.
Od miesta, kde sa objavíte, choďte rovno a v prvých dverách naľavo vyjdite na poschodie a rebríkom na strechu. Dá sa povedať, že smerom doľava prejdite cez dve dosky o dve strechy ďalej. Z tej poslednej skočte na balkón domu pod vami. Má rozbitú strechu. Tu na poschodí zoberte kľúč a skočte dole do domu. Keď vyjdete, ste na niečom ako mininámestíčku. Napravo od vás je na zemi mŕtvy ork a zabarikádovaná cesta. Pred barikádou je výbušnina. Aktivujte ju. Za ňou si môžete kľúčom otvoriť dvere a na poschodí získať drahokam. Ešte ďalej od týchto dverí je zajatý berserker. Zabite dvoch strážcov a rozviažte ho. Keď pôjdete späť, zatarasia vám cestu. Skočte do vodného kanála, ktoré lemujú celé mesto, a vráťte sa do prvých dverí, do ktorých ste vstúpili na začiatku levela. Je tu Markus aj s ochrankou. Keď ho zabijete, vráťte sa cez portál na začiatku levela.
3. Surprise Attack
(Nová postava – Berserker)
Ubráň Ark Moor pred prekvapivým útokom. Poraz Alecta.
Vyjdite von z dverí pred vami, citadelu obehnite dookola, pobite nepriateľov a zbehnite dole po schodoch a cez dvere. Pod ďalšími schodmi sú traja eliti a lučištník. Prejdite dverami, kde na vás čaká checkpoint a samozrejme dvaja nepriatelia. Vzdau pri stroji je fľaštička, stlačte páku, otvoria sa padacie dvere, zídite dole. Prejdite dverami, pri ďalších schodoch na vás čaká Ancestor Centurion – stredne tuhý. Choďte stále ďalej, až dôjdete k teleportu (pred vstupom do neho si radšej doplňte život), cezeň sa ocitnete v malej miestnosti s tromi nepriateľmi. Pokračujte rovno k druhému Checkpointu s dvoma ancestormi. Za dverami sa dajte hore schodmi, zoberte drahokam a skočte do zrkadla, stlačte páku, späť zrkadlom. Teraz choďte na rázcestí doľava, zabite troch nepriateľov a druhým zrkadlom sa dostanete ku kľúču, ktorým si otvoríte dvere dole. Nimi choďte rovno až ku vzducholodi. Cestou stretnete sorcererku.
4. The Mansion of Dream
(Nová postava – Sorcererka)
Vstúp do Sídla snov a nájdi Veľkú knihu duší. Vyhni sa pasciam.
Vonku na vás zaútočia dvaja Nightclaweri, ľahká korisť pre vašu kušu. Do domu vojdite dverami do pivnice (vyskočí stade ďalší), hlavný vchod je zamknutý. Pozor, v pivnici sú pasce. Vo chvíli, keď goblin dole zakričí Run!, bežte. Pri dvoch vodorovne sekajúcich sekerách zabočte vľavo, tam je Checkpoint. V jednej miestnosti okolo neho je High Wizard, zabite ho, stlačte páku pri teleporte. Tým vypnete pasce a goblin vám pôjde otvoriť hlavný vchod. Smelo dnu. Po schodoch hore, tam pohľadajte Spiral key a diamant. V miestnosti, kde je Spiral Key, vylezte po rebríku na strechu a po ďalšom ešte vyššie na strechu. Tu v miestnosti naľavo je v skrini mapa – Map to Tolvfors. Vráťte sa do miestnosti, kde bol Hight wizard a na podstavec dajte Spiral Key, otvorí sa schodisko. Na jeho konci je kniha, ktorú hľadáte - Tome of Souls.
Bonus
Máte tri podlevely tohto bonusu. V každom ste v pár uličkách, v ktorých len likvidujete stále sa zvyšujúci počet nepriateľov.
5. The Guardian
(Nová postava – Goblin)
Musíš poraziť Strážcu.
Prebehnite cez neviditeľný most rovno pred vami, po vstupe do dverí rozbite krištáľovú guľu pred vami, tým pádom sú kúzelníci na bokoch zraniteľní, zabite ich. V miestnosti napravo postláčajte po stenách všetky štyri páky, tým sa rozbije guľa uprostred a vy môžete pozabíjať kúzelníkov. To isté spravte v miestnosti naľavo, páky sú na zemi pri guli. Pozor, lúče z gúľ vás zraňujú. Zbehnite po schodoch zľava i sprava a rozbite zbraňou dve gule a následne zabite čarodejníkov. Pokračujte veľkými dverami (nezabudnite pozbierať zlato, cesta späť sa uzavrie). V svätyniach po bokoch sú fľaštičky a teleporty, ktoré vás premiestňujú z jednej do druhej. Zo svätyne vylezte na rebrík (na rímse, ktorá ich spája, je diamant) a na oboch máte dve veľké kuše. Tri ďalšie sú za dverami pred svätyňami. Týmito kušami zabite draka, ktorý vás tu napadne. Samozrejme pozor na oheň, ktorý po vás chrlí.
6. The Escape
Zale musí byť porazený. Nájdi cestu zo sídla. Vráť sa k Mordesse pomocou portálu za sídlom.
Po zabití Guardiana, strážcu knihy, je vám konečne dovolené vziať knihu so sebou. Vybehnite po schodoch a zabite Zalea a vypadne z neho kľúč. V miestnosti za ním je Checkpoint, choďte od neho smerom dole k mrežiam s fakľou. Odomknite a pokračujte rovno, na konci spadnite šachtou do ďalších chodieb, pozor na nightclawerov. Spadnite do najbližšieho prepadliska, je tam diamant. Ďalej v chodbách sú ďalší Nightclaweri. Keď budete môcť vojdite do kanála, choďte doľava, je tam diamant. Nezabudnite na diamant a nejaké peniaze pri vchode do kanálov vpravo. Vy pokračujte ľavou cestou a cez ďalších nightclawerov sa prepracujete k rebríku, ktorým sa dostanete k druhému Checkpointu. Choďte vonku, tam nájdete kamaráta trolla a potom už len šup do portálu.
7. The Plateau
(Nová postava – Bombardier)
Musíš sa prebojovať cez celenheimských obrancov a dosiahnuť portál.
Choďte stále rovno, cestou zabite troch lučištníkov, z drevenej cesty hore zbehnú traja paladinovia, zabite ich. Ešte než sa pustíte hore, nezabudnite na diamant vľavo na útese pri drevenej ceste. Cestou hore narazíte na dvoch nepriateľov a Checkpoint. Vybehnite hore, cestu vám skomplikujú nejakí Knighti a lučištníci. Po drahokam v jazierku sa neponáhľajte, počkajte, kým spadnú trosky. Po vonkajšom obvode zrúcaných hradieb sa nachádza ďalší drahokam, pokiaľ sa kúsok posnažíte a poskáčete po hradbách, sú tam mince. Na záver sa objaví druidka, spolu s kamenným golemom. Po ich likvidácii aktivujte dva oltáriky po bokoch portálu a vstúpte doň.
8. Capture Jasindra
Musíš nájsť princeznú Jasindru. Vráť sa k Mordesse cez vyvolaný portál.
Zabite vonku dvoch knightov, dvoch lučištníkov, vbehnite do dverí, tam zabite troch enginerov. Pri prechode ďalšími dverami pozor, niekto hodí na vás bombu. Potom preskočte spadnuté sudy a pokračujte schodmi (za nimi je diamant) hore, je tam paladin a Checkpoint. Dvere vľavo sú zablokované, pokračujte tými vpravo, rovno pred vami je domček s Rusty Keyom. Obehnite domček, kde bol Checkpoint, zabite Knighta, archera a v prvom rade gnoma, z ktorého vypadne wooden key, ktorým si odomknete zadný malý domček, kde je knight, diamant a hore na trámoch tajná mapa. Pokračujte mostom cez rieku, z teleportu vybehnú dvaja nepriatelia, potom doň vstúpte, prenesie vás do ďalšieho lesa, zabite nepriateľov, pokračujte k ďalšiemu veľkému domu, aktivujte Chceckpoint. Choďte hore k dvom domčekom, v jednom sú nepriatelia, druhý otvoríte Rusty keyom, je tam diamant. Potom zbehnite dole k moru, Bombardier vám otvorí bombou cestu dnu. Pozor, sú tam dvaja knighti, ktorí sa hrali na mŕtvych. Po ich zabití pristúpte k princeznej ležiacej na zemi a vezmite ju. Spolu s ňou prejdite exit portálom.
Bonus
Balista Frenzy. Obsluhujete veľkú balistickú kušu. Z okien v domoch pred vami sa objavujú nepriatelia, ktorí tiež po vás strieľajú. Vašou úlohou je ich dostať čo najviac. No úplne stačí, keď ich zabijete 100, pretože za viac nedostanete zlato. Za každého je desať zlatých, tak dohromady môžete získať 1000 zlatých.
9. Outpost Siege
Musíš prelomiť brány outpostu a vytiahnuť Dre´atarskú zástavu hore na vežu. Vráť sa k Mordesse za použitia portálu.
Choďte ku katapultu, z pravej strany je páka, ktorú aktivujte. Teraz je vaším cieľom zničiť katapultom všetky ciele v zelenom krúžku. Bránu rozbite ako poslednú, lebo hneď po jej rozbití sa k mostu vydá vaša obliehacia veža. (Brána dole je síce zavretá, ale je tam diamant). Keď je všetko hotové, vylezte na vežu a vojdite do pevnosti, schodami zbehnite dole, zabite gnóma a huntressku. Vojdite dnu a pokračujte dverami vľavo vonku, je tam Checkpoint a traja nepriatelia. Keď oslobodíte licha, zaútočia na vás wizardi, z jedného zo zabitých nepriarteľov vypadne rusty key, ktorým si odomknete páku, ktorou otvoríte dvere, ktoré sa zatvorili, keď ste na túto dvoranu vošli. Choďte naspäť do haly, zabite wizarda, vypadne z neho silver key, ktorý použite na dvere vľavo, prejdite vonkajškom do ďalšej časti zámku, sú tam paladinovia, huntressky a iní. Proste ich všetkých zabíjajte, až kým neprejdete ku schodom. Choďte hore (cestou bude na vás gnóm zhora hádzať bomby), tam vezmite v strede diamant, efektne sa objaví druid guardian. Po jeho smrti prejdite čo najvyššie, kde pákou otvoríte bránu a dole v hale sa vám objaví exit portál.
10. The Great Wall
(Nová postava – Lich)
Musíš nájsť cestu do pevnosti. Poraz komandéra Ehricka. Vráť sa k Mordesse za použitia portálu.
Pobite paladinov a gnómov. Dávajte pozor na vybuchujúce šípy stireľajúce zhora z vežičiek. Môžete ísť rovno cez most do hradu, ale to neodporúčam, cesta tade nevedie, akurát je tam na vás prichystaných zopár nepriateľov. Preto choďte doprava cez vodu okolo hradu a rozbite bočné dvere. Preplávajte tunelmi, vľavo pod mrežou vo vode je Rusty key. Pokračujte vpravo a vylezte rebríkom hore do hlavnej hradnej siene, skade vedú tri cesty. Najprv môžete ísť po schodoch za vami, ako vyleziete zo šachty. Zabite nepriateľa, zoberte zlatky a môžete vyliezť na jednu z veží, z ktorej vás na začiatku ostreľovali. Potom choďte dverami rovno, ako ste vyliezli zo šachty, je tam Checkpoint a nejakí nepriatelia. Pokračujte rovno chodbou, až dôjdete do miestnosti s dvoma fľaštičkami a Silver Keyom (pozor na pasce). Vráťte sa do hradnej sály, kam ste vliezli šachtou a pokračujte dverami napravo. Otovríte ich Silver keyom. Hore po schodoch si dávajte pozor, pri krvavej škvrne zo stropu na vás gnóm spustí pascu. Keď vybehnete po schodoch, choďte vľavo, tam si naľavo všimnite drahokam a zlatky, pokračujte ďalej druhou stranou do miestnosti s krabicami a rebríkom. Zabite nepriateľa, pozbierajte drahokam, fľaštičku a zlatky. Rusty keyom otvorte truhlicu, v ktorej je tajná mapa – map to Lexus. Keď vyleziete po rebríku, ocitnete sa na druhej veži, skade vás na začiatku ostreľovali. Vráťte sa späť na najbližšie rázcestie a pokračujte dverami vľavo, stlačte koleso na stroji, otvorí vám mreže dole v miestnosti s pascami, kde ste získali silver key. Vybehnite von dverami, sú tam dvaja archeri a dvaja paladinovia. Naľavo vzadu sú zlatky, napravo vzadu diamant. V dome pri pravých schodoch sú dvaja gnómovia, diamant a wooden key, ktorý použite na dvere domu pri ľavom schodišti. Pri vstupe dnu sa aktivuje checkpoint. V miestnosti zabite commandera Ehricka, vylezte po rebríku, zabite archerov a stlačte páku. Otvorí vám dvere von z domu. Už len vbehnite do exit portálu (je za domom) a máte to za sebou.
Bonus
Ste v meste, kde likvidujete stále sa zvyšujúci počet nepriateľov.
11. Ungard mines
Nájdi tri časti bomby. Vyhoď do vzduchu most na zastavenie celenheimského protiútoku. Nájdi portál.
Z plošiny sa vyberte cestou vpravo, nájdete fuse (prvá časť bomby), keď sa potom vrátite na plošinu, výťahom tam prídu paladinovia a gnóm, z neho po zabití vypadne flint (druhá časť bomby). Pokračujte kolajnicami vľavo, vozík spusťte dole, prerazí Vám cestu. Keď vyjdete rebríkom hore, nájdete zlatky a na konci vpravo je rímsa, po ktorej sa dostanete k diamantu. Potom sa vrátťe dole a pokračujte po koľajniciach až k tretej súčasti stroja, teraz už máte bombu celú. Vrátťe sa na miesto, kde ste našli fuse a zlezte dole po rebríku – je pri dvoch sudoch a dole je krabica, za ktorou sú zlatky. Prejdite cez most, zabite wizarda a championa. Na konci mostu napravo je úzka cestička, ktorou sa dostanete tam, ako keby ste išli cestou rovno, ale nachádza sa tam diamant. Cez zničenú stavbu postupujte úplne hore, kde nájdete checkpoint. Potom naložte vozík výbušninou a spusťte ho dole koľajnicami, vozík zničí most, ale zopár nepriateľov prekĺzne. Je ich asi sedem, z jedného zabitého gnóma vypadne rusty key. Tým si otvoríte mreže od checkpointu naľavo, tade prejdite tmavým tunelom s nighclawermi až do jaskyne s klasickým exit portálom, čiernym hranolom a schodami vedúcimi hore k diamantu. Vbehnite do bieleho svetla z čierneho portálu, nie do klasického exit portálu, lebo potom vás v animačke zabije Mordessa a budete musieť ísť level odznova.
12. Mordessa must be defeated
Mordessa musí byť porazená. Vráť sa k jeho eminencii Vatarovi použitím portálu.
Hneď na začiatku vľavo máte diamant, ďalší je, keď poplávate k ľadovým kryhám opäť naľavo a tretí je za pevnosťou. Potom vbehnite hore do pevnosti (pozor na strely zhora), v mestnôstke pri vstupe vľavo je len zlato. Choďte po pravých schodoch hore, vezmite diamant a zlato, choďte stále hore a zabijte orkov obsluhujúcich balistov, ktorými vás na začiatku zákerne ostreľovali. Prejdite ľavou rímsou od balistov na strechu vysunutej miestnosti, skočte dole na mrežu, tá sa oddrapí a vy môžete zobrať zlato a červený diamant. Teraz už odomknutými dverami odíďte z miestnosti. Pokračujte rovnou chodbou do sály. Po animačke zabite Mordessu. Vyjdite jedinými dverami, ktoré sa dajú otvoriť, pozbierajte zlato a červený diamant, pákou si otvoríte mreže z miestnosti, kde ste bojovali s Mordessou. Už len vbehnite do čierneho hranola, ktorý je vonku a máte túto misiu splnenú.
13. Celenheim
Musíš poraziť kráľovnú Aylindel a spoločenstvo šiestich.
Po schodoch vstúpte do zámku, eliminujte troch assembly guardov (z jedného vypadne diamant). Keďže sú všetky dvere pred vami zamknuté, v okolí zámku sa nachádza veľká skala, cez ktorú môžete preskočiť k ďalším dvom dverám. Jedny z nich sú odomknuté, do tých vbehnite a zoberte wooden key (slúži na otvorenie padacích dverí v jedinej miestnosti, do ktorej sa dá dostať na začiatku, než preskočíte sem zo skaly, takže ak chcete, vráťte sa poň, ale je to zbytočné). Choďte ďalšími dverami úplne hore, tam zlikvidujte dvoch assembly guardov, vezmite fľaštičku napravo. Pri zamknutých veľkých dverách prejdite rímsou na striešku, z ktorej môžete preskočiť na protiľahlú terasu (alebo tiež na trám, kde sa nachádza diamant), kde zo zabitého assembly guarda získate rusty key. Pokračujte dverami na terase, na ktoré použijete rusty key, dnu do zámku. Nasleduje animačka a boj s šiestimi assembly membermi (vždy idú len po jednom) a následne zabite teraz už zraniteľnú kráľovnú. Vo výklenkoch vľavo a vpravo sa nachádzajú fľaštičky. Po zabití kráľovnej aktivujte jej trón a otvorenými schodami prejdite ku kráľovnej Ayendel a zabite ju, vyjdite von dverami. Nasleduje animačka.
Nová postava: Stone Golem
Gratulujeme k ukončeniu hry, či už za dobro, či za zlo.
© 99-2022 ABCgames.sk |