HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21164
5455
5063
1438
1600
7336
6035
12908
1687

Online 32439 užívateľov

Návody > Sacred


Zobrazení:111562
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť | 3. časť


Návod je písaný za postavu úpírky, no to má vplyv len na prvých pár úloh hlavnej línie. Je spísaná väčšina vedľajších úloh, ktoré sú zoradené postupne, ako postupujete po jednotlivých mestách. Vždy sú pri sebe všetky úlohy súvisiace s konkrétnym mestom/oblasťou. Väčšina questov je veľmi jednoduchých, tak sú spísané len stručne: Kde a od koho získate úlohu a hlavný cieľ úlohy. Potom je text z denníka v hre, môj popis questu a čo za jeho splnenie získate.



A. Hlavný príbeh

1. Night Prayers (Nočné modlitby)

L/Z: Na začiatku hry.
Cieľ: Pohovor si s novickou na prízemí.
Úloha: Aký vrtkavý osud ma sem priviedol? Som... bola som... rytierkou, ktorá pred miléniom stála po boku Kráľa Aarnuma, ktorý obsadil pevnosť Mhurag-Nar. No v útrobách bohom zabudnutej pevnosti Temných Elfov sa ukrývala beštia, ktorá ma prilákala krvou opitými bozkami a zverila ma do kráľovstva tieňov. Ako konkubína Temnoty a ochotný spoločník Pekla som trápila krajinu po mnoho storočí pokým... áno, pokým moje pery neochutnali krv Serafínky. Žeravá agónia, ktorou bolo nenávidené svetlo Slnka mi vrátila späť moju dušu a umožnila mi vrátiť sa do mojej ľudskej podoby. A to dokonca počas dňa a pod Slnečným svitom bez toho, aby som zhorela. Ale táto duša je ukrytá v beštiálnom tele Vampíra, beštie, ktorá tak veľmi miluje krv. No teraz som pevne odhodlaná a hľadám odpustenie v mojej podobe rytiera, aj keď v noci sa obávam, že sa opäť prebudí beštia, bezohľadný elf nočnej hrôzy... Počujem vonku krik a kroky. A na prízemí mojej vily zúfalo tlčie srdce vydeseného dievčaťa...
Stačí osloviť novicku Itariu.
Odmena: Quest "Bloodhounds".


2. Bloodhounds (Sliediči)

L/Z: Novicka Itaria, prízemie domu, v ktorom ako upírka začínate.
Cieľ: Eskortovať novicku ku komandérovi Romatovi v Pevnosti Bellevue.
Úloha: Jej vôňa vzrušujúco stúpala a rozpálila naraz moju krv, aj moje obavy. Ale mala by som sa zriecť svojej túžby na mojej výprave za odpustením a poddať sa prosbám dievčaťa. Trýznená upotenými chlapmi, otrokármi a čiernoodenými kňazmi slúžiacimi pekelným božstvám. Mala by som uhasiť svoj smäd ich krvou, ak budú takí hlúpi, že na nás budú striehnuť na našej ceste do pevnosti. Nebudem mať zľutovanie s týmito skazenými podliakmi, ktorí sa nezastavia ani pred svätým telom Serafínky, ani pred znesvätením, vraždou, či uväznením vo svojich tajných úkrytoch.
Ako vám povedala, utiekla z kláštora Seraphiniek, ktorý napadli a ukryla sa na tomto mieste, pretože zo strachu z vampírov sa sem jej prenasledovatelia neodvážia. Poprosí vás, aby ste ju odviedli do pevnosti Bellevue. Stačí ísť na západ po ceste a dorazíte priamo do mesta. Cestou vás napadne pár nepriateľov, aby ste si precvičili boj. V pevnosti oslovte komandéra Romata (má nad hlavou " !"), ktorý vám dá ďalšiu úlohu. Potom oslovte Itariu, ktorá vám poďakuje.
Odmena: Quest "For the Crown... Again!".


3. For the Crown... Again! (Pre Korunu... opäť!)

L/Z: Komandér Romata, pevnosť Bellevue.
Cieľ: Choď a nájdi seržanta Trevilla v Porto Valum.
Úloha: Koruna hľadá bojovníkov pre spravodlivú vec. Princ Valor, potomok línie Aarnuma I., na ktorého strane som bojovala proti Temným elfom o Pevnosť Mhurag-Nar, teraz bojuje proti orkom, niekdajším otrokom kráľovstva tieňov... Mala by som nájsť seržanta Trevilla v starej pevnosti Urkenburgh, niekdajšom Uruk-Nar a slúžiť môjmu princovi.
Vydajte sa ďalej na západ a po ceste dorazíte do mesta Porto Valum. Hneď pri moste vedúcom do mesta stojí seržant Reginald Treville. Stačí ho osloviť.
Odmena: Quest "Wilbur" (runa).


4. Wilbur

L/Z: Porto Vallum, Seržant Reginald Treville.
Cieľ: Osloboď Wilbura z Orkského tábora.
Úloha: V kráľovstve kráľa Aarnuma, Valorovho otca vládne zmätok. Aarnum umiera a lakomí vazali pokukujú po tróne. Opozícia v rade barónov vidí v neustále sa zvyšujúcom počte orkských útokov znamenie kráľovej slabosti. Už to vyzeralo, že Orkovia vtrhnú do Khorad-Nur, na svojom pochode zúrivosti, ohňa a meča, no jedine princ Valor v pevnosti Urkenburgh ich zastavil. No teraz horda Orkov objavila prenosný portál na okraji obliehanej pevnosti a rabuje zásoby. Wilbur, spoľahlivý služobník princa Valora bol počas potyčky s Orkami zajatý. Musím nájsť tábor Orkov a oslobodiť Wilbura skôr, než z neho spravia sekanú...
Našla som princovho agenta Wilbura v tábore Orkov a priviedla ho bezpečne späť do Urkenburghu. Jeho správy o Orkoch sú ohromujúce, pretože sa pripravujú na inváziu cez Wyvernský priesmyk. Doposiaľ sa nezdalo, že by útočili na kráľovstvo mimo svojej zvyčajnej krvilačnosti, no teraz sú ako lovená zver, divokí a nezastaviteľní, ničiaci všetko, čo im stojí v ceste.
Choďte na juhozápad od Porto Vallum a uprostred lesov je malý tábor Orkov. Pobite ich a oslovte Wilbura v stane. Požiada vás, aby ste ho doviedli do Urkenburghu. Je to hrad princa Valora. Dostanete sa doň, keď pôjdete na juh od Porto Vallum. Doveďte ho tam a oslovte princa. Pri princovi aktivujte teleport, ktorý vedie do tábora, z ktorého ste oslobodili Wilbura.
Odmena: Quest "On a Diplomatic Mission".


5. On a Diplomatic Mission (Na diplomatickej misii)

L/Z: Urkenburgh, Princ Valor
Cieľ: Hlás sa u Baróna DeMordreya v Zámku Crow´s Rock.
Úloha: Barón DeMordrey, najvyšší veliteľ a kráľovský hlavný stratég, žije v zámku Havrania skala. DeMordrey je kráľov blízky poradca vo vojenských záležitostiach, hoci ho ľud nemá v láske. Spolu s Wilburom mu máme zaniesť správu, aby on a jeho jednotky podporili princa Valora v nadchádzajúcom boji vo Wyvernskom priesmyku. Tejto hrozbe Valorove oslabené sily nemôžu odolávať a preto potrebuje okamžité posily. Vieme, že DeMordrey si vydržiava osobnú stráž prvotriednych šermiarov, zvaných Shakura vo svojom sídle v zámku Havrania skala. Najvhodnejšia cesta vyzerá byť cez Faeries Crossing. Wilbur, ani ja, by sme tu nemali zostávať príliš dlho...
Musíte sa dostať k barónovi. Jeho zámok je na severozápad od Urkenburghu. Choďte k Faeries Crossing. Odtiaľ po ceste na sever priamo do zámku. Pohovorte si s barónom, ktorý vám dá prsteň, s ktorým sa máte preukázať u jeho jednotiek.
Odmena: Quest "Shakura".


6. Shakura

L/Z: Crow´s Rock Castle, DeMordrey.
Úloha: Nájdi elitné jednotky v Ice Creek Pass.
Úloha: Baron De Mordrey mi poskytol plnú podporu a poslal nás za skupinou jeho najlepších Shakura bojovníkov, nemilosrdných elitných jednotiek, ktoré táboria blízko starého opátstva v Ice Creek Pass. Ich reputácia nemilosrdných a brutálnych bojovníkov prevyšuje dokonca ich efektivitu. Mali by sme sa mať na pozore, znepokojil ma temný pohľad z tieňov u baróna.
Choďte na sever od zámku Havrania skala. Tam je skupina Shakurov. Oslovte kapitána. Ten sa vám vysmeje, pretože prsteň, ktorý vám barón dal, je znamenie, aby sa vás zbavili. Napadnú vás, tak ich pobite. Či chcete, či nie, dostanú Wilbura. (než k tomu dojde, môžete ho využiť. Je síce dosť slabý, ale občas sa hodí a keď mu dáte dobrý meč a štít a postúpi na vyšší level s vyšším životom, nie je na zahodenie, aspoň likviduje slabých nepriateľov. Ak sa teda neponáhľate v hlavnom príbehu. Ja som s ním splnil väčšinu vedľajších questov)
Odmena: Quest "The Way to Wyvern Pass".


7. The Way to Wyvern Pass (Cesta do Wyvernského priesmyku)

L/Z: Ice Creek Pass, Wilbur.
Cieľ: Nájdi Valorove jednotky vo Wyvernskom priesmyku.
Úloha: DeMordrey je zradca. Barónov prsteň, ktorý sme vzali k jeho shakurským bojovníkom bol vražedný trik, hovoriaci, že sme prekážkou v jeho plánoch a mali by sme zomrieť. ; Wilbur padol za obeť jeho zrade a ja sa musím ponáhľať varovať princa o zmiji, ktorý sa pokúša zapustiť tesáky do Ancarianského trónu. Musím nájsť jednotky princa Valora vo Wyvernskom priesmyku.
Dojdite k vstupu do Wyvernského priesmyku. Bránu strážia DeMordreyovi muži. Keď sa pokúsite prejsť (ak ste tu boli pred týmto questom, len vás odmietli), tak vás napadnú. Zabite ich a pokračujte dole, ďaleko na juh, kde nájdete znaky boja, ktorý zrejme nebol vyhraný.
Odmena. Quest "The Battelfield at Wyvern Pass".


8. The Battelfield at Wyvern Pass (Bojisko vo Wyvernskom priesmyku)

L/Z: Wyvern Pass, Michaelius, dying Valor Soldier.
Cieľ: Nájdi vodu pre zomierajúceho vojaka.
Úloha: DeMordreyova zrada... Boj je stratený... telá kráľovských vojakov, kam len oko dohliadne. Zomierajúci vojak žiada o vodu. Mal by som mu nejakú nájsť na zmiernenie jeho utrpenia.. a potom mi možno povie, čo sa tu stalo... ; našiel som fľašu vody. Radšej ju vezmem Michaeliusovi, skôr než zahynie pod spaľujúcim slnkom púšte.
Na bojisku ste v predošlom queste našli zomierajúceho vojaka. Ten chce vodu. Zájdite len kúsok na juh, k ďalšiemu bojisku, kde pobite nepriateľov a vezmite si vodu. Tu je častý problém, že voda proste nie je. Na mieste, kde by mala byť, to bliká, ale vody niet. Jediné, čo sa dá spraviť, je cheatnuť. Vyvolajte si konzolu na zadávanie cheatov. Väčšinou to býva klávesa ~ (pod ESCape), no v tejto hre to bola u mňa klávesa nad Entrom s týmito znakmi na nej " )ň|\". Do konzoly napíšte slovo "wasser", bez úvodzoviek a stlačte enter. Potom sa voda zobrazí a vy ju môžete zobrať. Zaneste ju vojakovi.
Odmena: Quest "Vilya, Baroness of Mascarell"


9. Vilya, Baroness of Mascarell

L/Z: Wyvern Pass, Michaelius, dying Valor Soldier.
Cieľ: Spýtaj sa Barónky Vilye z Mascarellu na princa Valora.
Úloha: Treville je mŕtvy. Ďalšia obeť DeMordreyových politických intríg. Akokoľvek, tento ctihodný vojak mi povedal, že barónka z Mascarellu, Lady Vilya by mohla vedieť, kde by princ mohol byť... ak je stále nažive. Mal by som ju navštíviť.
Len zájdite do Mascarell a oslovte Vilyu.
Odmena: Quest "Escape from Mascarell".


10. Escape from Mascarell (Útek z Mascarellu)

L/Z: Mascarell, Vilya, Barones of Mascarell.
Cieľ: Odprevaď Barónku z Mascarellu do Valorovej pevnosti.
Úloha: DeMordreyov vplyv rastie z hodiny na hodinu. Má v úmysle uchopiť trón umierajúceho Aarnuma. DeMordreyove jednotky, ktoré prevzali kontrolu nad kráľovstvom, umiestnili Vilyu, barónku z Mascarell, do domáceho väzenia. Barónka mi oznámila, že princ Valor je nažive a uchýlil sa do zabudnutej pevnosti Tyr-Fasul. Kvôli bezpečnosti ju tam odprevadím, len čo sa prezlečie...
Keď oslovíte barónku, máte ju odprevadiť do Tyr-Fasul. Prejdite k bráne mesta Mascarell, ktorá bola doteraz vždy uzavretá. Cestou vás budú napádať DeMordreyovi muži. Keď sa prebijete k bráne, otvoria vám ju. Už len pokračujte novým územím pomedzi lesy až do malej pevnosti, kde je princ Valor.
Odmena: Quest "Valor´s Plans".


11. Valor´s Plans (Valorove plány)

L/Z: Tyr-Fasul, princ Valor.
Cieľ: Choď a nájdi čarodejku Shareefu.
Úloha: Princ Valor je potešený tým, že jeho milovaná Vilya bola zachránená. Kým pripravuje obranné ťahy proti DeMordreyovi, mňa poslal za svojou čarodejkou menom Shareefa, ktorej mám poslúžiť... ; Choď do Orkskej pevnosti Khorad-Nur. ; Čarodejka Shareefa mi prikázala ísť na územie Orkov Khorad-Nur, kde mám zistiť príčiny orkských nepokojov. Orkskí šamani by mali byť schopní povedať mi viac... alebo si to vezmem z ich mŕtvych tiel... ; Khorad-Nur leží južne od hraníc pevnosti Urkenburgh. Tiež som počul, že Valor umiestnil pár dôveryhodných mužov do Oázy Ahil-Tar. Možno by to pre mňa mohla byť dobrá základňa.
Vydajte sa teda buď do Ahil-Tar, alebo priamo do Khorad-Nur. Strážca pred bránou vám povie, že vás vpustí, len ak porazíte jeho, alebo prijmete a splníte jeho quest "The Camp of the Undead", čo zahŕňa zabitie draka. Keď vás vpustia do mesta, tak choďte ku skupine Orkov, ktorí vás napadnú. Pobite ich a vezmite si roh démona, ktorý po nich zostane.
Odmena: Quest "Off to Braverock".


12. Off To Braverock (Do Braverocku)

L/Z: Khorad-Nur.
Cieľ: Poobzeraj sa po Valorových stopách v Braverockom zámku v hlavnom meste.
Úloha: Pri mŕtvom tele šamana som našiel roh, ktorý nevyzerá, že pochádza z tohto sveta. Aké môže byť ich spojenie s týmito hordami nemŕtvych, ktorí vstali zo svojich chladných hrobov? Prinajmenšom mi je jasné, čo spôsobuje paniku Orkov. Nemŕtvi ich tlačia na územie kráľovstva. Musím nájsť Valora v Braverockom zámku v hlavnom meste. Ale ako? Mohli by mi šľapky, žobráci a špióni ukázať cestu?
Zájdite do Braverocku a oslovte Laru Aishu. Tá vás pošle pred krčmu. Tam stojí Pry, špión princa. Oslovte ho.
Odmena: Quest "The rebel base in the sewers"


13. The Rebel Base in the Sewers (Základňa rebelov v stokácha)

L/Z: Braverock, Pry, spy for the prince.
Cieľ: Nájdi Princa Valora na tajnom mieste.
Úloha: Princ Valor si zriadil v kanáloch hlavného mesta základňu pre svojich verných nasledovníkov. Mal by som ho tam nájsť...
Potom, čo oslovíte Prya, vstúpte s ním do podzemnej krčmy. Tam zájdite k vchodu do kanálov a on vám ho otvorí. Vstúpte a prejdite o dve podlažia nižšie, kde sa skrýva Valor. Podajte mu hlásenie.
Odmena: Quest "Of Princes, magicians and demons".


14. Of Princes, Magicians and Demons (O princoch, mágoch a démonoch)

L/Z: Kanály pod Braverockom. Prince Valor.
Cieľ: Pozhováraj sa s čarodejkou Shareefou.
Úloha: Princ Valor je spokojný s mojim objavením démonovho rohu. Shareefa, princova dvorná čarodejka bude vedieť, čo treba spraviť.
Veľmi jednoduché. Prejdite dva kroky a oslovte Shareefu.
Odmena: Quest "The Path to the Abbey in Ice Creek Valley".


15. The Path to the Abbey in Ice Creek Valley (Cesta do opátstva v Ice Creek Valley)

L/Z: Kanály pod Braverockom, Shareefa.
Cieľ: Eskortuj čarodejku Shareefu do opátstva Serafiniek v Ice Creek Valley.
Úloha: Kým Valor vedie odboj proti zradcovi DeMordreyovi, Shareefa a ja sa vydáme do starého opátstva Serafiniek v Ice Creek Valley, aby sme našli nejaké zmienky o Sakkarskom démonovi v starej knižnici. To je to, čo stojí za nemŕtvymi, ktorí tlačia Orkov do kráľovstva. ; Títo démoni prišli z kráľovstva mŕtvych a len ich prítomnosť v smrteľnom svete spôsobuje, že mŕtvi vstávajú zo svojich temných, vlhkých hrobov. Ak bude démon aj naďalej kráčať po kráľovstve Ankaria, brány pekla sa otvoria a des podsvetia sa vyvalí na tento svet ako roj kobyliek.
Vydajte sa na sever. Prejdite cez Ice Creek Pass. Tam bola predtým cesta ďalej zasypaná, teraz je voľná, tak sa prebite až ku kláštoru, kde oslovte Serafínku menom Maegving Telari. Shareefa vás bude celú cestu sprevádzať.
Odmena: Quest "The Library of the Elder".


16. The Library of the Elder (Knižnica starších)

L/Z: Kláštor v Ice Creek Vally. Maegving Telari.
Cieľ: Nájdi vchod do knižnice Serafíniek.
Úloha: Ľadoví obri zaútočili na kláštor a teraz kontrolujú vchod do vnútorného opevnenia, jaskýň a vchodu do Knižnice múdrosti. Musíme si cestu prebojovať.
Len prejdite prvým interiérom a vo vnútornej časti zájdite k malému mostu, ktorý vedie do knižnice. Tam sa tiež prebojujte na jej koniec, kde oslovte hologram Serafínky (hologram?).
Odmena: Quest "The Elements of Ancaria".


17. The Elements of Ancaria (Elementy Ankarie)

L/Z: Serafínska knižnica. Shareefa.
Cieľ: Nájdi štyri elementy vetra, ohňa, vody a zeme.
Úloha: Musím nájsť štyri elementy, ktoré tvoria dušu sveta. Shareefa povedala, že element vody nájdem v opustenom Ľadovom paláci Frostgard, element ohňa blízko Alkazaby noc Draco na ďalekom juhu a elementy vody a ohňa na území Temných Elfov Zhurag-Nar a Verag-Nar.
Srdce sveta je tvorené týmito elementami. Zem... plodnosť a smrť (úroda a hrob) ... začiatok a koniec....
Voda... zdroj života, no zákerná a nebezpečná v mnohých podobách...
Vzduch... dych života, ale dusí a besnie s enormnou silou...
A oheň... duša, ktorá hýbe každým životom, spaľujúci a potrebný...
Vráťte sa do prvej budovy serafínskeho kláštora. Tam v severovýchodnom rohu je prechod v stene, ktorý vedie do jaskyne. Ním prejdite a postupujte jaskyňami až na koniec. Keď vyjdete z jaskyne, dostanete sa na neďaleký ostrov. Tam dôjdite k budove, v ktorej na poschodí si zoberte Element Vzduchu.
Potom sa vydajte cez Wyvernský priesmyk na juh, juhozápad. Tam popri skalách postupujte nadol, až nájdete prechod, ktorým sa dostanete na ne. Cez lávové polia prejdite až do jaskyne, v ktorej sa nachádza mesto Alkazaba noc Draco. Prejdite cez jaskyňu a von, opäť na lávové polia. Tu len prejdite krátky úsek do ďalšej jaskyne, v ktorej už sú nepriatelia. Dostaňte sa až k Sirithcamovi, ohnivému drakovi. Zabite ho. Po jeho smrti si vezmite runu, čo z neho vypadne a choďte k malým dverám pod jeho brlohom. Vyjdite nimi a vonku dobehnite k podstavcu, z ktorého si vezmite Element ohňa. Postupujte ďalej na juh, kde je portál, ktorý aktivujete práve runou od draka. Prejdite ním a ste pod Bravensbury. Takto sa aspoň nemusíte vracať celú cestu.
Vydajte sa na severovýchod, do oblasti Zhuhrag-Nar. Tam vstúpte do podzemnej pevnosti. Je to obrovský dungeon. Prejdite na severovýchod, až do časti, kde sa obývateľné prostredie mení na jaskyne. Nimi prejdite do ďalších obývaných častí, až do haly, kde sú zavreté dvere. V susednej miestnosti s červeným kobercom je Maeglawari, High Matriarch. Zabite ju a získate kľúč. Otvorte si dvere a pokračujte. Tu sú nejaké pohyblivé energetické lúče, ktoré vás zraňujú. Buď sa im vyhýbajte, alebo prebehnite a obetujte healing potion. Čakajú vás ďalšie zavreté dvere a pred nimi medúza. Je to Karissall, the medusian guard. Zabite ju (tuhý oriešok, ani nie tak silná, ako odolná) a dvere sa otvoria. Za nimi už len prebehnite krátky úsek k podstavcu, z ktorého si vezmite Element zeme. Pokračujte ďalej, kde je aktivovaný teleport. Vstúpte do neho a prenesie vás na začiatok dungeonu.
Vydajte sa z tretieho miesta na štvrté, ktoré je juhovýchodne, inak na východ od Highmarshu. Tam pri rieke vás čaká Loknor, the Peat cutter. Aby ste mohli pokračovať, musíte splniť quest, ktorý vám zadá a to quest "The Dams of the Dwarves of Gnarlastat". Prejdite cez brod na východný breh rieky. Tam je jazierko, v ktorom vidíte veľký vchod do Verag-Nar. Keď splníte Loknorov quest, tak vypustíte vodu a môžete vstúpiť. Tak učiňte. Dole prebehnite cez dve maličké podlažia k podstavcu, z ktorého si vezmite Element vody.
Potom , pokiaľ ste ešte neboli v Mystdale castle, tak vás čaká dlhá, dlhá, dlhá cesta na juh. Ak ste už boli, tak použite neďaleký teleport. V tomto meste čarodejov vstúpte do zámku v jeho strede a tam vás čaká Shareefa.

Odmena: Quest "Shaddar-Nur".


18. Shaddar-Nur

L/Z: Mystdale Castle, Shareefa.
Cieľ: Nájdi piaty element a Čiernu knihu Sakkara Shaddar-Nur.
Úloha: Zabudnutá veža čarodeja Shaddara leží v južných pustinách, kam sa neodvážia dokonca ani orkovia. Orkovia a Ogri šepkajú jej meno so strachom... Shaddar-Nur. Shaddar-Nur je teda mojim ďalším cieľom, tá čierna veža čarodeja Shaddara, ktorej meno si šepkajú pri táborových ohňoch orkovia a ogri. To je miesto, kde by som mal nájsť ďalší element, ktorý by mohol pripraviť démona o jeho diabolské sily, aby sme ho mohli zničiť.
Glubba, prostoduchý ogr, ktorý vyzerá skoro sympaticky, sa sám menoval za nového vládcu Shaddar-Nur po Shaddarovom skone. Vlastní Čiernu knihu Sakkary. Je pripravený mi ju odovzdať, len čo vyženiem démonov z jeho "pivnice"...
Rituálna komnata bola plná démonov... zrejme predvoj Sakkarského démona, ktorých vyvolal ten blázon Shaddar. Tak, a miestnosť je zbavená démonov...
Našiel som tento pozoruhodný kameň. Zdá sa byť nečistý, ako by bol obdarený pekelnou energiou. Musím ho vziať za Shareefou do Braverockého zámku tak rýchlo, ako sa dá.
Na východ od Mystdale Castle, kde ste, je za malým lesíkom prechod, na ktorého konci je runový menhir. Pred ním je na zemi štvorec, na ktorý sa postavte a budete teleportovaný preč. Prebehnite krátky úsek púšte, krátku jaskyňu a dostanete sa opäť do púšte. Prebehnite na juhovýchod do ďalšej jaskyne. Tam pokračujte jedinou možnou cestou, pretože idete po visutých skalách, takže sa nedá kam stratiť, až na pár slepých zásekov. Postupujte až do zasneženej oblasti, kde pokračujte napravo. Na prvej križovatke choďte najprv doľava, kde je teleport, ktorý si aktivujte (budete sa sem ešte vracať, tak preto). Potom pokračujte doprava, kde je zámok Shaddar-Nur. Vybehnite doň po schodoch. Tam je Glubba the Shame of Shaddar-Nur. Je s ním spojený vedľajší quest, ale mať Ogra za spojenca sa hodí. No aj tak od neho potrebujete knihu. Potom zbehnite dole schodmi, pobite všetky potvory, čo sú tam. Vezmite si runu, z podstavca Element Prázdnoty a denník (Shaddar´s Diary). Hore oslovte Glubbu a môžete ho pribrať do party. Potom môžete pokračovať zo zámku na východ, kde je portál, ktorý aktivujte runou zo zámku. Prenesie vás do Mystdale Castle. Dopravte sa potom do Braverocku, kde choďte za princom do jeho podzemnej skrýše, kde ste už boli predtým a pohovorte si so Shareefou.
Odmena: Quest "The Assault ".


19. The Assault (Útok)

L/Z: Braverock Castle, Princ Valor.
Cieľ: Napadni palác a zajmi zradcu DeMordreya.
Úloha: Kým sa dobráčka Shareefa začne pripravovať proti démonovi, Valor, ja a naši verní nasledovníci zvrhneme tú sviňu DeMordreya z trónu. Cesta do paláca sčervená krvou zradcov... ; Ten pes DeMordrey je mŕtvy. Mal by som si pohovoriť s princom... teda s kráľom Valorom.
Idete zaútočiť na zámok. Pridá sa k vám princ Valor, Shareefa a barónka Vilya (kde zostali všetci princovi oddaní vojaci?). Vybehnite k zámku hore v meste a cestou pobite pár DeMordreyovcov. Otvorte si bránu, a prejdite do zámku, kde vás čakajú ďalší nepriatelia a aj samotný DeMordrey.
Odmena: Quest "The Forge of the Ancestors".


20. The Forge of the Ancestors (Vyhňa prastarých)

L/Z: Braverock Castle, princ Valor.
Cieľ: Odprevaď Shareefu k vyhni prastarých.
Úloha: Zradca DeMordrey je mŕtvy a už nemôže páchať zlo. Shareefa dokončila svoju prípravu na vytvorenie zbrane pre môj boj s démonom. Hlboko pod palácom je vyhňa prastarých, miesto, kde starý Aarnum I. bojoval s Temnými Elfmi z Mhurag-Nur a neskôr vybudoval hlavné mesto Braverock na ruinách starej Temnej pevnosti. Mám bezpečne priviesť Shareefu na zabudnuté miesto starých síl.
Hneď za hradom je vchod, ktorým vstúpte do ruín starej pevnosti. Prejdite o dve podlažia nižšie. Nepriateľmi sú tu len pomalí nemŕtvi, takže sa nemusíte zdržovať bojom (ak nechcete skúsenosti) a len prebehnite. Na treťom podlaží zájdite k piedestálu, na ktorý Shareefa umiestni všetkých päť Elementov.
Odmena: Quest "The Heart of Ancaria".


21. The Heart of Ancaria (Srdce Ankarie)

L/Z: Vyhňa prastarých, Shareefa.
Cieľ: Vytvor Srdce Ankarie z elementov.
Úloha: Shareefa dokázala nemožné. Päť elementov spojila a vytvorila Srdce Ankarie... Je to esencia sveta, ktorá spája všetko, čo je, život a smrť, budúcnosť a minulosť. Konečne by som mal byť schopný zničiť Sakkarského démona použitím tejto esencie.
Shareefa vytvorila z piatich elementov (bez Milly Jovovich) jeden - The Golden Heart of Ancaria. Vezmite si ho z podstavca a oslovte Shareefu. Tá vytvorí portál, ktorým prejdite.
Odmena: Quest "The Soul of the Demon".


22. The Soul of the Demon (Duša démona)

L/Z: Vyhňa prastarých, Shareefa.
Cieľ: Zabi démona, len čo ho Shareefa vyvolá.
Úloha: Shareefa mi povedala, že vyvolá démona, len čo umiestnim Srdce Ankarie do kameňa. Potom budem schopný zabiť tú beštiu. ; Démon je mŕtvy a jeho esenciu absorbovalo Srdce Ankarie. No horšie je, že Shareefa je v skutočnosti Shaddar, ktorý ukradol poškvrnené srdce. Musím sa poradiť s princom.
Umiestnite na podstavec pri vás Srdce Ankarie a v strede sa objaví démonov roh. Shareefa vám povie, aby ste ho zničili a odteleportuje sa preč. Zničte teda roh a zhmotní sa pri vás Illith´bah, Sakkara démon. Zabite ho. Vezmite si naspäť znečistené srdce Ankarie a otvorí sa pri vás portál. Prejdite ním a ste opäť pri hrade. Vnútri oslovte Shareefu. Tá vám ukradne Srdce Ankarie a premení sa do svojej podoby, je to čarodej Shaddar. Utečie, ale nechá vám tu na rozlúčku pár kostlivcov a ešte aj uniesol Vilyu. Všetkých ich pozabíjajte a oslovte Alcalata.
Odmena: Quest "Shaddar".


23. Shaddar

L/Z: Braverock Castle, Alcalata the Wise.
Cieľ: Nájdi a znič diabolského čarodeja Shaddara.
Úloha: Shareefa je Shaddar a Shaddar je Shareefa... Ako sme mohli byť tak slepí? A teraz má vo svojich pazúroch Srdce Ankarie, ktoré mu dáva moc nad životom a smrťou.
Musím vystopovať tú potvoru Shaddara a zastaviť jeho špinavú hru.
Zájdite do zámku Shaddar, kde ste už predtým boli (takže by ste tam mali mať aktivovaný teleport). Zájdite do zámku, tam o podlažie nižšie a vstúpte do teleportu, ktorý vás prenesie k Shaddarovi. Ten je väčšinou nesmrteľný. Pobite najprv jeho kňazov. Zostanú po nich po miestnosti poletovať malé svetielka. Vždy, keď sa dotknete takého svetielka, tak sa vám nad hlavou na chvíľu objaví symbol. Počas tejto chvíle môžete na Shaddara útočiť a aj mu budete odoberať život. Keď si všimnete, že už mu zase zo života neodoberáte, len sa opäť dotknite svetielka a útočte zas, kým nepadne.
Odmena: Záverečná animačka.

1. časť | 2. časť | 3. časť

Súvisiace hry Sacred 3
Sacred Citadel
Sacred 2: Ice & Blood
Sacred 2: Fallen Angel
Sacred Gold
Sacred: Underworld
Sacred Plus



Diskusia Príspevkov: 7 Hodnotenie
1475 hlasov

100
60
20

80
40
0
51
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |